Předem díky
1 reakcí na tento příspěvek Přepákování (vyvýšení kývky)
Přepákováním myslíš změnu zadního tlumiče, aby se motorka postavila výš?
V tom případě budeš mít problém se sekundárním řetězem (jeho napnutím).
Motorky se konstruují zpravidla tak, aby při středním propružení zadního kola byly v jedné přímce (při pohledu z boku) řetězové kolečko - uchycení kyvky - rozeta.
Pokud spustíš kyvku příliš dolů, bude ti padat řetěz, protože ho můžeš napnout pouze tolik, aby se nešponoval v této přímce.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Karburátor Kawasaki KMX 125 Kawasaki KMX 125 | pharao2003 | 2 | 14.4.2024 v 22:10 Slávek-TDM |
chybějící informace k pístu Vortex ... Kawasaki KMX 125 | Honzas1350 | 28 | 1.1.2024 v 11:20 Kohlstein |
Jak zajet nový píst . Kawasaki KMX 125 | Filtem | 7 | 7.10.2023 v 12:46 džondalegenda |
když zařadím motorka chcípne Kawasaki KMX 125 | džondalegenda | 4 | 5.10.2023 v 22:05 FatBoy105th. |
kmx 125 jiný karburátor Kawasaki KMX 125 | Filip116 | 4 | 2.10.2023 v 19:03 Filip116 |