zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Co máte v techničáku za barvu u CRF-L vy? Má tam někdo obě?
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Při zkouškách jsem si připojil do konektoru provizorně na dva dráty kontrolku abych věděl v jakém režimu to vůbec otvirá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
ehnd píše: Ještě k těm špuntům do přisávání vzduchu do katalyzátoru. Řešil jsem to tak že jsem vytáhl konektor ze selenoid ventilu a nemusím nic ucpávat.
Při zkouškách jsem si připojil do konektoru provizorně na dva dráty kontrolku abych věděl v jakém režimu to vůbec otvirá.
A co si zjistil? V jakých otáčkách? Nebo se to řídí polohou plynu?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
MartyR píše: Včera jsem byl s CRF-Lkem na STK (první) a v pohodě, jen technik tvrdil, že by v techničáku měly být správně obě barvy - červená a bílá, mám tam jen červenou - tak mu říkám, že takhle je to psáno od prodejce, takže jsme to nijak neřešili, ale prý kdybych vyměníl přední blatník za bílý, tak už by mohl nastat problém. No, ujistil jsem ho, že se na to nechystám
Co máte v techničáku za barvu u CRF-L vy? Má tam někdo obě?
tyhle chytrý kokoty mam nejradši, naštěstí sem objevil STKáčko, kde dělaj rozumný kluci a řeší jen důležitý věci a nechtěj za každou cenu šikanovat motoristy. V TP mam taky jen červená. Vidíš, taky budu muset vyrazit, za tejden mi propadá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ono to je taky otázka, jaký ptákoviny, do nich hustěj při školeních a jak oni to pak berou moc vážně...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Při jízdě na střední otáčky což je nečastěji je pořád selenoid zavřenej. Na místě na volnoběh je taky zavřenej. Nechají se o tom i vygooglova odboné odborné články.
Otvírání řídí lambda sonda a plynová rukojet´.
Já jsem na mém CRF s vejfukem bez katalyzátoru při odpojení selenoidu žádné změny na výkonu nepozoroval.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: tyhle chytrý kokoty mam nejradši, naštěstí sem objevil STKáčko, kde dělaj rozumný kluci a řeší jen důležitý věci a nechtěj za každou cenu šikanovat motoristy. V TP mam taky jen červená. Vidíš, taky budu muset vyrazit, za tejden mi propadá
mě STK propadne v sobotu. Jdu tam asi v úterý. Dneska jsem byl na STK s dvěma jinejma motorkama. Na jedné jsem měl propadlou od 6.8.2016.MartyR píše: SuperSic58> Tak zrovna tenhle technik je vcelku v pohodě, jezdím na tu STK pravidelně a jsou tam 3 technici, když chytnu tohohle, tak není problém. Ještě se mi nestalo, že bych s něčím neprošel. Ale s jiným jsem se tam chytil před lety, při kontrole MZty - mi tvrdil, že mám v techničáku blbě číslo motoru a nevšiml si, že o sloupek vedle byla zapsaná oprava...
Ono to je taky otázka, jaký ptákoviny, do nich hustěj při školeních a jak oni to pak berou moc vážně...
Tak jsem zvědavej, jestli jim nebude vadit laďáček, dám tam dB killer, tak by to mělo splňovat homolgaci. Borec mi řikal, když jsem tam byl loni s autem, že mu stačí éčko na vejfuku a nesmí bejt plně průchozí, jinak mam crfko uplně bez úprav, tak jak vyjelo z fabriky. Akorát teda odstraněnej PAIR system, ale ten se neřeší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
prackarr píše: mě STK propadne v sobotu. Jdu tam asi v úterý. Dneska jsem byl na STK s dvěma jinejma motorkama. Na jedné jsem měl propadlou od 6.8.2016.
mě končí v neděli tk tos jí pořizoval den přede mnou
ehnd píše: SuperSic58> Otvírá se při jízdě na plnej plyn, a potom otevře když to za jízdy zaklapneš a jedeš setrvačností bez plynu tak je pořád otevřenej, to proto aby se proplách katalyzátor.
Při jízdě na střední otáčky což je nečastěji je pořád selenoid zavřenej. Na místě na volnoběh je taky zavřenej. Nechají se o tom i vygooglova odboné odborné články.
Otvírání řídí lambda sonda a plynová rukojet´.
Já jsem na mém CRF s vejfukem bez katalyzátoru při odpojení selenoidu žádné změny na výkonu nepozoroval.
Zajímavý Dobrý vědět Já už na katalyzátor dlabu, ten už leží na půdě v krabici
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: mě končí v neděli tk tos jí pořizoval den přede mnou
Přihlašoval. Kupoval jsem ji v září 2012, ale nepřihlásil jsem ji. Až na jaře. 15.4.2013 STK už máš?
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
včera jsem si ji přivezl... CRF 250 Rally, je doma.
SuperSic580> ve slušném počasí, tedy za stálého sněžení, prudkého nárazového větru, při teplotách od +2° až -2° a to jsem si myslel, že pojedu až ráno. Ještě, že jsem tak neučinil, dnes u nás nejely některé autobus. linky a kamiony stály v kopcích, holt Vysočina
Dík J5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jinak zdá se mi dost těžká, ale nemám zatím dostatek zkušeností. Těžiště docela vysoko, a možná je to i tím, že na zem dostanu jen na špičky, jinak musím vysedat na stranu. Super do města a na dědinu kolem komína. Včera jsem dal skoro 200km, hned po koupi. Sedadlo nepohodlné na delší přesuny. Design to prostě pro mě vyhrál a beru ji jako základní stroj na naučení a holku pro všechno, samozřejmě jen pro mě .
Ceny náhradních dílů jsou děsné, myslím tím plasty, chladič, atd. .... Raději to nikde nepoložit. Spotřeba zatím cca 3,45. Po prvním dotankování.
A díky za přání Je to bombastické odreagování a neskutečná zábava.
P.S.: přes Tišnov jezdím často na Brno, takže se možná někdy potkáme. Ale zatím jsem rád, že se vezu v přímém směru a po asfaltu, ale terén mě láká a příležitostně u nás mám možnost trénovat.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Rozhodně vypadá větší než je.
Naposledy editováno 20.04.2017 13:50:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 20.04.2017 14:12:27
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Měla by být asfalt převážně + terén.
Zatím jí nemám nazutou, ještě mám dost vzorku na staré.
TW302 pneu
Naposledy editováno 26.04.2017 12:05:51
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |