globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.5.2017 v 21:18 | Nahoru | #2161
Nechcete niekto 13,5L nádrž Acerbis? Fungel nová, komplet balenie, priehľadná. Číslo dielu 0017587.120.700 na 2013-2016. Na 2017 mi ale nepasuje. Dám ju za 200e. Stála 300e. Za 10 dní odchádzam na dlhšie preč a nemám čas to riešiť. Iba osobne.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.6.2017 v 20:53 | Nahoru | #2162
Kamarádka trochu bojuje s CRF 250L. Jedu za ní a při kamenitých výjezdech ji zadek poskakuje a často ze strany na stranu. Bohužel ji to už několikrát poslalo mimo stopu a už má za sebou pár děr v křoví. Motorka má najeto 5k, takže vpodstatě zánovní. Je to nějak řešitelné se stávající technikou? Nebo nový tlumič?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.6.2017 v 21:15 | Nahoru | #2163
seikos> na kolik fouká? Zkusil bych prvně snížit tlak (terén jezdím okolo 1bar, silnici max. 1,5bar), případně zkusit jiné pneu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.6.2017 v 06:47 | Nahoru | #2164

Palomoto píše: seikos> na kolik fouká? Zkusil bych prvně snížit tlak (terén jezdím okolo 1bar, silnici max. 1,5bar), případně zkusit jiné pneu

nafoukaný to má určitě kolem 2 atm. Nové pneu TKC80. Vůbec si nejsem jist že by nízký tlak kompenzoval odskakování celého kola. Já osobně mám podezŕení že to ten zadní tlumič prostě nedává.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.6.2017 v 08:59 | Nahoru | #2165
seikos> je to tak. Vysoký tlak na kamenitym podkladu = odskakování. Při nízkym tlaku se volně ležící kámen do pneumatiky vmáčkne a jede se dál. Při tvrdé pneumatice se kámen pod pneumatikou zvrtne a pošle kolo do strany.
Enduro pneumatiky se jezí i 0,5-0,8atm

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.6.2017 v 09:14 | Nahoru | #2166
1,5 baru se fouká podle manuálu. S dvěma bary už je to jak šutr.Pro ženskou co váží do 70kg musí stačit 1,2baru. To by ještě mělo fungovat bez haltrů. Já vozím těch 1,5 a nepřijde mi, že by to nějak moc odskakovalo.

Naposledy editováno 12.06.2017 09:15:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.6.2017 v 09:47 | Nahoru | #2167

Kome píše: 1,5 baru se fouká podle manuálu. S dvěma bary už je to jak šutr.Pro ženskou co váží do 70kg musí stačit 1,2baru. To by ještě mělo fungovat bez haltrů. Já vozím těch 1,5 a nepřijde mi, že by to nějak moc odskakovalo.

tak pokud je v manuálu 1,5, tak má nafoukáno 1,5 Je na tohle pečlivá a podle manuálu se snaží jet všechno. Když na CRF přelezu z LC4 s WP, tak mám pocit že jsem rozevlátej na všechny strany, jak ten zadek nekopíruje terén.

klubko: enduro jezdím na LC4 1.0 atm. Pokud někdo fouká méně, v naší grupě máme tu zkušenost že se častěji píchá..

Díky za názory

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.6.2017 v 10:53 | Nahoru | #2168
seikos> aha ,tak to nevím, já abych řekl pravdu jsem s tlumením CRFka celkem spokojeny. Vzadu jsem pružinu trochu přitáhl. Ale možná jsem se jen adaptoval :D

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.6.2017 v 12:45 | Nahoru | #2169
seikos> Máme taky" funglovku" 4k. Jezdí na ní přítelkyně. Na nic podobného si nestěžuje. Pojedu za ní a podívám se, co bude vidět. Jinak to foukáme max. 1,5. Spíš 1,3. Máme i stejné pneu jako vy.

