přemýšlím jaké gumy koupit na Blacka, kterého jsem nedávno pořídil. Kamarád mě doporučuje Dunlop Road Smart II, což věřím, že jsou perfektní gumy, ale ta cena mě moc super nepřijde. Ve stejném rozměru jsem narazil na Pirelli Diablo Strada, za cenu skoro poloviční. Má někdo s těma pirelkama zkušenost ? Nebudu brousit stupačky na okruhu, většinu času jezdím ve dvou a rovně
1 reakcí na tento příspěvek Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?
1 reakcí na tento příspěvek Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?
Strády 2300 RoadSmart II 3500
Naposledy editováno 05.11.2012 12:22:58
seikos píše: Strady jsou staré gumy. Jejich nástupce je Pirelli Angel ST a do těch můžeš nez obav jít. Jestli jsi narazil na poloiční cenu, tak bacha aby třeba nebyly 5 let starý
Angel ST jsou oproti Stradam predrazene. Byl jsem v Megalevnepneu, kde maj Strady takhle levne a pry jsou to roky vyroby 2011+
1 reakcí na tento příspěvek Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?
za sadu davám 6200 všetně pošty!
HornisGSX píše: jak psal seikos strada je už jen doprodej takže se válej někde na skladě... jezdím druhou sezonu ageli ST jsem spokojenej parchant! příští rok se těším na angel GT
za sadu davám 6200 všetně pošty!
Stradu bys mel za 4300, rok vyroby jak rikam 2011. A podle samotneho Pirelli je Angel jako nastupce Strady lepsi o 10%.
2 reakcí na tento příspěvek Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?
jinač v mém rozměru už je ani nenabízejí
E: jo našel jsem je na jedný stránce o 400kč dražší než angely
Naposledy editováno 05.11.2012 15:27:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?
HornisGSX píše: pylot> ale no tak přiznavám nejsou to gumy na okruh ale, že by mě někdy nepodrželi a to nejsem kochač kachačovitý
jinač v mém rozměru už je ani nenabízejí
E: jo našel jsem je na jedný stránce o 400kč dražší než angely
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?
HornisGSX píše: pylot> ono nejde jen o ten výkon ale jde u těhle motorek tak trošku i o krouťák a hmotnost keré tyhle motorky maj... angel je přímo stavěný na tuhle kategorii třebas... je to samozřejmě každého věc komu co sedí komu co nesedí ale že by klozali...
Ale picu jde o kroutak. Vzdycky jde o ten vykon kterej zrovna vyuzivas. Hmotnost je taky argument. Nicmene na takovej styl kdyz do zatacky nalitavas na brzdach, vysedlej, sklopis to a na vyjezdu jeste v naklonu zacinas tahat tyhle cestovky proste nejsou. Oni snesou zatizeni v primce, snesou i velikej naklon, ale nejsou staveny na zatizeni v naklonu. Samozrejme ze to s nima jde na kolinko a na vetsine motorek i na stupacku, ale nekteri maji v tomhle rezimu jeste potrebu pridavat nebo brzdit.1 reakcí na tento příspěvek Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?
HornisGSX píše: tka podle toho co jsi napsal jsem vlastně několikrát po smrti... a to že nejde o Nm tos mě rosekal zjisti si co má krouťák společného s výkonem!
Neboj se v otazce momentu a vykonu se orientuju pomerne dobre, ale zda se mi ze ty ne, tak ti to trosku osvetlim. Mejme dve motorky. GSXR 600 a bandita 1200. Obe maji dejme tomu temer stejny vykon, ale jedna zvlada vysoke otacky a druha ma zase velky tocivy moment. Obe budou projizdet zatacku stejnou rychlosti a obe pojedu na maximu sveho vykonu aby tu gumu poradne zatizili, coz znamena, ze bandit pojede treba na 7500 otacek, motor bude produkovat 110 Nm a capek na banditu tam bude mit treba trojku s pomerem treba 2:1(dvakrat se otoci motor a jednou se otoci kolo) Z toho taky plyne ze na kole ma 220 Nm. Capek na GSXR tam bude mit 15000 otacek ale jen 55 Nm, nicmene bude pouzivat stejnej vykon jako bandit a bude mit stejnou rychlost. To znamena ze pri vetsich otackach musi mit kratsi prevod a v tomhle pomeru to vychazi na 4:1. To znamena ze na kole beude mit uplne stejnych 220 Nm jako ma bandit. A ted mi rekni v cem je rozdil v zatezovani ty gumy, kdyz obe na ni pri tech otackach posilaj stejnej moment, cili ji vlastne zatezujou stejnym vykonem? Proc by mel bandit tu gumu zatezovat vic kdyz pomineme hmotnost?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?
1 reakcí na tento příspěvek Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?
seikos píše: Vysvětlení výkonu versus krouťáku. Kůň má větší výkon (běží rychleji), vůl zase větší krouťák (utáhne větší náklad)
Blbost, to jenom ukazuje, ze kun je zprevodovanej do rychlosti a vul do sily
Kroutak urcuje jenom kolik otacek musi motor tocit, pri pomerovani rychlosti/kolik utahne jde jenom o vykon.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?
Stev píše: SirIndy> má to dobře, formule potřebuje výkon, tahač zase krouťák. Když jim prohodíš motory fungovat nebudou. Ale nijak to nesouvisí s tím co psal Pylot, tedy že se dá dosáhnout stejného výkonu na kole různými cestami - velkej Bandit větším momentem v motoru a těžším převodem, sportovní šestka nižším momentem a lehčím převodem. A pokud by se srovnávaly tyhle dvě motorky, tak schopnost rasit gumy při plnym využití výkonu maj podobnou, u bandita je to horší o hmotnost.
Tahac potrebuje kroutak protoze netoci takove otacky jako formule - ale nic to nemeni na tom, ze vykon potrebuje taky... Sam pises ze je to o cestach jak dosahnout vykonu - jedna cesta jsou vysoke otacky (formule), druha velky kroutak (tahac).
1 reakcí na tento příspěvek Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?
Číst teorie o 220 Nm na zadním kole nebo o celkovém převodu mezi motorem a kolem 2:1 je vskutku utrpení.
K tématu:
bavíme se tady o gumách. A na to, jestli se ti guma utrhne při akceleraci ze zatáčky má vliv téměř výhradně jen kroutící moment.
Na blacka není moc rozumné šetřit na gumách. Nebo musíš mít velmi jemnou ruku na plynu.
Naposledy editováno 05.11.2012 22:07:52
A k tomu zatezovani gumy... tam ma vliv kroutici moment mozna tak na kole. Na motoru ne.
Naposledy editováno 05.11.2012 22:26:25
docent píše: pylot> Možná se podle tvého vlastního mínění v oblasti momentu a výkonu orientuješ dobře, ale pouze teoreticky Jen prosím - nech si to pro mámení slečen do kavárny
Číst teorie o 220 Nm na zadním kole nebo o celkovém převodu mezi motorem a kolem 2:1 je vskutku utrpení.
K tématu:
bavíme se tady o gumách. A na to, jestli se ti guma utrhne při akceleraci ze zatáčky má vliv téměř výhradně jen kroutící moment.
Na blacka není moc rozumné šetřit na gumách. Nebo musíš mít velmi jemnou ruku na plynu.
Blbost vyhradne kroutici moment, u nekterejch motorek mas treba stejnej kroutak v 3000 otackach jako v 6000 otackach - ale vykon bude kapku nekde jinde
2 reakcí na tento příspěvek Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?
Nemá cenu to rozmazávat....
1 reakcí na tento příspěvek Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?
Naposledy editováno 05.11.2012 23:25:00