Téma: jak máte zapojenou 12V zásuvku?
8.7.2013 v 20:52
ahoj,
jak máte zapojenou 12V zásuvku, pokud ji máte u řidítek ?

Četl jsem, že ideální je to na klíček, jako že když člověk motorku zamkne, vytáhne klíčky, aby zásuvka nebyla pod proudem. Jenže pokud má být funkční jen po otočení klíčku, tak zase u Stromu svítí světla... nebo dá se to udělat i nějak jinak?
díky za info

jak máte zapojenou 12V zásuvku?

8.7.2013 v 22:11 | Nahoru | #1
Zdar,

mám ji normálně navrtanou v kapotáži. Napájení jsem neřešil, mám nataženo přílo na baterku.
Myslím že je lepší, neboť za jízdy nabíjím navigaci a přes noc telefon, zatím žádný problém s baterkou, ani nějak nemám strach že by mi tam někdo něco strkal a dobu mé nepřítomnosti.

Spíš začínám řešit problém, proč nikdo nevymyslel nějaký příhodný kaslík u řídítek na odložení telefonu či dokladů? Místo v plastech dost, přemýšlím, jak jej tam dodělat....??



jak máte zapojenou 12V zásuvku?

8.7.2013 v 22:44 | Nahoru | #2
Také mám zásuvku rovnou k baterce, mám K4 a zásuvka je v očku u lanek na řídítku.

jak máte zapojenou 12V zásuvku?

8.7.2013 v 23:13 | Nahoru | #3
Já mám relé spínané klíčkem, napájím s ním hefty i zásuvku, protože to v pohodě utáhne. Zásuvku jsem "schoval" za přední světlo, přichycenou na tu železnou trubku co drží světla. Mám K8.

jak máte zapojenou 12V zásuvku?

11.7.2013 v 02:05 | Nahoru | #4
A já mám dvě zásuvky...tu pod sedlem přímo na baterku, tu vepředu spínanou klíčkem

jak máte zapojenou 12V zásuvku?

16.7.2013 v 00:05 | Nahoru | #5
Stana123> a já má tři zásuvky Jednu v tom drátěném očku u řídítek, jednu pod sedlem a další schovanou v horním kufru. Všechny přímo na baterce, teda je tam u každé zásuvky ještě pojistka, pro jistotu. Ta zásuvka na řídítkách je tam jen volně, pořád se klepe, prší do ní, ale na funkci to nemá vliv. Jo a já mám 2002, takže staré plexi, a tak mobil vždycky hodím za plexi nebo ho mám v tankvaku a nebo v kapsičce, kterou mám na plexi přivrtanou...
Když si vezmu, jak to byla krásná moto, když jsem si ji přivezl, a teď je z ní jen užitkový cesťák, který je celý podřený, omlácený ze všech stran, má zrezlé výfuky, pár věcí je tam nově svařených, ty špuntíky na zajištění kapotáže už nemám žádné a mám úplně zrezlé padáky a to nemluvím o popraskané kapotáži... A ta mrcha pořád jede, nezastaví se a nikdy mě nikde nenechala I po bouračce na okruhu, kde šla pana orel a já byl domlácený až hrůza, tak odjela po svých. Je to neskutečný stroj

jak máte zapojenou 12V zásuvku?

17.7.2013 v 15:52 | Nahoru | #6
Včera jsem dodělal ještě jednu zásuvku. Jednu mám na hlavním panelu viz foto v úvodu a dodělal jsem druhou pod sedlo - nedával jsem zásuvku, ale zapojil přímo USB ADAPTÉR přes vypínač a pojistku na baterku.

Naposledy editováno 17.07.2013 15:52:35

jak máte zapojenou 12V zásuvku?

5.12.2017 v 17:59 | Nahoru | #7
Dával jsem přímo na baterku ale pro jistotu dodělal pojistku.Kdyby se tam náhodou dostala voda nebo nějaký šprýmař strčil drát A na objímku na řídítka. Pokud dáváš usb, dej určitě s vypínačem, jinak stále, byť málo, cucá baterku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Používáte ACF-50 Suzuki DL 650 V-Strom Jojko 8 Včera v 06:29 DejvGSR
Vstrom 650 vs. 1000DL Suzuki DL 1000 V-Strom, Suzuki DL 650 V-Strom juri23 16 Včera v 00:03 roxix
Montáž zobáku kapotáže Suzuki V-Str... Suzuki DL 650 V-Strom Fipo71 6 12.1.2018 v 18:34 Nosac-N1
Diagnóza striedania motoriek - rebr... [1 ... 4, 5] Suzuki DL 650 V-Strom MarkoStano 146 2.1.2018 v 20:34 MarcelTheRevenger
Koncový díl výfuku V-strom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Albi1 4 31.12.2017 v 15:50 Timur76

TOPlist