bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Enduro made in China Shineray vvmx 450
Údajně je to věrná kopie Hondy CR 450 i náhr. díly by měly pasovat. Nicméně Enduro 450 pořizovací cena 100tis, levné a dostupné náhr. díly. Slyšeli jste o tom něco, máte nějaké zkušenosti s touto moto, jaký na to máte názor - šli by jste do toho? Nebo radši Japonce..
Předchozí
1 2 3
Následující

Enduro made in China Shineray vvmx 450

19.3.2013 v 14:18 | Nahoru | #1

Enduro made in China Shineray vvmx 450

19.3.2013 v 14:22 | Nahoru | #2
to je kazda cina , verna kopie hondy atd.. kup to a pak dej vedet,,ale 100 litru za cinu,,ty kraso ,,ani hovno.

Enduro made in China Shineray vvmx 450

19.3.2013 v 18:39 | Nahoru | #3
Nejzáživnější info včetně zkušeností majitele zde Sebrané info o VVMX450 nejen od prodejce + diskuse

Enduro made in China Shineray vvmx 450

19.3.2013 v 19:31 | Nahoru | #4
Taky mi 100 litrů za čínu přijde nějak moc, nevíte někdo jak se ceny pohybují v zahraničí?

1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450

Skvělá odpověď, děkuji! 19.3.2013 v 20:56 | Nahoru | #5
Ve světě to najdeš pod názvy TOKENS, LX 450 ENDURO, FORSAGE, ZONGSHEN, PZF 450 ENDURO, GOMAX, 450 CC ENDURO, ODES, SELL 450 CC, SHOOTOUT 450 ENDURO, BOROSSI BT450LX, SLONG, PITSTER PRO LXT, ASIAWING LD 450, BACKFIRE, MONSTRA a samozřejmě mnoho dalších názvů. Tak se můžeš na ceny podívat při troše hledání. I pár videí na ťůbku. Viděl jsem to, pojezdil na tom víkend. Zkušenosti jak se starším, tak s novým modelem jsem už veřejně prezentoval, takže bych se nerad opakoval.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

19.3.2013 v 21:36 | Nahoru | #6

Brůča. píše: Ve světě to najdeš pod názvy TOKENS, LX 450 ENDURO, FORSAGE, ZONGSHEN, PZF 450 ENDURO, GOMAX, 450 CC ENDURO, ODES, SELL 450 CC, SHOOTOUT 450 ENDURO, BOROSSI BT450LX, SLONG, PITSTER PRO LXT, ASIAWING LD 450, BACKFIRE, MONSTRA a samozřejmě mnoho dalších názvů. Tak se můžeš na ceny podívat při troše hledání. I pár videí na ťůbku. Viděl jsem to, pojezdil na tom víkend. Zkušenosti jak se starším, tak s novým modelem jsem už veřejně prezentoval, takže bych se nerad opakoval.


Když už se nechceš opakovat čemu se moc nedivím tak alespoň napiš kde jsi zkušenosti veřejně prezentoval,nebo nahoď link

1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450

19.3.2013 v 21:40 | Nahoru | #7
Pridej 30000 a mas funglovku Gas Gas EC 300. Je potreba neco dodavat?

Enduro made in China Shineray vvmx 450

Skvělá odpověď, děkuji! 19.3.2013 v 22:23 | Nahoru | #8
$2600 takové ceně bych rozuměl, to je polovina než zde, to už by si kupce našlo. Nebo slovensko také nižší než u nás.
Ale za 100 tis. v ČR, myslím moc zájemců nebude, za podobné, nebo jen nepatrně vyšší ceny se dají na konci sezony sehnat ve výprodeji nové motorky (starší model) renomovaných výrobců.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

19.3.2013 v 22:23 | Nahoru | #9

SirIndy píše: Pridej 30000 a mas funglovku Gas Gas EC 300. Je potreba neco dodavat?


Třeba ceník ND. A jestli na enduru nic nerozlámeš, tak klobouk dolů. Já mám na svojí Yamaze posvařováno už kde co a až zakuká v motoru, tak vzhledem k ceně ND půjde na šroťák Ono to koupí bohužel nekončí, ale právě naopak začíná . A zrovna ceny ND na GG mě od koupě 450 FSE odradily.

Naposledy editováno 19.03.2013 23:03:53

(reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

19.3.2013 v 22:58 | Nahoru | #10
wolken> Na modelu 11,12 - slabší starter, slabé špice, špatně krytá elektroinstalace, mechanický tacho s praskajícím náhonem.........sice nic tragického, ale já chci za svoje peníze jezdit a ne se v tom vrtat a dodělávat nedodělky. Model 2013 - místo podtlakového, tak šoupátkový karburátor (Keihin), silnější špice, digitacho, lépe jdoucí starter, lehčí spojka. Ostatním úpravám nelze bez rozebrání věřit a tak je ani popisovat nechci. Jízda na modelu 12 - pocitově těžší na předek, šírší v kolenou, po přidání trochu díra (pozdnější reakce - podtlakový karbec), tuhá spojka, nutný silnější stisk přední brzdy, dlouhý plyn, bez nářadí nepřístupný vzduch filtr, zpracování až na výše popsané dobré. Motorka měla najeto cca 150MTH a pouze měněné popraskané špice. Model 2013 - lépe chytá, okamžitá reakce na plyn, lépe zpracovány plasty - vše již dostatečně kryté, lehčí ovládání spojky........pocitově to jelo o třídu lépe. Oba modely s laďákem CREPTUS a bez ekoventilu (zaslepeno přisávání vzduchu do spalin).
Mě je 45let a jsem mrd.l. Jezdím Yamahu YZ a je na mě moc ostrá. 2012 mě jízdně vyhovoval více než model 2013, ten už je dost ostrý a přibližuje se to k Yamaze. Ještě by mě zajímalo svezení na modelu 2013 osazeným podtlakovým karburátorem. To by mě mohlo vyhovovat asi nejvíc. Bohužel jak ztrácím fyzičku, tak každé nechtěné vrknutí plynem při použití Keihinu s pumpičkou způsobuje prodloužení horních končetin. Ale jak už jsem psal - není nad osobní zkušenost, takže stejně vám nezbyde nic jiného, než se na tom svést. Mě se to poštěstilo díky klukovi ze vsi, který to vlastní.

1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450

19.3.2013 v 23:14 | Nahoru | #11
Stejně všichni umíme využít tak cca 20% možností motorky a zbytek je jen uspokojení vlastního ega. Profík to nekoupí a pro hobíka je to více než dobré. Já dokonce na číňanovi porychlil a i ve výjezdech jsem byl lepší...........takže i kdybych měl motorku mistra světa, lépe jezdit nebudu No a až si to přiznáte i vy, a začnete se z jízdy na motorce radovat, zjistíte, že název motorky to nedělá. A když polepíte číňana polepy Honda, bude jen málo znalců, co to poznají...........je to totiž klon modelu Honda CRF 06. A v SRN firma Borossi na to dává dokonce možnost tříleté záruky - to asi proto, že je to vyrobené z plechovek od rybiček

(reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

19.3.2013 v 23:17 | Nahoru | #12

Brůča. píše: Třeba ceník ND. A jestli na enduru nic nerozlámeš, tak klobouk dolů. Já mám na svojí Yamaze posvařováno už kde co a až zakuká v motoru, tak vzhledem k ceně ND půjde na šroťák Ono to koupí bohužel nekončí, ale právě naopak začíná . A zrovna ceny ND na GG mě od koupě 450 FSE odradily.



Jedine co jsem behem desitek padu rozlamal jsou bastry a SPZ. Samozrejme mluvim o enduru bez blinkru a zrcatek, ty by sly hned. Pokud svarujes tak asi jezdis trochu neco jineho nez ja U funglovky Gase 2T by v motoru nic kukat nemelo, desitky MTH nic a pak se meni pist, 4T je neco jinyho.

(reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

19.3.2013 v 23:29 | Nahoru | #13

Brůča. píše: Stejně všichni umíme využít tak cca 20% možností motorky a zbytek je jen uspokojení vlastního ega. Profík to nekoupí a pro hobíka je to více než dobré. Já dokonce na číňanovi porychlil a i ve výjezdech jsem byl lepší...........takže i kdybych měl motorku mistra světa, lépe jezdit nebudu No a až si to přiznáte i vy, a začnete se z jízdy na motorce radovat, zjistíte, že název motorky to nedělá. A když polepíte číňana polepy Honda, bude jen málo znalců, co to poznají...........je to totiž klon modelu Honda CRF 06. A v SRN firma Borossi na to dává dokonce možnost tříleté záruky - to asi proto, že je to vyrobené z plechovek od rybiček



Proto jezdím mikilon 250,protože ostrou motorku já prostě nevyužiju

Enduro made in China Shineray vvmx 450

19.3.2013 v 23:35 | Nahoru | #14
Dvoutakt jsem jel naposledy před třiceti lety (ČZ 250/513) a nějak mě neláká. Myslím, že na údržbu se to dnes srovnává. Mě se na číně líbí oddělená olejová náplň motor převody a nižší komprese, což by mělo samo z podstaty zaručit vyšší výdrž. Motor nebude vydírán přepáleným olejem znečištěným zbytky spojky a klika s ložisky díky menší kompresi na tom bude také lépe. Nevlastním to, takže se mohu jen dohadovat.................ale jak jsem to prolezl, tak bych se toho nebál.

A za usetřených 30 000Kč bych si koupil spojku Rekluse a ještě bych měl finance na rok ježdění vlastivědy.

Naposledy editováno 19.03.2013 23:39:19

Enduro made in China Shineray vvmx 450

20.3.2013 v 07:25 | Nahoru | #15
Jeste bych dodal, ze vsechny modely zaostavaji dost podvozkove, 2011 primo tragicky. Navic model 2011 mel rozdilnou kvalitu ramu, teda spis vahu, jeden troj vazil treba o vic nez 10kg nez druhy, ktery jsem videl.
Samozrejme nektere komponenty jsou slabsi, jako riditka a tak dal. Prase se spojkou strasliva, odhadem tak 3x horsi nez KTM...

Nahradni dily za hubicku a pristup dovozce vzorovy.

Jo a hroznej hluk jak s origo tak Creptusem, vytoci to kazdyho na mile daleko...

K tomu pricist velmi spatnou prodejnost kdyz to clovek chce vymenit. Nebo spis velkou ztratu ceny...

1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450

21.3.2013 v 12:01 | Nahoru | #16
Tak jak to tak sleduju tak rok počkat a vzít lehce ojetý rok 13 za poloviční cenu. tak tomu bylo ted s modely 12´. Jinak se přikláním k Japonce budˇ Yamaha WR450F, Huska TE450/510 nebo Kawa KLX 450R. Ale mám trochu obavy z ceny ND a vůbec stavem lefce ojetého stroje. Někdy je to 60-80mth a repase za 30tis. Je tak?

(reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

14.4.2013 v 21:03 | Nahoru | #17

1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450

16.4.2014 v 22:56 | Nahoru | #18
Pár informací pro ty, co to zajímá.
Motorku jsem si pořídil - model 2013
Úpravy - karburátor Keihin (volitelná nabídka dovozce),výfuk Creptus, zaslepení ekoventilu, větší přední kotouč, změna převodu (více do síly), montáž ventilátoru chladiče, montáž bástrů s výztuhou, nástavce řidítek, spojka Rekluse, vyprošťovací popruhy, prodloužení klíče spojky a pod. .......prostě individuální přizpůsobení pro účel použití.
Jezdím enduro, mx tratě nevyhledávám, a spíše stylem co ještě jo a co už ani náhodou (a protože nic neumím, motorka dostává dost záhul)
Protože se pořád válím, bástry nutností - výztuhy chladičů zatím neřeším, protože jsem stále někde zakopán, ventilátor nutností - protože necítím správnou trakci, Rekluse velkou berličkou. Je mě 46let a terénní motorku ojíždím druhým rokem - takže se to lepší jen velmi pomalu.
Motorka najeto cca 2000km.....závady a zkušenosti z provozu
800km přestal točit starter (opraveno v garanci do třech dnů)
900km gufera vidlic materiál dodal dovozce (opraveno svépomocí)
1300km volnoběžka starteru (opraveno v garanci do třech dnů)
1500km přerušovač blinkrů (opraveno v garanci na počkání)

Průběžně: uklepané mínus od baterie - svépomocí, proklepané vodiče u krku řízení - svépomocí, spálená spojka (závody v Ředhošti) nahrazeno Rekluse - svépomocí, nedobíjelo - zkorodovaný kontakt ve štekru, promazání přepáčka a výměna ložisek, výměna ložisek přední kolo - material dodal dovozce, práce svépomocí........takže spíše provozní údržba.

