bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíly v modelech V11
Nazdar,

uvažuju dost silně o kloupi V11. Už nějakou dobu hledám na netu rozdíly v jednotlivých modelech, ale ničeho pořádnýho jsem se nedopátral. Zatím jen, že modely do 2001 mají krátký rám, ostřejší úhel řízení a pod. Starší modely do 2001 měly problémy s pružinkou na řadícím mechanismu. Novější už ne?
Ale jaký je rozdíl v jednotlivých modelech? V11 sport, Ballabio..??

Dík moc.

Rozdíly v modelech V11

19.3.2013 v 12:30 | Nahoru | #1
napiš uživateli Maraguzziv11, to je odborník přes V11.

Rozdíly v modelech V11

Skvělá odpověď, děkuji! 19.3.2013 v 15:13 | Nahoru | #2
Viac na http://www.v11sport.de/bilder/index.html tam sú modely V11 napríklad:

V11 Ballabio

Motor: 90 ° V2, 4-taktný motor
Chladenie: vzduchom chladený
Zdvihový objem: 1064 ccm
Vŕtanie / zdvih: 92,0 x 80 mm
Kompresný pomer: 9.8:1
Ventily: Dva ventily na valec, zdvíhatok z hliníkovej zliatiny a vahadiel
Výkon: 67 kW (91 koní) pri 7.800/min
Krútiaci moment: 94 Nm pri 6000 otáčkach za minútu
Palivový systém: sekvenčné viacbodové vstrekovanie paliva, dve škrtiacej klapky
Zapaľovanie: Digitálne elektronické zapaľovanie
Starter: Elektrický Mazanie: Nútené mechanické čerpadlo s reguláciou tlaku
Prevodovka: 6 rýchlostí
Pohon: Hnací hriadeľ
Spojka: hydraulicky ovládané dvojplatničková suchá spojka
Objem palivovej nádrže: 20,7 l
Rám: Centrálne trubka obdĺžniková oceľ, motor ložisko funkcie
Uhol hlavy riadenia: 25 °
Rázvor: 1490 mm Dĺžka: 2150 mm
Šírka: 800 mm
Výška: 1210 mm
Výška sedadla: 800 mm
Prázdna hmotnosť: 221 kg
Predné zavesenie: 43 mm Marzocchi upside-down vidlica, kompresie a odskoku, 120 mm os cestovné
Zadné odpruženie: kyvná vidlica Cantilever, Sachs nastaviteľná s hydraulickým vzpery, predpätie pružiny, kompresie a odskoku, 64 mm pojazd
Predná brzda: Dual 320 mm plávajúce kotúč, štyri piestové Brembo strmene Gold Series
Zadná brzda: 282 mm kotúč, twin-piest Brembo strmeň
Farby: titan Grigio, rosso závod
Elektrický systém: Alternátor 12 V, 350 W, 30 Ah
Primárne pohon: skrutková
max celková hmotnosť: 460 kg
Kolesá / pneumatiky vpredu: Brembo hliníková kolesá 3,5 x 17 ", 120/70 - 17"
Kolesá / pneumatiky vzadu: Brembo hliníková kolesá 5,5 x 17 ", 180/55 - 17"
Pre reguláciu emisií: closed-loop trojcestný katalyzátor (Euro 2)

Najviac zmien bolo urobených v roku 2003: Tlmiče majú väčší priemer,vyvažovacie potrubie pridané nad alternátor (lepší priebeh výkonu v stredných otáčkach), palivové čerpadlo premiestnené do nádrže,farba motora je saténová čierna a neodlupuje sa ako do 2003,väčší priemer zadného kolesa, zmena uhlu riadenia a tým zväčšený rázvor a ešte ďalších pár drobnosti.

Naposledy editováno 19.03.2013 15:57:03

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v modelech V11

Skvělá odpověď, děkuji! 19.3.2013 v 15:48 | Nahoru | #3
scura + Rosso/nero corsa jsou komplet na Ohlinsech (přední vidle pravidelně 10000km lehce tečou :) )

Le mans (Rosso/Nero Corsa) je polokapotáž a má dělený řidítka
Scura je naháš s malým štítkem a má dělený řidítka
Ballabio je naháč na normálním podvozku a má široký řidítka
Sport je naháč, má dělený řidítka na normoš podvozku.
Café Sport je na Ohlinsech a má široký řidítka
Coppa Italia je jedinečnej model, má racing svody, laufy, ECU a je na Ohlinsech.

Sportky do roku 2001 maj jinej rám, krátkej a maj strmej úhel hlavy řízení, líp to padá do zatáček ale vlní se. Od 2001 výš maj všechny zpevněnej rám a širší ráfek s jiným úhlem hlavy řízení.

od 2003 výš maj křížený svody pod Altíkem kvůli emisím a maj lambda sondu.

Všechny modely maj Vstřikování.

Všechny modely až na Rosso Mandello a Tenni maj dvoukotoučovou suchou spojku, Rosso Mandello a Tenni maj jednokotouč (to jsou ale tak exkluzivní bajky že v čechách je od každýho jeden, max dva).

Tož tak :)

Rozdíly v modelech V11

19.3.2013 v 16:09 | Nahoru | #4
Díky kluci. Tohle jsem potřeboval

Rozdíly v modelech V11

19.3.2013 v 16:31 | Nahoru | #5
nemáš zač, já tohle info taky kdysi hledal a informoval mě zde ten nejpovolanější MedvědGuziny (bohužel ten už ti neporadí), tak si budeš muset vystačit s náma, kdyby něco, klidně piš.

