bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: klepe motor
18.3.2013 v 14:50
Prosím o radu.mám Husqvarnu TE610E el.startér. pořád mě v motoru něco klepe jak za studena tak za tepla.myslel sem že to sou ventily ale teď si spíš myslim že to dělá tohle
nevíte někdo k čemu to tam je a jak se to jmenuje? je tam pružinka ale myslim že je už dost vytahaná.
Předchozí
1 2
Následující

klepe motor

18.3.2013 v 15:38 | Nahoru | #1
kurvítko jako když vyšije

klepe motor

18.3.2013 v 16:02 | Nahoru | #2
Automatickej dekompresor?

1 reakcí na tento příspěvek klepe motor

18.3.2013 v 17:09 | Nahoru | #3
To kurvítko se jmenuje automatický dekompresor.

klepe motor

18.3.2013 v 17:10 | Nahoru | #4
taky bych to videl na ten dekompresor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) klepe motor

18.3.2013 v 17:34 | Nahoru | #5

Katana píše: To kurvítko se jmenuje automatický dekompresor.



Hele jak to funguje, ja myslel ze dekompresor by mel pri nizkejch otackach prizvedavat ventil, a kdyz se to roztoci tak se to vlicem odstredivy sily schova. A ze cely se to odehrava na vackovy hrideli...nebo tohle "zavazi" vede nejak skrz hridel ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) klepe motor

18.3.2013 v 17:43 | Nahoru | #6
gugo> Ano je to tak jak řikáš s tou odstředivou silou 0:24 je videt jak je to skrz hřídel a když slapes tak ti to přiotevře ventily aby jsi to prošlápnul a v momentě kdy to naskočí tak to závaží se odstředivou silou oddálí a ten zub se schová do vačky aby to ty ventily nepřiotvíralo.

(reakce na) klepe motor

18.3.2013 v 17:46 | Nahoru | #7
L.Staněk> Jo nojo vono je to videt jsem si nevsiml.

klepe motor

18.3.2013 v 18:14 | Nahoru | #8
ajo tak díky za radu a myslíte že to klepání může dělat tohle? přemýšlim jestli nevyměnit tu prožinku.třeba by to pomohlo co?

1 reakcí na tento příspěvek klepe motor

18.3.2013 v 18:23 | Nahoru | #9
jo a ještě otázka proč se tomu říká kurvítko?

klepe motor

18.3.2013 v 20:10 | Nahoru | #10
máš pořádně přitažený svody? ono i to udělá docela rachot... nemáš volné vahadla? pokud mají vůli do stran, může to taky klepat mě to třeba dělá, ale kašlu na to, zas taková hrůza to není. chtělo by to video se zvukem jak to klepe. Jinak poslechem přes šroubovák nebo servisní stetoskop lokalizuješ závadu celkem přesně pokud máš trochu citu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) klepe motor

18.3.2013 v 22:11 | Nahoru | #11
duvenblejt>
kurvítko je věc, která je zbytečná a přitom se jako jedna z prvních vykurví a omezuje životnost celku .
I když tohle teda kurvítko nebude... Každopádně já mám na Bigovi dost jinej systém dekompresoru, tohle jsem ještě neviděl, tak jsem usoudil špatně

klepe motor

18.3.2013 v 23:12 | Nahoru | #12
Myslím že to u tohohle motoru není špatnej systém auto-dekompresoru. Narozdíl od řešení vahadel a zdvihátek, které mi teda dělají víc starostí a díky kterým zní každá huska jako když se sesype železářství. Ale v jednoduchosti je krása...

klepe motor

19.3.2013 v 08:23 | Nahoru | #13
mělo by se to preventivně měnit někdy prakne ten čep a spadne to do šachty rozvodu

klepe motor

19.3.2013 v 09:24 | Nahoru | #14
takhle to klape je to teda nahraný přes mobil takže kvalita o hovně



Naposledy editováno 19.03.2013 09:26:12

klepe motor

19.3.2013 v 15:42 | Nahoru | #15
na které horní úvrati si seřizoval ventily? neseřídil si je náhodou na druhé kdy mají byt ve střihu? Podle zvuku mi to přijde že máš vůle tak 2mm totiž. začalo to z ničeho nic nebo až po zásahu do motoru?

klepe motor

19.3.2013 v 15:58 | Nahoru | #16
dělalo to i před tím.ventily sem seřizoval 0,05 sací i výfukový podle manuálu ale klepe to pořád stejně.tak bud to klepe ten dekompresní ventil nebo mě ještě napadlo že by byla vůle na ojnici.ale spíš to jde z hlavy ten zvuk

klepe motor

19.3.2013 v 21:08 | Nahoru | #17
jestli to ztichne když přidáš tak to je ten dekompresor

klepe motor

19.3.2013 v 21:29 | Nahoru | #18
jo to když přidám tak to stichne ale kámoš má tu samou a tomu to vůbec nedělá.nemůže to třeba dělat ta pružinka na dekompresoru že je už vytahaná?

1 reakcí na tento příspěvek klepe motor

19.3.2013 v 21:34 | Nahoru | #19
ten dekompresor rozhodně neklepe.má to téměř každý větší jednobuch...,princip +- stejný,problémy s klepáním nebývají.

klepe klika,nebo volný píst....

klepe motor

19.3.2013 v 22:12 | Nahoru | #20
u tohodle to závaží klepe dost výrazně už když otáčíš motorem rukou jak jsem psal vejš mělo by se to měnit včetně pružiny je možné že když je pružina unavená tak to klepe i při nižším volnoběhu prověř napínák rozvodů ale myslím že ti v tom klepe ten dekompresor husqvarna to nemá vyřešeno příliš šťastně podle mě je hmota toho závaží moc velká

klepe motor

20.3.2013 v 07:28 | Nahoru | #21
Jo, pane Kalina, vás nepotěším, pořád to klepe. To víte... nemažete, klepe to!

(reakce na) klepe motor

20.3.2013 v 07:31 | Nahoru | #22

Mára153 píše: duvenblejt>
kurvítko je věc, která je zbytečná a přitom se jako jedna z prvních vykurví a omezuje životnost celku

Přesná definice viz toto Vlákno zní:

Kurvítko: absolutně nepotřebná součástka způsobující většinu závad a poruch

1 reakcí na tento příspěvek klepe motor

20.3.2013 v 19:27 | Nahoru | #23
obávám se že to dělají ventily.jseš si jistej že jsi při seřizování postupoval správně?I když píšeš že jsi postupoval dle manuálu,ta vůle O,O5 se mi nezdá.Obvykle sací ventil 0,15 výfuk 0,20.Ještě se přesvěč jestli si měl ve správné poloze,píst a tím i rozvod.Myšleno aby píst byl v horní úvrati v době pálení.Třeba dát pozor,aby nebyly ventiy ve střihu.

(reakce na) klepe motor

21.3.2013 v 06:54 | Nahoru | #24

Dolph-cz píše: ten dekompresor rozhodně neklepe.má to téměř každý větší jednobuch...,princip +- stejný,problémy s klepáním nebývají.

klepe klika,nebo volný píst....

Přiláním se tomuhle názoru, podle poslechu se mi ZDÁ že klepe při každé otáčce, když by to klepalo kvůli vačce/ventilům tam by to bylo ob otáčku. Vycházím jen z toho videa, nemusí to tak být.

klepe motor

21.3.2013 v 09:22 | Nahoru | #25
Jóóó nemažete klepe to

(reakce na) klepe motor

21.3.2013 v 22:59 | Nahoru | #26

libor600 píše: obávám se že to dělají ventily.jseš si jistej že jsi při seřizování postupoval správně?I když píšeš že jsi postupoval dle manuálu,ta vůle O,O5 se mi nezdá.Obvykle sací ventil 0,15 výfuk 0,20.Ještě se přesvěč jestli si měl ve správné poloze,píst a tím i rozvod.Myšleno aby píst byl v horní úvrati v době pálení.Třeba dát pozor,aby nebyly ventiy ve střihu.



Myslím si to samé. Můj manuál udává 0,15 a 0,20mm, ale mám ostrou verzi. I když si myslím že v tom až takovej rozdíl není jestli je ostrá nebo ne. 0,05 je dost málo, možná ještě míň. Jak podpálíš ventily, tak máš vydělaný... Pro vysvětlení - když jsou ventily ve střihu, jsou otevřené všechny čtyři, v druhé horní úvrati jsou všechny čtyři naopak zavřené a tehdy se seřizují jejich vůle. Pružinka na to nemá vliv, to by ti klepalo spíš kdyby byla moc silná (když je přitažená, otvírá se dekompresor). Šel bych cestou nejmenšího odporu a vyzkoušel otevřít ventilové víčka a zkontrolovat obě horní úvratě. Až pak bych pátral dál. Kliku bys slyšel ze střední části motoru a volný píst by ti podle mě pouštěl olej - kouřil.

Mimochodem kdyby ses chtěl zbavit těch svých plastů, dej vědět, měl bych zájem

klepe motor

22.3.2013 v 19:26 | Nahoru | #27
já mam na sm 610s v manuálu jak píše 0,05 na výfukový a sací. jinak tady někdo psal, že mu p. kotrba doporučoval nechat je volnější na 0,1 oboje.

klepe motor

24.3.2013 v 09:13 | Nahoru | #28
ventily sem měl seřízený dobře.úvrať taky byla dobře nastavená.ostrá má v manuálu 0,15 0,20 ale SM a E maji 0,05 oba.ale to je jedno.už je venku a budu ho půlit

klepe motor

30.3.2013 v 12:36 | Nahoru | #29
Dekompresor neřeš,ten to není určitě. To slyšíš,když blafne,jak tam sebou praští. Taky bych to viděl na problém v palici. Te zvuk půjde ze shora. Jdi po těch ventilech a zkontroluj rolničky na vahadlech. Nesmí mít vůli přes ložisko a musí se lehce točit. Jinak ještě napínák na rozvodech,ale to bych netipoval. To rachtá jinak... Sem zvědavej s čím přijdeš

klepe motor

31.3.2013 v 12:10 | Nahoru | #30
Změřte si vůle na teplém a pak na studeném motoru a bude vám jasné,proč někdo udává 0,05 a někdo 0,2 mm dekompresor to také nedělá(pružinka)-ten maká právě na základě vlastní hmotnosti a pružinka tam je jen aby při pomalém otáčení systém přidržela ve správné poloze ,zaměř se na RADIÁLNÍ vůle ve vahadlech,rolničkách,dekompresoru-tam bude problém
Ještě preventivně zkontroluj napnutí řetězu,a to jak při pohybu ve směru,tak i proti,páč když je řetěz vytahaný a napínák na konci,tak při zpětném cuknutí je volný
Jo a ještě mrkni na tzv."lízátko"-je to třecí plocha pro řetěz proti napínáku a někdy bývá prasklý držák-jsou dva-a pak to ťuká P-H.

Naposledy editováno 31.03.2013 12:15:28
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hledam odbornika na husqvarnu 610 Husqvarna TE 610 brunob 22 21.11.2023 v 16:29 assassin
Obutí Husqvarny TE 610 Husqvarna TE 610 vena96 8 9.8.2023 v 17:57 doktorM
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 AndyEnd5 4 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842
Husqvarna TE 610 - přestavba na sup... Husqvarna TE 610 HSQ610 8 21.6.2023 v 10:44 assassin
Starty husqvarna Husqvarna TE 610 krf 29 25.2.2023 v 18:21 cipj


TOPlist