Kupoval jsem spotřebák - blatník, páka brzdy, páčky, plyn. rukojeť, žaluzie chladičů, zadní světlo s podblatníkem, tlačítko starteru s vypínačem zapalování, blinkr........prostě to, co jsem dojebal padáním.

Motorka projede více, než dovolí moje hlava. Výkon dostatečný, dobře dávkovatelný, podvozkově těžší na předek (oproti YZ, kterou občas ještě provětrám), zvýšenou péči bych doporučil elektroinstalaci a mazacím místům........asi v Číně namají vazelínu.

Hodnocení po cca 2000km v terénu (body 1 - 10)
Motor 9
Podvozek a nastavení 7
Startování 8
Brzdy 6
Spojka 3 (opravdu tuhá - na jeden prst zapoměňte)
Kola,špice 7
Plasty 7
Elektroinstalace 4
Ergonomie 9
Cena ND a dostupnost 1O

Na hardenduro těžké na MX také a na dnešní dobu nestíhající podvozek. Motorku bych nejspíše přirovnal k trošku lepší Suzuki DRZ 400 S za super cenu. Pro opravdu závodní nasazení požaduje pár úprav, kde jejich cena dorovná ve výsledku cenu konkurence a jedinou výhodou zůstane cena ND. Stále více se přesvědčuji, že pro moje využití byla koupě dobrou volbou.

Snad jsem někomu usnadnil rozhodování - ať už pro a nebo proti.

Enduro made in China Shineray vvmx 450

3.2.2015 v 19:33 | Nahoru | #19
Brůča mam dotaz, máš tam vyměněnou spojku na hydraulickou??Vizinger to prodava a tvrdil, že po vyměne je to na jeden prst, že je mnohem lepší a navíc neničí starter, kdyz startujes pres starter a mas kvalt.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

3.2.2015 v 19:33 | Nahoru | #20
Brůča.> Brůča mam dotaz, máš tam vyměněnou spojku na hydraulickou??Vizinger to prodava a tvrdil, že po vyměne je to na jeden prst, že je mnohem lepší a navíc neničí starter, kdyz startujes pres starter a mas kvalt.

(reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

6.2.2015 v 19:25 | Nahoru | #21
RdF> Mám klasické lanko, ale prodloužil jsem dole klíč. Jel jsem i na moto s hydraulikou - je to opravdu rozdíl..........ono spíše jde o skutečnost, že když se motorka extrémně ohřeje, tak spojka stále trochu "tahá", a jak se to postupně ohřívá, mění se ti bod, kde vystavuje. Což byl na závodech problém.........vyřešily to jiný lamely a silnější pružiny spojky.....a to už nešlo umáčknout. Tak se použila hydraulika........je to asi stejně tuhé jako moje lanko s měkčíma pružinama, jen to je stejné jak na startu, tak po 300km offu. Mě se bod vystavení mění - jezdím ale Rekluse spojku, tak to zase tak moc neřeším. Ona cena za kapalinu je cca 7000Kč a já měl Rekluse levnější (samozřejmě jetý z Hondy)

Tahle neřest spojky byla i na mojí Yamaze - upekl se korek (což na enduru problém nebyl) a potom to místo klouzání začínalo lepit.......vždy až po zahřátí.

Přesněji ti to řeknu až příští týden - jedu prvně otevřít motor......kouknout na ventily, změřit tlaky a ev. píst. No a ta hydraulika je na motorce pro Bohumila Posledního......náš první motorkář na Dakaru - ten si jí vyžádal.

Enduro made in China Shineray vvmx 450

12.2.2015 v 07:38 | Nahoru | #22
Prvně jsem otevřel po cca 120Mth ventilové víko a zkouknul vůle. Jeden sací byl mimo toleranci. Jinak tlaky OK, takže žádná oprava se nekonala, píst i po cca 4000Km ponechán a testování bude pokračovat i tento rok.
Jinak jsem si prohlédl i VV MX 250 R............a je tam stejný motor jako v AJP PR5. Nemá to vstřikování, není v základu ventilátor chladiče, ale má to ke starteru i kick. Jinak je to stejný - šestikvalt, homologace pro dva, výkon téměř shodný, hmotnost také..............ale je to (i ve verzi se spoustou CNC dílů a v lepším podvozku) stále o cca 40 - 75 000Kč levnější než Portugalec Zbytek motorky samozřejmě jak jinak - klon Hondy CRF. A ventilátor jako doplněk je dokoupitelný. Tak jen počkat na stříkačku a finálovou cenu.........a pozorovat pohyb ceny i u AJP. Číňan může zdražit, Portugalec bude muset zlevnit.

Enduro made in China Shineray vvmx 450

28.3.2015 v 19:53 | Nahoru | #23
Jsem rád, že někdo píše z praxe, ne pouze teorie (díky Brůčo - a pokračuj) ..... toto téma mě zajímá - vypadá to že číňan přijde s tímhle (foto)



Enduro made in China Shineray vvmx 450

29.3.2015 v 09:35 | Nahoru | #24
https://www.google.c...awd-450e%3B680%3B452
Christini to předělávají na AWD - předek, zadek......................je zajímavé, že si k předělání vybrali tento motocykl.

2 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450

29.3.2015 v 10:15 | Nahoru | #25
Znovu pár informací k motorce. Zadní pružení pasuje komplet z Hondy CRF - 02-08. Předek má číňan jiný. Origo šavle jsou o cca 1mm silnější............jinak samozřejmě také dvoukomory..............šavle z CRF jsou tenčí. Pokud by je chtěl někdo použít, buď vyměnit i brýle, nebo vložit do brýlí vymezovací vložku.................asi jen zkroužený 0,5mm silný plech - chtěl jsem to udělat z nerezu, ale na takto malý průměr mě to už nechtěli zkroužit. CRF má silnější a o malinko delší pružinu.
Pozor také na přední destičky - z Hondy nepasují. Jezdím Goldfreny a myslím, že Honda má desky 031, ale do číňana je nutno koupit 011..................čísla z katalogu Goldfrenu.
Jinak se na origo vidlicích poměrně rychle ošoupají vodící teflonová futra. Vidle sice stále pruží, ale nechce reagovat na jemné nerovnosti. Jakoby zakopává a kope do rukou. Dovozce futra neřeší, tak až bude chuť, zkusím dohledat nějakou náhradu třeba od jiných výrobců.

(reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

29.3.2015 v 11:05 | Nahoru | #26
Brůča.> díky , tahle motorka mě zajíma a chtěl bych se naní svíst...
Zatím teda nemám čas jezdit ani na svej, no ale snat se to zlepší

Enduro made in China Shineray vvmx 450

29.3.2015 v 12:34 | Nahoru | #27
Ahoj.

Zvažuji koupi výše uvedeného motocyklu ale v obsahu 250 ccm. Už mě nebaví vybírat z těch stále dokola ohraných inzerátů na pár let staré značkové endura, jetý teréňák je prostě jetý ať si říká kdo chce, funglovka je funglovka. Dobrý přístup prodejce p. Vizingera, levné nahradní díly a doplňky, a pár celkem slušných recenzí na tuto motorku mě přesvědčily k možnému zakoupení nového stroje.

Mám pár dotazů k dvěstěpadesátce (výkon 450 bych nevyužil.) Nemá někdo s nižší kubatůrou zkušenosti? Nemůže mi sem někdo hodit link na detailnější fotografie než ze stránek prodejce?

Díky

1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450

29.3.2015 v 19:50 | Nahoru | #28
Na VV ve 250 jsem nejel, ale jel jsem na AJP a motory jsou identické. AJP je stříkačka bez kicku, VV je karbec + kick. Motor s poměrně dobrým spodkem, což na enduru je přátelské. Lze udržet trakci jen plynem a není nutno tolik spojkovat. Vyleze to neskutečné kopce jen na bublavou - problémem je situace, kdy máš v kopci kládu, nebo strouhu a potřebuješ nabrat rychlost, nebo výkonem přizvednout předek. To už takto malý výkon nezvládá. Také situace, kdy je dlouhý a příkrý výjezd, kdy je potřeba nabrat rychlost na krátké vzdálenost,i je problematická. Motor je takový traktorový - silný, ale neochotný jít rychle do otáček. Jinak asi bude téměř nesmrtelný - ventily na klíč a šroubovák, svíčka lehce z boku, takže vyndatelná bez rozebírání motorky (já na 450 bez demontáže nádrže svíčku nevyndám), má to olejoznak, takže kontrola oleje pohledem, a i spojka jde solidněji na VV než na AJP. Dnes už je to asi podobné - AJP změnilo klíč, vedení lanka a mají jinou páčku. Stejný motor používá i GasGas EL 250 cami.

