bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vadny stator?
2.3.2013 v 15:15
kamosovi prestala dobijet CB1, regulator je ok, promerenim je na statoru 0,5ohm shodne a pri behu motoru 1,6V shodne mezi kazdymi dvema vodici. neni to trochu divne? ze by se pokazily vsechny tri naraz?
Předchozí
1 2
Následující

Vadny stator?

2.3.2013 v 15:47 | Nahoru | #1
Tipuju, že těch 1,6V vám to ukázalo proto, že jste nechali měřák na stejnosměrném rozsahu.
Jak jste přišli na to, že je regulátor OK?

Vadny stator?

2.3.2013 v 15:51 | Nahoru | #2
merak byl na stridavem. regulator jsme si prohodili s moji cbr a tam vse ok

Vadny stator?

2.3.2013 v 15:55 | Nahoru | #3
udelal jsem velke fotky toho statoru jestli to pomuze

Není správný formát url.
1[/url


Naposledy editováno 02.03.2013 15:55:51

1 reakcí na tento příspěvek Vadny stator?

2.3.2013 v 15:58 | Nahoru | #4
Navod JAK postupovst tady behal asi stokrat!
Na altrrnatoru musis merit ohmicky jak mezi sebou - ca 0,5 ohm, tak proti zemi - nekonecno.
Potom dal nstocit, porad s odpojenymi vyvody a.merit na str.rozsahu mezi sebou. Na volnobeh kolem 40V, pri vyssich otackach >60V. Vsechna vinuti MUSI DAVAT stejne. Teprve v te chvili mzes rict, ze altik je OK.
Pak bych naplno nabil baterku, abys mel sichr, ze neni na ni treba zkratovanej clanek, prosel kontakty a kabely alternator - regler - baterka - kostry a kdyz tohle vsechno bude ok, zacal premyslet o tom, ze Hujda potrebuje na 100 km par litru benalu a jeden regler!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vadny stator?

2.3.2013 v 16:02 | Nahoru | #5
pesastor> uz jsem to meril podle motoride navodu

Vadny stator?

2.3.2013 v 16:16 | Nahoru | #6
je mi akorat divne ze vsechny ukazuji shodne takhle malo

1 reakcí na tento příspěvek Vadny stator?

2.3.2013 v 16:19 | Nahoru | #7
Jen pro uplnost: mas dobrej merak - > meri to na str. rozsahu? Zkus zasuvku 230V str.a pak na stejnym rozsahu altik.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vadny stator?

2.3.2013 v 16:45 | Nahoru | #8
pesastor> ted jsem zkusil zasuvku a ukazuje 222V (rozsah do 300). altik uz asi ted nezkusim, lezi mi na stole, meril jsem ho na rozsahu do 200, muze to hrat roli? diky za postreh

(reakce na) Vadny stator?

2.3.2013 v 16:58 | Nahoru | #9
peteRR9> ne, nemuze.

Vadny stator?

2.3.2013 v 17:03 | Nahoru | #10
Nedávno jsem tu řešil ten samý problém na všech 3 fázích jsem naměřil schodné napětí jak na volnoběh tak pří vyšších otáčkách ale pozor to jeste neni zárukou toho ze je stator OK myslel jsem si to také ale nebylo tomu tak.Vezmi žárovku nějakou starou H4 třeba a zapoj jí mezi dvě fáze nepřidávej plyn jen na volnoběh at ti nepraskne.Na šech 3fázích musí svítit stejně silně možná že stator dává napětí ale není schopnej dát proud.Trápil jsem se s tim týden něž jsem na to přišel.Protože po změření napětí se zdálo vše být OK,ale ve výsledku se mi na jedné fázi sotva rozžhavilo vlákno :)

Naposledy editováno 02.03.2013 17:09:09

Vadny stator?

2.3.2013 v 17:23 | Nahoru | #11
Na fotkách jde vidět, že jedna část vinutí (vlevo dole) je pěkně prohřátá.

Naposledy editováno 02.03.2013 17:23:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vadny stator?

2.3.2013 v 17:24 | Nahoru | #12
peteRR9> no podle te foto1 to maš nějake přičmoudle a oloupanou izolaci na dratech

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vadny stator?

2.3.2013 v 22:02 | Nahoru | #13

Pedros1 píše: peteRR9> no podle te foto1 to maš nějake přičmoudle a oloupanou izolaci na dratech



To nemusi nic znamenat plave to v teplym voleji, takze buh vi co to je za usazeniny.
Sundavat stator ven bez promereni je akorat pridevalani si prace.

Tady mas navod na promereni.

(reakce na) Vadny stator?

2.3.2013 v 22:30 | Nahoru | #14
Nevím co chcete pořád měřit, když z fotky je jasný, že vinutí je na popel.
Nech to převinout, nebo kup novej stator.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vadny stator?

3.3.2013 v 09:45 | Nahoru | #15
gugo> no ono to že je izolace v háji znamená hodně vzhledem k tomu, že to je právě v tom oleji musí to být kvalitně zalakované a nepoškozené převinout

(reakce na) Vadny stator?

3.3.2013 v 09:53 | Nahoru | #16
Pedros1> To nemusi bejt izoloace v haji, jenom natom muze bejt neco napecenyho.
ja tedy nevim navijenim civek jsem se zabejval naposledy pred cca 18ti lety na skole, ale takhle s prehledem tvrdit ze jsou ty civky v haji bych si opravdu netroufnul.

2 reakcí na tento příspěvek Vadny stator?

3.3.2013 v 11:02 | Nahoru | #17
Petře nezapommeň nejdůležitější věc: Je to HONDA

(reakce na) Vadny stator?

3.3.2013 v 13:24 | Nahoru | #18
Miskindoma> no a co, že je to Honda a co se týče napečení to vypadá trochu jinak a pokud se kouknete zrovna u te jedne cívky je izolace dole tedy ne napečena ale spečena a sloupnuta no a pokud není závitový skrat eventualně by to ještě mohlo fungovat, ale já už bych to raději z5 nemontoval

(reakce na) Vadny stator?

3.3.2013 v 14:25 | Nahoru | #19
Miskindoma> 22 let no, co nadelas

Vadny stator?

3.3.2013 v 14:26 | Nahoru | #20
objednal jsem tedy stator z irska vsem diky za pomoc

1 reakcí na tento příspěvek Vadny stator?

3.3.2013 v 15:27 | Nahoru | #21
Asi bych mel vratit skolny:
Ze by byl na vsech trrch fazich zavitak je stejne pravdepodobny jsko to, ze na MDZ pujde Klaus po skonceni mandatu pozadat o prispevek v nezamestnanosti!
Ta demontaz statoru byla asi nadbytecna, kdyz si uvedomime ze je to HONDA!

(reakce na) Vadny stator?

3.3.2013 v 16:02 | Nahoru | #22

pesastor píše: Asi bych mel vratit skolny:
Ze by byl na vsech trrch fazich zavitak je stejne pravdepodobny jsko to, ze na MDZ pujde Klaus po skonceni mandatu pozadat o prispevek v nezamestnanosti!
Ta demontaz statoru byla asi nadbytecna, kdyz si uvedomime ze je to HONDA!



Tak o vratime spolu, hlavne ze uz objednal novej z Irska. Komu neni zhury dano, ten je .....

1 reakcí na tento příspěvek Vadny stator?

3.3.2013 v 17:20 | Nahoru | #23
no sice je divné, že je 1,6V na všech 3 fázích, ale zákony schválnosti fungují dokonale a nevím co pořád máte stím, že to je Honda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vadny stator?

3.3.2013 v 19:23 | Nahoru | #24
Pedros1> Hujda je Hujda - zere rejzi a reglery!

1 reakcí na tento příspěvek Vadny stator?

3.3.2013 v 20:14 | Nahoru | #25
ja mam mozna praktictejsi poznamku - taky mi odesel alternator - kdyz byl motor studeny, tak dobijel, prestal dobijet az po zahrati motoru.... Zkus to nechat ohrat a pak premerit

1 reakcí na tento příspěvek Vadny stator?

3.3.2013 v 22:11 | Nahoru | #26
No je opravdu divný, že chybu vykazují všechny 3 fáze. To bych spíš tipoval chybné přeměření.
Podle fotek opravdu jedna cívka vypadá napálená. Má místy oloupanou izolaci.
Nikde tu nevidím, zda se měřil odpor vinutí oproti kostře. To by neměl být problém (pokud je jen jeden zkrat na kostru) při odpojeném alternátoru, ale při napojení na regulátor už ano.
Meměřil jsi to náhodou s připojeným regulátorem?
A co měření proudu alternátoru, to se také nedělalo?

(reakce na) Vadny stator?

3.3.2013 v 22:47 | Nahoru | #27
pesastor> no ja nikdy Hondu - Hujdu neměl proto se ptám , ale Číňánka mám taky jenže 4kolového v 700ccm, ale to je zase jiná kapitola atd....

(reakce na) Vadny stator?

4.3.2013 v 09:33 | Nahoru | #28

hrtak píše: ja mam mozna praktictejsi poznamku - taky mi odesel alternator - kdyz byl motor studeny, tak dobijel, prestal dobijet az po zahrati motoru.... Zkus to nechat ohrat a pak premerit



motorka nedobijela ani po zahrati

(reakce na) Vadny stator?

4.3.2013 v 09:44 | Nahoru | #29

PepanS píše: No je opravdu divný, že chybu vykazují všechny 3 fáze. To bych spíš tipoval chybné přeměření.
Podle fotek opravdu jedna cívka vypadá napálená. Má místy oloupanou izolaci.
Nikde tu nevidím, zda se měřil odpor vinutí oproti kostře. To by neměl být problém (pokud je jen jeden zkrat na kostru) při odpojeném alternátoru, ale při napojení na regulátor už ano.
Meměřil jsi to náhodou s připojeným regulátorem?
A co měření proudu alternátoru, to se také nedělalo?



jak uz jsem psal vyse, meril jsem podle motoride navodu

odpor vinuti proti kostre je nekonecno (meril jsem vinuti X jadro)

mereni proudu se nedelalo

PepanS píše: No je opravdu divný, že chybu vykazují všechny 3 fáze. To bych spíš tipoval chybné přeměření.



proto se tady ptam ze

pristi tyden by tady mel byt novy stator, az ho namontuju tak dam vedet

Naposledy editováno 04.03.2013 09:46:52

Vadny stator?

4.3.2013 v 13:53 | Nahoru | #30
No, ony taky dvě cívky mohly bejt dávno KO a ta poslední to taky vzdala a ta jsou všechny KO. I když teď mi došlo, že píše, že maj odpor 0,5 ohmu... Hele, třeba máš slabý magneto, to by to vysvětlovalo dokonale
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nepresný tachometer Honda CB 1 AnfangerCB1 11 12.1.2023 v 21:17 AnfangerCB1
Honda CB-1 Honda CB 1 Vláďa56 3 23.8.2022 v 15:20 AnfangerCB1
Kde koupit novou motorku [1 ... 4, 5] Honda CB 1 Yamaha MT Stanzki 146 25.6.2021 v 16:58 Vlada
Maziva – koupit značku, kterou nezn... Honda CB 1 Monika999 5 9.6.2021 v 15:59 Julip2
kroska bez papírů na silnici Kawasaki EN 500, Kawasaki EL 252, Kawasaki ER 5, Kaw... brilu 20 7.1.2019 v 10:06 Menhir


TOPlist