globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: .
28.11.2012 v 13:01
.

Uzavřeno 04.08.2013 v 02:54 uživatelem Allann

Naposledy editováno 04.08.2013 02:54:54
Předchozí
1 2
Následující

.

28.11.2012 v 13:10 | Nahoru | #1
A ze si koupis motku co vykazuje nejakou chybu, pokud nevis cim je chyba zpusobena. Jak to pipisujes tak by to mohl bejt falesnej luft a nebo taky cokoliv jinyho.
Ale kouknul bych na to v jakym stavu je gumova pririuba od karbecu pripadne nejakej test z horlavym sprejem.

.

28.11.2012 v 14:43 | Nahoru | #2
No to doufam ne..
Hele tak jsem to ted nakopnul a trochu pošteloval směs .. vím o tom hovno, ale víc zkurvit se to nedá, tak jsem prostě otáčel mixture šroubem doleva dokud volnoběh nebyl pravidelný... mohl jsem i popustit volnoběh a nechcíplpo to.. zdá se mi divný že by borec neuměl hejbnout jednim blbym šroubem.. nicméně opravdu to volnoběh srovnalo.. horší je že jsem to nemohl vyzkoušet déle protože jsem to pak trochu projel zaklap sem to a už jsem to nenakopnul.. přecijen kdo mě zná ví že jsem měl dvácovej dvoutakt a to chytlo jak víno narozdíl od těhle 4taktů.. komprese jak čůrák.. návod jak to nakopnout jsem si našel ale bojim se aby to pořád nebyl karbec.. ikdyž ted už se mi zdá ten volnoběh ok..
ale prostě to nenakopu kdybych se posral..roztlačit vůbec.. má to kompresi jak zmrd..

.

28.11.2012 v 15:12 | Nahoru | #3
Musis rozjizdet na vetsi rychlosti,treba i 3 nebo 4.Moje Bmw ma kompresi jeste vetsi a po tom co jsem se to naucil rozjet tak sla.Dycky jak pustis spojku tak musis na ni poskocit aby se ti neproklouzlo kolo.
Ale k veci.Me vesinou kdys se mi něco takovyho dělo.Tak sem rozebral motor a zjistil,ze jsou v hajzlu loziska nebo gufera na klice.

.

28.11.2012 v 15:31 | Nahoru | #4
sešteluj karbec. bohatost 2 ot a šoupě dolů po nastartování volnoběh seřid šoupětem

.

28.11.2012 v 16:32 | Nahoru | #5
hele tak jak jsem srovnal tu směs tak volnoběh parádní naprosto stabilní.. ale když z volnoběhu dam okamžitě plnej tak se dusí.. nikdy jsem 4T neměl nevim jestli je to normální.. děje se to jen když fakt hned dam plnej..
je to rok 96.. starej karbec tam přece nemůže bejt nic moc složitýho ne? četl jsem něco o akcelerační pumpě ale to tohle nemá ne? .. možná byla jen málo zahřátá..?

.

28.11.2012 v 17:20 | Nahoru | #6
musíš to ohřát a pak doladit . nesmí tam být díra. opatrně povoluješ šroub bohatosti a zkoušíš. jinak se to šteluje pořad ...teplota vzduchu,tlak vzduchu,vše má na to vliv

.

28.11.2012 v 17:50 | Nahoru | #7
už to nemůžu ani nakopnout.. zkoušel jsem to 3X s odstupem asi hodiny abych se vydejchal.. ani hovno.. prostě ani náznak chytnutí

1 reakcí na tento příspěvek .

28.11.2012 v 17:58 | Nahoru | #8
vytoč svíčku a párkrát prošlápni. bez sytiče.koukni jestli neni mokrá .

ja1 píše: vytoč svíčku a párkrát prošlápni. bez sytiče.koukni jestli neni mokrá .


No hlavne az ji vyndas tak koukni jeslti neni cerna jako uhel. A jestli si ji ulil, tak mozna bez pro novou. K tomu nakopavani to nema dekompresor ?

(reakce na) .

28.11.2012 v 18:21 | Nahoru | #10

gugo píše: No hlavne az ji vyndas tak koukni jeslti neni cerna jako uhel. A jestli si ji ulil, tak mozna bez pro novou. K tomu nakopavani to nema dekompresor ?


Má to dekompresor.. ale nevim k čemu je..
četl jsem že bud k tomu abych tam našlapal benzín.. a nebo abych píst dostal do horní úvratě.. ale to tam můžu dostat i bez něj.. jsem si upřímně vždycky myslel že to jde s dekompresorem nakopnout..

1 reakcí na tento příspěvek .

28.11.2012 v 18:24 | Nahoru | #11
Fakt jsem koukal i na nějaký videonávody ale prostě nevim k čemu ta píčovina je.. když do úvratě to můžu dostat pomalu i bez něj.. já doufam že je to tim že nemam ten grif.. ale každopádně je to na hovno když to potřebuju ladit
Allann> Proslapnes s dekompresorem naprazdno, dostanes pist tesne pred HU, pak bez dekompresoru na to musis proste poradne slapnout, to se neda moc popisovat, ta noha musi mit tah, je to vtom prnim momentu prevaleni pres HU.
Ale blbe se ti to bude ucit na motce ktera ma asi rozladenou smes :-0

gugo píše: Allann> Proslapnes s dekompresorem naprazdno, dostanes pist tesne pred HU, pak bez dekompresoru na to musis proste poradne slapnout, to se neda moc popisovat, ta noha musi mit tah, je to vtom prnim momentu prevaleni pres HU.
Ale blbe se ti to bude ucit na motce ktera ma asi rozladenou smes :-0


jasný to dělam.. tu směs jsem jakš takš odladil když to běželo.. prostě motka šla krásně hezky se to převalovalo volnoběh pevnej.. myslim že něco kolem 6ti otáček na šroubku .. když to vystydne nakopnu to jako nic se sytičem.. jak už to jednou chytne a chcípne tak jo ještě to nakopnu.-. potřetí taky.. ale na počtvrtý už jsem na tom zase skákal jak kokot a ani hovno.. jinak to že se to dusí když dam plnej zatim přikládám neuplnýmu zahřátí motoru.. ale vypadá to že stejně rozebrat a vyčistit.. jen se bojim jestli to nemůže bejt nějaká závada přímo na motoru.. opakuju že fakt neklepe a nekouří

(reakce na) .

28.11.2012 v 20:06 | Nahoru | #14
Allann> Hele babo rad, ono se dost blbe radi kdyz vis jakou ma motka historii a hlavne kdyz vis ze predtim byla OK. Ty nevis nic a maximalne si muzes myslet zes koupil srot. Takze doporucuju bud sezen nekoho kdo tohle enduro zna at se na nej jukne, lidi co jezdej endura vetsinou umej a nebo proste servis at vis na cem jsi.

.

28.11.2012 v 20:22 | Nahoru | #15
Skus sundat vicko zapalovani chyt za nej a zkus ho jestli neni vule na klice 610 to byla jejich kryze, nema to pak dosbou jiskru a velka komprese ji proste sfoukla, zacinalo to pokazdy tim ze otacky letali a hlevne nedrzela volnobeh a zdechala.

.

28.11.2012 v 20:29 | Nahoru | #16
díky kluci.. al ejak řikam když jsem dal bohatší směs už byla pohoda.. volnoběh se převaloval krásně jak u haryka

.

28.11.2012 v 20:45 | Nahoru | #17
ja ti jen rikam co to delalo me, mas tam suche zapalovani bude te to stat jen 3min povoleni 3 sroubu, k tomu nakopavani, nesmis to cutat jak dvoutakta, naslapej si motor tak aby jsi byl v nejvetsi kompresi a pak na to proste skoc jak na starou, nebo sekni patou :)

.

28.11.2012 v 20:51 | Nahoru | #18
Jasný já si taky cenim jakýkoliv rady!! na zapalko mrknu určo...
víš co ono to vypadá že frajer na to fakt sral a nevim jestli na to tak moc sral nebo tak moc neuměl.. ale plyn byl zadřenej tvl to sem musel čistit mazat stavět... sopjkový lanko páčka na sráč... pochybný hadice..

.

29.11.2012 v 17:56 | Nahoru | #19
tak fajn starty a volnoběh už jsuo dejme tomu dobrý.. ted řešim ten problém s dušenim při plynm plynu.. nechal jsem to ted zahřát fakt dlouho abych si byl jistej že to neni tim že to neni zahřátý.. volnoběh jsem dal teda dost nízko to je pravda.. no a když přidam z toho nízkýho hned plnej tak se to prostě dusí a chcípne.. pomalu jde do otáček v klidu ale když fakt trhnu tak se to dusí.. co myslíte?
Ptam se protože prostě nemám žádnou zkušenost se čtyřtaktem.. jako karbec určitě rozeberem a vyčistíme.. ale jestli někoho napadá i něco víc než jen zaneřáděnej karbec.. jinak vzduchovej filtr jsem měl i venku a stejně se to dusí.. při jízdě to asi moc znát neni.. je fakt jen o ten rychlej škub.. ale myslim si žýe by to dělat nemělo..
Filtry v nádrži ok průtok dobrej

Naposledy editováno 29.11.2012 18:03:06

.

29.11.2012 v 18:04 | Nahoru | #20
Kdyz vyndas fiotr uplne obvykle to je uplne na pikacu. Co je to za karburator ? ma to pilotscrew nebo klasickej vzdusnik ?
Budes muset jit do servisniho manualu a podovat se na doporucenej postup pri ladeni karburatoru. Obvykle je nejaka vychozi hodnota nasstaveni (pocet otacek) a od teto hodnoty se postupuje dale. I 1/4 otacky dela divy/

.

29.11.2012 v 18:13 | Nahoru | #21
Má to dellorto phf 34 DS
stejnej jako na 610ce
v manuálu přímo píšou odladit podle chodu motoru .. to jsem udělal..
teď jsem nalezl video tady na foru co přesně ukazuje můj problém:


Takže se pravděpodobně mrknu na tu akcelerační pumpu.. tohle je PŘESNĚ to co mi to dělá.