VV MX 250 najdeš i jako Zongshen SSR, Defenda, Monnier, M1NSK, Odes, BM (Baltmotors) Dakar 250...........................nejčastěji ale jako Asiawing NC 250L.
Četl jsem pár recenzí na zahraničních stránkách a všichni se shodují, že výkon není veliký, ale je dobře nastavena křivka točivého momentu. Jízda je tedy nezáludná a lze říci, že pilot vždy ví, co má na zadním kole podle otočení plynové rukojeti.
Na Google zadej Asiawing 250 a máš tam fotek milion.

(reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

29.3.2015 v 21:39 | Nahoru | #29
Brůča.> Můj dobrý kamarád jezdil 7 let starýho zongshena, kdybych nevěděl (k mému údivu) že ty motory jsou udělané z normalních kvalitních materiálů nešel bych nikdy ani do VVMX. Ten motor Zongshen měl starou vyjetou herku, jezdilo to 7 let bez jakékoliv údržby, kupovali jsme to spolu za pár tisíc. Jezdil na tom s námi s bandou enduro, bylo to v malém rámu na 16 a 18 kolech myslím. V té době pro kámoše jako první moto na naučení stačilo. V jednom výjezdu urval řetěz, ten se namotal na ozub. kolečko a jak jinak odnesla to převodovka. Asi půl roku mi to stálo v dílně a z důvodu prodeje jsem to musel opravit. Po rozboru motoru jsem právě přišel že zpracování je dobré, kvalita materiálu také. Měl jsem v dílně i pár obdobných motorek jako x - moto, pitstar nebo jak se to smetí jmenovalo. Motory uplacané z bahna, věčně zalomené kliky, ulomené rotory zapalování atd. Tyhle číny jsou fakt číny. Řekl bych že pokud je VVMX poctivej tyhle pitstary a x - mota jen odrazují od koupi svou skaženou kvalitou která je vážně až neúnosně skažená.

Díky jinak za info. 2 roky jezdím Itala s továrním motorem z Yamahy WR 125 s kitem Mallossi na 182 ccm (zdvih je menší jak vrtání válce) takže průběh motoru naprosto neodpovídající pro kros či enduro ježdění. Dodávám ještě že motor mám osazený karburátorem s konstantním tlakem, jako na cesťáku Takže o průběh VVMX 250 s klasickým šoupátkovým karbcem nemám fakt strach ale určitě budu před koupí u prodejce testovat, to je jasný.

1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450

31.3.2015 v 11:13 | Nahoru | #30
K těm předním vidlicím : jaký mají průměr pod brýlemi - nahoře a dole ? Pámbůh ví co to vlastně ošlehli. Jen se divím, že to dovozce neřeší, vždyť futra, prachovky je přece spotřební matrtoš. Okukoval jsem i ty tuningový tlumiče, ale starší Showy, nebo Kayaby by byly zdá-se lepší volba ..na to se koupí všechno.
Také se chystám zajet na testovačku , jen až se udělá trochu pěkně.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
motor sa nehorázne prehrieva [1, 2] Shineray VV MX 450 Babettttta 41 3.2.2020 v 17:11 mariano
VVMX 450 Shineray VV MX 450 mrakoplaš80 15 17.2.2018 v 21:03 erwas
Nechce startovat Shineray VV MX 450 erwas 19 27.10.2017 v 20:09 erwas
Cross pro vysoké/enduro? Shineray VV MX 450 Cthulhu 12 31.5.2017 v 21:30 puffybodie
jak na ložisko zadního kola Shineray VV MX 450 pavelpavelpavel 6 8.9.2016 v 21:47 pavelpavelpavel


TOPlist