globalmoto_duben_nolan




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

15.9.2017 v 10:45 | Nahoru | #1
Dovi> Mně to vysvětlovat nemusíš, ale jestli koukám správně, tak si za dva roky ani jednou nepřekročil spotřebu 3l a úplně se mi nechce věřit, že by se taková jízda nepodepsala na výkonu motorky. Měl jsem zkušenost s autem, které bylo "na spotřebu" ježděno od novoty do 30 000 km a pocitově tomu chyběla tak 1/3 výkonu.

Hlavně to neber jako nějaký osobní attack na tvou osobu, jen můj názor na jízdu "na spotřebu".

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

15.9.2017 v 11:10 | Nahoru | #2
 
PetrS>

Neberu, neboj

Byla to funglovka a bylo potřeba ji zajet - i když dneska se to vyrábí jak švýcarský hodinky s malýma tolerancema, a záběh nového stroje už není jako býval za času našich dědečků.

Přesto časté střídání jízdních režimů (jízda pod plynem / brzdění motorem) a časté řazení atd., aby si to všechno vzájemně sedlo. A jak se postupně zvyšoval nájezd, pozvolna přidávání otáček blíž k maximu, a samozřejmě vždycky (i po záběhu, a u všech motorek i aut) po studeném startu nejdříve šetrné zahřátí na provozní teplotu. A pak "po záběhu" vždycky jednou dvakrát za vyjížďku tomu na vhodném místě a po důkladném zahřátí krátce trochu naložit, aby se vyhnali pavouci a aby motor nezlenivěl...
 
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 273, 274] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8214 22.3.2024 v 15:05 Deadman
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58

TOPlist