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v modelech V11

19.3.2013 v 16:35 | Nahoru | #6
jo a s pružinkou si nelam hlavu, odchází ve všech modelech nehledě na rok. Netřeba z toho dělat vědu, je to záležitost 89,- kč a půl hod práce, dá se i někde u škarpy, pokud jseš trochu zručnej.

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v modelech V11

19.3.2013 v 20:31 | Nahoru | #7
Ptal jsem se na tu jednokotoučovou spojku v Sušici a prý pravidelně odchází v cca 30tis, nevaruje, prostě náhle odejde a pokud se vymění včas tak lamela cca 2jku.
Mám za to že má scura jí má taky.

(reakce na) Rozdíly v modelech V11

19.3.2013 v 21:02 | Nahoru | #8
nyeo> na pružinku jsem se tady Bedřicha ptal už loni. Poslal mi tenkrát zajímavý odkazy, takže už jsem něco načetl :) Jen mě udivuje, že když to zjistili v roce 2000, tak to nějak nevyřešili pro další modely.
Taky jsem nějak pochopil, že původní měla rozměr 16,3 mm tuším a nová by měla mít 15 mm. Ta už by snad praskat neměla.. Někde to tady je v jiným vlákně.

(reakce na) Rozdíly v modelech V11

19.3.2013 v 21:04 | Nahoru | #9
Vladimir> Myslel jsem, že novější 2003 už měli dvoulamelovou. Jinak moc pěkná :) Ta by se mě taky líbila

Rozdíly v modelech V11

19.3.2013 v 21:24 | Nahoru | #10
no když tě ten jednokotouč opustí za jízdy, tak asi nic moc. Dá se v každém modelu vyměnit za dvoukotouč a v Sušici ti vždy poradí, seženou, vymění o tom nic. Ovšem je potřeba si připravit cca 25 tyček.
Záleží po čem paseš, rosso/nero corsa je osazena "tím nejlepším", co se na model v11 dávalo, tedy kromě copy italia, ale to je opravdu hodně exluzivní a v podstatě nesehnatelná záležitost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v modelech V11

19.3.2013 v 21:32 | Nahoru | #11
Vladimir> a mimochodem, na fotkách v tvém profilu, máš dvoje laufy, copak se stalo s těma titanovejma?

Rozdíly v modelech V11

19.3.2013 v 21:37 | Nahoru | #12
No u mě to bude spíš i o ceně. Stavím dům, tříměsíční dcera... Holt Tenni to nebude :)

(reakce na) Rozdíly v modelech V11

20.3.2013 v 19:28 | Nahoru | #13
nyeo> mám jen ty carbonové. bohužel fotky ještě nejsou moje. Co se týče tý spojky tak Mě Průcha ujistil že už umí spolehlivou lamelu za dvojku. Dřív prý doporučoval přestavbu na dvě + přítlačák + plechy za 25.

(reakce na) Rozdíly v modelech V11

25.3.2013 v 08:00 | Nahoru | #14
nyeo> Já viděl scuru s jednodílnejma řídítkama a v názvu měla "Scura R". To se taky takhle dělalo nebo to byl nějakej domácí tuning?

Rozdíly v modelech V11

25.3.2013 v 08:05 | Nahoru | #15
Jinak coppa italia je semtam vidět na mobile.de, ale ty ceny

Rozdíly v modelech V11

25.3.2013 v 16:30 | Nahoru | #16
Scura R, byla limitovaná edice 40 ks, ovšem s širokými řidítky, takže dělené už byla úprava majitele.
Jinak je tu o tom docela pěknej článek
scura R

Rozdíly v modelech V11

1.11.2014 v 10:37 | Nahoru | #17
Zdravim,předem se omlouvám za asi hloupý dotaz,ale hodlám pořídit V11, tak tu pročítám moudra,nasávám infa a nevim zda je to překlep,ale v motokatalogu je psáno že R.V 1998-1999 je OHC,pak 2002 OHV,a 2003 zas OHC?
KDYBY TO NĚKDO UPŘESNIL,nějak mi to uplně nesedí.Pochybuju že by to špagetáci tak nějak sekali jak v jawe pde toho co je na skladu.
Jo a ještě jeden poznatk,ty novější od 2003 by měli mít svody s propojkou pod altíke,ale tu a tam se objeví z jakým si zaslepem.T o je jen napadení kutilem nebo?
Díky Mára

Rozdíly v modelech V11

11.7.2015 v 17:28 | Nahoru | #18
Pánove prosím rychlý dotaz a nechci zbytečně zakládat nové téma...
Vystřídal jsem toho už celkem dost a přemýšlím co bude následovat, pokukuji po V11 Ballabio
tak se ptám bude mě bavit? pojede to nebude to slabé?
Další variantou pro mě je vrátit se k Speed Triplu 955i

díky za cenné osobní zkušenosti
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 MaraGuzziV11 536 13.4.2024 v 16:28 JVK
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 Koudy01 76 27.6.2022 v 10:22 Anti
Italské železo v detajlech(mouchy a... [1 ... 10, 11] Moto Guzzi V11 Markus.1 301 14.8.2020 v 23:59 Koudy01
Tachometr Moto Guzzi V11 štylák 0 21.9.2019 v 01:29 štylák
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 Koudy01 3 24.7.2019 v 06:42 Koudy01


TOPlist