bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Laděné koncovky výfuku.
 
14.1.2013 v 20:32
Zdravím a žádám o radu ohledně laďáku.
Na svou Z1000sx jsem pořídil koncovky od LeoVince.S pravým tlumičem jsem vyřadil i klapku, která pochpitelně na nových koncovkách není.V balení nových koncovek jsem našel i plechy s otvory které snížují průchodnost spalin do koncovek.Po dotazu u prodejce (v návodu nejsou uvedeny)jsem se dozvěděl,že mají vliv na krouťák.Pokud jsou osazeny, motor táhne odspodu a při vyřazení až ve vyšších otáčkách.Je to jako náhrada klapky.
Máte někdo s tímto nějaké zkušenosti?Dát a nebo nedat?
P.S.Nemá to prý vliv na homologaci.

Uzavřeno 23.01.2013 v 22:11 uživatelem Jan22

Laděné koncovky výfuku.

14.1.2013 v 21:20 | Nahoru | #1
Značkuji. Také mne to zajímá, když jsem koupil koncovku LeoVince na Transalpa, měl jsem to v balení taky - kulatý plech, který měl 4 otvory - v návodu se o něm nezmiňují, jediné misto kam šel vložit, byl konec koncovky, který se nasazuje na svod.
Bral jsem to tak, že to tam patří, a že je v návodu tisková chyba, tak jsem to tam dal.
Možná sem někdo dá smysluplnou odpověď, a třeba to demontuji.

Laděné koncovky výfuku.

14.1.2013 v 22:15 | Nahoru | #2
Jó přesně,kulatej plech a pět děr.Jde taky o to aby mi nějakej italskej polda nesebral papíry,když to tam nebude.Ty koncovky mám kvůli vzhledu a né randálu, ale taky bych si nerad rozhodil křivky výkonu a krouťáku

Laděné koncovky výfuku.

15.1.2013 v 09:15 | Nahoru | #3
je to fuk, muze to tam byt i nemusi, kdyz chces mit klid v dusi, hnapni to tam a mas po starostech..

Laděné koncovky výfuku.

15.1.2013 v 10:23 | Nahoru | #4
nebude to takhle náhodou dB killer?
Pokud ano, budeš-li ho vozit, jsou koncovky homologované, pokud ho vozit nebudeš, tak jsou v podstatě bez homologace.

Slovem vozit je myšleno namontované

1 reakcí na tento příspěvek Laděné koncovky výfuku.

15.1.2013 v 10:24 | Nahoru | #5
dB killler = homologační ucpávka

(reakce na) Laděné koncovky výfuku.

15.1.2013 v 12:17 | Nahoru | #6
Rebel83> to ale neni homologační vložka.

Jinak mel sem tu "podložku" taky k laufu a též sem si chvili lamal hlavu k cemu to je a kam to prijde. Jedina moznost - mezi spojem tlumice a mezisvodu. Zvuk byl bez toho mozna lehce hlubsi, ale nevim k cemu to slouzi. Btw. taky slo o Leoše

Naposledy editováno 15.01.2013 12:18:04

1 reakcí na tento příspěvek Laděné koncovky výfuku.

18.1.2013 v 19:20 | Nahoru | #7
Jak tak koukám, ladaky má kde kdo, ale fundovanou odpověď tady asi nenajdu

(reakce na) Laděné koncovky výfuku.

18.1.2013 v 19:32 | Nahoru | #8

Jan22 píše: Jak tak koukám, ladaky má kde kdo, ale fundovanou odpověď tady asi nenajdu

Zkus to alespoň vyfotit

1 reakcí na tento příspěvek Laděné koncovky výfuku.

18.1.2013 v 20:35 | Nahoru | #9
Pravděpodobně se jedná o tyto díly že



Laděné koncovky výfuku.

18.1.2013 v 20:42 | Nahoru | #10
Já osobně bych to tam nedával. Co jsem si tak googlil, tak některý výrobce to dává mezi svod a koncovku a jiný až na konec koncovky. Údajně to má snížit hlučnost













Laděné koncovky výfuku.

