Paolo_brno2 vloženo: wemoto.cz hamlet2 Přidat reklamu

Téma: oprava magnetů rotoru
16.8.2013 v 21:24
ahoj,

v alternátoru v rotoru mi odešli magnety. Odlepily se a rozdrtily. Z šesti zbyly jenom dva. Umí to nějaká firma opravit, nebo se musí koupit novej, kterej stojí asi 5 litrů. D9ky

Naposledy editováno 19.08.2013 18:43:12

1 reakcí na tento příspěvek oprava magnetů rotoru

16.8.2013 v 21:26 | Nahoru | #1
Tohle bych pořešil nákupem jiného jetého rotoru.Vždyť toho musí být mraky,motor stejný jako GPZ...

oprava magnetů rotoru

17.8.2013 v 09:44 | Nahoru | #2
Z principu by me to zajimalo, nikdy jsem to nezkousel , kdyz nesezenes jetej (jako ze sezenes) nebo ti bude prebejvat ten starej tak dej vedet, muzem se pokusit.
Meril si civky ? jsou OK ?

oprava magnetů rotoru

17.8.2013 v 10:06 | Nahoru | #3
Největší problém by bylo sehnat magnety a lepidlo co tu udrží.Prostě se to nevyplatí.

1 reakcí na tento příspěvek oprava magnetů rotoru

17.8.2013 v 10:07 | Nahoru | #4
ty cívky budu ještě měřit. typoval bych že jsou v pánu. Jinak takhle to dopadlo.

(reakce na) oprava magnetů rotoru

17.8.2013 v 11:15 | Nahoru | #5
Mlsoun13> Pekny

oprava magnetů rotoru

17.8.2013 v 12:00 | Nahoru | #6
Já to jednou dělal na Husce,ale magnet byl jen povolený a vcelku.Mám pocit že se povedlo,ale majitel měl tu mašinu jen pár měsíců pak ji dal pryč.

oprava magnetů rotoru

17.8.2013 v 13:43 | Nahoru | #7
kup na ebay.com jetý rotor
http://www.ebay.com/...;hash=item232ce724de
na tomto se ti magnety rozbit už nemužou je to z jednoho kusu
http://www.ebay.com/...;hash=item4611900292

Naposledy editováno 17.08.2013 13:44:42

(reakce na) oprava magnetů rotoru

19.8.2013 v 10:18 | Nahoru | #8

Anti píše: Tohle bych pořešil nákupem jiného jetého rotoru.Vždyť toho musí být mraky,motor stejný jako GPZ...



GPZ má jiný altík, ověřeno přes partsdepot.cz

1 reakcí na tento příspěvek oprava magnetů rotoru

19.8.2013 v 20:24 | Nahoru | #9
Když jsem vlastnil excalibra ,tak jsem tento problém řešil. Volal jsem do vape,kde zapalování vyrábí a ani tam nechtěli magnety lepit,nabízeli jiné varianty zapalování,ale levněji to nevyšlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oprava magnetů rotoru

19.8.2013 v 21:07 | Nahoru | #10
Roskoo> tohle4 jsou ale magnety altiku.

oprava magnetů rotoru

19.8.2013 v 21:44 | Nahoru | #11
Mimochodem u Vape už jsem řešil stejný problém...
Pokud je alternátor na GPZ jiný tak by se to dalo řešit výměnou celého altíku,kužel na klice bude určitě stejný...

(reakce na) oprava magnetů rotoru

20.8.2013 v 12:23 | Nahoru | #12
gugo> A to co tu má nafoceno není rotor zapalování?

1 reakcí na tento příspěvek oprava magnetů rotoru

20.8.2013 v 12:26 | Nahoru | #13
A z jakého důvodu se ti ty magnety odlepily? Jen tak samy o sobě nebo ti někde něco hází? Nebo jsi to neodborně stahoval a magnety ulámal? Pokud ti to někde hází-kope tak ti to pravděpodobně udělá zase.

1 reakcí na tento příspěvek oprava magnetů rotoru

20.8.2013 v 12:28 | Nahoru | #14
Rotor altiku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oprava magnetů rotoru

20.8.2013 v 12:31 | Nahoru | #15
gugo> Dobrá tedy ,ale myslíme to samé.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oprava magnetů rotoru

20.8.2013 v 12:39 | Nahoru | #16
Roskoo> No me neni jasna ta tvoje rada s vape

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oprava magnetů rotoru

20.8.2013 v 12:55 | Nahoru | #17
gugo> A co ti není jasné ? Dělají tam i tyto rotory,ale ne na gpz,nabídnou mu nějakou náhradu,ale asi celou sadu i z regulátorem dobíjení.

Naposledy editováno 20.08.2013 12:59:01

(reakce na) oprava magnetů rotoru

20.8.2013 v 12:56 | Nahoru | #18

(reakce na) oprava magnetů rotoru

20.8.2013 v 13:24 | Nahoru | #19
Roskoo> Nevedel jsem ze delal rotory

(reakce na) oprava magnetů rotoru

21.8.2013 v 22:08 | Nahoru | #20
Roskoo> odlepily se zřejmě při otřesech za jízdy. Jel jsem kolem hranic čr kde jsou špatné silnice a asi se vytřásl.

oprava magnetů rotoru

10.9.2013 v 08:15 | Nahoru | #21
tak sem přes ebay objednal z belgie novej rotor s celystvym magnetem po obvodu za 5000,-

1 reakcí na tento příspěvek oprava magnetů rotoru

27.10.2013 v 22:37 | Nahoru | #22
Hmmmmm,to se vyplatí

(reakce na) oprava magnetů rotoru

4.1.2014 v 23:44 | Nahoru | #23

3333 píše: Hmmmmm,to se vyplatí

že sem tak smělej, Měl bys nějaký lepší, levnější řešení? Nějakou starou sračku z vrakáče bych za chvilku odrovnal. Tohle bylo pořád levnější než origoš.

Naposledy editováno 04.01.2014 23:45:25

2 reakcí na tento příspěvek oprava magnetů rotoru

17.3.2014 v 21:30 | Nahoru | #24
Zdravím,
no řešení by bylo,zaplechovaný rotor z ER500(stejný motor) se dá koupit za pusinku jelikož těmito neduhy už netrpí tak není tolik v ceně,+ víko(jelikož má malinko jiný tvar uzpůsobený malinko většímu rozměru rotoru díky zaplechování)cirka 500Kč a je na věčné časy pokoj.Já jsem to tak řešil na Kawa Vulkan 500 a navíc jsem u něj vyhodil řemenový převod a nahradil ho řetězovým (což mi tady nějak nemohli odpustit)taky za pár korun(relativně).Ale je divné že když už něco dotáhnou k dokonalosti tak vychytají neduhy tak to přestanou vyrábět....ale co je to tam, jezdíš tak o nic nejde.Tak asi tak....

(reakce na) oprava magnetů rotoru

20.3.2014 v 11:29 | Nahoru | #25
3333> zajímavé

(reakce na) oprava magnetů rotoru

24.9.2016 v 14:09 | Nahoru | #26
3333> měnil si i řídící jednotku zapalování nebo to vše šplapalo normálně bez úprav? Mám kle 500, špatný rotor. Koupil jsem na er5 a je hlubší a tudíž má kle menší víko.

Díky Michal

oprava magnetů rotoru

20.8.2017 v 12:48 | Nahoru | #27
Zdravím tak přestavba rotoru se podařila i přes to že mně soustružník poslal k šípku a musel jsem se do toho pustit sám naštěstí mám v práci přístup jak céočku tak k soustruhu. K rozměření čidel jsem použil rysky pro nastavení rozvodů jsou to tři body které jsou u obou rotorů na stejných místech vůči klínku klikovky a šroub M18x1,5 kterým jsem oba rotory sešrouboval k sobě aby se mi nehýbali potom pomocí vinglu jsem přenesl čidla na rotor z GPZety nakonec jsem ani neodbrušoval čidla ze starého rotoru ale z 2 mm tlustého plechu jsem udělal nové no a pak už jen vteřiňákem přilepil céočkem naheftoval a v soustruhu přetočil a výsledek je že kawa zase běhá.
Díky Michlalovi ( o příspěvek víš)se kterým jsem se spoji tady na foru a který mi poskytl nejen rady ale i díly z GPZty za velmi příznivou cenu se to podařilo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Napínák rozvodového řetězu KLE 500 Kawasaki KLE 500 bolux 4 Včera v 11:12 bolux
Olej v alternátoru Kawasaki KLE 500 mirapulec 13 13.11.2017 v 09:41 Pavouk106
Svíčky - je to už chudé? (foto) [1, 2] Kawasaki KLE 500 kle5002003 33 29.10.2017 v 15:06 kle5002003
Pomoc s elektrikou KLE500 - regulátor Kawasaki KLE 500 Michaelgelo 17 4.10.2017 v 16:15 honza.honda
KLE 500 Nestartuje Kawasaki KLE 500 Simitom 17 19.8.2017 v 20:36 bushman7

TOPlist