globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: po zkompletování nedrží otáčky
25.2.2013 v 13:52
zdravím pánové, měl jsem přes zimu rozebranou motorku, udělal na ni servis a dnes jak jsem ji složil tak nechce držet otáčky.
Vyčistil jsem saní, karburátor a i svíčka se zdá dobrá.
Vzduchový filtr je trochu zasviněný ale před zimou jsem s tim jezdil a nebyl problém. Karburátor jsem jen vyčistil, vyměnil těsnění plovákové komory a nehýbal jsem s žádnýma šroubkama
Možná příčina může být že je tam mám 5 měsíců starý benzín s celkem nezdravou barvou

Při startování vyletí otáčky ke 4 tis, pak klesnou a motka zdechne. Volnoběh jsem zkoušel a nemá vliv, prostě si motor dělá co chce

Poradtě na co se zaměřit nebo v čem jsem mohl udělat chybu ??

po zkompletování nedrží otáčky

25.2.2013 v 14:07 | Nahoru | #1
Hledal bych v cestě paliva. Předpokládám, že karburátor byl složen správně, nic v něm nechybí, všechno chodí volně, nevázne klapka, lanko apod. a je skutečně čistý - i když to bez hýbání se šroubky je s otázkou. Co takhle těsnost sání? může přisávat falešný vzduch. Na zkoušku bych asi nalil do karbu čerstvý benzin, i když i na ten starý by to mělo běžet. Těsnost sání můžeš zkusit třeba štětečkem namočeným v benzínu, ale podmínkou je, že to aspoň nějak běží, potom když tím šáhneš na místo přisávání, otáčky a reakce motoru se změní.
Rozepiš se trochu jak se ten motor chová, dá se udržet v chodu a jen se blbě vrací na volnoběh + chcípe, nebo jen chytne/chcípne apod.

1 reakcí na tento příspěvek po zkompletování nedrží otáčky

25.2.2013 v 14:19 | Nahoru | #2
tal začnu od začátku.
Všechny hadičky od nádrže až po karbec jsou čisté.
Karbec složen správně, nalil jsem do plovakovky starý benál, karbec uzavřel a přimonoval k sání.
Klapka jde naprosto lehce. Lanko šlo volně když bylo odmontováné, ted je možné že se někde střípne ale není to pravděpodobné, protože plynová rukojeť se vrací lehce
To sání musím zkontrolovat ale příruby sem odmastil a šrouby utáhl
Tu těsnost při běžícím motoru ani zkontrolovat nemůžu, protože motor lítá jak se mu chce.

Když nastartuju se sytičem, tak přídávám plyn aby se aspoň chytnul. Potom jak chytne tak otáčky vystřelí ke 4-5 tisicům, plyn pustím a otáčky lezou dolů pomalu až nakonec motor zdechne. Ikdyž jsem se snažil otáčky regulovat plynem tak stejně když klesne pod 3 tis tak chcipne. Když motor chvilku běží tak se i pokouším zvýšit volnoběh aby aspoň ten motor konstantní otáčky ale je marné. Zvýším volnoběh, motor zas vyletí, potom volnoběh snížím a motor zdechne.

Zkusím tam hodit novej benál jinak vážně nevím

1 reakcí na tento příspěvek po zkompletování nedrží otáčky

25.2.2013 v 14:44 | Nahoru | #3
někdo to přisává?

(reakce na) po zkompletování nedrží otáčky

25.2.2013 v 15:19 | Nahoru | #4

ST3 píše: někdo to přisává?

´

podivu se na to

1 reakcí na tento příspěvek po zkompletování nedrží otáčky

25.2.2013 v 15:29 | Nahoru | #5
To vybíhání otáček a zhasínání bývá zpravidala příznakem falešného vzduchu.

(reakce na) po zkompletování nedrží otáčky

25.2.2013 v 15:36 | Nahoru | #6
J.M.K.>

po zkompletování nedrží otáčky

25.2.2013 v 16:52 | Nahoru | #7
Tak jestli lezou otáčky pomalu dolů i když pustíš plyn tak můj tip je taky falešný vzduch.

(reakce na) po zkompletování nedrží otáčky

26.2.2013 v 10:42 | Nahoru | #8
pernik92> Máš ukázkové příznaky falešného vzduchu, co ty hadičky? máš tam nádrž a hadičky zapojené, nebo máš nádrž dole a nalils jen béňo do karbu "na zkoušku"? Pokud je nádrž dole, musel bys ty podtlakové hadičky zaslepit. Jinak sání, předpokládám, že to má "gumové" hrdlo, pokud ano, není zpuchřelé? Právě když se ti to podaří natočit a v podstatě to nereaguje na tvé povely plynem, musíš laborovat s tím štětečkem a omazávat spoje na sání, tam kde to cucá, se motor najednou umravní. Jestli to nemá tu gumovou přechodku na karburátor a je tam příruba na šrouby, podíval bych se na rovinnost té dosedací plochy kde je těsnění. Stačí přiložit šupleru a podívat se proti světlu. Když to bude prohlé, musel bys to srovnat, třeba na širokém plochém pilníku, nebo šmirgl na kus skla, karbec do ruky a krouživými pohyby zarovnat. To kde brousíš se ti pěkně vykreslí na té ploše a vidíš i kolik ještě chybí, pak dobré těsnění a dotahovat s citem.

po zkompletování nedrží otáčky

26.2.2013 v 12:59 | Nahoru | #9
Béža> samo že zkouším startovat s nádrží
sací gumové hrdlo je v dobrém stavu, jenže je ten problém že ho nemůžu odmontovat. Při montáži jsem to moc utáhl a jeden šroub tedkom nejde uvolnit.
Rovinnost dosedacích ploch jsem nekoumal
Tak jsem to tedy složil, vše znova zkontroloval, nabil baterku, která byla po včerejšku skoro mrtvá a teď už to ani nechytá.

Idu zpatky do garaze a na vše se znova podivu

A dík Béžo

po zkompletování nedrží otáčky

26.2.2013 v 13:21 | Nahoru | #10
a už jede
že já vůl sem včera neposlechl bráchu když říkal že bude uchlastaná svíčka

po zkompletování nedrží otáčky

26.2.2013 v 13:27 | Nahoru | #11
Nóóó, sice nic z té A4, co jsem napsal, nakonec nebylo přesně vono, ale nemáš zač
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Náhrada válce Yamaha YBR 125, Kymco Pulsar 125 Mibas82 1 24.3.2020 v 23:49 VilemRD
na 125ccm po Asii - zájem o přednáš... Kymco Pulsar 125 pernik92 20 9.1.2017 v 21:17 pernik92
s Kymcem do Ruska, Kazachstánu a Tu... [1, 2] Kymco Pulsar 125 pernik92 41 25.11.2016 v 11:02 Raisto01
Značka Kymco Kymco Pulsar 125, Kymco Zing II 125, Kymco CK1 125 koollmen 12 10.8.2016 v 10:56 bledemon
Problém se spojkou Kymco Pulsar 125 Buffa 3 18.4.2015 v 00:36 alesmoto

TOPlist