globalmoto_unor





Téma: olej M2T
4.7.2012 v 20:44
Dobrý den chtěl bych se zeptat jaké máte s tímto olejem zkušenosti, já ho liju do pionýra a panelky a někdo mě říká at na to radši nejezdím abych si sehnal lepší olej (např. castrol) a jiní zase že je dobrý že ho používají taky, tak se chci zeptat tady, třeba mě někdo poradí.
Předchozí
1 2 3 4
Následující

olej M2T

4.7.2012 v 20:47 | Nahoru | #1
no,tak olej do fichtla se tady fakt nikdy neřešil

olej M2T

4.7.2012 v 20:50 | Nahoru | #2
M2T zasejra vyfuk a vyfukovej kanal karbonem a proto je to treba cistit casteji kup radsi nakej jinej olej pro 2Takt treba mogul na benzince 1litr za 120

olej M2T

4.7.2012 v 20:52 | Nahoru | #3
Řešilo se to zde snad 100x. Tyhle motorky jsou na to konstruovany neublíží jim to akorát to budeš častěji čistit od karbonu. Lepší olej je + ale ne když už motor léta jezdil na m2t, novější oleje mají funkci takovou že čistí motor tak by ti mohly rozpustit nějakej karbon a mohl jsi to i zadřít. A hlavně někdy s lepším olejem neměnit mazací poměr ten je danej i kdybys tam lil cokoliv.

Edit: diakritika a napsal jsem tam předtím pěknou sračku

Naposledy editováno 04.07.2012 20:54:03

olej M2T

4.7.2012 v 20:54 | Nahoru | #4
M2T ti do Pionyra a panelky bohate staci...

3 reakcí na tento příspěvek olej M2T

4.7.2012 v 20:57 | Nahoru | #5
zase se nande plno blbců....

m2t je naprosto v pořádku a plně vyhovuje. to s tim zasíráním je nesmysl, jezdím na něho od svéch prvních jednostopéch krůčků a nikdy jsem s nim žádný problémy neměl.
ani se zasíráním čehokoliv, ani s mazáním.
ani po několika letech nikde žádnou výraznou vrstvu nánosů nemám a maže tak dobře že po 6 tisícách od generálky jsem ještě ani neměl zajetý kroužky.
naopak jsem slyšel o hromadě problémů s "lepšíma" olejama.

a úplně největší debilita co může byt tak je do motoru už zvyklýho na m2t začít něco "lepšího" lit. člověk co tohle radí by si měl jít okamžitě za dveře nafackovat.
už nejeden člověk dva týdny po téhle změně dělal generálku

v době kdy byly tyhle motory dělaný tak m2t bylo nedostupným luxusem budoucnosti takže neměj strach

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T

4.7.2012 v 21:17 | Nahoru | #6

memphis.unv píše: a maže tak dobře že po 6 tisícách od generálky jsem ještě ani neměl zajetý kroužky.

Jezdit 6000km s nezajetýma kroužkama bych moc nechtěl, netěsný kroužek nemá dobrý vliv na správnou funkci motoru. Já používám lepší oleje, takže kroužky se zajedou po 10km, a pak už těsní.

olej M2T

4.7.2012 v 21:33 | Nahoru | #7
M2T, poměr 1:25, clona kouře, hroznej randál. a tak je to nejlepší

Mimochodem, nic jsem na fichtlu nečistil už rok, a to jezdím v + 40° i -20°

olej M2T

4.7.2012 v 21:33 | Nahoru | #8
Tohle je sice co člověk, to názor, ale každopádně ten motor je konstruován na M2T a moderní oleje by na něj byly moc "nové", že by si s nimi nemusel poradit.

Je to něco podobného, jako se u starých, veteránských motorů musejí používat dobové, neaditivivané oleje. Ty totiž vytvářejí na součástech motoru vrstvu úsad, které se při výměně rozpustí vyplachovacím olejem. Tím pádem motor nemá olejový filtr v dnešním pojetí, ale jen sítko, nebo má lamelový filtr, čištěný "škrabacími" mezilamelami při každém šlápnutí spojky. Tedy spíše na zachycení špon. Pokud se do takového motoru dá moderní olej, bude mít nízkou viskozitu, tím pádem malý mazací tlak a také filtrace nebude fungovat.

