Téma: oprava magnetů rotoru
16.8.2013 v 21:24
ahoj,
v alternátoru v rotoru mi odešli magnety. Odlepily se a rozdrtily. Z šesti zbyly jenom dva. Umí to nějaká firma opravit, nebo se musí koupit novej, kterej stojí asi 5 litrů. D9ky
Naposledy editováno 19.08.2013 18:43:12
v alternátoru v rotoru mi odešli magnety. Odlepily se a rozdrtily. Z šesti zbyly jenom dva. Umí to nějaká firma opravit, nebo se musí koupit novej, kterej stojí asi 5 litrů. D9ky
Naposledy editováno 19.08.2013 18:43:12
1 reakcí na tento příspěvek oprava magnetů rotoru
Tohle bych pořešil nákupem jiného jetého rotoru.Vždyť toho musí být mraky,motor stejný jako GPZ...
1 reakcí na tento příspěvek oprava magnetů rotoru
ty cívky budu ještě měřit. typoval bych že jsou v pánu. Jinak takhle to dopadlo.
kup na ebay.com jetý rotor
http://www.ebay.com/...;hash=item232ce724de
na tomto se ti magnety rozbit už nemužou je to z jednoho kusu
http://www.ebay.com/...;hash=item4611900292
Naposledy editováno 17.08.2013 13:44:42
http://www.ebay.com/...;hash=item232ce724de
na tomto se ti magnety rozbit už nemužou je to z jednoho kusu
http://www.ebay.com/...;hash=item4611900292
Naposledy editováno 17.08.2013 13:44:42
1 reakcí na tento příspěvek oprava magnetů rotoru
Když jsem vlastnil excalibra ,tak jsem tento problém řešil. Volal jsem do vape,kde zapalování vyrábí a ani tam nechtěli magnety lepit,nabízeli jiné varianty zapalování,ale levněji to nevyšlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oprava magnetů rotoru
Roskoo> tohle4 jsou ale magnety altiku.
1 reakcí na tento příspěvek oprava magnetů rotoru
A z jakého důvodu se ti ty magnety odlepily? Jen tak samy o sobě nebo ti někde něco hází? Nebo jsi to neodborně stahoval a magnety ulámal? Pokud ti to někde hází-kope tak ti to pravděpodobně udělá zase.
1 reakcí na tento příspěvek oprava magnetů rotoru
Rotor altiku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oprava magnetů rotoru
gugo> Dobrá tedy ,ale myslíme to samé.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oprava magnetů rotoru
Roskoo> No me neni jasna ta tvoje rada s vape
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oprava magnetů rotoru
gugo> A co ti není jasné ? Dělají tam i tyto rotory,ale ne na gpz,nabídnou mu nějakou náhradu,ale asi celou sadu i z regulátorem dobíjení.
Naposledy editováno 20.08.2013 12:59:01
Naposledy editováno 20.08.2013 12:59:01
1 reakcí na tento příspěvek oprava magnetů rotoru
Hmmmmm,to se vyplatí
2 reakcí na tento příspěvek oprava magnetů rotoru
Zdravím,
no řešení by bylo,zaplechovaný rotor z ER500(stejný motor) se dá koupit za pusinku jelikož těmito neduhy už netrpí tak není tolik v ceně,+ víko(jelikož má malinko jiný tvar uzpůsobený malinko většímu rozměru rotoru díky zaplechování)cirka 500Kč a je na věčné časy pokoj.Já jsem to tak řešil na Kawa Vulkan 500 a navíc jsem u něj vyhodil řemenový převod a nahradil ho řetězovým (což mi tady nějak nemohli odpustit)taky za pár korun(relativně).Ale je divné že když už něco dotáhnou k dokonalosti tak vychytají neduhy tak to přestanou vyrábět....ale co je to tam, jezdíš tak o nic nejde.Tak asi tak....
no řešení by bylo,zaplechovaný rotor z ER500(stejný motor) se dá koupit za pusinku jelikož těmito neduhy už netrpí tak není tolik v ceně,+ víko(jelikož má malinko jiný tvar uzpůsobený malinko většímu rozměru rotoru díky zaplechování)cirka 500Kč a je na věčné časy pokoj.Já jsem to tak řešil na Kawa Vulkan 500 a navíc jsem u něj vyhodil řemenový převod a nahradil ho řetězovým (což mi tady nějak nemohli odpustit)taky za pár korun(relativně).Ale je divné že když už něco dotáhnou k dokonalosti tak vychytají neduhy tak to přestanou vyrábět....ale co je to tam, jezdíš tak o nic nejde.Tak asi tak....
Zdravím tak přestavba rotoru se podařila i přes to že mně soustružník poslal k šípku a musel jsem se do toho pustit sám naštěstí mám v práci přístup jak céočku tak k soustruhu. K rozměření čidel jsem použil rysky pro nastavení rozvodů jsou to tři body které jsou u obou rotorů na stejných místech vůči klínku klikovky a šroub M18x1,5 kterým jsem oba rotory sešrouboval k sobě aby se mi nehýbali potom pomocí vinglu jsem přenesl čidla na rotor z GPZety nakonec jsem ani neodbrušoval čidla ze starého rotoru ale z 2 mm tlustého plechu jsem udělal nové no a pak už jen vteřiňákem přilepil céočkem naheftoval a v soustruhu přetočil a výsledek je že kawa zase běhá.
Díky Michlalovi ( o příspěvek víš)se kterým jsem se spoji tady na foru a který mi poskytl nejen rady ale i díly z GPZty za velmi příznivou cenu se to podařilo.
Díky Michlalovi ( o příspěvek víš)se kterým jsem se spoji tady na foru a který mi poskytl nejen rady ale i díly z GPZty za velmi příznivou cenu se to podařilo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 | martucha | 11 | 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 | Balda125 | 7 | 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf |
Pružina centrálu Kawasaki KLE 500 | lacerta82 | 7 | 11.10.2023 v 10:33 Radek2107 |
Pérování Kawasaki kle 500 Kawasaki KLE 500 | Balda125 | 7 | 16.9.2023 v 17:27 Slávek-TDM |