globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zkušenosti s 1-Válcem
Prosím o zkušenosti jízdní dojmy .. k motoru s 1 Valcem..
pro a proti.. rozdil mezi 1 valcem 2 valcem a 4 valcem...
rozdily mezi nimy a jizdnimi vlastnostmi ...
2takt nebo 4takt...
díky za zkušenosti ohledne 1 valce..


1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s 1-Válcem

Skvělá odpověď, děkuji! 6.3.2013 v 10:08 | Nahoru | #1
Mel jsem gs jednoduch.je to nesmrtelny motor s malou spotrebou.ma jen malo kroutaku takze musis porad radit ale o to je vetsi zabava.aspon pro me.ted mam susuki gsx 1400 .mastrodont kde se rozjizdim na dvojku.staci dav petku a muzu jet 40-200 a motor ani nezaklepe kdyz zatahnu.sestku je vylozene luxus.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s 1-Válcem

Skvělá odpověď, děkuji! 6.3.2013 v 10:45 | Nahoru | #2

formelgsx píše: Mel jsem gs jednoduch.je to nesmrtelny motor s malou spotrebou.ma jen malo kroutaku takze musis porad radit ale o to je vetsi zabava.aspon pro me.ted mam susuki gsx 1400 .mastrodont kde se rozjizdim na dvojku.staci dav petku a muzu jet 40-200 a motor ani nezaklepe kdyz zatahnu.sestku je vylozene luxus.



Nesouhlas, kroutaku ma jednovalec skoro stejne jako vicevalec stejneho objemu, ale vykon je mnohem nizsi a diky tomu musi byt jinak odstupnovana prevodovka a proto se casto radi. A taky proto ze v nizkejch otackach cuka a ve vysokejch vibruje

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s 1-Válcem

Skvělá odpověď, děkuji! 6.3.2013 v 11:43 | Nahoru | #3
 
Nebudu to považovat za provokaci, a tak Ti aspoň na část z Tvého dotazu zkusím odpovědět:

Jednobuchů už jem měl spoustu, a mám i dneska 3 kousky, když nepočítám mopedy.
A měl jsem i malý GS Báwo (F650GS) - předchůdce toho, co máš nahoře napsaný...

Za výhodu u nich pro svůj styl relaxačního kochacího ježdění (ne dálkové přesuny přes půl Evropy) považuju nejenom jejich jízdní projev, takový "původnější", syrovější a neuhlazený, a obecně i větší vibrace oproti víceválcům, ale v dlouhodobějším horizontu taky i jejich nejméně náročnou údržbu - technicky, časově s učitě i finančně.

- odpadá synchronizace karbeců respektive podtlaků u vstřiků
- máš tam minimální počet svíček
- a minimální počet ventilů na kontrolu a seřizování

Daly by se samozřejmě hledat další a další výhody i nevýhody - a třeba se to tady rozjede.
A dalo by se o tom všem mluvit nevážně ležérně nebo naopak hodně seriozně.

Ale ať to trochu odlehčím, tak Ti řeknu jednu starou pravdu:

S počtem válců u motocyklu je to jako s členy pracovního kolektivu:

IDEÁLNÍ JE LICHÝ POČET, ALE TŘI JSOU UŽ MOC

 
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vybitá baterie za jízdy BMW g650GS ... [1, 2] BMW F 650 GS, BMW G 650 GS, BMW G 650 GS Sertao ThomasCh 50 29.8.2023 v 14:15 MartasUS
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83
Nestartuje BMW G 650 GS, BMW G 650 GS Sertao Peťolis 5 8.4.2022 v 10:30 Slávek-TDM
Mini Rally BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW F 6... Pajitu66 16 7.12.2021 v 08:03 FaktNeníCoŘešit
Majitele BMW G650 GS BMW G 650 GS Dr.fík 23 27.3.2021 v 18:25 pajdos1


TOPlist