globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém s Enfieldem 500,-naskočí,ale hned zhasne.
8.11.2012 v 13:20
Ahoj všem!
Dotáhnul jsem z Anglie Royal Enfield Bullet 500,r.2003 a řeším tento problém:

Zezačátku jela mašina pouze na sytič a to i když byla dobře zahřátá,když jsem jej vypnul,začla škytat,až chcípla.
Tak jsem vytáhnul a vyčistil karbec,dal nový vzduchový filtr,vyměnil svíčku a teď nejede vůbec
Motorka jde po pár pokusech nakopnout (pouze se sytičem-bez něj se vůbec nechytá),ale jak chytne,motor vyskočí do otáček a hned zhasne.Svíčka je černá,tak jsem se pokoušel otáčet šroubem bohatosti,zda to bude mít nějaký vliv,ale stále bezez změny,-déle jak pár vteřin motor neběží.
Můžete prosím poradit,v čem bude asi zrada?
Díky moc!

Problém s Enfieldem 500,-naskočí,ale hned zhasne.

8.11.2012 v 13:31 | Nahoru | #1
Bude něčím přicpanej karburátor, když na sytič jede. Sytičem obejdeš hlavní trysku a pouštíš to tam jinudy,ale se strašně bohatou směsí, proto se ti pálí svíce jinak než do cihlova. Rozebrat karbec, profoukat trysky a nechat vymáčet v technickým benzínu nebo v ředidle paklíže tam nejsou nějaký o kroužky,aby sis je nerozleptal nebo vyvařit v octu. Nezapomeň ho pak správně nastavit,ať Tě nezlobí!

Problém s Enfieldem 500,-naskočí,ale hned zhasne.

8.11.2012 v 14:26 | Nahoru | #2
Zrada v karburatoru jak rika sseba. btw: v ty Anglii si to asi nevidel vrcet ze ? Takze tam taky muzou bejt uplne blby trysky.
Zacal bych jeste jednou rozborka /vycisteni (nad jehlovym ventilem) bejva takovy sejtko, ktery kdyz je trhly tak ze zpoza neho sype bordel.
KOntrola hladin !
A kontrola vzduchu, jestli tam treba neni nekde nacpanej hadr nebo chcipla krysa.
A pak bych to zkusil nakopnout.

Problém s Enfieldem 500,-naskočí,ale hned zhasne.

8.11.2012 v 14:50 | Nahoru | #3
nemuze ti to nekde nasavat valesnej vzduch?

Problém s Enfieldem 500,-naskočí,ale hned zhasne.

8.11.2012 v 18:42 | Nahoru | #4
Je to chudý. Podle toho co píšeš: "ale jak chytne,motor vyskočí do otáček a hned zhasne" -> Falešnej vzduch nebo špatná hladina.

1 reakcí na tento příspěvek Problém s Enfieldem 500,-naskočí,ale hned zhasne.

8.11.2012 v 18:48 | Nahoru | #5
Tak jsem karbec znovu vyhodil,vyčistil,vyfoukal a navíc dal nový benzín.
Ještě jsem mašinu sice neprojel,ale už chytá obstojně a na sytič drží otáčky,jen když sitič vypnu,otáčky letí nahoru.Až bude mašina zahřátá,pokusím se seřídit bohatost a uvidíme.

Problém s Enfieldem 500,-naskočí,ale hned zhasne.

8.11.2012 v 19:34 | Nahoru | #6
pokud se u týhle volnoběh šteluje jen bohatostí, tak to zkus. Jinak je tam ještě distanční průchodný šroubek od lanka plynu a nebo šroubek na přidzvedávání šoupěte, nebo jestli to máš přes páčku tak opět distanční šroubek. Jak jsi to měl rozebraný, asi si něco víc přitáhl nebo naopak povolil, ted to už bude hračka

edit: ps. ještě si pro jistotu kup sítko na hadičku ke karburatoru,pokud tam není nebo je tam už od koupě a bůhvíkdy předtím ,ať to za týden nerozebíráš znovu a mrkni, jak je na tom nádrž zevnitř,jestli neni vyrezlá nebo s bordelem.

Naposledy editováno 08.11.2012 19:40:58

Problém s Enfieldem 500,-naskočí,ale hned zhasne.

9.11.2012 v 19:07 | Nahoru | #7
Je tam jeden šroub na volnoběh,kterým se přizvedává šoupátko a jeden na štělování bohatosti směsi.
Díky moc za pomoc,jak bude víc času,což přes zimu určitě,vložím se do toho pořádně a důkladně vše projdu,aby na sezonu byla mašina ok.

Problém s Enfieldem 500,-naskočí,ale hned zhasne.

8.1.2013 v 17:41 | Nahoru | #8
podívej se na těsnící gumu mezi karbecem a motorem - přisává falešnej vzduch - často to všem praská ..... jinak - jedinně potom karbec - půjč si vod někoho z nás jinej a vyzkoušej ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s Enfieldem 500,-naskočí,ale hned zhasne.

18.1.2013 v 22:33 | Nahoru | #9
reno.H-D> Musel bys upřesnit, jak to máš udělané. Především upřesni jaký máš vzduchový filtr. Pokud nemáš originál, ale nějaký otevřený, tak je problém celkem jasný. Podle toho, co popisuješ to je téměř určitě chudé. Štelování volnoběžného vzduchu ti nepomůže, stejně jako pouhá výměna hlavní trysky. Celá problematika je trochu složitější a nehodlám ji tady řešit (a nechat se napadat salonními mechaniky). Máš-li ještě zájem, ozvi se na PM

(reakce na) Problém s Enfieldem 500,-naskočí,ale hned zhasne.

21.1.2013 v 06:36 | Nahoru | #10

docent píše: reno.H-D> Musel bys upřesnit, jak to máš udělané. Především upřesni jaký máš vzduchový filtr. Pokud nemáš originál, ale nějaký otevřený, tak je problém celkem jasný. Podle toho, co popisuješ to je téměř určitě chudé. Štelování volnoběžného vzduchu ti nepomůže, stejně jako pouhá výměna hlavní trysky. Celá problematika je trochu složitější a nehodlám ji tady řešit (a nechat se napadat salonními mechaniky). Máš-li ještě zájem, ozvi se na PM

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Mototobrašny samodomo ČZ 175/450, Royal Enfield Bullet 500 Jawa ČZ Hery22 1 Včera v 22:35 1100Virago
Do Indie na enfieldy, zkušenosti Royal Enfield Bullet 500 Hery22 2 29.1.2024 v 13:07 Hery22
Náhradní díly Royal Enfield Bullet 500 venture 6 12.2.2022 v 20:12 docent
Jaký olej a množství do Enfieldu Bu... Royal Enfield Bullet 500 reno.H-D 4 31.5.2021 v 08:35 PETARDAK
Royal Einfield Royal Enfield Bullet 500 jawa46 10 16.5.2021 v 03:24 Fist


TOPlist