bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motor a ladák
21.1.2013 v 15:05
Ahoj,
nikde jsem se nedočetl u advíků, kolik tak vydržej celkově motory kilometrově...u 1150 gs neni problém 100 tisíc a je netknutý, tak jak to vypadá tady u tý? svižnější jízdy, výměna oleje poctivě atd...měl jsem zálusk na jednu motku tady, co měla nalítáno 78 tisíc a za super prachy a než jsem se rozhoupal, tak byla pryč, tak jestli mám litovat, či si ulevit. tohle by byla první otázka a druhá, zda by se našel někdo, kdo by případně vyobchodoval vaše originál výfuky za moje možná budoucí akrapoviče se svodama s nějakým vykompenzováním. nějak ty ladáky mě nelákají- rýsuje se mi právě jedna s ladákama...nový prý stojí i 35 litrů, šílený

Uzavřeno 16.02.2013 v 07:47 uživatelem pavelpavelpavel

Motor a ladák

21.1.2013 v 16:42 | Nahoru | #1
pri normalnim chovani ma udrzbe ty motory vydrzi daleko vic nez 100tkm, kolik ti ale nikdo nerekne.
Akrapovic koncovky nove stoji 29000, svody budou tak kolem 20

Motor a ladák

21.1.2013 v 16:59 | Nahoru | #2
Až ty Akrapovo roury budeš mít pleskni je na lc8.cz forum, odborníci přes rámus a ti je vyváží zlatem a ty origo konzervy seženeš snadno jen budeš muset poladit karblblátor nebo co to do těch histerickejch oranžád montovali.

O motor se až tak bát nemusíš protože je větší pravděpodobnost že to dřív někde rozstřelíš než že by kleknul. U 950 na 100pro budeš dělat palivové čerpadlo a hydraulické ovládání spojky, jestli už nebylo vykuněno předchozím ničitelem zeleně na Oberon. Jo a nejstarší ročníky měli napikaču vačku tak je dobré si ošéfovat jestli prošli svolávačku.

Víc z techniky se dozvíš na foru, s tím já neporadím umím jen natankovat a zaplatit za servis

Motor a ladák

21.1.2013 v 17:31 | Nahoru | #3
Tu motorku za 78 znám a byla v pohodě
pokud má motor servis tak vydrží dost dlouho - slabé místo je gufero vodního čerpadla + svolávačky

Motor a ladák

21.1.2013 v 18:04 | Nahoru | #4
takže těch km se asi nebát jo? jak je to vše přešlechtěný a předimenzovaný, tak bych se toho bál, no OK, uvidí se...pozeptám se na to, co píšete.
Díky

Motor a ladák

21.1.2013 v 23:25 | Nahoru | #5
kilometry jsou jen orientační údaj u nás to platí dvojnásob, když je tu všechno stejně stočený 70 000 je celkem zánovní motorka.. to najedeš za pár sezón tyhle cestovní dvouválce sou při troše údržby fakt skoro nesmrtelný a 100 000 je pro ně jak nic.. záleží na údržbě..

1 reakcí na tento příspěvek Motor a ladák

22.1.2013 v 21:57 | Nahoru | #6
přece jenom je rojzdíl mezí držákem bávem a překonovanou ktm...no uvidíme

(reakce na) Motor a ladák

22.1.2013 v 22:40 | Nahoru | #7

pavelpavelpavel píše: přece jenom je rojzdíl mezí držákem bávem a překonovanou ktm...no uvidíme

KTM je závodní nářadí - tomu je taky úměrná údržba, ale pokud se o to trochu staráš, přežije to taky všechno

Motor a ladák

23.1.2013 v 16:39 | Nahoru | #8
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké cestovní enduro BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT 66... ThePauli 11 20.2.2023 v 10:31 Metric
Rovnání a centrování ráfku KTM 990 Adventure / S marcin23 1 15.2.2023 v 17:57 rg250
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... pagos 5 13.2.2023 v 15:11 Pepa919
Vysoký přední blatník KTM 990 Adventure / S Fuckyn 6 28.9.2022 v 15:05 Ariete
Seřízení ventilovich vůlí KTM 990 Adventure / S Krkovice 11 11.6.2022 v 20:06 Krkovice


TOPlist