(případně i 125 a 400 ccm) a tak toutou formou můj tip,
pro případ praskání drátů výpletu zadního kola :
Dělo se to, pokud vím, především na strojích, používa-
ných k výcviku adeptů v motoškolách, tedy zatížených
dvěmi osobami, ale vzhledem k cenám kompletního orig.
Suzuki výpletu se moje zkušenost může hodit
Každému, kdo by měl tento problém, pošlu e-mailem
rozměrové výkresy obou typů drátů a výrobu pak můžete
zadat,jako já,panu Jaroslavu Kloudovi (Husova 227,
281 04 Plaňany, více snad na webu) .
Dodá Vám dráty"černé"bez povrchové úpravy,
pozinkované, pochromované i nerez, ale hlavně
robustnějšího provedení než u orig.výpletu
(t.j.většího průměru),i s odpovídajícími niply
a za příznivou cenu .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Plovak Suzki GN 250 Suzuki GN 250 | Kafi | 4 | 21.4.2023 v 13:56 Kafi |
Klepání od spodku motoru, klika OK Suzuki GN 250 | syrrius | 13 | 11.6.2021 v 21:31 Kohlstein |
Kontrola hladiny oleje Suzuki GN 250 | stenlijawa | 11 | 5.9.2018 v 19:35 Julip |
plexi pro suzuki Suzuki GN 250 | stenlijawa | 0 | 10.7.2018 v 23:09 stenlijawa |
pojistky Suzuki GN 250 | stenlijawa | 8 | 27.6.2018 v 23:23 stenlijawa |