globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: smrt motoru
27.10.2012 v 23:31
tak si čtu, že zase někdo stočil o pár km... nechápu, neřeším... stočení 10 - 50 tis je podle mě úpně jedno... když to udělá jeden člověk, né 5 za sebou... ale... komu z vás tu umřela motorka na moc km.... a spíš, komu už to nějak nešlo řešit... ani výměnou pístů, koužků, gufer, koleček převodovky.... nebo na co umře motorka mimo motoru?

a kde sou všechny ty mrtvoly? koupím nějakou hezkou, mrtvou jako dekoračku.

podle mě, lajka, co do toho fakt nevidí, všechno najede 150 - 300 tis... jen o tom nikdo z nás, co to má neví, bo mají všechy 35 tis... záleží na chování a servisu.. nebavím se o motorkách třeba r.v. 2000 a novější na okruhu... to nikdo neví...

pochlubte se s najetýma km!!! no, do 100 tis asi nepiště

moje GSXR 1000 z roku 2001 má na tacho 58 tis, podle mě tak o 30 víc a třeba za studena to pěkně mlátí, ale za tepla už to jde. ale 100 tis km dá v poho.... to TLR se sto ...a moc je důkaz, že to funguje a jde to...

staré cbr 600 f a GSF a nevím, co ještě musí najíždět...... autové hodnoty....


(reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 10:50 | Nahoru | #31

mike.46 píše: Tak hlavně jde o to, že to je podvod a na západ od našich hranic je to trestný čin. Taky je asi rozdíl, jestli porovnáváš km na cesťáku, který je ježděný v úplně jiném režimu než třeba supersportová šestka. A taky bych se vsadil, že ty motory s xxxxxx km budou "zvadlé" a určitě nebudou dosahovat výkonů "zánovních" motorů.



kdyz se nebudeme bavit o motorkach ktery jezdi ciste jen okruhy, tak si myslim ze v dnesni dobe kdy se motory vyrabi s nejlepsima technologiema z kvalitnich materialu, doprejes tomu kvalitni oleje a pravidelny servis,nebudes ji huntovat za studena tak nemas sanci např. toho litroveho sporta vylozene uhnat, ikdyz jezdis rychle po silnich a parkrat treba verejnou jizdu na okruhu kde ta motorka dostava nejvetsi "cocku"

smrt motoru

28.10.2012 v 10:56 | Nahoru | #32
Taky trošku autovej příběh.... Daihatsu Rocky 2,7TD rv. tuším 85 rozvod koly atd. přes 500 000km a řekl bych že má ještě o něco víc žádny mouchy jen občas dlouho chcípe motor
A ještě druhá otec obchoďák Škoda Octavia nevím kterej přesně rok řek bych tak 2008 taky přez půl miliónu km a vodešlo jen turbo a to tak že hvízdalo jinak zánovní auto

1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

28.10.2012 v 10:59 | Nahoru | #33
Malejm nájezdům se dá věřit, ale nesmí to bejt jako u nás, 15 let stará motorka, najeto 15000, novej lak bez nálepek, ošlapaný stupačky...

Jinak na SV mám 61 000km, takže podle "legendárního" článku v Motorradu už 11 000km po smrti. Motor běží bez problémů, občas doleju zanedbatelné množství oleje...

(reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 11:06 | Nahoru | #34
z.a.j.o.c.h> nemas to nahodou oskenovane ten legendarni clanek?

smrt motoru

28.10.2012 v 11:07 | Nahoru | #35
Měl jsem Hondu z roku 91. Najeto cca 50 tisíc. Já jsem tomu nevěřil a bylo mi to jedno. Ale podle chodu motoru, stavu žraní oleje tam musel někdo udělat generálku nebo prostě hujda...

Teď mám 636, najeto 60 tisíc. 02 ročník. Tak jsem zvědav

smrt motoru

28.10.2012 v 11:24 | Nahoru | #36
Můj Hornet z roku 2000 má nějakých 72900. Olej jsem kontroloval průběžně a ani po najetých 6500km si nic nevzal. Chytá na brnknutí, akorát teď to budu muset nechat trochu seřídit, kvůli laďáku.

Každopádně až najedu 99 999 a přetočím znova tacho, a najedu na nějakých 15000, tak to prodám jako motorku s poctivýma kilometrama a podobný bláboly :D

Naposledy editováno 28.10.2012 11:25:12

2 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

28.10.2012 v 11:29 | Nahoru | #37
No já koupil bandasku v květnu s 52000km, teď má najeto 59000km a chci si ho ještě rok nechat tak sem zvědavej jak budu potom prodávat motorku která bude mít 65000 – 70000km na tachamometru

smrt motoru

28.10.2012 v 11:35 | Nahoru | #38
TAk já mam 60tis km na NSRku,a to je to 2T a ještě motor original,BEZ GO,a furt jede,ani neklepe,uplně v pohodě

(reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 11:35 | Nahoru | #39

Vendous píše: No já koupil bandasku v květnu s 52000km, teď má najeto 59000km a chci si ho ještě rok nechat tak sem zvědavej jak budu potom prodávat motorku která bude mít 65000 – 70000km na tachamometru

Musíš ještě nalítat 50tis abys měl na tachu 8tis

1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

28.10.2012 v 11:37 | Nahoru | #40


v komentáři píše že zrovna překonal 247 tis mílí (397.508 km). Je to možný?

smrt motoru

28.10.2012 v 11:41 | Nahoru | #41
Když projedeš google nebo youtube najdeš lidi, kteří mají s bmw najeto přes 500.000km

smrt motoru

28.10.2012 v 11:44 | Nahoru | #42
74246 km a už má motor špatnou kompresi a špatně táhne do kopce, teda možná je jen špinavej vzduchovej filtr, měnil jsem ho ve 24000

Naposledy editováno 28.10.2012 16:17:37

1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

28.10.2012 v 11:44 | Nahoru | #43
152 222km.No asi po tomhle příspěvku neprodejná.Tak si ji nechám

1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

28.10.2012 v 11:46 | Nahoru | #44
Každý stáčí jak o život, ale můžeme za to my.... kupující. protože pokud má motorka najeto víc jak 50tis. už o ni nemáme zájem.

(reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 11:49 | Nahoru | #45

italšrot píše: Každý stáčí jak o život, ale můžeme za to my.... kupující. protože pokud má motorka najeto víc jak 50tis. už o ni nemáme zájem.



diŤ jak to má víc jak 30tis tak je to uplná mrtvola

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 11:50 | Nahoru | #46
Márty-> Jo. Za dva roky bude na Tipmotu - najeto 35000, ježděno dívkou jen za pěkného počasí, nikdy nejetá na okruhu, super stav i cena.

(reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 11:51 | Nahoru | #47
ghostxx> ani ze stojánku nepadnutá

1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

28.10.2012 v 12:01 | Nahoru | #48
Tak já se tedy přiznám, mý TL1000R, r.v.1998 má k dnešku najeto 168334km, pouze s pravidelným servisem, oil, svíce, ventily. Za tu dobu byla měněna 4x spojka(lamely) a 1x plechy, 3x regulátor dobíjení(původní odešel kolem 100tkm najetejch) a 1x jsem koupil jetej co odešel cca po 25tkm, teď je tam novej a pohoda, 1x měněnej preventivně napínák rozvoďáku př. válce(měl jsem doma náhradní tak jsem ho tam z nudy nainstaloval, starej chodí taky), rozvoďáky jsou původní origo(při jarní kontrole pořád v toleranci výrobce, takže zanechány), dle hesla mého mechanika(dělá mi pouze ventily, bo jsem línej, jinak si vystačím sám):Dokud to jede a neblbne to, tak se do toho neser, pak už se to sere furt Jinak úpravy jsou: obohacená směs v origo ECM přes Yoshbox od Assassina, G-Pack taktéž od něj, full exhaust system Shark, K&N luft fitr, donedávna jeté na svíce NGK CR9EK a nyní zkouším Brisk Racing AOR10S, které se mi zdají lepší v reakci na plyn, jinak to jede stejně Oil byl od původního majitele Bel-Ray a při mé výměně už byl použit Motul 5100 cca 3roky, teď jsem přešel na Motorex Top Speed stejné viskozity a klesla mi jeho spotřeba, na Motul mi žrala kolem 0,5 až 0,7l/1000km na vyjížďky kolem komína a na dálky cca 3dcl/1000km, teď kolem komína cca 2-3deci/1000km a dálky nulanulanic, možná je to nižší výparností Motorexu při vyšších teplotách, nevím, nebo jsem to konečně teprve zajel

e: :)

e2: ještě byly při 120tkm měněny všechny kotouče, jo a ještě ložiska v kolech, rozetě a krku řízení

Naposledy editováno 28.10.2012 12:11:01

1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

28.10.2012 v 12:03 | Nahoru | #49
Na Blackbirdovi (r.v.2000) mám 65.000 km - svých vlastních a tedy poctivých. To je průměrně 5.400 km ročně. Jak tady někdu už psal, tak u lidí, co mají víc motorek je roční nájezd mnohdy matoucí.
Blackbird má silně předimenzovaný motor a jak vím od kluků ze servisu - nájezd hodně přes 100.000 není vyjímka a motory jsou v dobrém stavu.
Já jsem jednou měnil napínák rozvoďáku. Dvakrát za celou dobu jsme kontrolovali vůle ventilů a seřízení dosud nebylo potřeba!

Na druhou stranu:
u dvoutaktní závodní Jawy 250ccm je motor před smrtí když máš najeto cca 300km.

A teď si vyber

(reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 12:08 | Nahoru | #50
docent> jj velkoobjemovky maj jednu krásnou vlastnost...většinou přežijou majitele

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 12:10 | Nahoru | #51
dewwil> Tvuj nájezd km sleduju a obdivuju měl by bejt inspirací pro ty co si myslí že 50tis a motor je před smrtí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 12:18 | Nahoru | #52

Packyn píše: dewwil> Tvuj nájezd km sleduju a obdivuju měl by bejt inspirací pro ty co si myslí že 50tis a motor je před smrtí



no myslím, že kdybych k tomu neměl vztah a lítal furt v omezovači nebo po zádech tak už tu Telátko není, ale TLR má krásnou vlastnost, když ho točíš k omezovači tak cca od 10500ot/min. jeho výkon klesá, tudíž jsem v omezovači málokdy, protože to ztrácí smysl ho tam vytáčet(proto na tom spousta pilotů 4V neumí ), ideál je tak do 9-9,5tis. ot/min...

1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

28.10.2012 v 12:23 | Nahoru | #53
Varadero XL 1000 V r.v.2004 koupená u dealera v Ostravě serviska,druhý majitel najeto 103400 Km a je to poctivé,letos jsem nechal udělat komplet měření na motor,tlaky+výměna všech náplní a kontrola celého moto a motor jak novorozeně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 12:28 | Nahoru | #54

B2HC4 píše: 152 222km.No asi po tomhle příspěvku neprodejná.Tak si ji nechám


To víš já mám taky lehce nad 100tis a každá motorka nad 50 tis je u nás neprodejná,to musí být dovoz z ciziny,od důchodce nebo baby a nikdy nepadlá a poslední velký servis s výměnou všeho nejvíce před 10tis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 12:29 | Nahoru | #55
Cami> jj, do 100tkm zajíždíš a pak si už konečně tu jízdu můžeš užívat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 12:30 | Nahoru | #56
dewwil> a hlavně neřešíš klepání cvakání řchtání které se ozývá z motoru

(reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 12:45 | Nahoru | #57
HornisGSX> přesně, dřív jsem z toho měl depku, pak si Luna98 koupil new motor a po zajetí a pár tkm to dělá taky, takže jsem se uklidnil, je to vlastnost TLR motoru, něco jako u Ducati cinkavá spojka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 12:56 | Nahoru | #58

Cami píše: To víš já mám taky lehce nad 100tis a každá motorka nad 50 tis je u nás neprodejná



protože lidi jsou oslové. Já např. sháním virago 250 pro mojí ženskou. V bazarech je málo kusů a nájezd víc než podezřelej (stačí se podívat na ty rozházený číselníky v počítadlech ). V průměru chtějí kolem 38 t. Prostě to nekoupím, mají smůlu hošani. Kdyby nechali původní km - já klidně za tu motorku dám těch 38, i s tim velkým nájezdem. A nemuseji si zvyšovat cenu stočením. Ale budu na rovinu vědět, co můžu očekávat a naco se připravit - budu zkrátka kupovat s klidným svědomím. Ale tohle? Čekáme holt, až nabídne virglíka k prodeji nějakej jeho dlouholetej soukromej majitel, a radši mu zaplatím těch 38 klacků za motorku s najetejma 60 tisícema ale jasnou historií - ne za za vyleštěnou stočeninu, která má za sebou bůh ví co.

Asi budem čekat dlouho....

1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

28.10.2012 v 12:59 | Nahoru | #59
Problem najetych km je u objemu mensich. Litrova motorka bez problemu 100.000 najede bez problemu. Ale 125 kdyz bude stocena o 50 tak se da predpokladat ze uz moc nenajede.

(reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 13:08 | Nahoru | #60
dewwil> No pochopitelně nemá smysl to rvát přes hranici kde už výkon neroste.Je to krásná a poctivá mašina má svý kouzlo ikdyž mě ten V2 motor nějak nenadchnul.Tak hlavně at slouží dál
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist