Paolo_brno2 vloženo: wemoto.cz hamlet2 Přidat reklamu

Téma: Těsnící gely a lepení knotem
Modelová situace, jsem v prdelakove, pichnu a gel (ultraswal, rideon, spíme, oko) nezabránil úniku. Chci to zalepit knotem.

Jak moc jsem v haji? Zkoušel to někdo?

Prosím zkušenosti ne domněnky, pokud máte, případné i info o gelech.

#############666####################

Vyzkoušel někdo úspěšně gel na dusové pneu?

Naposledy editováno 05.03.2013 01:54:13
Anketa: Co maka
Ultraseal
60%
3
Slime
0%
0
RideOn
0%
0
Oko
20%
1
jiné...
20%
1
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnící gely a lepení knotem

5.3.2013 v 00:02 | Nahoru | #1
LovecTaťka> neslučuj otazky, u duše se ptám na FUNKCNI GEL nikoli knot

(reakce na) Těsnící gely a lepení knotem

5.3.2013 v 00:07 | Nahoru | #2
FishX3> Aha, mě to nějak nedoklaplo. Nepochopil jsem přesně, na co se ptáš.

Knoty používám zcela běžně a jak někdo tvrdí, že je to jen na dojezd, tak já tvrdím opak.
Knot drží a vydrží po celou dobu životnosti pneu.
A kydy ostatních mě nezajímají. Mám to mockrát vyzkoušené a basta.

Naposledy editováno 05.03.2013 00:09:02

1 reakcí na tento příspěvek Těsnící gely a lepení knotem

5.3.2013 v 00:13 | Nahoru | #3
Gely a různý ty mlíka ve sprejích jsou určený do bezdušových pneu.
Na píchlou duši záplata , jestli se nepletu...

1 reakcí na tento příspěvek Těsnící gely a lepení knotem

5.3.2013 v 00:13 | Nahoru | #4
TATULDO ASI UZ JE POZDE..,.. Zajímá mne knot do gumy co je plná gelu. Jasný??

Jinak knoty jezdím taky jako trvalou opravu.

Těsnící gely a lepení knotem

5.3.2013 v 00:17 | Nahoru | #5
Chlapi oceňují snahu pomocí, ale vím o tom vcelku dost - nepište mi sem domněnky. Us i rideon mají ve specifikaci že umí lepit i duši (sám moc nechápu) . Existuje Slime do dusi, má jiné složení a údajně zacelí 3mm ( v bezdusovce 6mm)

Dávejte sem osobní zkušenosti, nebo pokud máte vyčteno odkazy na zdroje. Díkes


Naposledy editováno 05.03.2013 00:44:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnící gely a lepení knotem

5.3.2013 v 00:25 | Nahoru | #6

FishX3 píše: Zajímá mne knot do gumy co je plná gelu.



Aha, zřejmě jsem přepracován, nebo úplně blbej.

Nic méně, i kdyby ta guma byla plná hoven, tak ji tím knotem bezproblémů zalepíš.

Uf, snad je to teď správně.

Naposledy editováno 05.03.2013 00:26:35

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnící gely a lepení knotem

5.3.2013 v 00:37 | Nahoru | #7

LovecTaťka píše: Aha, zřejmě jsem přepracován, nebo úplně blbej.

Nic méně, i kdyby ta guma byla plná hoven, tak ji tím knotem bezproblémů zalepíš.

Uf, snad je to teď správně.


Správně to je ...ale - zkoušel jsi to? Protože ta guma plná hoven bude ty hovna cpát tou dírou ven, tj celá ta díra bude od hoven a jak známo pilníkem hovno nesundáš a vulkanizace / lepení přes ty hovna neusí vůbec proběhnout, tzato by mohl moc pěkně vyběhnout ten knot až tu gumu i s hovnama nafoukneš. ...a bude v prdeli.

Proč tak uvažuji? řeším dva problémy - maník na bezdušovkách má ultraseal nebo něco jiného což je pohodlné protože malou díru neřeší, jenže když ho potká větší, je to na zouvání pneu což pro nás lemply co jsme to nikdy nedělali znamená potencionální pškození ráfku či pneu, nebo odtah. Kdežto kdyby se na celej gel vybodnul, bude sice řešit i malé díry ale pokud má dost knotů , bude lepit do aleluja.

Druhej problém je maník na dušovkách - ten když píchne, musí lepit/zouvat pokaždé - tj nalit tam gel se mu vyplatí s tím že bud zabere, nebo přezuje - což by dělal stejně. Pokud je ale alepoň mizivá šance že to může zalepit gel.

Naposledy editováno 05.03.2013 00:42:40

(reakce na) Těsnící gely a lepení knotem

5.3.2013 v 00:50 | Nahoru | #8
FishX3> Tak ony ty hovna z toho nepolezou věčně. Když to kolo natočíš tou dírou nahoru, pár hoven to ještě vyfoukne a šmitec. Potom díru ,,propiluješ" a dáš knot.

Vyzkoušené to ovšem nemám, ale zní to logicky.

2 reakcí na tento příspěvek Těsnící gely a lepení knotem

5.3.2013 v 01:20 | Nahoru | #9
Přesně z toho důvodu proč se ptáš, lepím bezdušovku na GSX 1400 (ne sekačce jako CB 1300) jen knoty. Ještě jsem nepíchl najednou tolikrát, aby mě ty tři co vozím nestačily.
Je to sice méně pohodlné, ale nemusím díky tomu že to mám odzkoušené taky jako trvalou opravu řešit servis a čištění sraček z penu.
Mno a na druhé motorce M-72 co má duše soudruzi v CCCP pamatovali na vše a vozím rovnou celé kolo. Mno a pro jistotu montpáky a duši navíc.
Spíš by mě zajímalo jestli máte někdo vyzkoušenou životnost těch knotů Abych některé starší kousky nevozil jen pro můj pocit sucha a bezpečí a po aplikaci zjistil že jsou k hovnu a netěsní

(reakce na) Těsnící gely a lepení knotem

5.3.2013 v 01:51 | Nahoru | #10
V_i_c_i> Jen upřesním - pokud máš v gume spravný množství gelu, je na plášti, je na disku, ale nestýká - navíc je to vše ředitelné vodou - tj při přezouvání jen disk utřeš hadrem - ale při lepení se to má vymýt, osušit a pak lepit. (v servisu)

ale nechci o tomhle diskutovat - co mne zajímá jsou ty otázky v uvodu

Naposledy editováno 05.03.2013 01:55:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnící gely a lepení knotem

5.3.2013 v 06:21 | Nahoru | #11

Chlup píše: Gely a různý ty mlíka ve sprejích jsou určený do bezdušových pneu.
Na píchlou duši záplata , jestli se nepletu...



Ultraseal má ve specifikaci psáno, že (s nižší spolehlivostí - asi o 30%) lepí i duši.

Ride on nevím. Přestal jsem ho používat. Je na píču

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnící gely a lepení knotem

Skvělá odpověď, děkuji! 5.3.2013 v 06:28 | Nahoru | #12

FishX3 píše: Správně to je ...ale - zkoušel jsi to? Protože ta guma plná hoven bude ty hovna cpát tou dírou ven, tj celá ta díra bude od hoven a jak známo pilníkem hovno nesundáš a vulkanizace / lepení přes ty hovna neusí vůbec proběhnout, tzato by mohl moc pěkně vyběhnout ten knot až tu gumu i s hovnama nafoukneš. ...a bude v prdeli.

Proč tak uvažuji? řeším dva problémy - maník na bezdušovkách má ultraseal nebo něco jiného což je pohodlné protože malou díru neřeší, jenže když ho potká větší, je to na zouvání pneu což pro nás lemply co jsme to nikdy nedělali znamená potencionální pškození ráfku či pneu, nebo odtah. Kdežto kdyby se na celej gel vybodnul, bude sice řešit i malé díry ale pokud má dost knotů , bude lepit do aleluja.

Druhej problém je maník na dušovkách - ten když píchne, musí lepit/zouvat pokaždé - tj nalit tam gel se mu vyplatí s tím že bud zabere, nebo přezuje - což by dělal stejně. Pokud je ale alepoň mizivá šance že to může zalepit gel.



Guma plná hoven se budou cpát tou dírou ven, pokud je bude cpát vzduch. Pokud US nezafunguje, uteče všechen vzduch a pokud neotočíš kolo dírou dolů, aby US gravitací nevytékal, tak už nepoteče. Pak díru jen průrazníkem zvětšíš, čímž zbytky US na okrajích gumy odstraníš. Možná bych to ještě trochu přetřel hadrem. Ale pak se tam knot normálně chytne. Naprosto bez problémů.

Těsnící gely a lepení knotem

5.3.2013 v 06:41 | Nahoru | #13
Ahoj,
na duši SLIME, třeba z e-schopu HS choppers. Měl jsem strach, že mi ty 2 deci co se převalujou v duši rozhází kolo, ale za jízdy nepozoruju nic. Prý to tam vydrží tekutý a funkční 2 roky...uvidíme

1 reakcí na tento příspěvek Těsnící gely a lepení knotem

Skvělá odpověď, děkuji! 5.3.2013 v 06:43 | Nahoru | #14
Tak k otázce gel a dušová pneu: Krom motorky jezdím rád i na kole, najezdím spoustu kilometrů a průměrně pětkrát za sezonu píchnu.Už mě to sralo tak si říkám že vyzkouším gel. Koupil jsem ho pro případ defektu na motorce před Ukrajinou, ale naštěstí jsem ho nemusel použít.A ejhle píchl jsem na kole duši plnou gelu a co se nestalo - hovno, gel byl všude a kolo prázdné

(reakce na) Těsnící gely a lepení knotem

5.3.2013 v 08:58 | Nahoru | #15

susta. píše: Tak k otázce gel a dušová pneu: Krom motorky jezdím rád i na kole, najezdím spoustu kilometrů a průměrně pětkrát za sezonu píchnu.Už mě to sralo tak si říkám že vyzkouším gel. Koupil jsem ho pro případ defektu na motorce před Ukrajinou, ale naštěstí jsem ho nemusel použít.A ejhle píchl jsem na kole duši plnou gelu a co se nestalo - hovno, gel byl všude a kolo prázdné



Chlapi pište prosím konkretni přípravky - ony soudy "gel nemaká" mají jinaknulovou vypovídyjící schopnost. Ohledně kola máš zde recenze a myslím že tam je i jeden co maká http://www.scottmtb.cz/stop-defektu/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnící gely a lepení knotem

5.3.2013 v 09:03 | Nahoru | #16

seikos píše: Guma plná hoven se budou cpát tou dírou ven, pokud je bude cpát vzduch. Pokud US nezafunguje, uteče všechen vzduch a pokud neotočíš kolo dírou dolů, aby US gravitací nevytékal, tak už nepoteče. Pak díru jen průrazníkem zvětšíš, čímž zbytky US na okrajích gumy odstraníš. Možná bych to ještě trochu přetřel hadrem. Ale pak se tam knot normálně chytne. Naprosto bez problémů.



Ono to není zas tak jednoduchý - jednak si nejsem jist že tím pilníkem tu douru vyčistíš "dočista dočista" a pak je tu ještě plocha okolo díry na vnitřní straně pneu - když tam naspeš knot, udělá se tam takový uzlík tj knot má ve finále tvar podpobný hříbku a já netuším zda tam US (nebo jiný) nedělá brikule.

1.Ty jsi takovou pneu lepil? Pokud ano, co tam bylo za gel?
2.Pamatuji na fotky co ti udělal Ride-On - - co používáš? (zpět k US?)

(reakce na) Těsnící gely a lepení knotem

5.3.2013 v 09:05 | Nahoru | #17

seikos píše: Ultraseal má ve specifikaci psáno, že (s nižší spolehlivostí - asi o 30%) lepí i duši.

Ride on nevím. Přestal jsem ho používat. Je na píču



Tuhle větu najdeš snad u všech těch gelu - jak jsem psal jediny slime na dušovky informuje že lepí douru do 3mm (verrze pro bezdušovky do 6mm). Dušová verze v sobě nemá ty větší částečky - jak jsem pochopil.

(reakce na) Těsnící gely a lepení knotem

5.3.2013 v 14:58 | Nahoru | #18

foky píše: Jestli ti pomůže můj vysoce objektivní a profesionální názor, tak já US nepoužívám a ještě nikdy jsem nepíchnul

Sorry já musel - asi to pičasí



Doufám že až pujdeš ze chodů tak zakopneš !!!

...to máš za TO

PS mažu

Naposledy editováno 05.03.2013 16:44:32

(reakce na) Těsnící gely a lepení knotem

5.3.2013 v 15:05 | Nahoru | #19
V_i_c_i> mám sadu knotů z roku 2008 a lepil jsem loni díru po šroubu v gumě auta a drželo to bez problému

Těsnící gely a lepení knotem

5.3.2013 v 16:19 | Nahoru | #20
dal jsem antipich normální co je i na auta, do duše, dojel jsem z Prahy do Mostu a zpět a to ve dvou, po třech dnech jsem chtěl pneu dát opravit a stále měla tlak 2bary, pro jistotu jsem v pneuservisu nechal vyměnit do nové pneu i duši,
na bezdušovce tentýž antipich a hřebík, dojezd na opraveném cca 80km, pak sundáno a gumařům říkám co jsem tam nasral a říkají to bude smrad a humus, ale kupodivu nic tu pneu mám dodnes na ukázku,
jen to chce po aplikaci antipichu hned jet kvůli rozházení toho svinstva po celé pneušce
knoty vozím ale zatím jsem je nemusel použít
pokud je tento příspěvek mimo mísu tak soráč

(reakce na) Těsnící gely a lepení knotem

5.3.2013 v 16:43 | Nahoru | #21

Cook píše: pichnu v prdelakove, vezmu knot a zalepim jelikoz jsem si do pneu nenadelal US a podobny sracicky


o ničem, mažu

Těsnící gely a lepení knotem

5.3.2013 v 16:45 | Nahoru | #22
vozím tohle,je to asi stejný jako knot a drží to jak sviň,mám s tím zalepenou gumici na plechovce








Těsnící gely a lepení knotem

5.3.2013 v 16:54 | Nahoru | #23
CHLAPI MNE NEZAJIMA CIM LEPITE DEFEKTY

POTREBUJI:


LEPENI KNOTEM GUMY KDE JE GEL - pokud jste to někdy řešili, tak jaky tam byl gel a zda se to dalo či ne , případně jak jste tu gumu ošetřili před lepením, jak dlouho knot vydržel, jak velka dira to byla

ZKUSENOSTI S GELEM tj Ktery uzivate a jak se osvědčil u bezdušovek - opět, co to bylo za gumy,jaka díra, jak to dopadlo

ZKUSENOST S GELEM V DUSI - lepení dušových - co vám makalo a co ne , případně proč (něco jako zde psal kdysi seikos o RideOn ketrý mu zůstal ve tředu gumy -tj pokud by nepíchnul cca 5cm od středu, tak měl smůlu) - za mne mohu říct že guma plná US dle tabulky byla celá pokrytá US a přitom v servisu nic nevyteklo.

Pořád tu někoho peskujem, že zakládá duplicitní témata a tady se mi na konkretni otazky dostava odpovědí ktere nejen že nejsou kvěci, ale ještě se tu na foru vyskytují 1000x

Prosím vezměte vážně co se ptám, třebas nejsem jediný, komu se to bude hodit..

Díky moc za pochopení a konstruktivní přístup.

Banda: nemažu protože byť je to mimo tema, má to alespoň nejakou vypovídající hodnotu.

Naposledy editováno 05.03.2013 16:55:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnící gely a lepení knotem

Skvělá odpověď, děkuji! 5.3.2013 v 16:55 | Nahoru | #24

FishX3 píše: Ono to není zas tak jednoduchý - jednak si nejsem jist že tím pilníkem tu douru vyčistíš "dočista dočista" a pak je tu ještě plocha okolo díry na vnitřní straně pneu - když tam naspeš knot, udělá se tam takový uzlík tj knot má ve finále tvar podpobný hříbku a já netuším zda tam US (nebo jiný) nedělá brikule.

1.Ty jsi takovou pneu lepil? Pokud ano, co tam bylo za gel?
2.Pamatuji na fotky co ti udělal Ride-On - - co používáš? (zpět k US?)



jj, udělatá to tam takový uzlík. Knot má na sobě lepidlo, které to zalepí. Uvnitř se to lepidlo samozřejmě nechytí, protože US bude bránit kontaktu s pláštěm. Pokud tam někde zbydou zbytky US a nějaká malinká netěsnost, ten US se (po napuštění pneu vzduchem) začne tou netěsností cpát znovu kolem knotu ven a zalepí ji. Ale ve výsledku to funguje..
Ride On už nepoužívám. Sehnal jsem US za stejnou cenu jako Ride On, tak jsem se vrátil k osvědčené klasice

Naposledy editováno 05.03.2013 16:59:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnící gely a lepení knotem

5.3.2013 v 16:56 | Nahoru | #25

seikos píše: jj, udělatá to tam takový uzlík. Knot má na sobě lepidlo, které to zalepí. Uvnitř se to lepidlo samozřejmě nechytí, protože US bude bránit kontaktu s pláštěm. Pokud tam někde zbydou zbytky US a nějaká malinká netěsnost, ten US se (po napuštění pneu vzduchem) začne tou netěsností cpát znovu kolem knotu ven a zalepí ji. Ale ve výsledku to funguje



J tak nějak jsem si to taky představoval - pokud není nějaký problém US vs lepidlo.

Lepil jsi to v reálu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnící gely a lepení knotem

Skvělá odpověď, děkuji! 5.3.2013 v 17:00 | Nahoru | #26

FishX3 píše: J tak nějak jsem si to taky představoval - pokud není nějaký problém US vs lepidlo.

Lepil jsi to v reálu?



Jojo, na kámošově Yamaze, co mu to nepodržel Ride On a vybublal ven. V kole zapíchlej 8mm šroub. Knot to zachránil. Jezdil na tom ještě asi 7000 než přezul celou sadu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnící gely a lepení knotem

5.3.2013 v 17:04 | Nahoru | #27
seikos> Co tam máš teď (gel)?

(reakce na) Těsnící gely a lepení knotem

Skvělá odpověď, děkuji! 5.3.2013 v 17:28 | Nahoru | #28

FishX3 píše: seikos> Co tam máš teď (gel)?



US

1 reakcí na tento příspěvek Těsnící gely a lepení knotem

6.3.2013 v 09:44 | Nahoru | #29
Moje zkušenost s píchlou pneu je následující. Jelikož jsem sebou vozil antipich od SONAXu, tak jsem ho celý natlačil do pneu a dojel na pumpu dofouknout. Po odjetí od pumpy vidím v zrcátkách že začalo sněžit ( to jak ten antipich odcházel ven ). Tak jsem se vrátil zpět k pumpě, koupil další ( v domnění že ten co jsem měl byl asi starý ) a situace se opakovala. Potom co byla zasraná celá motorka a silnice od pumpy, tak jsem tam vrazil knot od Hamleta, dofouknul a drželo to dalších 15 000 km. Byl jsem pak překvapen při přezouvání, že v pneu nebylo vůbec nic, žádný pozůstatek antipichu. Od té doby antipich nevozím. Podotýkám, že dírka byla od připínáčku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnící gely a lepení knotem

6.3.2013 v 10:29 | Nahoru | #30
davidcalibra> jenže neřešíme antipich, ale gely - tj něco co naleješ do gumy, jezsíš s tím a v okamžiku kdy dojde k propíchnutí gumy se tato sama zacelí . Antipich je sračka pro nouzové lepení
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDM 850 ringo7510 5 13.11.2017 v 19:40 ringo7510
Sedlo Yamaha TDM 850 ringo7510 5 6.11.2017 v 17:45 PavkoGSX
Nastavení karburátoru Yamaha TDM 85... Yamaha TDM 850 pavelroz 1 7.10.2017 v 16:30 Valda5555
Teče olej z vidle u TDM [1, 2] Yamaha TDM 850 Milondr 34 31.8.2017 v 20:43 milonovo
Teče po výměně oleje Yamaha TDM 850 Venclig 5 21.7.2017 v 12:20 Slávek-TDM

TOPlist