globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jiskření mezi kladívkama (resp. už svařování)
Zdravím, mám dost fatální závadu na svojem manetu. Netuším zda je to zapalování originál, každopádně pevné kladívko tvoří šroubek (ve kterém je asi chyba?). Říkal jsem si jiskření... to bude kondík, zkusil jsem nějaký co jsem doma našel, výsledek stejný, koupil jsem nový zase nic, kondíky ze 120cítky taky nic. Zkusil jsem vypakovat zapalovací cívku a motor napojit na světelné cívky a externí indučku a zase kulové, takže jediné co se nezkoušelo jinačí jsou ty kladívka (resp. kladívko) mají mít ty kladívka nějaký speciální povrch nebo co? Když normální šroubek nestačí.... Když se ty kladívka vyleští, tak to vydrží v běhu asi na 3plovákovky.... při první start na drc, volnoběh atd taky v pohodě, na konci druhé už to žačne svařovat ve velkém a volnoběhu už se přestává chtít a ta třetí už se to blbě natáčí, ale jak to chytne a drží se to při půl plynu, tak to dojede i tu.... Potom už skoro není jiskra (teda je téměř jenom mezi kladívkama a na svíci skoro nic).... Napadá mě teda jen to kladívko... všechno ostatní co mě napadlo jsem zkusil, pokus omyl taky nic..... jsem absolutně bezmocný :((

1 reakcí na tento příspěvek Jiskření mezi kladívkama (resp. už svařování)

11.3.2012 v 20:05 | Nahoru | #1
máš originál motorka co umí sama svařovat a v jaké atmosféře ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiskření mezi kladívkama (resp. už svařování)

Skvělá odpověď, děkuji! 11.3.2012 v 20:19 | Nahoru | #2
no tak jestli máš na pevným kontaktu nějakej šroubek či co tak bych mazal pro nový oba kontakty,tím ti i odpovím či jsou ty kontakty nějak opatřeny...jo jsou od výroby postříbřeny aby se neupalovaly,což ten šroubek zřejmě není....takže pokud jsi po vyleštil je jasný že ti vydržely tři plovákovky než se zase spálily...

1 reakcí na tento příspěvek Jiskření mezi kladívkama (resp. už svařování)

11.3.2012 v 21:07 | Nahoru | #3
já bych rád, ale kde seženu kladívko se závitem? ;) asi budu muset sehnat celý nový stator a tohle si nechám na díly....

(reakce na) Jiskření mezi kladívkama (resp. už svařování)

11.3.2012 v 21:20 | Nahoru | #4
djangi> jaký kladívko se závitem?viděl jsem mnoho kladívek ale ani jedno nebylo se závitem...

Jiskření mezi kladívkama (resp. už svařování)

11.3.2012 v 21:44 | Nahoru | #5
Prostě to pevný kladívko resp. šroubek je zašroubovaný v takový destičce co je zašroubovaná na statoru... čili kdybych chtěl ten šroubek nahradit plnohodnotným kladívkem, potřeboval bych kladívko se závitem ;)

Jiskření mezi kladívkama (resp. už svařování)

12.3.2012 v 14:55 | Nahoru | #6
tak náhodou jsem našel i fotku toho kladívka... tady to máš

1 reakcí na tento příspěvek Jiskření mezi kladívkama (resp. už svařování)

12.3.2012 v 22:13 | Nahoru | #7
To co popisuješ vypadá spíš na špatnou vačku nebo máš velkej odtrh mrkni na to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiskření mezi kladívkama (resp. už svařování)

13.3.2012 v 16:12 | Nahoru | #8
Drak1> váčka je na setrvačníku (magnetu) a není vidět ani pořádné opotřebení nebo tak, odtrhem to není je tam sice skoro 1mm, ale ani při předepsaných 0.4mm se nic nemění...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiskření mezi kladívkama (resp. už svařování)

13.3.2012 v 20:56 | Nahoru | #9
djangi> Máš tu vačku origo? má tam bejt ostrá vačka jako na Péráku,odtrh max.0.4mm.pokud tam máš třeba pionýráckou může otvírat několikrát za otáčku prostě po ní kladívko poskakuje a pálejse kontakty tot můj názor

(reakce na) Jiskření mezi kladívkama (resp. už svařování)

13.3.2012 v 21:06 | Nahoru | #10
Drak1> hele viděl si někdy ten setrvačník ;D tam fakt tu váčku jen tam nevyměníš jen když celý ten setrvačník přenýtuješ ;) ano je originál a kladívko je tak přes 1/2 až 3/4 otáčky rozpojené. jasně odrth 0.4mm, ale při tomhle odtrhu se dostanu na max. předstih okolo 3mm ;) jezdil na tom předstihu seřízeném přes odrth i můj děda a a nikdy si nestěžoval, že by to jezdilo špatně, ba naopak (je tam úprava na 125ccm) a podle jeho slov to muselo lítat fakt perfektně :)

Jiskření mezi kladívkama (resp. už svařování)

13.3.2012 v 21:09 | Nahoru | #11
Ještě mě napadlo nemáš to kladívko někde prošlehlý na kostru? Může to bejt na čepu na kterým chodí nebo ve šroubení planžeta kladívka-drátek

Jiskření mezi kladívkama (resp. už svařování)

13.3.2012 v 21:49 | Nahoru | #12
Měl jsem to komplet rozebrané a nikde jsem si ničeho nevšiml... při proměření taky nic zvláštního...

(reakce na) Jiskření mezi kladívkama (resp. už svařování)

14.3.2012 v 21:17 | Nahoru | #13
CountGrischnack> tak si měl pravdu :) bylo to tím šroubkem... :) po jeho menší úpravě to běží jak hodiny :))

Jiskření mezi kladívkama (resp. už svařování)

14.3.2012 v 21:21 | Nahoru | #14
Tak to je záhada bude to nějaká blbost ale přijít na ni bude pakárna zkus mrknout na komplet elektro jestli nemáš něco prodřený nebo přehozený.
Ještě se zeptám kamošů veteránistů a pokud na něco přijdem tak se ozvu
Přeji hodně zdaru

Jiskření mezi kladívkama (resp. už svařování)

14.3.2012 v 21:25 | Nahoru | #15
Tak sláva
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Informace O všech rv. motocyklu Man... Manet M 90 ČZJAWAMAN 2 29.7.2020 v 01:37 Kminota1
Karter oprava závitu v-coil Manet M 90 Weezer 6 30.8.2017 v 19:23 Weezer
Prodej starých moto Manet M 90 greenfighter 4 21.6.2015 v 19:46 Kynklačka
Barva Manet 90, r.v. 1951 Manet M 90 Bumby 9 8.12.2014 v 10:22 Weezer
Jak zbavit válec rzi? Manet M 90 djangi 21 30.12.2013 v 23:27 Márfi2Dy


TOPlist