Téma: olej M2T
4.7.2012 v 20:44
Dobrý den chtěl bych se zeptat jaké máte s tímto olejem zkušenosti, já ho liju do pionýra a panelky a někdo mě říká at na to radši nejezdím abych si sehnal lepší olej (např. castrol) a jiní zase že je dobrý že ho používají taky, tak se chci zeptat tady, třeba mě někdo poradí.
1 reakcí na tento příspěvek olej M2T
Mam na něm najeto na panelce 16000km a dobrý.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T
Pavouk106 píše: Mam na něm najeto na panelce 16000km a dobrý.
a co to je 16 000 to by měl být motor teprv zajetý.Manželce do babety která měla v manuálu m2t sem lil olej do motorových pil a na 30 000 ještě jezdila jak z praku.za mlada když jsem jezdil na fichtloj a potom Jawa 250 tak nic jak m2t nebylo ale taky jsme dělaly každý rok GO protože to opotřebení je tam mnohem větší.M2T
MILOS61 píše: a co to je 16 000 to by měl být motor teprv zajetý.Manželce do babety která měla v manuálu m2t sem lil olej do motorových pil a na 30 000 ještě jezdila jak z praku.za mlada když jsem jezdil na fichtloj a potom Jawa 250 tak nic jak m2t nebylo ale taky jsme dělaly každý rok GO protože to opotřebení je tam mnohem větší.M2T
Není M2T jako M2T - to od Parama/Mogulu je API-TA, Sheron je API-TC.
1 reakcí na tento příspěvek olej M2T
Přidám názor do pranice.
Na m2t jezdím 8 let, nikdy jsem nezadřel (na m2t), a jezdím a jezdím. Jinak moje zkušenost s olejem STIHL: Nedávno mi došel benzín asi 40km od domu, peníze žádné, a tlačit se mi to nechtělo, bo bych tlačil ještě další den. Šel jsem dům od domu jestli by nechtěli koupit skoro nové motorukavice, nebo je vyměnit za benzín. Jeden dědula se smiloval, a nalil mi grátis do nádrže asi 2 litry N95 + Stihl olej 1:40. Ale prej že nevěří že dojedu, jestli ten motor jezdil léta na m2t. No poděkoval jsem a hurá na cesty. Po tomto nouzovém dojetí se motor choval divně. (pozn. Hned jak jsem dojel, nalil jsem přímo pod svíci asi 10ml m2t aby se to trošku promázlo) Po zahřátí motoru se začal zadírat - postupně vadl až chcípl, bylo potřeba motor pochcat nebo počkat až vychladne (Upozorňuji, že jsem hned zbytek benzínu z nádrže vylil do motorovky a nalil směs na kterou jezdím normálně). Po asi 20ti kilometrech jsme sundal hlavu, a co nevidím. Karbon na hlavě ve stopovém množství, na pístu taktéž, ale válec ve stavu jako kdybych mazal štěrkem (přidřený, rýhy na válci, atp.). Když jsem potom motor rozmontoval abych dal nový ložiska, nechal udělat výbrus atp., tak v prostoru klikovky byla jakási černá sračka, která za to všechno může (uloupnuté kousky karbonových usazenin). Takže pokud chcete spolehlivě zadřít, přesedlejte z ropných olejů na syntetiku. Garantuji Vám že zadřete do 50ti km.
Na m2t jezdím 8 let, nikdy jsem nezadřel (na m2t), a jezdím a jezdím. Jinak moje zkušenost s olejem STIHL: Nedávno mi došel benzín asi 40km od domu, peníze žádné, a tlačit se mi to nechtělo, bo bych tlačil ještě další den. Šel jsem dům od domu jestli by nechtěli koupit skoro nové motorukavice, nebo je vyměnit za benzín. Jeden dědula se smiloval, a nalil mi grátis do nádrže asi 2 litry N95 + Stihl olej 1:40. Ale prej že nevěří že dojedu, jestli ten motor jezdil léta na m2t. No poděkoval jsem a hurá na cesty. Po tomto nouzovém dojetí se motor choval divně. (pozn. Hned jak jsem dojel, nalil jsem přímo pod svíci asi 10ml m2t aby se to trošku promázlo) Po zahřátí motoru se začal zadírat - postupně vadl až chcípl, bylo potřeba motor pochcat nebo počkat až vychladne (Upozorňuji, že jsem hned zbytek benzínu z nádrže vylil do motorovky a nalil směs na kterou jezdím normálně). Po asi 20ti kilometrech jsme sundal hlavu, a co nevidím. Karbon na hlavě ve stopovém množství, na pístu taktéž, ale válec ve stavu jako kdybych mazal štěrkem (přidřený, rýhy na válci, atp.). Když jsem potom motor rozmontoval abych dal nový ložiska, nechal udělat výbrus atp., tak v prostoru klikovky byla jakási černá sračka, která za to všechno může (uloupnuté kousky karbonových usazenin). Takže pokud chcete spolehlivě zadřít, přesedlejte z ropných olejů na syntetiku. Garantuji Vám že zadřete do 50ti km.
Tombik> To je jen důkaz jak ta sračka M2T karbonuje když člověk udělá motor, pěkně se všechno vyčistí a může se vesele jezdit za něco kvalitnějšího než M2T M2T je stejnak drahej, to už je i M6AD levnější a maže líp
Naposledy editováno 13.07.2012 14:32:32
Naposledy editováno 13.07.2012 14:32:32
Posmiros - Jo, možná je to sračka, ale jezdím na to už jak dlouho a výfuk zanesený v míře, hlava taky, prostě je to minerální olej, to se očekává. M2T kupuju u nás na pumpě za 65/litr, to není tak strašný. Já ale nechtěl poukázat na kvalitu jednotlivých olejů, ale na moji zkušenost s 20km jízdou na plnou syntetiku po m2tčku. M6AD je motorový olej do čtyřtaktů a jezdilo se na něj dříve protože M2T byl něco jako je teď plná syntetika, prostě luxus. To radši na převoďák (Apropo, do pařeza jsem lil vše a jel i tak. Převoďák, klasickej motorovej 10W40, olivový olej, vyjetý fritovací, a jako palivo to klidně startovalo na naftu nebo líh. Jednou jsem ujel 500m na pumpu i na lihový čistič, to vonělo jak čerstvě umytá koupelna ). Jinak fechtl opravdu jezdí na úplně všechno, ale od horšího k lepšímu se přecházet nemá (pouze po kompletním vyčištění, jaks říkal)
Enthropy> Oleje STIHLa HUSQVARNA jsou pro motorové pily s vysokootáčkovými motory, kde M2T nestačí. Za starých časů se tam místo těch značkových lil M6A. Na lesnické škole nám kladli na srdce, že M6AD do dvoutaktního motoru nepatří, pokud si ho nechcem zničit! Starší dvoutaktní motorka je proti pilám nízkootáčková, a při těch nižších otáčkách lépe maže M2T. Je srovnatelný s konkurencí, důležité je mít v pořádku motor a výfuk.
Naposledy editováno 29.03.2013 14:39:41
Naposledy editováno 29.03.2013 14:39:41
M2T mi přijde za tu cenu k ničemu, ale v případě nouze si ho taky koupím jinak kupuju polosintetiku 120kč/litr a rozdíl v mazání a hlavně ve výkonu je na úplně jiné úrovni a narozdíl od M2T mi MZtě 251 vůbec nehulí . Jediná výhoda M2T je že se v benzínu i po dlouhé době nerozkládá. Do pincka je to víceméně jedno ... ten jede snad i na slunečnicovej olej :D
1 reakcí na tento příspěvek olej M2T
Zdravím, koupil jsem skůtr 50ccm klasická Čína, a tak se chci zeptat zda-li do toho mohu nalít olej M2T. díky za rady.
Zdravím.
používáme do pincků toto
( http://www.oleje-pe...astrol&utm_term=)
Dlouho jsem nevěřil že to má tak zásadní vliv ,ale je to úplně jiná jízda.Myslím si že dnešní M2T je recyklát a dokáže akorát pořádně zakarbonovat motor.
S Castrolem jsem po 1400km sundal hlavu a píst byl čistej to se mě M2T nestalo ani po 200km
Nejsme žádný ořezávátka co jezděj na pincku do páce podívej se sem(https://www.facebook.com/GUB-774814759283224/?fref=t)
čus
používáme do pincků toto
( http://www.oleje-pe...astrol&utm_term=)
Dlouho jsem nevěřil že to má tak zásadní vliv ,ale je to úplně jiná jízda.Myslím si že dnešní M2T je recyklát a dokáže akorát pořádně zakarbonovat motor.
S Castrolem jsem po 1400km sundal hlavu a píst byl čistej to se mě M2T nestalo ani po 200km
Nejsme žádný ořezávátka co jezděj na pincku do páce podívej se sem(https://www.facebook.com/GUB-774814759283224/?fref=t)
čus
To je dobrá blbost s tím vymezovaním vůlí u 2T motoru olejem . Tyhle starý stroje pojedou téměř na cokoliv, jen to musí být stále ve stejném množství.
Když udělám GO, tak většinou seženu díly z druhovýroby. Takže ty "kravské" vůle jak píšete už tam nebudou. A bude trvat hodně dlouho než se udělají, protože ty materiály ze kterých se dělají jsou daleko jinde, než dřív. Olej vymezuje vůle u 4T motoru.
Oleje pro zahradní techniku nejsou nijak výjimečné o proti motorkovým (pokud nejsou označeny jako BIO).
Ptal jsem se na to pána přímo z Parama, který olej je vhodnější do motoru Jawa 50.
Naposledy editováno 17.07.2020 10:11:49
Když udělám GO, tak většinou seženu díly z druhovýroby. Takže ty "kravské" vůle jak píšete už tam nebudou. A bude trvat hodně dlouho než se udělají, protože ty materiály ze kterých se dělají jsou daleko jinde, než dřív. Olej vymezuje vůle u 4T motoru.
Oleje pro zahradní techniku nejsou nijak výjimečné o proti motorkovým (pokud nejsou označeny jako BIO).
Ptal jsem se na to pána přímo z Parama, který olej je vhodnější do motoru Jawa 50.
Naposledy editováno 17.07.2020 10:11:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
pincek netáhne na trojku Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/21 Pionýr, Ja... | dom_burda | 13 | 12.3.2024 v 19:51 kasssy |
Úprava válce dle Jawa-50cz Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | milous_xx | 9 | 21.1.2024 v 22:19 2stroke |
Úprava válce dle Jawa-50cz Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | milous_xx | 0 | 18.1.2024 v 09:59 milous_xx |
co za výplet Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/21 Pionýr | dom_burda | 15 | 26.11.2023 v 18:42 Milos1 |
Jawa50 -volnoběch Jawa 50/21 Pionýr | jawari | 10 | 7.11.2023 v 06:34 Frantas |