18.1.2013 v 21:10 | Nahoru | #11
Hlavne ty dva vyfuky tam jsou podle fotky uplne na hovno a stacil by krasne jeden.

(reakce na) Laděné koncovky výfuku.

18.1.2013 v 21:50 | Nahoru | #12
Rebel83> jasně kulatá placka s pěti otvory

Laděné koncovky výfuku.

18.1.2013 v 21:50 | Nahoru | #13
...jen na okraj..."laďák" se musí naladit na brzdě...vše ostatní je pouze "průchozí" výfuková koncovka...ty díly slouží pouze k tomu,aby to "průchozí" nebylo,a tím se odstranily problémy při kontrolách..a taky to má vliv na nižší "krouťák" a "výkon" a menší hluk...taže de facto ,ty koncovky takto ucpané,mají jen estetický vliv..a trochu a to jen někdy vyšší výkon a hluk..u "nenaladěných" může být i "díra" a průběh /křivka/ rozházená,tzn. horší jízdní vlastnosti!

...prostě každý motocykl by měl jít na brzdu,když se tam něco namontuje,i když výrobce uvádí že to je na danný typ určeno!

Naposledy editováno 18.01.2013 21:51:30

Laděné koncovky výfuku.

18.1.2013 v 21:53 | Nahoru | #14
..něco podobného...Tišící ucpávka Akrapovič...Tišící ucpávku do výfukové koncovky, která omezuje hlučnost výfuku při minimálním úbytku výkonu, snadná montáž a demontáž.







Naposledy editováno 18.01.2013 21:54:02

1 reakcí na tento příspěvek Laděné koncovky výfuku.

18.1.2013 v 22:08 | Nahoru | #15
Ještě bych dodal, o zvuk nejde, jde o náhradu výfukové privery a tudíž vliv na výkon v nižších otáčkách
Má s tímto někdo nějaké zkušenosti?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné koncovky výfuku.

18.1.2013 v 22:24 | Nahoru | #16

Jan22 píše: Ještě bych dodal, o zvuk nejde, jde o náhradu výfukové privery a tudíž vliv na výkon v nižších otáčkách
Má s tímto někdo nějaké zkušenosti?



..u většíny koncovek se a demontáži přivěry se ti "spodek" rozhází!..funguje to až od středních otáček!







Naposledy editováno 18.01.2013 22:31:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné koncovky výfuku.

19.1.2013 v 10:12 | Nahoru | #17
Zkusím přidat svoji zkušenost s výfuky Leo Vince na V Stromu 1000.Vzduchový filtr zůstal origo. Měřeno u SHmoto na brzdě Fuchs.
Jako základ jsme změřily origo výfuky /výkon, krouťák a bohatost směsi/a dopředu musím říct, že to bylo nakonec nepřekonané řešení.
Pak šly originály dolu a jako první bylo Leo s tou děrovanou clonkou a otevřenou koncovkou. Nižší a nevyrovnaný průběh výkonu i krouťáku, bohatost jako u originálu.
Dále Leo s clonkou a homologační vložkou. Všchno téměř shodné s originály, ale přeci jen křivka trochu víc zvlněná.
Potom Leo bez clonky a bez vložky. Krásný zvuk, nepatrně vyšší výkon i krouták a velmi chudá směs.
Nakonec Leo bez clonky, ale s homologační vložkou. Hodnoty výkonu i krouťáku podobné s origo, jen v trochu vyšších otáčkách, bohatost směsi podobná.Pořád krásný zvuk, tak jsem to nakonec nechal takhle.

(reakce na) Laděné koncovky výfuku.

19.1.2013 v 18:43 | Nahoru | #18
Fidouš.>
Tak z toho vyplývá, že bez clonky by to asi bylo nejlepší. Dle tel.hovoru s technikem od LV
by to nemělo mít vliv na homologaci, tudíž ideální řešení .Dík za info.
Téma je zamknuto


TOPlist