Ahoj, přikládám fotky jukiny... Nevím ani pořádně, co je to za model, vím jen že je to 50ka 2T. Měl bych k tomu pár otázek. Motorka byla v servisu, ale pak se v ní ještě rýpalo pár lidí, protože nechtěla jet... No a teď jsem ji dostal a že když si ji spravím, tak je moje.
Vyčistil sem a přetěsnil karburátor... Najel jsem asi tak 3 km, všechno v pohodě, jelo to svých 45 max... Nezdechalo, pohoda. Pak jsem zaparkoval a druhý den jsem najel vždy tak max 200 metrů a pak to zdechlo. No a po takových 2-3 rozjížďkách to už nešlo nakopnout vůbec.
Bylo to opravované (nějaký šroub vražený do karbecu u sání,"nahoře")
A byly měněné hadičky.
Byl bych rád za nějakou fotku, kde bych zjistil, jak vypadá karburátor originál zapojený a neupravovaný "mechanikem".
Průsvitná hadička je s benzínem, tmavá je od podtlaku na membránu pod nádrží, na palivo.
Nevím,jestli jsou vůbec dobře zapojené.
Motorka původně ani nechtěla nastartovat, ale po prohození hadiček podtlak a benzín mezi sebou na karburátoru jsem nastartoval. Poté sem hadičky opět vrátil na jejich původní místo a mašina létala v pohodě. Pokud bych hadičky nevrátil na jejich původní místo, tak by se nedoplňoval benzín a za chvílu by to přestalo jet.
Takže tolik k mému obsáhlému problému.
Najde se někdo, kdo by dokázal poradit, případně by zaslal fotky(hlavně ten karburátor a příp, benzínovou membránku-zapojení hadiček) a název tohoto stroje, abych mohl kdyžtak shánět i někde jinde...
Nemám od toho zatím velký techničák a pokud to nějak nedám dokupy, tak ho nejspíš ani mít nebudu. Spoustu věcí si sem schopný udělat doma sám, ale nechcu se tam pouštět do nějakých zbytečných harakiri a raděj se první zeptám na radu těhc, kteří s tím třeba budou mít nějaké zkušenosti. Děkuju.
A ještě bych měl dotaz na případné zrychlení této potvůrky. Jde nějak "otevřít"?
Kdyby to jelo alespoň těch 60-70...
Otevřít jde, jestli má restrikce, bývá kroužek ve výfuku který se odstraní nebo slepé koleno které se uřízne a zavaří, potom kroužek ve variátoru aby se tolik nesevřel, ten se po zajetí vyndává a nakonec přestřihnout drátek z CDI, hledej na netu nebo někde na foru ( např. scootland), některé může a nemusí mít. Samozřejmě tyto úpravy jsou nezákonné a proto je neprováděj, je to na vlastní riziko.
Tyhle číny zase tak dobře obvykle nejezdí, rozdíl nebude velký...
Jo a mně se stalo na skůtru že jsem měl popraskanou hadičku podlaku od karburátoru do podtlakového ventilu co pouští benzín (u příruby), projevovalo se to tak, že po cca 200m na plný plyn a plnou rychlostí začal vynechávat motor a skůtr zpomaloval (docházel v karb. benzín), zkrácení hadičky o 1cm pomohlo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Juki jet 50 Yuki Jet 50 | Engriskoo | 0 | 11.11.2023 v 19:44 Engriskoo |
Juki jet 50 Yuki Jet 50 | Engriskoo | 0 | 11.11.2023 v 15:45 Engriskoo |
Poradite mi ? Chci motorku a mam ma... [1 ... 4, 5] Yuki Jet 50 | K3NNY | 127 | 16.2.2010 v 18:20 kefi |