globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zx6rr rok 2005 kontrolka FI
9.10.2012 v 19:09
Zdravím,prosím vás nevíte někdo co znamená červená kontrolka FI, dneska se mi rosvitila během jízdy.motorka jede normálně na nic to nemá vliv ale nevím co to znamená,olej tam je,voda taky!
Díky moc

Uzavřeno 12.05.2013 v 09:58 uživatelem Berryzx

zx6rr rok 2005 kontrolka FI

9.10.2012 v 19:16 | Nahoru | #1
Znamena to nejakou chybu. Prepnout do diagnostickyho modu a zjistit kod chyby a tu pak najit.

jinak ted nevim presne jestli je to service mode, dealer,diagnostic mode atd kdo si to ma porad pamatovat.

1 reakcí na tento příspěvek zx6rr rok 2005 kontrolka FI

9.10.2012 v 19:41 | Nahoru | #2
FI= Fuel injection ...kámoš měl stejný problém,nakonec to byl vypojený konektor pod podsedlákem...ale jak radí kolega,spusť diagnostiku a vyhodí ti to číslo/kod chyby

Naposledy editováno 09.10.2012 19:44:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zx6rr rok 2005 kontrolka FI

9.10.2012 v 21:16 | Nahoru | #3
Sejky1> můžete mi někdo poradit jak se ta diagnostiku dělá,

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zx6rr rok 2005 kontrolka FI

9.10.2012 v 22:45 | Nahoru | #4
Berryzx> Někde pod sedlem (u některých mašin pod kapotami) je jednopólový, nebo dvoupólový, nezapojený konektor. Samodiagnostiku spustíš tak, že v prvním případě pól konektoru připojíš kusem drátu na kostru (nebo přímo - pól baterky), v druhém prozkratuješ póly konektoru.
Řídící jednotka se tím přepne do diagnostického režimu, kdy kontrolka FI začne blikat a podle daného klíče "vybliká" kód chyby. Např. blikne dvakrát dlouze a třikrát krátce, což znamená "23". Pak najdeš v manuálu seznam chyb a podle udaného čísla najdeš, oč jde.
Motorky s displejem také mohou po spuštění diagnostického režimu místo blikání kontrolky na displeji (např. na místě počitadla) přímo vypsat kód chyby, např. "C23".

(reakce na) zx6rr rok 2005 kontrolka FI

10.10.2012 v 08:30 | Nahoru | #5

J.M.K. píše: Berryzx> Někde pod sedlem (u některých mašin pod kapotami) je jednopólový, nebo dvoupólový, nezapojený konektor. Samodiagnostiku spustíš tak, že v prvním případě pól konektoru připojíš kusem drátu na kostru (nebo přímo - pól baterky), v druhém prozkratuješ póly konektoru.
Řídící jednotka se tím přepne do diagnostického režimu, kdy kontrolka FI začne blikat a podle daného klíče "vybliká" kód chyby. Např. blikne dvakrát dlouze a třikrát krátce, což znamená "23". Pak najdeš v manuálu seznam chyb a podle udaného čísla najdeš, oč jde.
Motorky s displejem také mohou po spuštění diagnostického režimu místo blikání kontrolky na displeji (např. na místě počitadla) přímo vypsat kód chyby, např. "C23".



Az nato ze mam pocit ze ten konektor je 6 nebo 4 ti polovej, ale zapojeny jsou jen 2 pravy z celniho pohledu.

Tady je navod

Co treba zkusit strycka guuugla.

zx6rr rok 2005 kontrolka FI

12.10.2012 v 18:29 | Nahoru | #6
chlapy tak problem je vyresenej, byla sekla privera ve vyfuku! uz to zase slape!
diky moc za pomoc!
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... enusim2 11 22.4.2023 v 21:04 Lech
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Přepis kW Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Suzuki GSX-R 60... šanysR 16 21.9.2021 v 19:14 Ozzy_
Zx6r03 jede až od 8tis otáček Kawasaki ZX-6RR Ninja Zx6rrkawa 4 2.7.2019 v 02:59 Lam.


TOPlist