globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: chlazení
čau potřeboval bych od vás poradit

nastartuji a nechám zahřát motor do půlky budíku a hned po ujetí cca 300m teplota klesne do modrého pole

samozřejmě sem zkoušel funkčnost termostatu v hrnci s octovou vodou a teploměrem a tam funguje jak má

na druhou stranu už skoro hned po nastartování je ohřáty chladič i hadice za termostatem

Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chlazení

9.8.2013 v 19:03 | Nahoru | #31
SuperSic58> každej po vlastním prkně,nic méně,nic více.Ale proč výrobce motocyklu DOPORUČUJE před zahájením jízdy zahřát motor a pak teprve vyjet??? To mi vysvětli co je to za blbost???
Největší opotřebení motoru nastává,když studený motor zatížíš na velký výkon a dochází k prudkému ohřevu pístu,je jasné,že studený olej neprospívá o patro níže.

chlazení

9.9.2013 v 17:31 | Nahoru | #32
takže termostat sem sehnal jinej a furt to samí tak sem vzval teproměr a změřil přímo teplotu fridexu a měl 75 na budíku v pulce modrého pole

tak sem to nechál zahřát na polovinu budíku a asi 40vteřin otvíral víčko s vařícím se fridexem nic vevnitř nezbylo a jen ta pára měla kolem 85

takže asi čidlo co?

Naposledy editováno 09.09.2013 17:32:43

chlazení

10.9.2013 v 07:09 | Nahoru | #33
tet ale nvm jestli to male nebo velke cidlo. asi to male co?

chlazení

10.9.2013 v 07:10 | Nahoru | #34
tet ale nvm jestli to male nebo velke cidlo. asi to male co?

(reakce na) chlazení

11.9.2013 v 17:53 | Nahoru | #35

Fazer-FZS píše: SuperSic58> každej po vlastním prkně,nic méně,nic více.Ale proč výrobce motocyklu DOPORUČUJE před zahájením jízdy zahřát motor a pak teprve vyjet??? To mi vysvětli co je to za blbost???
Největší opotřebení motoru nastává,když studený motor zatížíš na velký výkon a dochází k prudkému ohřevu pístu,je jasné,že studený olej neprospívá o patro níže.



Tak tedy já čet vždycky v každym manuálu k autě i motorce, že nastartovat a na lehký plyn vyrazit. Jasně, že je na prd tomu na studeňáka nakládat. Taky sem psal "s lehkým plynem vyrazit". Já prvních 2 km jedu hodně zlehka, potom lehce přidám, ale nakládat tomu začnu až po 8km, kdy je tak akorát prohřatej olej na provozní teplotě.

chlazení

26.2.2014 v 18:26 | Nahoru | #36
tak zase pokračuju sisce sem psal že sem naměřil teploměrem v chladící kapalině 75 ale pak mi došlo že když ventilátor má svoje čidlo zvlášt a zapíná se mírně nad poloičkou tak bude asi čidlo ok .... no pro jistotu sem ho stejně vyměnil ale furt nic sehnal sem už 3tí termostat kterej v hrnci fungoval přesně jak by měl ale furt se teplota drží na modrém poli nebo hodně malinko nad motorku udržím zahrátou jedině kusem papíru před chladičem

už vážně nevím co s tím

chlazení

26.2.2014 v 19:06 | Nahoru | #37
Zdravím Tě. Není tedy problém s měřením teploty,nežli skutečnou teplotou!!!!!! Že by si motor držel teplotu správnou,ale měření je nepřesné. Důvod může být teploměr,čidlo,přechodový odpor v konektorech spojů.
Ještě jednou pro jistotu. Po nastartování hned kontroluj teplotu před a termostatem. Ten minimální průtok termostatem tam bude vždycky,díky dírce nebo žlábku pro únik případného vzduchu. Ale nesmí se hned ohřívat za termostatem stejně jak před ním!!!
Napiš jak se věci mají? Jinak tím zakrytím chladiče zvýšíš teplotu to je jasný,když se nemůže teplo v chladiči srazit a vrací se teplá zpátečka do motoru. Vzroste tedy i teplota motoru.

chlazení

26.2.2014 v 19:34 | Nahoru | #38
no jasně stim papírem je to jasný proto sem to tam dal :D

no jde právě oto že chladič je teplej stejně rychle jako motor ale přitom termostaty se všechny tři co sem zkoušel v hrnci otvíraly až při 75 C ale jak sou v motoru tak se otvírají hned čidlo sem už taky měl jiné a bez rozdílu příjde mi divný že bych 3x narazil na špatnej termostat (ani jeden nebyl new)

chlazení

26.2.2014 v 19:40 | Nahoru | #39
Tak to by byla neskutečná náhoda,kdyby tři kousky byly špatný. Nechybí tam někde nějaké těsnění,O-kroužek,že by ta chladící kapalina ten termostat obtékala??? Je tam vše v pořádku v té termostatové komoře?

2 reakcí na tento příspěvek chlazení

26.2.2014 v 20:16 | Nahoru | #40
určitě to neteče okolo ani nemůže všechno je tam určitě v pořádku už sem uplně zoufalej

dokonce sem ho zkusil dát obráceně aby se zahřál jen vodou co teče skrz ty dírky na odvzdušnění a i tak furt v modrém poli i když sem jí nechal zahřát namístě na provozní teplotu tak sem ujel asi 300m a hned teplota dole

fakt už nevím

(reakce na) chlazení

27.2.2014 v 19:19 | Nahoru | #41
RAMIR> tak tady začíná být každá rada drahá!!!

chlazení

13.3.2014 v 21:01 | Nahoru | #42
Zdravím.

Přesně tohle jako RAMIR řeším s CB 500.
Po 30 km je chlazení na 40 st. s kartonem po 6 km 90 st.
Taky nevím, co s tým.
Jediný, co vím, že 1600,- za termostat nedám.
Spíš bych poladil velikost toho kartonu

(reakce na) chlazení

14.3.2014 v 18:11 | Nahoru | #43
RAMIR>
tohle jsem vyhrabal :

http://www.bikechatf...ewtopic.php?t=207418

takže to je asi normální

chlazení

15.3.2014 v 09:28 | Nahoru | #44
no já už ty prachy asi za ten termostat dám protože už mě štve jak se to potom kuli tomu kartonu ve městě furt hřeje

chlazení

15.3.2014 v 09:31 | Nahoru | #45
No právě, ten karton nesmí být přes celej chladič, ale jenom tak akodáde.

Nejlepší by asi byl kus alobalu.

chlazení

17.3.2014 v 10:59 | Nahoru | #46
taky ho nemám přes celej chladič mám výřez na ventilátor a karton je tak cca přes 80% chladiče jinak neudrží teplotu ale ve městě se pokaždý přehřejvá
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ledkové blinkry Svítí všechny čtyři... Suzuki RF 600 Ozzák666 13 14.3.2021 v 11:27 Ozzák666
Utahovací moment Suzuki RF 600 Suzuki RF 600 Ozzák666 4 31.1.2021 v 18:51 Kohlstein
suzuki rf600 Suzuki RF 600 Nife414 1 5.6.2018 v 22:50 Nife414
český manuál na RF Suzuki RF 600 Doubasv 8 13.10.2016 v 10:49 spendla
Suzuki RF 600r motor Suzuki RF 600 Lastycbr 2 19.8.2015 v 13:03 brazel


TOPlist