Naposledy editováno 12.06.2017 12:46:50

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.6.2017 v 13:20 | Nahoru | #2170

Kome píše: seikos> aha ,tak to nevím, já abych řekl pravdu jsem s tlumením CRFka celkem spokojeny. Vzadu jsem pružinu trochu přitáhl. Ale možná jsem se jen adaptoval :D

předek bych řekl že i přes tovární setup a nenastavitelnou vidli dobrý. Jen ten zadek...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.6.2017 v 16:54 | Nahoru | #2171
předek jsem dal hustější olej a je to trocha lepší, se zadkem nemám až takový problém. Ale řekl bych že je Hondička dost vybíravá na pneu

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.6.2017 v 16:13 | Nahoru | #2172
Zdar, kdyz jste tu ted resili pneu, tak jsem se chtel zeptat, jestli a jake mate zkusenosti se sirkou zadni pneu. Mam specifikaci 4.60/18 na mou KLX. Mel jsem origo dunlopy D605 ve specifikaci, super drzaky na silnici (cca 8tkm) ale v terenu k nicemu. Pak jsem dal Maxxisy myslim ty co tu uz nekdo zminoval, taky ve specifikaci, v terenu dobry ale vydrzely cca 3tkm a je po nich (vzhledem k polovicni cene oproti dunlopkam OK). Takze zbyvaji bridge a jeste tusim nejake metzelery s nesmyslne silnicnim vzorkem. Takze jsem sel mimo specifikaci TP a koupil Michelin T63 110/80, ale nevim, jestli jsem nemel radeji vzit 120/80 (nemam je jeste nazute takze nemuzu sam hodnotit). Vim ze se to tady resi vsude mozne hlavne u mx stroju ale chtel bych vedet jestli je i u nasich tupych rozdil, a to zejmena mezi 110 a 120. Pokud se nemylim, na CRFL mate standard 120/80. Diky

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.6.2017 v 19:07 | Nahoru | #2173
Já teda jezdim převážně asfalt a tam je podvozek v pohodě, ale do těžšího kamenitýho terénu nebo rychlejší jízda přes
drny po louce, tk zadní centrál prostě nestíhá, jak píše seikos. Je to prostě hodně základní tlumič. Dost tam off maniaci dávaj aftermarketový tlimiče, Wilbers, Hyperpro, Ohlins, Hagon, ceny mezi 10 až 20 kolíkama...
Nicméně do terénu to chce snížit tlak a nasadit haltry, to taky udělá hodně..

Naposledy editováno 13.06.2017 19:09:07

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.6.2017 v 20:20 | Nahoru | #2174
chicaggo> Jo já tam teď dozadu nazul ty Maxxisy. S kratší životností počítám, zase stály 1300. Rozdíl oproti origo IRC zadní pneu pozoruju hlavně na povrchu s hrubozrnym asfaltem, kde IRC držela stopu jak přímka, Maxxis se lehounce vlní(motorka vrtí zadkem), zřejmě to bude rozmístěním špuntů.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.6.2017 v 08:36 | Nahoru | #2175
chicaggo> spíš to vychází na tu 120/80.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.6.2017 v 13:55 | Nahoru | #2176
tk kdo chce do crfka narvat půllitr z cébéčka?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.6.2017 v 19:07 | Nahoru | #2177
tohle dát do výroby místo té Rally a je to pecka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.6.2017 v 19:42 | Nahoru | #2178
SuperSic58> JJ je to přesně jak píšeš, dělá mi to to samý. Marně si lámu hlavu co to je .. Podezírám nějakou vůli v klikovém ústrojí. Ale dělá to jen zahřátá studená ne.. Hrabat se v tom nechci je v záruce. Jen by mne zajímalo jestli se to ude horsit a nebo to bude pořád takhle. Ideální by bylo vědět o někom kdo to už řešil.. Kdybys měl nějaké info, dej vědět.. Díky ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.6.2017 v 19:49 | Nahoru | #2179
Aifelmoto> A na co konkrétně reaguješ? Nějakej starší příspěvek?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.6.2017 v 21:49 | Nahoru | #2180
SuperSic58> JJ toto:
-- Ale kde se motoru moc nelíbí, jsou vyšší otáčky na malej plyn při nižších kvaltech. Např. když jedu na trojku do kopečka třeba na 6tis a dál už nechci zrychlovat, tk se z motoru ozývá nepříjemný chrastění, jako ze starý škodovky. Dělá vám to taky? Při jízdě ve dvou je to ještě znatelnější. Stačí ale přidat plyn, nebo odřadit a přidat plyn a je zvuky zmizí. Na vyšší kvalty je to v poho.---

Mam rok vyroby 2016 a najeto 3500 km.. Pořád pátrám .. Nevím jestli to může být vůle v pístním čepu, pístu, nebo dole na klice.. Jak říkám, kdyby někdo už řešil nebo věděl rád bych se toho zbavil ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.6.2017 v 07:51 | Nahoru | #2181
Aifelmoto> Jo tohle. Čéče to se mi nějak vykouřilo z hlavy, asi to už vymizelo nebo sem si zvyk A letos sem dal laďáček, takže to už ani nemůžu skoro slyšet. Schválně se na to zaměřim při nejbližší vyjížďce a dám vědět. Teď mam 7tis a motor šlape
na pohodu.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.6.2017 v 08:08 | Nahoru | #2182
On ten motor je občas trochu hlasitý, co se týče zvuků mimo těch z válce. Ta moje má lehce přes 30 tis. a projevuje se porad stejně. Na volnoběh to taky vydává různý zvuky :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.6.2017 v 12:15 | Nahoru | #2183
Kome> prej s tim někdo dal i 100tis a motor furt v cajku, nevíš něco?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.6.2017 v 12:38 | Nahoru | #2184
SuperSic58> na Advrider jsem zahlédl že měl někdo 150 tis. ,ale už netuším co vše na moto dělal.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.6.2017 v 18:41 | Nahoru | #2185
co říkáte na tuhle Hondici? : https://motorky.baz...CRF-230-F-rv2006.php Myslel jsem, že crf230f nepatří na silnici a dělá se jen bez papírů...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.6.2017 v 19:35 | Nahoru | #2186
Tohle se v Evropě neprodává, výkon to má jako 125, je to obdoba crf230f v ještě levnějším provedení. Prodává to dráž než co chtějí za novou.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.6.2017 v 08:56 | Nahoru | #2187
SuperSic58> OK, tak pokud by to mělo samo vymizet tak bych to něřešil .. Tak dej pak vědět jestli něco slyšíš i přes laďáček ..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.6.2017 v 15:22 | Nahoru | #2188
spacy> konkrétně tuhle motorku znám a jel jsem na ní. Je to lehoučky, hodně nízky (jak stary XL125), výkon to moc nemá, má to tvrdej podvozek a docela hlučnej výfuk. Kdybych si měl vybrat mezi současnejma 4T 250 v ceně 80-100, ktery jsou teď na trhu (WR, CRF, KLX), tak tohle mi příjde přehnaně drahy vzhledemk technice, která na té motorce je. A poslední informaci mám, že si ji nakonec vezme syn majitele.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.6.2017 v 20:35 | Nahoru | #2189

spacy píše: co říkáte na tuhle Hondici? : https://motorky.baz...CRF-230-F-rv2006.php Myslel jsem, že crf230f nepatří na silnici a dělá se jen bez papírů...



ty bláho ta cena prodejce asi ztratil všechnu soudnost...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.6.2017 v 09:10 | Nahoru | #2190
SuperSic58> nevím, proč, ale ty CRFka se takle prodávaj. Taky mi to příjde jako nesmysl vzhledem k tomu, co se dá za podobnej peníz koupit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist