Po prozkoumání mého oblíbeného baterko-obchodu jsem našel tyto varianty:
YUCELL 1290Kč start p. 210A
YUASA 2099Kč start.p. 270A
YUASA var.2 2390Kč start.p. 310A
VARTA 1799Kč start. p. 260A
EXIDE 1700Kč, start.p. 270A
Dumám kterou použít...teď tam je od výrobce ta yuasa s 270A proudem, ale moc se mě nezdá akční. Sice bylo mě řečeno, že rocket III je likvidátor baterek, protože často hluboce podvybíjí baterky jen chvilkovým startováním. (s Valkyrií jsem klidně startoval půl hodiny)
Nevím jestli má cenu jít jen do nejvyššího start. proudu, který je daný papírově, nebo jít do nějaké osvědčené značky.
Většinou sjem kupoval YUASA do motorek, ale u všech jsem neřešil, co tam je, bo stačil základ.
Děkuji za rady, případně doporučení jiné:
Požadavky:
délka:175mm
šířka: 87mm
v: 155mm
min 18A
bezúdržbovou
cena-neřeším,chci kvalitu!
1 reakcí na tento příspěvek Baterku do "parníku"
YUASA je jistota ale zde i jiná variace Motobatt
http://www.starterba...otobaterie-motobatt/
http://www.starterba...otobat-mbtx30u-32-ah
Ciao Píny
1 reakcí na tento příspěvek Baterku do "parníku"
I tak se ale chystám na montáž startovací zásuvky na mašinu i na auto (už je mám namontovaný na vysokozdvižnejch vozících na firmě a osvědčilo se to) a chci tyhle studený starty realizovat přez kabel, protože baterka přeci jen dostává záhul - možná by to bylo řešení i pro tebe - obzvlášť pokud je takhle dlouhej start pravidlem.
Jak ale stojí třeba měsíc v teple, tak už to trvá třeba 5vteřin.
Ale po dvou měsísích co stála v zimě, tak jsem to musel protáčet asi 15vteřin než chytla...očekávám, že to je díky ladákům. Musí mse juknout, jak to tam je dělané, jestli je tam vůbec ještě lambda atd.
Ale majitelem asi 5kousků jsem byl upozorněn, že baterku mění u nich v klubu všichni akždo uchvíli.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterku do "parníku"
Píny píše: Hezký den,
YUASA je jistota ale zde i jiná variace Motobatt
http://www.starterba...otobaterie-motobatt/
http://www.starterba...otobat-mbtx30u-32-ah
Ciao Píny
tak škoda, že tam nemají tu co doporučuje kolega pod tebou. Ten druhý odkaz bych tam nenacpal.
Ale vypadají hezky, ted ajako žluté, jen tam napíšou ty startovací proudy teda...škoda.
1 reakcí na tento příspěvek Baterku do "parníku"
Mára153 píše: To že ti to po delší době stání dlouho startuje může být tím, že (pokud máš karburátory ) se odpaří benzín z plovákových komor a pak trvá než tam nateče/ho tam nečerpá čerpadlo. Můžeš před startováním ty karburátory nějak naplnit - třeba dát ventil do polohy plnění karburátorů, pokud máš elektromagnet. ventily, tak před startováním nechat zapnutej klíček třeba 3 minuty...
...bože, jak někdo může říct takovejhle nesmysl. Nebylo by lepší být zticha?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterku do "parníku"
Petaksmetak píše: tak škoda, že tam nemají tu co doporučuje kolega pod tebou. Ten druhý odkaz bych tam nenacpal.
Ale vypadají hezky, ted ajako žluté, jen tam napíšou ty startovací proudy teda...škoda.
Když je nemají tam, mají ji třeba jinde
Případně i tady nebo tady skladem nebo tady
Naposledy editováno 26.11.2012 11:03:51
1 reakcí na tento příspěvek Baterku do "parníku"
nemel by si spis resit kapacitu misto startovaciho proudu?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterku do "parníku"
tudíž si myslím, že je baterka už prostě kapacitně v háji, bo dobití = jedno nastartování a pak nic, tak to není dobré.
MÁRA153> Karburátory to nemá, neboj. Vím co to je nacucnout benzín do 6karbců. Ale tady to je stříkačka, čerpadlo čerpadlí, benzín teče, jen spíše bude debilní nastavení směsy, bo tam jsou ladáky a čert ví, jak zapojené či jaká mapa. To se dořeší. Hlavní je, aby byla baterka co s tím dokáže chvíli startovat. (valkyrii jsem startovával klidně půl hodiny se 7letou baterkou, než jsem zjistil po měsíci, že lanko od sytyče nefunguje jak má)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterku do "parníku"
Petaksmetak píše: WHTRDR> Co jsem to teď zkoušel, tak to točilo dost ztuha...poslední vteřiny to stěží převalilo válec...
tudíž si myslím, že je baterka už prostě kapacitně v háji, bo dobití = jedno nastartování a pak nic, tak to není dobré.
no jo tak ono se neni cemu divit kdyz mas motor z auta tak bys mel mit i baterku z auta
kdyz to toci pomalu tak to spis nechytne
WHTRDR píše: no jo tak ono se neni cemu divit kdyz mas motor z auta tak bys mel mit i baterku z auta
kdyz to toci pomalu tak to spis nechytne
taky si nemyslím...občas jsem auto - benzín 1,6 startovával přes motobaterku.
Spíše je prostě už kapacitně v háji..a nedá proud. Nějaký článek v háji apod.
Jako otočim klíčkem, vše naběhne, svítí, čerpadlo kvičí, ale pak je to nemá sílu pořádně protočit.
Když jsem ji dobil, tak to nahodila, ale po 15sekundách a poslední vteřiny už taktak protáčela válce.
takže jasný závěr, že to chce novou a pořádnou baterku! Pak si můžu max laborovat, jak to chytá v zimě a jeslti tam je lambda a tak. Ale to bduu řešit pak. Já jezdím v >15°C.
1 reakcí na tento příspěvek Baterku do "parníku"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterku do "parníku"
rrss píše: Chce to první start sezóny dát přes kabely z auta. Není se za co stydět, motor je zatuhlý, baterka dostává největší čočku. Pokud jsi schopný baterku na zimu vyndat, tak nemáš problém ji na jaře připojit a natáhnou startovací kabely z auta. Zaručeně se zbavíš problémů a baterka vydrží pár let.
Vidím to tak dělat
Každopádně po druhému opakovaném dobití, už bez problému protočila motor pořádně a naskočila...ale nějak té baterce nevěřím. Předtím po dobití natočila motorku z posledních sil.
Lze nějak otestovat kapacitu baterky? Či v jakém je stavu? Vím že kamarád má v servisu nějakou diagnostiku na baterku, která tam zapojí žárovku a sleduje pokles...ale zase ho s tím nechcu otravovat.
Jinak video ze startu: (až mě z toho zpadnul mobil)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterku do "parníku"
eda> Do tanku to má ještě daleko...já tomu říkám traktor, parník Startování je sice sranda, že to s celou motorkou háže doprava, ale chce to hold lepší baterku jak do nějakého 6-kilča.
1 reakcí na tento příspěvek Baterku do "parníku"
baterka bez zátěži 12,8V
po otočení klíčku, se světlama klesla na 11,8V
přistartu se to pohybovalo kolem 10V,
PO nastartování 13,8-14,0 V podle otáček.
vezmu ji na diagnostiku do servisu ke kamarádovi na přístroj pod zátěž. Ale asi už není v nejlepší kondici.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterku do "parníku"
V létě jsem to párkrát proměřoval vždy okej. Plus pokud jsem v létě dal baterku na dobíjčku, do pár minut byla nabitado FULL.
Díval jsem se na výrobu a ta baterka má cca 4-5let, takže to zase není tak hrozné. Včera nastartovala. Na léto je asi okej, ale hold ty zimní starty ji už dávají zabrat....takže na jaro hold novou a bude klid.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rocket III - vysoké otáčky Triumph Rocket III Classic | FunRider1 | 2 | 3.4.2024 v 06:30 Bechykv |
Po zimě nejde nastartovat Triumph Rocket III Classic | RocketPája | 23 | 8.5.2023 v 17:32 pizda |
Stupačky na triumph rocket 3 2005 Triumph Rocket III Classic | Triumph_vincek | 0 | 17.5.2022 v 20:20 Triumph_vincek |
Triumph rocket classic Triumph Rocket III Classic | Ludo444 | 6 | 29.10.2021 v 20:29 Ludo444 |
Manuál Triumph Rocket III Classic | Erperak | 4 | 10.11.2020 v 22:48 Mrtvolkar |