A nejhorší je do takového motoru nalít moderní, aditivovaný olej s detergenty, aniž by byl motor předem vyčistěn. Nový olej svými detergentními přísadami rozpustí staré úsady, které s ve velkých kusech odloupnou a motor tak zničí! To ostatně naznačil memphis.unv tou generálkou po dvou týdnech.

Takže... dávej tam dál M2T, pokud je motor správně seřízen a mícháš ve správném poměru, žádné markantní zanášení se nekoná a motoru to neublíží.

1 reakcí na tento příspěvek olej M2T

4.7.2012 v 21:34 | Nahoru | #9
Dřív se taky jezdilo na MIX (benzín+M2T 1:33 přímo ze stojanu)......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T

4.7.2012 v 21:41 | Nahoru | #10
fajn-tom> vy jste komici, naprosto protichůdný vlastnosti podle toho jak se vám to hodí, jednou velký opotřebení, podruhý malý opotřebení

olej M2T

4.7.2012 v 21:42 | Nahoru | #11
Hlavní nevýhoda M2T je ten smrad. Memphisův motor opravdu nejeví žádný známky blbýho mazání, ale jezdit za ním je čistý zlo. Dostával jsem z toho záchvaty kašle, i když měl náskok snad půl kiláku

olej M2T

4.7.2012 v 21:44 | Nahoru | #12
M2T vytváří karbon, zasírá výfuk, výfukové kanály, rychlej se opotřebují pístní kroužky....samozřejmě že se dřív na to jezdilo, protože tady nic jiného nebylo, teď je plno lepších olejů tak proč tam lít takový shit jak je M2T. Doporučuju ti nějakou polosyntetiku ..... plnou syntetiku tam nelej protože tyhle staré motory na to nemají otáčky a ten olej vsechen nespali, potom muze rozleptat gufera.

olej M2T

4.7.2012 v 21:48 | Nahoru | #13
já si taky myslím že olej M2T není špatnej a že to hulí to mě nevadí ale víte co každej vám radí kupujte něco lepšího tak si mezitím vyberte, každopádně dík za odpovědi

olej M2T

4.7.2012 v 21:48 | Nahoru | #14
Já jezdil na TSF a vše OK. Není drahej a není to takovej sajrajt jako M2T.

olej M2T

4.7.2012 v 21:50 | Nahoru | #15
Ono taky není M2T jako M2T. Mogul / Paramo - supersračka, čadí to jak hořící pneumatika, smrdí jak kýbl hoven. Zasírá úplně všecko.
Sheron (na ten jezdí Memphis) strašně smrdí, čadí jenom hrozně (na Mogul nemá) a když se motor pořád točí, tak nezasírá nic. Pokud jezdíš jak důchodce (můj případ), karbonuje jak prase.

olej M2T

4.7.2012 v 22:01 | Nahoru | #16
K tomu M2T: tenhle olej dost zasírá ale vždy na něj budu jezdit na jaké koliv Jawa-čz ten tam prostě patří. Ale zas je fakt že taky jezdím furt ať je -20 nebo +40 Zkusím pohledat foto jak to po roce vepadá.

(reakce na) olej M2T

4.7.2012 v 22:06 | Nahoru | #17

memphis.unv píše: fajn-tom> vy jste komici, naprosto protichůdný vlastnosti podle toho jak se vám to hodí, jednou velký opotřebení, podruhý malý opotřebení

Co jsem řekl protichůdnýho? Co jsem řekl o malým a velkým opotřebení? Já jsem jenom komentoval to, že pokud díky oleji bude motor 6000km mít nesprávnou těsnost kroužku, tudíš horší spalování, větší spotřebu a menší výkon, tak budu radši jezdit na horší olej, který motoru prospěje a bude mít správnou funkci za co nejkradší dobu. Ale asi jsi se překlik a chtěl jsi komentovat někoho jiného

olej M2T

4.7.2012 v 22:09 | Nahoru | #18
Zasírá to je pravda ale mě na tom sere jediná věc, kape mě to pořád z výfuku a to je pěkně seřízenej, jede jak má, protože pak mám v gařáži a po dvoře fleky od oleje. Jasně člověk si říká že na tyhle starý stroje to stačí, ty vydrží všechno ale nevím jestli mám zůstat u M2T a nebo teda zkusit něco jiného.

olej M2T

4.7.2012 v 22:16 | Nahoru | #19
když budeš chtít přejít na lepší olej tak budeš muset motor očistit od karbonu (myslím hlavu, píst,výfukove kanalky), protože kvalitnější oleje karbon rozpuští a mohl bys to zadřít.

2 reakcí na tento příspěvek olej M2T

4.7.2012 v 22:16 | Nahoru | #20
jinak u 2T vždy něco bude kapat z výfuku

(reakce na) olej M2T

4.7.2012 v 22:21 | Nahoru | #21

Dejv08 píše: jinak u 2T vždy něco bude kapat z výfuku



Blbost teď mám doma jen 2T a nikdy mě nic ani z jednoho neukáplo. A to mám teď asi 5 kousků.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T

4.7.2012 v 22:38 | Nahoru | #22

Dejv08 píše: jinak u 2T vždy něco bude kapat z výfuku



To je dobrá hovadina

2 reakcí na tento příspěvek olej M2T

4.7.2012 v 22:55 | Nahoru | #23
M2T neni olej nalij tam misto toho radši olivovej olej jinak ja jezdim na olej primo znacky husqvarna nebo STIHL(1:50)..bez kouře..vykon a celkove spalovani motoru je uplne nekde jinde bez usazenin a nakeho kapani z vyfuku jak tu pisete

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T

4.7.2012 v 22:59 | Nahoru | #24
chiro2> j možna, píšu jen z vlastní zkušenosti....ikdyž jsem na 516 mazal plnou syntetikou tak to z vyfuku kapalo, ale takove blbosti neřeším....

olej M2T

4.7.2012 v 23:02 | Nahoru | #25
ono to většinou kapalo mezi valcem a kolenem a trochu mezi kolenem a vyfukem.... nerikam že to střikalo přímo z tlumice vyfuku :D

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T

4.7.2012 v 23:02 | Nahoru | #26

Vojta150ETZ píše: M2T neni olej nalij tam misto toho radši olivovej olej jinak ja jezdim na olej primo znacky husqvarna nebo STIHL(1:50)..bez kouře..vykon a celkove spalovani motoru je uplne nekde jinde bez usazenin a nakeho kapani z vyfuku jak tu pisete



Na tyhle oleje už spousta lidí zadřela.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T

4.7.2012 v 23:03 | Nahoru | #27

Dejv08 píše: chiro2> j možna, píšu jen z vlastní zkušenosti....ikdyž jsem na 516 mazal plnou syntetikou tak to z vyfuku kapalo, ale takove blbosti neřeším....



To není "i když jsi mazal plnou syntetikou," ale "protože jsi mazal plnou syntetikou." Tyhle oleje jsou dělaný ná drsný podmínky v drsnejch vysokootáčkovejch motorech. Jawí motory nikdy nedosáhnou teplot nutných k jejich spálení.

(reakce na) olej M2T

4.7.2012 v 23:04 | Nahoru | #28
Enthropy> mám už zajetej vybrus a kompletni generalku motoru,zatim všechno v pořadku tak uvidim no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T

4.7.2012 v 23:05 | Nahoru | #29

Enthropy píše: Na tyhle oleje už spousta lidí zadřela.



Hehe a to proto že jsou většinou konstruovány pro sekačky, pily, kroviňáky atd.. Tyhle oleje podle mě taky vůbec nesvědčí motoru.

olej M2T

4.7.2012 v 23:07 | Nahoru | #30
až zadřu tak dám vědět
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
pincek netáhne na trojku Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/21 Pionýr, Ja... dom_burda 13 12.3.2024 v 19:51 kasssy
Úprava válce dle Jawa-50cz Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... milous_xx 9 21.1.2024 v 22:19 2stroke
Úprava válce dle Jawa-50cz Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... milous_xx 0 18.1.2024 v 09:59 milous_xx
co za výplet Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/21 Pionýr dom_burda 15 26.11.2023 v 18:42 Milos1
Jawa50 -volnoběch Jawa 50/21 Pionýr jawari 10 7.11.2023 v 06:34 Frantas

TOPlist