globalmoto_unor





Téma: olej M2T
4.7.2012 v 20:44
Dobrý den chtěl bych se zeptat jaké máte s tímto olejem zkušenosti, já ho liju do pionýra a panelky a někdo mě říká at na to radši nejezdím abych si sehnal lepší olej (např. castrol) a jiní zase že je dobrý že ho používají taky, tak se chci zeptat tady, třeba mě někdo poradí.

(reakce na) olej M2T

4.7.2012 v 23:08 | Nahoru | #31
Enthropy> hmmm :D čz 125/516 je zavodní stroj ktery točí 11000ot/min, jsem psal že plna syntetika se do starych jaw lít nema....ale když to netesni mezi valcem a kolenem tak to bude trochu kapat z kazdeho 2T

1 reakcí na tento příspěvek olej M2T

4.7.2012 v 23:09 | Nahoru | #32
Dejv08> čz 125/516 je zavodní stroj

olej M2T

4.7.2012 v 23:12 | Nahoru | #33
Dejv08 a kdyz ti to netesni mezi valcem a kolenem tak to nema nic spolecneho s olejem

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T

4.7.2012 v 23:12 | Nahoru | #34
EnduristaGG> motorova pila a krovinak urcitě toci víc nez nějaka jawa, takže to asi tezko zadre....urcite lepsi nez M2T

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T

4.7.2012 v 23:13 | Nahoru | #35
Vojta150ETZ> asi jsi 516 videl jen na obrazku co, nebo spíš ani nevis o jakou motorku se jedna

(reakce na) olej M2T

4.7.2012 v 23:15 | Nahoru | #36
Dejv08> no bohužel vim o co se jedna

1 reakcí na tento příspěvek olej M2T

4.7.2012 v 23:16 | Nahoru | #37
jako,od závodniho stroje bych teda čekal mnohem ale mnohem vic

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T

4.7.2012 v 23:17 | Nahoru | #38

Dejv08 píše: EnduristaGG> motorova pila a krovinak urcitě toci víc nez nějaka jawa, takže to asi tezko zadre....urcite lepsi nez M2T



a) Narozdíl od Jawy v nich není olej od toho, aby vymezoval kravský vůle (takže to jejich oleje neumí).
b) Díky otáčkám jsou jiný nároky. Jawa potřebuje lepidlo, který z ploch nesteče moc rychle. Křoviňáku je to jedno, tam to stéct nestihne, ten je zase háklivej na trhání olejovýho filmu při vyšších rychlostech pohybu dílů.

Kolo z vlaku je super, protože hodně uveze a krutě drží stopu i s takovým těžkým krámem. Takže je přece lepší než kolo z dodávky. Postav dodávku na kola z vlaku, to bude hukot Stejná logika.

(reakce na) olej M2T

4.7.2012 v 23:18 | Nahoru | #39
Vojta150ETZ> jo ja taky, proto jsem ji prodal

(reakce na) olej M2T

4.7.2012 v 23:18 | Nahoru | #40

Enthropy píše: a) Narozdíl od Jawy v nich není olej od toho, aby vymezoval kravský vůle (takže to jejich oleje neumí).
b) Díky otáčkám jsou jiný nároky. Jawa potřebuje lepidlo, který z ploch nesteče moc rychle. Křoviňáku je to jedno, tam to stéct nestihne, ten je zase háklivej na trhání olejovýho filmu při vyšších rychlostech pohybu dílů.

Kolo z vlaku je super, protože hodně uveze a krutě drží stopu i s takovým těžkým krámem. Takže je přece lepší než kolo z dodávky. Postav dodávku na kola z vlaku, to bude hukot Stejná logika.

(reakce na) olej M2T

4.7.2012 v 23:19 | Nahoru | #41

Dejv08 píše: EnduristaGG> motorova pila a krovinak urcitě toci víc nez nějaka jawa, takže to asi tezko zadre....urcite lepsi nez M2T



Olejovej film ti asi nic neříká že?

(reakce na) olej M2T

4.7.2012 v 23:19 | Nahoru | #42

Enthropy píše: a) Narozdíl od Jawy v nich není olej od toho, aby vymezoval kravský vůle (takže to jejich oleje neumí).
b) Díky otáčkám jsou jiný nároky. Jawa potřebuje lepidlo, který z ploch nesteče moc rychle. Křoviňáku je to jedno, tam to stéct nestihne, ten je zase háklivej na trhání olejovýho filmu při vyšších rychlostech pohybu dílů.

Kolo z vlaku je super, protože hodně uveze a krutě drží stopu i s takovým těžkým krámem. Takže je přece lepší než kolo z dodávky. Postav dodávku na kola z vlaku, to bude hukot Stejná logika.



(reakce na) olej M2T

4.7.2012 v 23:21 | Nahoru | #43
Enthropy> jo na tom neco bude .... ale i tak znam hodně lidi co na to jezdi a nikdy nic nezadřeli....

olej M2T

4.7.2012 v 23:23 | Nahoru | #44
kdybys viděl co sežvejkaly naše fichtly tak by ses na takovou chujovinu neptal

2 reakcí na tento příspěvek olej M2T

4.7.2012 v 23:26 | Nahoru | #45
Neřešte pičoviny :D vždyť píst do fechtla stojí míň peněz než flaška castrolu :D

(reakce na) olej M2T

4.7.2012 v 23:28 | Nahoru | #46
Dom.Cábel> pravda

(reakce na) olej M2T

4.7.2012 v 23:31 | Nahoru | #47

Dom.Cábel píše: Neřešte pičoviny :D vždyť píst do fechtla stojí míň peněz než flaška castrolu :D



To jo, ale Castrol je zase dobrej pro nás, co chceme trávit čas ježděním a ne měněním pístů a děláním výbrusů

1 reakcí na tento příspěvek olej M2T

4.7.2012 v 23:49 | Nahoru | #48
to je vždycky zadřenejch motorů, a toho karbonu co v tom pokaždé je... to jsou akorát žvásty, ničím nepodložené a koluje to po netu a hovno.. jezdil jsem na všechno možny, vždy to smrdělo, hulilo atp.. jak m2t , tak husqvarnáckej olej, pak nějakj stiláckej, potm furu oleju co jsem vylil z nádobek odeleného mazání atp.. co nádrž to třeba jinej olej pomer 1:50 a jezdil jsem furt, žádnej karbon mě nikdy neohrožoval a motory furt plnej, takže je to jedno co tam naleješ, já bych tam cpal laciné M2T a jezdil .. jako generace před tebou ...

olej M2T

5.7.2012 v 08:43 | Nahoru | #49
Už ani M2T neni co bejvával.

olej M2T

5.7.2012 v 09:36 | Nahoru | #50
Jezdil jsem M2T 1:50 na chrchlu a dokonce to šlo líp do otáček než když jsem mazal s TS...

olej M2T

5.7.2012 v 10:18 | Nahoru | #51
Je to jak bláto!!!Nepoužívám ho ani ke konzervaci!!

(reakce na) olej M2T

5.7.2012 v 11:06 | Nahoru | #52

Mirek12 píše: to je vždycky zadřenejch motorů, a toho karbonu co v tom pokaždé je... to jsou akorát žvásty, ničím nepodložené a koluje to po netu a hovno.. jezdil jsem na všechno možny, vždy to smrdělo, hulilo atp.. jak m2t , tak husqvarnáckej olej, pak nějakj stiláckej, potm furu oleju co jsem vylil z nádobek odeleného mazání atp.. co nádrž to třeba jinej olej pomer 1:50 a jezdil jsem furt, žádnej karbon mě nikdy neohrožoval a motory furt plnej, takže je to jedno co tam naleješ, já bych tam cpal laciné M2T a jezdil .. jako generace před tebou ...


Ono jde o to že olej třeba od Shellu stojí skoro stejně jako M2T, ředím 40:1 a nemám s tím vůbec problémy na M2T mi vadí že víc kouří a bordel co z toho je třeba ve výfuku a tak... A ředit 1:40 bych si M2T asi taky nelajznul

(reakce na) olej M2T

5.7.2012 v 12:52 | Nahoru | #53

Vojta150ETZ píše: M2T neni olej nalij tam misto toho radši olivovej olej jinak ja jezdim na olej primo znacky husqvarna nebo STIHL(1:50)..bez kouře..vykon a celkove spalovani motoru je uplne nekde jinde bez usazenin a nakeho kapani z vyfuku jak tu pisete



notak to je zrovna to největší svinstvo co může byt, to bych do toho motoru radši hodil lopatku písku než tenhle bordel
zlatý m2t

(reakce na) olej M2T

5.7.2012 v 12:54 | Nahoru | #54
Dejv08> nezáleží jenom na otáčkách.
a 11 tisíc nejsou zrovna moc velký otáčky....

(reakce na) olej M2T

5.7.2012 v 12:56 | Nahoru | #55

Enthropy píše: a) Narozdíl od Jawy v nich není olej od toho, aby vymezoval kravský vůle (takže to jejich oleje neumí).
b) Díky otáčkám jsou jiný nároky. Jawa potřebuje lepidlo, který z ploch nesteče moc rychle. Křoviňáku je to jedno, tam to stéct nestihne, ten je zase háklivej na trhání olejovýho filmu při vyšších rychlostech pohybu dílů.

Kolo z vlaku je super, protože hodně uveze a krutě drží stopu i s takovým těžkým krámem. Takže je přece lepší než kolo z dodávky. Postav dodávku na kola z vlaku, to bude hukot Stejná logika.



1 reakcí na tento příspěvek olej M2T

5.7.2012 v 13:13 | Nahoru | #56
také se připojím do diskuze s mými zkušenostmi:

M2T - musím uznat, že karbonuje, především u motorů, které točí méně - třeba když jsem jel na Robotu v koloně pomalu jednoucích veteránů, tak se mi tím tak zalepila svíčka, že prostě přestala pálit, když jsem ji vyndal ven,byla jak ponořená do oleje, to je ale způsobené hlavně tím, že Robot je na dnešní dobu nezvyklý vysokozdvih a nízkootáčkový motor... Když tomu člověk dával za uši, všecko bylo OK... No slyšel jsem i o případu, kdy M2Tčkem bylo mazáno NSRko... Nechápu to, ale to čerpadlo si to prý přebralo... každopádně, já bych to nepokoušel

Mogul TS - dle mého ideální volba, polosyntetika, nerozpouští gufera, nehulí tolik jako M2T, snad i lépe maže - umaže pionýr i motokrosovou 380 zetku - však pravda, ta je nízkootáčková, s opravdu vysokootáčkovými motory nevím.. Jo a bacha na výfuk - zažil jsem to, že se udělala na sifonu GO motoru, doporučili jsme mazat TSkou a výfuk byl tak zasraný M2Tčkem, že se z něj udělaly velmi tvrdé kuleté granule, které zacpaly díry ve výfukové vložce... Nechápal jsem, má to asi taky nějaké dekarbonizační přísady, takže po M2Tčku radši bez celkové očisty nelít

Shell cosi 2T - takový červený řidší olej i pro čerpadla, gufera nerozpouští, avšak odepsal jsem s ním ojnici na fíku, po reozebrání byl motor uvnitř dost suchý, tím pádem nedoporučuji

Husqvarna - pravděpodobně nejoblíbenější olej na Valašsku, dle prodejce lze nalít do čehokoliv po čekmoli bez jakýchkoli obav... Není tomu tak a lidem to dochází vcelku pozdě... Viděl jsem desítky motorů mazaných Husqvarnou s rozpuštěnýma guferama na totální mňágu... Silně nedoporučuji, motor je po rozebrání totálně suchý, ale pro servisáky má velkou výhodu - je kompletně odkarbonován čím to

Můj názor - zůstat u M2T

1 reakcí na tento příspěvek olej M2T

5.7.2012 v 13:33 | Nahoru | #57
Do pincka jedině M2T, podle zkušeností, čím kvalitnější olej jsem do pincka dával tím hůř mi jel

(reakce na) olej M2T

5.7.2012 v 13:44 | Nahoru | #58

ZombiRider píše: Do pincka jedině M2T, podle zkušeností, čím kvalitnější olej jsem do pincka dával tím hůř mi jel


já mám pincka na závody. fichtlcrossy, komplet uděšlanej motor, vyčištěnej a dávám do benzínu spíš nějaký lepší oleje, přeci jen, když už na tom jedu, tak to jede furt na plno a potřebuju to dobře mazat

(reakce na) olej M2T

5.7.2012 v 14:33 | Nahoru | #59
Enthropy> olej stihl taky nedoporučuju, je stavěnej na malý vysokootáčkový motory a né do jaw.. ne, že bych na to zadřel, ale motorce se to moc nelíbilo.. Jinak z toho co jsem zkoušel tak dražší minerální castrol TTS, Valvoline Competetion, nebo za rozumnou cenu mogul TS (případně i TSF, ale tam se mi zdálo, že za studena dost kouřl)

1 reakcí na tento příspěvek olej M2T

5.7.2012 v 14:42 | Nahoru | #60
já používám jak Enthropy zmínil m2t sheron, bohužel už ani to neni extra hustý a černý jak bota, jaksi zřídlo a zesvětlalo ale zkušenosti s nim mám výborný, můžu jen doporučit koupím na začátku sezóny několik litrů najednou a pak používám jenom to.

jinak enthropypoužíval cosi cizího a to bylo ještě lepší, m2t pré proti tomu vypadalo jak syntetika za studena to smrdělo jak pálící se asfalt, za tepla ještě hůř ale byl to jediné olej co tomu chutnal

a co se týká oné husqvarny, před letama borec říkal že po každodenním ježdění mu při používání tohohle bordelu zrezly ložiska na klice, když to používám jako veselou historku, už mně to několik lidí za tu dobu potvrdilo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
pincek netáhne na trojku Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/21 Pionýr, Ja... dom_burda 13 12.3.2024 v 19:51 kasssy
Úprava válce dle Jawa-50cz Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... milous_xx 9 21.1.2024 v 22:19 2stroke
Úprava válce dle Jawa-50cz Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... milous_xx 0 18.1.2024 v 09:59 milous_xx
co za výplet Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/21 Pionýr dom_burda 15 26.11.2023 v 18:42 Milos1
Jawa50 -volnoběch Jawa 50/21 Pionýr jawari 10 7.11.2023 v 06:34 Frantas

TOPlist