nevíte někdo k čemu to tam je a jak se to jmenuje? je tam pružinka ale myslim že je už dost vytahaná.
1 reakcí na tento příspěvek klepe motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) klepe motor
Katana píše: To kurvítko se jmenuje automatický dekompresor.
Hele jak to funguje, ja myslel ze dekompresor by mel pri nizkejch otackach prizvedavat ventil, a kdyz se to roztoci tak se to vlicem odstredivy sily schova. A ze cely se to odehrava na vackovy hrideli...nebo tohle "zavazi" vede nejak skrz hridel ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) klepe motor
1 reakcí na tento příspěvek klepe motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) klepe motor
kurvítko je věc, která je zbytečná a přitom se jako jedna z prvních vykurví a omezuje životnost celku .
I když tohle teda kurvítko nebude... Každopádně já mám na Bigovi dost jinej systém dekompresoru, tohle jsem ještě neviděl, tak jsem usoudil špatně
1 reakcí na tento příspěvek klepe motor
klepe klika,nebo volný píst....
1 reakcí na tento příspěvek klepe motor
Dolph-cz píše: ten dekompresor rozhodně neklepe.má to téměř každý větší jednobuch...,princip +- stejný,problémy s klepáním nebývají.
klepe klika,nebo volný píst....
libor600 píše: obávám se že to dělají ventily.jseš si jistej že jsi při seřizování postupoval správně?I když píšeš že jsi postupoval dle manuálu,ta vůle O,O5 se mi nezdá.Obvykle sací ventil 0,15 výfuk 0,20.Ještě se přesvěč jestli si měl ve správné poloze,píst a tím i rozvod.Myšleno aby píst byl v horní úvrati v době pálení.Třeba dát pozor,aby nebyly ventiy ve střihu.
Myslím si to samé. Můj manuál udává 0,15 a 0,20mm, ale mám ostrou verzi. I když si myslím že v tom až takovej rozdíl není jestli je ostrá nebo ne. 0,05 je dost málo, možná ještě míň. Jak podpálíš ventily, tak máš vydělaný... Pro vysvětlení - když jsou ventily ve střihu, jsou otevřené všechny čtyři, v druhé horní úvrati jsou všechny čtyři naopak zavřené a tehdy se seřizují jejich vůle. Pružinka na to nemá vliv, to by ti klepalo spíš kdyby byla moc silná (když je přitažená, otvírá se dekompresor). Šel bych cestou nejmenšího odporu a vyzkoušel otevřít ventilové víčka a zkontrolovat obě horní úvratě. Až pak bych pátral dál. Kliku bys slyšel ze střední části motoru a volný píst by ti podle mě pouštěl olej - kouřil.
Mimochodem kdyby ses chtěl zbavit těch svých plastů, dej vědět, měl bych zájem
Ještě preventivně zkontroluj napnutí řetězu,a to jak při pohybu ve směru,tak i proti,páč když je řetěz vytahaný a napínák na konci,tak při zpětném cuknutí je volný
Jo a ještě mrkni na tzv."lízátko"-je to třecí plocha pro řetěz proti napínáku a někdy bývá prasklý držák-jsou dva-a pak to ťuká P-H.
Naposledy editováno 31.03.2013 12:15:28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hledam odbornika na husqvarnu 610 Husqvarna TE 610 | brunob | 22 | 21.11.2023 v 16:29 assassin |
Obutí Husqvarny TE 610 Husqvarna TE 610 | vena96 | 8 | 9.8.2023 v 17:57 doktorM |
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 | AndyEnd5 | 4 | 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842 |
Husqvarna TE 610 - přestavba na sup... Husqvarna TE 610 | HSQ610 | 8 | 21.6.2023 v 10:44 assassin |
Starty husqvarna Husqvarna TE 610 | krf | 29 | 25.2.2023 v 18:21 cipj |