Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Jawass píše: zdarec borci tak me zase zlobi startovani,konkretne palivovy cerpadlo..po ujeti 100 km v kuse sem ji doma chcipl a zkusil hned nastartovat a potvrdil sem si to,ze ji nemuzu ted verit..zase nenaskočila,cerpadlo neseplo..po 5 minutach v klidu něco malo nasalo motorka naskočila na 2 sekundy a zase chcipla a nenasala nic.s kablama jsem nehejbal tak to kontakty asi nebudou..po odtahnuti do garaze 2 den nebyl problém a zase to fungovalo.mam najeto 9 tis.motorka je v super stavu az tady na tohle.nejsu zadnej mechanik tohle je 1 moje moto.tak to zkusim dat do yamahy at me to nejak zkontroluji tlakovani atd..pak bych asi koupil novy cerpadlo a snad uz bude klid..svickou to taky asi nebude protože 2 den jak sem psal fungovala na 100 procent..uz jsem si tady procetl jak se ty cerpadla resily a ze nejsem jedinej kterymu se to stalo..coz me docela mrzi,kdyz nemam nic najeto a docela problém..nikdo jines s tim problém zatím nemá?
Yamaha měla docela rozsáhlej problém u menších objemů s palivovýma čerpadlama - XT,YBR a některý skútry měly problém s čerpání za tepla (dokonce i když motorka stála jen na slunci). nejjednodušší je vyměnit čerpadlo - mám skvělou zkušenost s firmou Motocentrum Chomutov, kde se mi nesnažili nacpat celej komplet za 9000, ale umí sehnat jen čerpadlo za 1600 (bylo to teda na skútra).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 274, 275] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8249 | 19.4.2024 v 07:49 Ozzy_ |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |