globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ucpávání karburátorú
23.2.2013 v 18:17
Ahoj všichni. Potřebuji poradit. Kámoš vlastní Kawasaki GPZ 1000 a po ujetí sca 50 kilometrú se mu ucpou karbece. Motorka nejde za plynem a po chvíli úplně přestane jet. Jediné co pomúže je vyčištění karbecú od takové šlichty. Potom zase jede jako oheň. Prej je to benzínem, ale to je divný, že jiný karbece jedou dál. múže mi někdo poradit co s tím? Díky moc.

1 reakcí na tento příspěvek Ucpávání karburátorú

23.2.2013 v 18:22 | Nahoru | #1
benzín do pryč, vyčistit kohout, hadičku a jedeeeeem... jestli je rezavá nádrž, tak na to sou myslím nějaké sračky

(reakce na) Ucpávání karburátorú

23.2.2013 v 18:32 | Nahoru | #2
Dolík....> Nádrž je čistá, v karbecích je taková bílá šlichta, čistil to už aspoň 4krát a raději nejezdí, aby se to zase neucpalo. Myslel jsem jako bohatá směs a potom tam zbyde ten bordel. Dík.

1 reakcí na tento příspěvek Ucpávání karburátorú

23.2.2013 v 18:35 | Nahoru | #3
Známá věc, starý benzín a samozřejmě biosložky v něm. Všechno důkladně vyčistit a nový benzín.
Uvidíš kolik tady bude těchto témat po zimě.

(reakce na) Ucpávání karburátorú

23.2.2013 v 19:00 | Nahoru | #4
jardaviro> Chlapi díky, vloni výměna benzínu, vyčištění karbecú 2 krát, a hned po 60 km znovu ucpáno . Tak jestli někdo neví co dál? Slyšel jsem, že 100 octanový benzín je bez biosraček? Nebo koupit benzín v Rakousku?

Ucpávání karburátorú

23.2.2013 v 19:13 | Nahoru | #5
když tam naleješ čistý benzín a máš to čisté a seřízené, tak to nemůže nic udělat ;) jen to vrčí a jede

Ucpávání karburátorú

23.2.2013 v 19:24 | Nahoru | #6
Ono je to problém. Loni jsem takhle čistil karbecy kolegovi na XV 1100.
Letos další kámoš, shodou okolností taktéž XV 1100. A to už tam měl od podzimu nalito 100
oktanú. Z těch biosložek v benzínu se po delším stání udělá takový šlem který po odpaření zůstane a po napuštění plovákovek to nový benzín nedokáže rozpustit. Je to docela odolné i při mechanickém odstranování. Musel jsem použít chemii.
Slyšel jsem, že minimální množství biosložek je dáno,ale už ne maximální množství obsažené v
palivu.



Ucpávání karburátorú

23.2.2013 v 20:48 | Nahoru | #7
Já měl třeba vařenou nadrž a zřejme pri svařovaní vní zustal takovy prášek.Dostal se do filtru,přes který prošel až ke karbecu kde vytvořil takovou kašičku....Ale pokud si měl nekolikrat karbecu sundane a vyčistene tak to nevim kde se ti ten sajrajt bere.A nebo zkusit jeste jedno cistení a to ultrzvukem..

Ucpávání karburátorú

23.2.2013 v 21:17 | Nahoru | #8
Tankovat kvalitní palivo,poslední nádrž 100 oktanový benzín OMV a přípravek na stabilizaci paliva VIF. http://www.oleje.cz...campaign=vyhledavani

Pak není problém po zimě,nádrž nechávám po hrdlo plnou.

1 reakcí na tento příspěvek Ucpávání karburátorú

24.2.2013 v 07:28 | Nahoru | #9
Ultrazvuk tu bilou sracku spolehlive odstrani. Cistili mi to ve firme co dela servis vstriku pro kamiony.

(reakce na) Ucpávání karburátorú

24.2.2013 v 17:03 | Nahoru | #10
pesastor> děkuji vše za pomoc.

Ucpávání karburátorú

24.2.2013 v 18:35 | Nahoru | #11
a co Uwe Filtr?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výfukova koncovka Kawasaki Z1000 rv... Kawasaki GPZ 1000 hoseinkoSVK 0 19.3.2018 v 22:31 hoseinkoSVK
Kawasaki GPZ 1100 Kawasaki GPZ 1000, Kawasaki GPZ 1100 kaw.38 11 5.1.2016 v 18:15 horst1
Kawasaki gpz 1000 rx Kawasaki GPZ 1000 Jeef 2 7.5.2015 v 10:10 Jeef
Prasklá pružinka napínáku rozvodů k... Kawasaki GPZ 1000 Tomeš 6 6.10.2013 v 20:54 V_i_c_i
Video: reklama na Bawo, ale dobra :-) [1, 2, 3] Yamaha YZF-R1, Aprilia RSV 1000, Kawasaki ZX-10R Nin... Touringrider 90 11.3.2013 v 21:17 vwgti


TOPlist