bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.10.2017 v 18:29 | Nahoru | #2311
já CRFku teda nevážil, ale pocitově je to oproti třeba DRZ400 lehoučký. Pupek je nízko a občas zůstane vyset (proto mám šustplech), ale jelikož nejsem vysokej a mám kratší nohy tak jsem i ostrou WRku snížil tak že je to skoro nastejno Pro mně je téměř dokonalá, jen chybí tak aspoň 10koníků na přejezdy Vyšší váha s nižším těžištěm mně vadí míň než lehká a vysoká, ale to kvůli tomu že jsem spíš nižší

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.10.2017 v 19:31 | Nahoru | #2312
DRZ400 ma bratr, dokonce ostrou verzi "E!" a váží to jak prase. kolikrát mam pocit, že zadní kolo někdo přišrouboval k podlaze:) nevím, jak to inženýři v suzuki vážili. Pampera je proti tomu jak peří, pocitově lehčí než exc450

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.10.2017 v 23:45 | Nahoru | #2313
Mě přijde crfka jako kolo lehounká

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.10.2017 v 09:18 | Nahoru | #2314
Mám zkušenost s XL125 1985 (máme doma), XR250 (několik motorek v rámci vybírání nové motorky) a přávě CRF230 (půjčil mi ji známej).

CRFka je lehoučká, nízká, celkově drobné stavby, má hlasitej výfuk (srovnatelně s XR250). Výkon motoru, no jede to, žádnej trhač to není. Podvozek je takovej tvrdej, uskákanej. Ten výfuk a podvozek bylo to, co mi na té motorce vadilo, když jsem na ní jel.

Než tu CRF230 za tyhle prachy, tak raději asi Beta Alp

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.11.2017 v 09:59 | Nahoru | #2315
co mate v techničáku na KLX250 vzadu za gumu? 4.6-18 ?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.11.2017 v 12:20 | Nahoru | #2316
spacy> jj...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.11.2017 v 15:00 | Nahoru | #2317
a to tam opravdu dávate 4,6-18, nebo vam na STK tolerují např. 120/90-18?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.11.2017 v 15:34 | Nahoru | #2318
spacy> přezul jsem to na mitasy C02 v rozměru podle převodních tabulek co má Mitas v katalogu a jak je to na technické ti řeknu v dubnu, tuším vemu stránku toho katalogu sebou a uvidím...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.11.2017 v 17:18 | Nahoru | #2319
Venca: s C02 je asi jedno co tam mas za rozmer

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.11.2017 v 19:57 | Nahoru | #2320
Kome> proč? Je normálně homologovaná a hlavně v terénu fakt funguje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.11.2017 v 21:58 | Nahoru | #2321
Palomoto> mam za to, ze je to motokrosova pneu, tak jsem predpokldal, ze nebude homolovana pro silnicni provoz.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.11.2017 v 07:22 | Nahoru | #2322
Kome> v prvním bodě máš pravdu a v druhém naštěstí ne
Taky to úplně nechápu, ale od Mitasu jsou skoro všechny Cčka homologovaný, ale to sem tam i od jiných výrobců .....

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.11.2017 v 08:30 | Nahoru | #2323
Už jsem tomu tady našel i téma. Díky za doplnění znalostí

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.11.2017 v 18:41 | Nahoru | #2324
Celý jsem to tu párkrát precetl,protože uz dva roky koukám po crf-ku...Pro moje účely naprosto skvělej stroj! Potreboval jsem zpomalit a eliminovat rizika na silničce (kvůli rodině) a též trochu odlehčit rozpoctu...s volnym casem je to taky cim
dál horsi, ale bez moto jsem byt nechtel Skvělá hračka, co mě doveze po polnackach a stezkách 20km do prace, cestou domů nějakej ten vejlet...prostě paradni Spotrebak, pojištění a benzín stojí srandu a navíc sezóna skoro nekončí. No prostě už ji mám doma a jsem spokojenej Trochu si ji poladim-daval jsem kryt pod motor z ebaye, blastry...premejslel jsem i nad otevřeným vejfukem-arrow homologovanym, ale chci bejt v lese co nejmíň slyšet, takže nějakej ten koník a úsporu váhy ozelim a zůstanu u série. Chtěl jsem i kufr, ale v terénu si myslím,že podsedlak a kufr musí dostat fest za uši, tak budu řešit asi batuzkem...jediný co ještě řeším,jestli po garance nevyhodim pair...no vuvidime

Naposledy editováno 09.11.2017 18:45:03

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.11.2017 v 09:17 | Nahoru | #2325
Zkousel nekdo instalovat 305cc bore kit?
https://www.crfsonly...php/products_id/5146
Sice i s jednotkou EJK naprogramovanou k tomuhle valci to vyjde na 1k dolaru, ale na advrider s tim nekdo jezdi uz 40 tisic km a nema zadny problemy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 00:28 | Nahoru | #2326
FK3> pair sem taky vyhodil, je to k prdu. A arrow vejfuk mam též a moc to vylepší look motorky Ale dělá to bordel no

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 06:48 | Nahoru | #2327
SuperSic58> No právě ten bordel mě na tom štve, kvůli vzhledu, váze a třeba i nějakýmu koníku bych ho montoval hned, ale nechci být terčem pro turisty a myslivce...Ten pair půjde pryč, dík za info

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 07:29 | Nahoru | #2328

Slávek-TDM píše: Zkousel nekdo instalovat 305cc bore kit?
https://www.crfsonly...php/products_id/5146
Sice i s jednotkou EJK naprogramovanou k tomuhle valci to vyjde na 1k dolaru, ale na advrider s tim nekdo jezdi uz 40 tisic km a nema zadny problemy...



otázka je kde je překlep? Jestli to přidá na 24kW, nebo koní Kdybych z toho dostal za cca 20tis. přes 30koníků, tak bych ji nechal doma, ale už je stejně zamluvená

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 08:23 | Nahoru | #2329
No rekl bych, ze tam melo byt 24kW. V podstate se dostanes na hodnoty CBR300. V tomto kitu jsou soucasti i vacky:
https://japan.webike...oducts/21421774.html
Jelikoz Tenere je stale v nedohlednu, zacinam se divat i po alternativach... Ozelel bych vykon vymenou za 40kg nizsi hmotnosti... Dvouleta CRF250 Rally s trikilovym kitem by na moje vejlety na Balkan byla idealni...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 09:46 | Nahoru | #2330
Slávek-TDM> Vypadá to zajímavě. Jen otázka k zamyšlení, co dalšího bude zvětšení objemu vyžadovat. Nejspíš to bude chtít trochu víc vzduchu a tím pádem asi i úpravu výfuku (větší průchodnost - zvětšit otvory v přepážce?)...Taky je otázka, jestli si s tím poradí ŘJ - vstřiky, lambda sonda. Nejsem mechanik, takže třeba to bude všechno cajk

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 09:52 | Nahoru | #2331
Ta cena mi přijde šílená. Do toho bych šel, až by začal starej válec dosluhovat. Mají tyhle čtvrtinkové dualsporty nikasil, nebo litinovou vložku? Počítám, že ten původní motor bez opravy 40 tisíc km zvládne. Právě jsem si koupil KLX250S, bigbore kit stojí max 200USD, ale trochu se bojím kvality. asi zůstanu u originálu.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 09:59 | Nahoru | #2332
16 tisic Kc mi za Takegawa jako silena cena nepripada, jelikoz se jedna o sadu ve ktery je komplet pist s kruhama, valec, ridici jednotka, vacky a vsechno tesneni... Ceho se obavam je to, ze k tomu nasi celnici napaleji clo a dph...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 10:06 | Nahoru | #2333
spacy> tyhle motory zvladnou mnohem vic nez 40 tis. Ta moje už má skoro tolik .

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 10:07 | Nahoru | #2334
To jako fakt mají současná civilní 250 4T endurka výkon 17 PS a nikoliv kW??? Asi jsem naivně doufal, že technika za těch 20 let pokročila dopředu nebo alepoň přešlapuje na místě. Zdá se, že naopak ustoupila

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 10:22 | Nahoru | #2335
vilemx> to maji na tom prvnim linku co jsem daval chybu v popisu. Jedna se o 17kW v zakladu a 24kW po upgrade... To uz je celkem dostacujici hodnota na 150kg tezkou motorku.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 10:27 | Nahoru | #2336
Slávek-TDM> Jo, změna 17 kW -> 24 kW už bude zajímavá

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 10:53 | Nahoru | #2337
vilemx> u takhle lehoucky motorky rozhodne....

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 11:41 | Nahoru | #2338

Slávek-TDM píše: 16 tisic Kc mi za Takegawa jako silena cena nepripada, jelikoz se jedna o sadu ve ktery je komplet pist s kruhama, valec, ridici jednotka, vacky a vsechno tesneni... Ceho se obavam je to, ze k tomu nasi celnici napaleji clo a dph...


clo ti napařej úrčitě. cena za tolik kvalitních věcí šílená není, ale dávat 20tisíc(včetně montáže) za 7kw je pitomost

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 12:23 | Nahoru | #2339

vilemx píše: To jako fakt mají současná civilní 250 4T endurka výkon 17 PS a nikoliv kW??? Asi jsem naivně doufal, že technika za těch 20 let pokročila dopředu nebo alepoň přešlapuje na místě. Zdá se, že naopak ustoupila


Ale za to jsou o 20 kg tezsi

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2017 v 12:29 | Nahoru | #2340
spacy> mne to neprijde jako pitomost. Je to narust o 40% a cena je nizsi nez napriklad celkem zbytecna koncovka od Akrapovice...

Naposledy editováno 13.11.2017 12:37:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist