globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zajíždění pístu
čau,chci se zeptat jak mam zajet novej píst s výbrusem na KTM gs250,nerad bych to přidřel.dík chlapy

zajíždění pístu

Skvělá odpověď, děkuji! 8.1.2013 v 15:48 | Nahoru | #1
Nastartuj a podrž to 5 min v omezovači.

zajíždění pístu

Skvělá odpověď, děkuji! 8.1.2013 v 16:41 | Nahoru | #2
Nebo přes noc v garáži na volnoběh.

Mylslím, že se tady na foru zajíždí každej tejden nějakej motor, každej má svůj styl, ale jak správně zajet se stejně nedozvíš.

1 reakcí na tento příspěvek zajíždění pístu

Skvělá odpověď, děkuji! 8.1.2013 v 18:25 | Nahoru | #3
Neznam tuhle motorku,ale počítam že ostrá.Nastartuj,nech to chvíli ohřát na volnoběh,pak to nech vychladnout,nastartuj a projeď to,chvíli to šetři ale pak už dávej normálně plnej,ale jenom na chvíli,moc dlouho plnej nedrž.Tak po 1 nádrži by to mělo bejt zajetý.A trochu víc oleje do benzínu a jehlu zvedni o 1 zářez.

zajíždění pístu

Skvělá odpověď, děkuji! 8.1.2013 v 18:58 | Nahoru | #4
2T se zajíždí častým střídáním otáček takže polnačky jsou pro to jak stvořený
chvilku se jezdí z lehounka a pak normálně nakládačka krátkodobá a nezapoměn na víc oleje a jehlu o zářez víš

zajíždění pístu

8.1.2013 v 20:38 | Nahoru | #5
Já vám děkuji chlapci.tak až mi příde z výbrusu tak to udělam.fakt dík

(reakce na) zajíždění pístu

8.1.2013 v 20:40 | Nahoru | #6
croos> no to bude parádička

zajíždění pístu

8.1.2013 v 21:10 | Nahoru | #7
Ne abys udělal to co jsem psal já!

zajíždění pístu

Skvělá odpověď, děkuji! 8.1.2013 v 21:14 | Nahoru | #8
když sem nechával dělat svoji suzuku RMZ 450, mechanik vždy říkal vyjet jednu nádrž volnějším tempem .. jo a jak tu někdo psal.. u 2T více oleje!

1 reakcí na tento příspěvek zajíždění pístu

9.1.2013 v 20:04 | Nahoru | #9
Oleje rozhodně víc ne, nemá to cenu akorát to zasere přívěru. Z počatku volněji střídat otáčky. Je to tak psáno i v ktm manuálu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zajíždění pístu

10.1.2013 v 22:41 | Nahoru | #10

prihodap píše: Oleje rozhodně víc ne, nemá to cenu akorát to zasere přívěru. Z počatku volněji střídat otáčky. Je to tak psáno i v ktm manuálu.

tak oni profíci ani nezajížděj , ale vybavuju si spoustu postupů, kde se mazací poměr postupně snižoval

(reakce na) zajíždění pístu

11.1.2013 v 09:23 | Nahoru | #11
HeXedito> Si zajížděj jak chceš, ale prostě více oleje nijak nepomůže.

zajíždění pístu

11.1.2013 v 15:21 | Nahoru | #12
No hele ja si taky myslim že. Ten olej.nemA. cenu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kram It 250 1988/89 zapalovanie mo... KTM GS 250 ferino815 0 20.5.2019 v 13:41 ferino815
Yamaha yz 125 vs KTM gs 250 Yamaha YZ 125, KTM GS 250 Ondra0 2 11.10.2017 v 16:45 Ondra0
Zkušenosti KTM GS 250 Kimmi 7 8.9.2013 v 13:29 ja1
Elektrika KTM GS 250 KTM GS 250 tomasahoj 8 31.12.2012 v 12:59 tomasahoj
KTM 250 GS,rok 1982-kde sehnat kata... KTM GS 250 Anti 2 3.9.2012 v 20:54 Anti


TOPlist