bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha wr 250x, Králové Hradecký kraj
1.6.2013 v 17:18
Ahoj, najde se nějaký dobrák z okolí HK, co by mi tento bike na pár metrů půjčil? Od minulého roku lítám na BMW G 650 xmoto a uvažuji o něčem malinko hravějším. Ale nejsem si jistý, jestli by mně tam nechyběl výkon. Zkrátka a dobře by mi to moc pomohlo. A slibuji, že neujedu:) Dík

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha wr 250x, Králové Hradecký kraj

1.6.2013 v 20:08 | Nahoru | #1
Řeším stejný problém jako ty.Akorád k tomu přibyla ješte jedna potíž...finance,na obsah 250 je prostě předražená.Chtěl bych jí moc,je pro mě ideální,jenom se bojím,že bude slabá a ještě ktomu mi příjde moc drahá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha wr 250x, Králové Hradecký kraj

1.6.2013 v 20:35 | Nahoru | #2
Fany07> Drahá je, to máš pravdu, ale nemůžeš se dívat pouze na obsah motoru (který je mimochodem na té nejvyšší úrovni). Alespoň je tam jistota, že si japka dali záležet:) Osobně si myslím, že je mnohem důležitější právě ta ovladatelnost, která slibuje dobrou zábavu. No a výkon? Stejně tak, jako si lehce zvykneš na větší výkon, zvykneš si i na menší. Tak nějak jsem pochopil, že bych se měl tímhle směrem ubírat. Za výkonem bych se mohl hnát do nekonečna:) Toho není nikdy dost. Přesto bych se na ní rád svezl, než jí pořídím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha wr 250x, Králové Hradecký kraj

1.6.2013 v 21:30 | Nahoru | #3

potuch píše: Drahá je, ale nemůžeš se dívat pouze na obsah motoru (který je mimochodem na té nejvyšší úrovni). Alespoň je tam jistota, že si japka dali záležet:) Osobně si myslím, že je mnohem důležitější právě ta ovladatelnost, která slibuje dobrou zábavu. No a výkon? Stejně tak, jako si lehce zvykneš na větší výkon, zvykneš si i na menší. Tak nějak jsem pochopil, že bych se měl tímhle směrem ubírat. Za výkonem bych se mohl hnát do nekonečna:) Toho není nikdy dost. Přesto bych se na ní rád svezl, než jí pořídím.


Souhlas, a určitě je dobrý tu mašinu předem osedlat a trochu si ji osahat a seznámit se s ní.

To WRX-ko je podvozkově, motorem i celkovým svým dílenským zpracováním na hodně vysoké úrovni. A ta kombinace výkonu, nízké hmotnosti a skvělého podvozku dává ve výsledku výborné jízdní vlastnosti, snadno dávkovatelnou ovladatelnost ruku v ruce s přiméřenou (bezpečnou) stabilitou a taky až nečekaně velkou dynamiku (na to, že jde "pouze" o 250ku), a docela reálný pocit krocení 30 bujných, ale přitom na slovo poslušných koní po sebou.
Teda superlativů je to jak z reklamy, ale mazat to nebudu - stojím si za tím.

Co se samotného výkonu motoru týče, tak samozřejmě tento typ motocyklu (už i svou koncepcí a svým zaměřením) na néjaké "velké cestování" po dálnici ve dvou a s bagáži není primárně určen, ale pro sólo jizdy nalehko po okreskách a někdy i státovkách je jak dělaný, a při nich mi výkon nikdy nechyběl...

Naposledy editováno 02.06.2013 10:16:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha wr 250x, Králové Hradecký kraj

2.6.2013 v 10:32 | Nahoru | #4
P.S.
V případě potřeby ta Yamaha WR 250X výrazně akceleruje i na šestku do kopce, maximálku má tachometrových přes 165 km/h (reálně okolo 150 km/h) a z nuly na stovce je za cca 7 vteřin.

Ale přitom se s ní taky dá jezdit i docela úsporně - já se obecně (u všech motorek i aut) dost krotím ve zbytečném tahání za plyn, a tak i při své váze a rozměrech jezdím s WRkem bez nějakěho zvláštního úsilí trvale (= zatím vždycky) pod 3 litry (dlouhodobý průměr 2.83 l/100km, benzín N95).

Však po projetí se a po vyzkoušení uvidíš sám - myslím, že bys nemusel být zklamán...

Zlom vaz a dej když tak vědět !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha wr 250x, Králové Hradecký kraj

2.6.2013 v 12:00 | Nahoru | #5
Dovi> Děkuji ti za informace. Pokud by se mi nikdo z bližšího okolí neozval, tak bych se na tebe určitě obrátil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha wr 250x, Králové Hradecký kraj

2.6.2013 v 22:16 | Nahoru | #6

potuch píše: Dovi> Děkuji ti za informace. Pokud by se mi nikdo z bližšího okolí neozval, tak bych se na tebe určitě obrátil.


Ahoj, tady asi vzniknulo nějaké nedorozumění, pokud sis moje informace a zkušenosti s WR 250 X(R) vyložil jako nabídku k požadovaným výkonovým testům.

Neber si to prosím Tě vůbec osobně, ale jednak podle staré dobré zásady se dýmka, manželka a motorka nepůjčuje ani kamarádovi, natož neznámému člověku. A ani já jsem to ještě nikdy neudělal.
I když, nikdy neříkej nikdy, že jo...

Ale hlavní věc - ta moje nová WR250X je ještě v záběhu, najeto ještě nemá ani 1000 km a ještě ani neabsolvovala 1. garanční prohlídku, takže si ji stále dost šetřim. A proto už jen představa, že bych ji měl v tomto panenském stavu svěřit někomu druhému, kdo by jí dal pořádný záhul ve snaze zjistit její výkonové limity, mi nedělá dobře.

Samozřejmě něco jiného je třeba zkušební jízda na závěr jednání o koupi motocyklu, kdy už se vzájemně prošly všechny formality, bylo zkontrolováno, co na místě zkontrolováno být mohlo, a dospělo se k dohodě. Když je kupující rozhodnut motorku koupit, chová se k ní už i při té zkušební jízdě jako ke své.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha wr 250x, Králové Hradecký kraj

3.6.2013 v 07:08 | Nahoru | #7
Dovi> Safra, já už se viděl jezdit na tvým vymazleným wéerku Výkonový test? To zní docela drasticky Mám v úmyslu se pouze projet, ne zkoušet limity motoru či podvozku. Ale samozřejmě tě chápu.

A těď bych rád využil tvých zkušeností. Prosím tě, můžeš mi vysvětlit, jak funguje výfuková přívěra, která je již v základu do wéerka montována? A má nějak výrazně velký vliv na výkon?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha wr 250x, Králové Hradecký kraj

3.6.2013 v 13:11 | Nahoru | #8

potuch píše: jak funguje výfuková přívěra, která je již v základu do wéerka montována? A má nějak výrazně velký vliv na výkon?


Co jsem tak už (nebo spíš ještě) před koupí WR250X pátral v tomto směru, a co jsem si tak z toho pátrání odnesl, ta přívěra je tam pravděpodobně zamýšlena jako úlitba ekologickým ochranářům a pro optimalizaci tlakových poměrů výfukové soustavy a hlavně kvůli omezení hlučnosti při nižších otáčkách.

Tuším nějak do zhruba 3-4 tisíc otáček za minutu (ale neber mě za slovo, je to plus minus) je přívěra zavřená (přivřená), a pak dál už otevřená - aby se zbytečně moc neredukoval výkon motoru.

Tu výfukovou přívěru ovládá servo. A snad ještě je tam v okolí možná i nějaký solenoidový ventil, ale tím už si nejsem tak jist - možná jenom řídí zpětný odvod spalin při rekuperaci zplodin.

Ale co jsem dřív nasával rozumy na US forum o WR250R a WR250X, tak na tom WRR/X foru jsou tomu všelikému vylepšování, tunění, ladění a vůbec zvyšování výkonu apod. věnovány dvě speciání sekce, a sice:

Sweet Mods and Bike Accessories
http://wr250rforum.f...ods-bike-accessories

a zejména

Pipes and Programmers
http://wr250rforum.f...-pipes-n-programmers

A co jsem z toho časem pochytil, tak k několika základním "povinným" úpravám tuningářů bažících po ještě vyšších výkonech motoru a/nebo po lepším průběhu krouťáku patří i ta deaktivace nebo rovnou demontáž výfukové přívěry spolu s dalšími vylepšeními.
A řekl bych, že tam na tom ujíždí docela dost lidí

 
P.S.
S dovolením bych to hodil do toho vlákna věnovaného přímo Yamaze WR250X a WR250R, ať je to tam pohromadě...

Naposledy editováno 03.06.2013 13:15:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha wr 250x, Králové Hradecký kraj

5.6.2013 v 16:45 | Nahoru | #9
Dovi> Díky. Co jsem tak vyčetl, tak wr je ze serie dost přidušená. Stačí udělat pár jednoduchých úprav a hned je nahore nejakejch 5 - 6 koníků. To si myslím, že není vůbec špatný výsledek. Celkem by se to dalo zmáknout za nějakejch 10 tis,-. Ale předpokládám, že se do ničeho takového pouštět nehodláš? .. Tvoje zkušenosti by se určitě hodily .

Jinak tady je parádní web, kde je vše hezky vysvětleno a nafoceno..
http://www.wrrdualsport.com/

A narazil jsem i na instruktážní videjko. Moc mu rozumět není, ale to není zas až tak potřeba.

(reakce na) Yamaha wr 250x, Králové Hradecký kraj

5.6.2013 v 18:12 | Nahoru | #10

potuch píše: Dovi> Díky. Co jsem tak vyčetl, tak wr je ze serie dost přidušená. Stačí udělat pár jednoduchých úprav a hned je nahore nejakejch 5 - 6 koníků. To si myslím, že není vůbec špatný výsledek. Celkem by se to dalo zmáknout za nějakejch 10 tis,-. Ale předpokládám, že se do ničeho takového pouštět nehodláš?


Ee, výkon mi nechybí. Ale kdyby se odstraněním přívěry o něco málo zlepšil průběh krouťaku úplně dole, tak jakožto spíš kochací jezdec bych se nezlobil...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Za kolik prodat Yamaha WR 250X mikouš 23 17.7.2023 v 14:44 Gahan37
Yamaha WR 250X + WR 250R a další 25... [1 ... 60, 61] Yamaha WR 250X, Yamaha WR 250R, Honda CRF 250L Dovi 1815 27.1.2023 v 13:31 cross119
Yamaha WR 250X píská v motoru Yamaha WR 250X karikat1 6 22.6.2022 v 21:22 Eug
Zkušenosti s pneu Yamaha WR 250X Myrys 2 16.7.2021 v 07:28 Bugs


TOPlist