globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Manual k Lifan LF 125GY
20.6.2012 v 10:59
Shanim manual na Lifana nebo aspon potrebuju poradit s elektroinstalaci. Nedobiji mi baterka, nevim kde mam hledat problem. A nevim kde je starter.

Predem diky...

Manual k Lifan LF 125GY

20.6.2012 v 11:07 | Nahoru | #1
Globus, sekce kutil domácí!-je to hned vedle housek

Manual k Lifan LF 125GY

20.6.2012 v 17:11 | Nahoru | #2
To si děláš srandu,že nevíš kde je startér a budeš opravovat dobíjení.Já ho vidím hnedka z té tvé druhé fotky co máš v profilu.Jinak elektrika u číny stojí za kulový.Já teď dělal komplet novou elektriku na Loncinovy 250.Jinak pokud to nedobíjí,tak projdi regulátor dobíjení.Taková krabička o čtyřech drátech.Případně koukni na altík v motoru.

1 reakcí na tento příspěvek Manual k Lifan LF 125GY

21.6.2012 v 00:18 | Nahoru | #3
Hledej u krku řízení, kolem sekundáru a výfuku. U krku řízení Ti svazek elektroinstalace rozšmelcuje a ukostří buďto doraz na brejlích při maximálním rejdu, nebo se to jen prošoupe zatáčením o ten krk. Sekundár zpřetrhá plochej bílej kabel o několika vodičích, vedoucích od alternátoru k regulátoru. To není výmysl, ale Yuki Gy 3. Jako poslední perlička je potrubí výfuku. Ten kabel jim občas vede od altíku, kolem sekundáru hned poblíž vejfukový roury tak šikovně, že ho ta horká trubka speče v jeden vodič. Drátky musíš od sebe oddělit a odizolovat každej zvláš. Hlavně to pak zdrhovačkama upevni k rámu tak, aby to nikde nedrhlo, ani se nemohlo pálit a mačkat. Teď ještě výpis toho co se možná stane: Budou praskat držáky motoru. Centrál přestane tlumit. Přední kotoučovku asi nikdy na suchým asfaltu nezaflokuješ. I naprosto nová spojka bude při chtění rychlého rozjezdu klouzat. Upadne náhon otáčkoměru a vylítá olej. Následně se propálí píst, pokud si toho nevšimneš. Dráty zadního kola se budou neustále povolovat a praskat. Až vymelou v bubnu oválné otvory, už to nepůjde dotáhnout. Přední ráfek se bude kroutit, neb je to jen srolovanej plíšek bodnutej odporem v jednom místě. Mnohokrát Ti upadne držák výfuku u sedla. U kolene výfuku se Ti zalomí štefty v hlavě válce. Zadní blatníček praskne vejpůl. Plasty kolem nádrže ulítaj taky velice rychle. Koženka na sedadle se rozpadne před očima. Možná ale budeš mít štěstí a na číselníku najetých km. nebudou chybět polovice odlitých čísel a nezasekne se to. Dost dobrej je i ten pevnostní šroub, držící k rámu zadní část motoru. Ten prochází kartery motoru a taky praská. Má asi 35cm na dýlku a na průměr je to atip. Je drahej jaxsviň a stejně ho nemaj. Nic obyčejnýho tam nevydrží ani jako nouzovka. Jo a starter ani nehledej. Ten jedinej nezlobí, na rozdíl od našlapovačky. Ta se ve svém sklopném mechanizmu kapičku uvolní a vyžvejká, stejně jako stupačky pro spolujezdce. To že se přední blatník při brždění do zatáčky občas sekne o vejfuk, nebo nejakej bovden, ber jako roztomilý bonus Ještě ztratíš klaxon, kterej se uklepe a odpadne, stejně jako ten hyper výmysl zamykání řízení. TAK NAČ HLEDAT NĚJAKEJ STARTÉR? Závodní stroje se roztlačují a frajery nezajímá co je za nimi. Takže uklepaný zrcátka neřeš. Taky napínáky řetězu na konci kyvky mají své tenkostěné mouchy. Výstupní hřídel z motoru má kapičku menší průměr než to údajně licenční. Stejně jako osyčky kol, takže je radost tam legálně nacpat cokoli jinýho. Doufám že budeš každou zastávku hlídat olej, neb ten to do 1500 najetých km. ani moc nebere. Je to přece skoro HondoKawoSuza. Vlastně kurevsky levný enduro ze skoro uzavřeným rámem pod motorem. Asi bych neměl zapomenou na to bezva uložení baterky v tom betelným kaslíku. Trochu ten kaslík bude po projetí nerovnosti drhnout o plášť až vystříkne ten centrál. Pak už je tu jen maličkost. Mrknul bych se do toho něčeho jako air box. Ten bejvá cestou z Číny přeleželej a filtr nesedí. Sice to umožňuje vyrábět rychle výbrus přisáváním prachu, ale co?. Zvuk to ale špatnej nemá. PS: NEZLOB SE, ALE Já vůl přesně tohle taky kdysi koupil synovi. Vydržela 1/2roku a to jen proto, že se neustále svařovalo a vystužovalo.

Naposledy editováno 21.06.2012 00:21:18

(reakce na) Manual k Lifan LF 125GY

24.6.2012 v 11:50 | Nahoru | #4
Sancu> nemalo jsem se u toho zasmal
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nečitelný VIN - Lifan Lifan LF 125GY MrLuckyoff 24 28.2.2023 v 21:13 P_B
Seřízení šroubů na spojce Lifan LF 125GY Agonar218 2 8.5.2020 v 07:22 Agonar218
Nestratuje po opravě Lifan LF 125GY, Lifan 125t2c, Lifan LF 125-9J Antitalent 4 19.7.2018 v 12:26 MartasUS
Střelba z výfuku, nastavení karbura... Honda Dax ST50, Lifan LF 125GY FiffiQ 10 11.1.2012 v 18:09 bracha12


TOPlist