bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: DiTech nestartuje..
19.3.2013 v 10:14
Je tady na foru někdo kdo má zkušenosti z servisováním SR50 Ditech rok 2002? Mám ho na dílně a prostě ta mrcha nechytá ;) benzín tam jde(když vyndám vstřik teče to na mě jako blázen),je nová svíčka, zkoušela se i jiná CDI.. jen nevím jesli jde benzín přes vstřik do válce,ač je svíčka mokrá když ji vytáhnu.. oddělené mazání tam muže dávat olej,a ten ji zamáchá..
Prosím o osobní zkušenosti, rad typu jedna pani povidala mám nashromážděných dost ;)

2 reakcí na tento příspěvek DiTech nestartuje..

19.3.2013 v 10:26 | Nahoru | #1
Jiskra preskakuje kdyz ji vyndas a prilozis na hlavu a zastartujes?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DiTech nestartuje..

19.3.2013 v 10:57 | Nahoru | #2
SR50 Ditech 2002, tedy předpokládám motor Moto-Morini? Chybová paměť ŘJ zaznamenala nějakou chybu? Pokud si nejseš jistý vstřikovačem, vezmi ohmmetr - měl bys naměřit 1,4 - 1,5 Ohm. Z 90% je ale chyba v kompresoru, případně vedení vzduchu - hadicích od kompresoru. Pečlivě zkontroluj poréznost, spoje, o-kroužky. Pokud máš jak, můžeš zkontrolovat tlak vzduchu, který dává kompresor, myslím, že by to mělo být 4,2 bar (musel bych se podívat). Pokud můžeš změřit kompresi měřákem do závitu svíčky, měl bys naměřit 6,9 - 8,7 bar. Ditech je také dost náchylný na svíčky - použij NGK CPR8E nebo NGK ZMR7AP. Já ale sázím na ten vzduch.

(reakce na) DiTech nestartuje..

20.3.2013 v 10:22 | Nahoru | #3
Zx-10RCarlos> Jiskra je perfektní ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DiTech nestartuje..

20.3.2013 v 10:48 | Nahoru | #4
Jarda955i> Vyčerpávající odpověd ;) ještě jsem zjistil že mi přes benzinové čerpadlo protéká samovolně benzín.. nemuže být problém i v tom?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DiTech nestartuje..

20.3.2013 v 12:07 | Nahoru | #5
Chachar.fista> Jestli je tam nějaký únik benzinu, tak to samozřejmě může být problém. Nějaké protékání si ale nedovedu představit. Čerpadlo by mělo dávat kolem 8 bar. Měl jsem 3 DiTechy s motorem Aprilia (Morini), ale na žádném jsem vadné palivové čerpadlo neřešil. Co říká paměť závad? Ten fígl určitě znáš... vypni zapálko, pak plyn - plný céres, zapni zapálko a vyblikají se ti na kontrolce ECU závady z paměti. Tabulka je na netu, nebo ti ji pošlu. Jen se nelekej, těch závad vypadne halda, jeslti nebyla paměť dlouho vyvolaná. Ještě mě napadá - jestli jsi měnil ECU, tak je potřeba udělat reset TPS (do ECU se tak uloží výchozí hodnota 0% otevření plynu). Pokud jsi tento reset neudělal, může být problém se startem - bohatá směs.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DiTech nestartuje..

20.3.2013 v 13:28 | Nahoru | #6

Jarda955i píše: Chachar.fista> Jestli je tam nějaký únik benzinu, tak to samozřejmě může být problém. Nějaké protékání si ale nedovedu představit. Čerpadlo by mělo dávat kolem 8 bar. Měl jsem 3 DiTechy s motorem Aprilia (Morini), ale na žádném jsem vadné palivové čerpadlo neřešil. Co říká paměť závad? Ten fígl určitě znáš... vypni zapálko, pak plyn - plný céres, zapni zapálko a vyblikají se ti na kontrolce ECU závady z paměti. Tabulka je na netu, nebo ti ji pošlu. Jen se nelekej, těch závad vypadne halda, jeslti nebyla paměť dlouho vyvolaná. Ještě mě napadá - jestli jsi měnil ECU, tak je potřeba udělat reset TPS (do ECU se tak uloží výchozí hodnota 0% otevření plynu). Pokud jsi tento reset neudělal, může být problém se startem - bohatá směs.



Ecu se měnila ted v průběhu opravy, a žádná změna. Jj, vyvolání paměti znám, ale nemám tabulky k tomu, tak když bys hodil odkaz, bylo by to super.

(reakce na) DiTech nestartuje..

20.3.2013 v 13:54 | Nahoru | #7
Chachar.fista> Ten reset určitě udělej. Má se dělat vždy po výměně ECU.

1. Turn on the ignition (Kill Switch to “Prime” or on).
2. Unplug the 4 wire TPS wiring connector for at least 10 seconds.
3. Turn the ignition off.
4. Plug the TPS connector back in.
5. Turn the ignition back on, wait until the dash has booted up completely.
6. Firmly open the throttle from the handgrip all the way and release to a closed position.
7. Leave the ignition on and initiate diagnostics and clear codes.
8. Turn off the ignition.
9. Turn the ignition back on, enter diagnostics and check for any TPS codes.

Kódy ti pošlu v PM
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia SR50 vstrikovací hlava Aprilia SR 50 Ditech kokoška. 6 13.8.2023 v 00:02 Deniiisek
Prosím o radu-nejede-vyřešeno- Aprilia SR 50 Ditech Marrkk 28 10.8.2023 v 19:33 Deniiisek
Aprilia SR50 - nefunkční Display Aprilia SR 50 Ditech PanTaus 1 4.10.2022 v 13:27 X-tra-X
Oprava aprilia SR 50 ditech Aprilia SR 50 Ditech ZbyněkF 9 7.6.2022 v 12:47 Vojta24
Aprilia Sr 50 DiTech těsnení vstřik... Aprilia SR 50 Ditech kokoška. 2 5.11.2021 v 19:46 lubosak13


TOPlist