Ále nejpodstatnejší je mít v pořádku moto. Varadero je citlivé na opotřebená ložiska v krku, v kolech a na správne vyvážení kol. Taky stav předních tlumičů a zadního tlumiče. Po 50 tis. km je potřeba všechno zde spomenuté vyměnit, ložiska, pružiny, olej, gufera, prachovky a pneu M-07 klidne foukat i 0,4 víc než je doporučení. O foukání víc na stránce výrobce mitas. E-07 jsou dobré gumy, mají slušný nájezd, na suchu jedu klidně na stupačku, na mokru je potřeba zvolnit-tvrdší směs, jsou dobré na tvrdý off a šotolinu, nemají rády trávu a bahno. A protože jsou vysloveně cestovatelské-nevíš kde budeš jezdit a mají hrubší dezén taky jsou trošku hlučnější. Víc než 150km/hod bych na nich nejel /figury-špalkový vzor se víc hřejí/, ale taky se občas stane, že se zapomenu :).Rozhodně to není pneu pro střelce a asfaltové specialisty na Buchlákach, nebo na okruhu, ale vyřádit se dá. A perlička na závěr. Mitasy jsou jediné pneu, u kterých na Varaderu nekmitají řidítka když je pustím v rozmezí 50-70km/hod.. Z mého pohledu jsou e-07 a e-10 velmi dobré pneu.
Naposledy editováno 11.09.2014 12:13:36