globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Sytič Ducati
30.12.2012 v 00:26
Mám dotaz??
To mají všechny Ducati sytič???
Mají ho ještě nějaké jiné značky??


Naposledy editováno 30.12.2012 12:01:55
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Sytič Ducati

1.1.2013 v 16:02 | Nahoru | #31
Na jakym principu fungoval sytič, co byl třeba na simsonu? A co Jawa 640? Tam byla nějaká páčka na karburátoru, ale co to ovládalo uvnitř už ani netušim..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič Ducati

1.1.2013 v 16:08 | Nahoru | #32
SuperSic58> Tam to je klasický obohacovač-tryska navíc s kanálkem do difuzeru.Páčkou se to otvíralo nebo zavíralo.To samé má ten karbec na obrázku tady.

(reakce na) Sytič Ducati

2.1.2013 v 10:34 | Nahoru | #33
Anti> Aha. Já si právě myslel, že třeba ten sytič u simsona a jawy funguje tak, že tim táhlem jak ho vytáhnu, tk udělám v plovákovce podtlak a tim napustim víc benzínu a zvednu tak hladinu, jako to vlastně dělá "cucák" třeba u pincka..

1 reakcí na tento příspěvek Sytič Ducati

30.8.2016 v 14:29 | Nahoru | #34
Trošku světla do těch zmatků .. především - tzv. Sytič je pouze na karburátoru . Motory se vstřikováním používají jiný systém obohacení směsi při studeném startu.

Směs, která se do válce dostává, je od výrobce nastavena na teplý motor. Při studeném motoru část paliva zkondenzuje na stěnách válce, čímž se vlastně směs ochudí a proto nejde motor nastartovat. Proto je nutné směs "dobohatit". To obstarává sytič. U jednoduchých karburátorů (např. padesátkové nebo hodně staré motory s malým průměrem difuzoru) se omezí přísun vzduchu klapkou a tím se směs urovná - vyšším podtlakem v sacím hrdle za karburátorem. U větších karburátorů je ale vyhrazen speciální systém s úkolem přidat do směsi více paliva. S ovládací páčkou sytiče je spojeno malé šoupátko, které po vytažení uvolní přídavný přístup paliva . To je dávkováno přes kalibrovanou trysku sytiče přímo z plovákové komory . Studený motor tedy naskočí a běží na obohacenou směs. Po ohřátí motoru se ale projeví, že palivo už nekondenzuje na chladném kovu a směs je v tom okamžiku již příliš bohatá. Motor pracuje nepravidelně a to je okamžik, kdy sytič obvykle zavíráme. Motor v tu chvíli začne fungovat na volnoběžný systém. Systém sytiče je nastaven z výroby.

A mimochodem - tento systém fungoval tak dokonale, že na závodní TZ 350 s vytaženými sytiči na karburátorech stačilo protočit zadní kolo motocyklu rukou a bez problémů okamžitě naskočila. Pokud si dáte vyhledat např Mikuni 34mm obrázky, tak je krásně vidět páčka která systém obohacení zapíná a vypíná ..

Naposledy editováno 30.08.2016 14:39:19

(reakce na) Sytič Ducati

30.8.2016 v 16:12 | Nahoru | #35
lbedrich> No to je tedy světla po třech letech...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
posunutí stupaček bez přepákování Ducati Monster 696 tomasiiik 8 4.6.2023 v 15:10 DucAdy
Vynechává na 6000 otačkách Ducati Monster 696 Johnny03 10 30.12.2021 v 06:56 hondaman1
Falešný neutrál Ducati Monster 696 x46x 14 19.8.2021 v 16:31 VlČek67
Spojka monster Ducati Monster 696 honzas1 3 7.8.2021 v 23:49 x46x
Ducati Monster 696 Ducati Monster 696 Eviks 4 26.6.2021 v 13:27 Anti

TOPlist