Naposledy editováno 10.07.2013 16:34:27
1 reakcí na tento příspěvek Neuchladí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neuchladí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neuchladí
PetrH6 píše: dva_hrnce> ha ha jasně že nahoru
haha, ale jako jestli do 110°C nebo víc?
1 reakcí na tento příspěvek Neuchladí
Mě osobně se ale nepřehříval ani s prázdnou expanskou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neuchladí
1 reakcí na tento příspěvek Neuchladí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neuchladí
PetrH6 píše: dva_hrnce> naposledy jsem to při 98°C vypnul.Ventilátor sepne kolem 85°C a pak teplota leze a leze
No a proto se ptám.. Spousta lidí plaší když to vyleze přes 90°C, ale většinou se do cca 106°C nic neděje a lidi plaší zbytečně..
Vim že to nejde srovnávat, ale mě filcka počasí jako je dnes ve městě během minuty stání vyšplhá z 90 na 110 a taky to neřeším.. Pak už to neleze ani kdyby stála hodinu..
A díky tlaku v okruhu je bod varu výš, to je stejný jako papiňák..
2 reakcí na tento příspěvek Neuchladí
Rada 1, - teploměr pokud není zavedený přímo do vody je naprosto na nic.
Rada 2, - jezdi a nesleduj neoriginální bastl,který tě akorát znevozňuje.
Rada 3, - nestůj v kolonách:o)
Rada 4, - jak bylo již několikrát řečeno 110°C voda je naprosto běžná.
P.S.:U aut se řeší ukazatel teploty vody tak, že i když teplota vody kolísá,tak ukazatel je na 90°C jak přibitej :o))))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neuchladí
mira-xj píše: Možná kvůli takovým kutilům se přestávají dávat ukazatelé teploty. Na extrasuper teploměr od Kosa se vyser a řeš něco až se ti rožne ta kontrolka od výrobce.Už to jak píšeš že ti spíná ventilátor při 85°C je blbost. Při 85°C čeho? Povrchu trubky?
Rada 1, - teploměr pokud není zavedený přímo do vody je naprosto na nic.
Rada 2, - jezdi a nesleduj neoriginální bastl,který tě akorát znevozňuje.
Rada 3, - nestůj v kolonách:o)
Rada 4, - jak bylo již několikrát řečeno 110°C voda je naprosto běžná.
P.S.:U aut se řeší ukazatel teploty vody tak, že i když teplota vody kolísá,tak ukazatel je na 90°C jak přibitej :o))))
Ukazatel teploty vody U PLECHOVEK KOLISA - po startu je presne videt, kdy otevre termostat a treba i kdy zapne sahara!
Jinak ale mas pravdu - neoriho udelatory co delaj na motorce z palubky kokpit stihacky z druhy svetovy jsou na dve veci: na prd a na hov*o!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neuchladí
mira-xj píše: pesastor> opravuji - nevím co máš za auto,ale u koncernových aut - stáří fábie (2000 a mladší) je to ošetřeno softwarově, že dokud se něděje opravdu něco významného,tak nepoznáš nic. :o)
U feldy 2001 se děje pořád něco, ale dokud to neleze do červených tak to neřeším
ale co jsem řešil já, sundal jsem chladič a docela jsem čučel za za hnusné slizké chuchvalce z toho leze, tak je možné, že máš třeba část chladiče přicpanou.Což si myslím, že mám já. Občas tam nějaký chytrák nalije nějakou tu srágoru na utěsnění a ucpe ti třeba 1/4plochy.
CO jsem to řešil na zahraničním foru triumphů, tak mě doporučili si sehnat laserový bezdotyk teploměr, nastartovat a měřit všechny místa chladiče jestli se zahřívá dobře.
Dále zkontrolovat či vyměnit termostat.
každopádně za výměnu chladící kapaliny a vyčištění chladiče někde ve vaně dáš pár stovek a myslím, že pak uvidíš. Mě to třeba nepomohlo úchvatně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neuchladí
Rada 1, - teploměr pokud není zavedený přímo do vody je naprosto na nic.
Rada 2, - jezdi a nesleduj neoriginální bastl,který tě akorát znevozňuje.
Rada 3, - nestůj v kolonách:o)
Rada 4, - jak bylo již několikrát řečeno 110°C voda je naprosto běžná.
P.S.:U aut se řeší ukazatel teploty vody tak, že i když teplota vody kolísá,tak ukazatel je na 90°C jak přibitej :o))))
Kontrolku bohu žel nemám,proto jsem tam dal alespoň teploměr.Vyměněním chladící kapalinu,protože nevím jak dlouho tam je(pro klid).Jinak všem děkuju za rady.
PetrH6 píše: mira-xj>Možná kvůli takovým kutilům se přestávají dávat ukazatelé teploty. Na extrasuper teploměr od Kosa se vyser a řeš něco až se ti rožne ta kontrolka od výrobce.Už to jak píšeš že ti spíná ventilátor při 85°C je blbost. Při 85°C čeho? Povrchu trubky?
Rada 1, - teploměr pokud není zavedený přímo do vody je naprosto na nic.
Rada 2, - jezdi a nesleduj neoriginální bastl,který tě akorát znevozňuje.
Rada 3, - nestůj v kolonách:o)
Rada 4, - jak bylo již několikrát řečeno 110°C voda je naprosto běžná.
P.S.:U aut se řeší ukazatel teploty vody tak, že i když teplota vody kolísá,tak ukazatel je na 90°C jak přibitej :o))))
Kontrolku bohu žel nemám,proto jsem tam dal alespoň teploměr.Vyměněním chladící kapalinu,protože nevím jak dlouho tam je(pro klid).Jinak všem děkuju za rady.
Můj názor je, že výměnou kapaliny jen vyhodíš prachy... u ní se spíš mění antikorozní vlastnosti, méně, pokud vůbec, schopnost chladit....
Začátek je věřit teplomeru.... a pak sledovat, kam až leze...za mě, pokud poleze ke 110, je to chyba!
2 reakcí na tento příspěvek Neuchladí
1 reakcí na tento příspěvek Neuchladí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer | habrman | 3 | 15.4.2024 v 12:13 Anders |
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer | satanek66 | 24 | 20.3.2024 v 09:15 Mňojo |
Nesouměrně sjetá pneu Yamaha FZS 1000 Fazer | Chabra | 21 | 6.10.2023 v 13:33 jirmanmartin |
Nepravidelne sjizdeni pneu [1, 2] Yamaha FZS 1000 Fazer | Johny_F | 45 | 2.10.2023 v 22:59 Kohlstein |
Rozborka vidlice Yamaha FZS 1000 Fazer | Chabra | 3 | 17.9.2023 v 17:36 gerrik |