.

29.11.2012 v 19:45 | Nahoru | #22
No a ještě koukam že příruba je nějaká kurevsky jetá.. nemá někdo link na koupi??? nemůžu sakra nic najít!! jsem is myslel že tu jsou díly na husky už dobrý za ta léta !

.

29.11.2012 v 21:13 | Nahoru | #23
Fakt nemůžu nikde sehnat.. ani na ebayi....

.

29.11.2012 v 21:26 | Nahoru | #24
Tak si jako úspěšný obchodník kup novou motorku, ne? Na PD tu přírubu koupíš a na ebay taky, jen si jí zadej do poptávek.

.

29.11.2012 v 21:40 | Nahoru | #25
tyjo ani kdybych byl multimilardář nekoupil bych si nic drahýho
Četl jsem příběhy kluků co si koupili relativně nový mašiny a hned se do nich vysypali..
chtěl jsem něco sehnat narychlo..(tu přírubu) myslel jsem že to prostě nebude problém.. říkal jsem si jak tu už husy frčej ..
jinak s tou 350 budu max spokojenej.. je to přesně to co chci.. málo frekventovanej servis.. dostačující výkon spolu s dobrou váhou a super enduro podvozek co si veme i nějakej skok.
btw dík partsdepot zkusim

Naposledy editováno 29.11.2012 21:41:30

1 reakcí na tento příspěvek .

29.11.2012 v 21:47 | Nahoru | #26
Na 610 ventil u husy čekačka skoro měsíc, PD rychlejc, bay levnějc.

cort píše: Na 610 ventil u husy čekačka skoro měsíc, PD rychlejc, bay levnějc.


Dík ještěR zkusim nějaký "na díly" .. taky jsem četl něco o silikonu.. no.. mam tu lepidlo na autookna.. myslim že by to na to bylo dobrý ale přijde mi to jako prasárna.. neni to uplně prasklý.. je to jen hodně zpuchřelý.. ale foukat to bude... co si o tom myslíš? dobytčárna? prasárna a bastl?

(reakce na) .

29.11.2012 v 22:02 | Nahoru | #28
Allann> To se ti IMHO urve a zacpe karbec na vzdušnících, což není prdel vyfoukat.

.

29.11.2012 v 22:32 | Nahoru | #29
která příruba je prasklá? Tak mezi motorem a karbecem nebo mezi karbecem a air-boxem? Já tu druhou koupil novou za 600,- a byla doma za týden (HSQ, made in Italy!!!) holt mám snaživého nákupčího ve svém obchodě. tu mezi karbecem a motorem sem přetáhl jenom elektrikářskou páskou. Je to dočasné a neprofesionální, ale funkční

PS: nejsem si jistej, jestli PHFko má AC pumpu... pokud jo, může být rozladěný mechanismus - třeba ti dávkuje moc dlouho (třeba na keihinu se to řeší O kroužkama), nebo může být blbě natryskovaný. A nebo to bude chtít nové trysky. Možné je vše

.

29.11.2012 v 22:39 | Nahoru | #30
zdar.. ta mezi motorem a karbecem..
ted jsem ji byl ještě okouknout a je fakt v prdeli... zespoda je to prostě podél stahovačky uplně řízlý.. no já si myslel že jo protože v manuálu o ní píšou.. ale tak taky se v tom prdlajs vyznam.. jestli jo tak to normálně stáhnu těma kroužkama nebo něčim.. ale hele ty by si měl mít stejnej karbec jako já.. máš ji tam teda? podle mě je to takový to když se podíváš jakoby přímo zezadu motky na karbec nahoře?
na jinejch karbecích jsem to viděl po straně ale tady mi to nepřijde.. jinak karbec prostě shodim a hodim ho někomu na vyčištění a do toho budu shánět tu přírubu.. btw můžu ji normálně odšroubovat z hlavy? jo a pls dáš kontakt na firmu odkud jsi objednával? díky moc
edit: v manuálu je přímo v popiskách "accelerator pump jet" jinak kromě tý trysky se o ničem jinym nezmiňujou.. je ot teda ono?

jo určitě ji to má jen nevim kde... tady to píšou :
http://www.motorcyclecarbs.com/Dellorto_Carburetor_PHF34DS__P12462C983.cfm

Naposledy editováno 29.11.2012 22:44:33
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 AndyEnd5 4 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842
Hodnota Husqvarny Husqvarna TE 350 FildaH 11 8.8.2023 v 21:02 Samuel738842
Potrebujem poradiť husqvarna te 350 Husqvarna TE 350 MartinZpuchova 2 25.7.2019 v 11:49 _Michal
Husqvarna te 350 nechce nakopnúť ke... Husqvarna TE 350 Roninus 1 6.10.2018 v 08:39 Dolph-cz
Husqvarna TE 350 předělaná na 410 v... Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 350 timťa 5 13.3.2016 v 14:00 timťa


TOPlist