globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: G.O. motoru
20.2.2012 v 19:13
Ahoj všichni,
G.O. motoru na HD Sportster 883 Hugger 1989.
Nejeto asi 80 tis.km.
Unavené hydroštely, netěsnost ventilů.
V klikové skříni půl litru hustého oleje.
Vačky bez poškození.

http://www.mototazz-racing.cz/



Naposledy editováno 27.02.2012 23:42:32

G.O. motoru

20.2.2012 v 19:52 | Nahoru | #1
sice ty motory neznám, ale podle toho že sou tam ozubený kola, který by se měli ňák mazat tak bych řekl. že tam olej má být

G.O. motoru

20.2.2012 v 20:15 | Nahoru | #2
Nemám s tímhle motorem zkušenosti, ale to co popisuješ by podle mě mohlo být za tu dobu i kdyby bylo vše v pořádku jak píšeš. Kyslík ze vzduchu se tam dostane tak jako tak a kdyby jsi viděl co za sragoru vznikne, když olej probubláváš čistým kyslíkem při 200 °C při klasickém testu oleje na oxidační stabilitu. Předpokládám, že gufera atd. vyměníš.

1 reakcí na tento příspěvek G.O. motoru

20.2.2012 v 21:56 | Nahoru | #3
HD motor má celkem 3 náplně. Jeden je v motoru. Další na primáru a poslední v převodovce. To co popisuješ je blbost. Ozubený kola se musej mazat olejem. Schválně si vypust olej z převodovky a jeď se projet. Nevydrží 23km natož 23 let

1 reakcí na tento příspěvek G.O. motoru

20.2.2012 v 21:57 | Nahoru | #4
Taazzzz:Ty jo, G.O celého motoru
Co si představuješ pod názvem G.O. motoru?

To jako rozebereš celý motor do šroubku,změříš všechny součástky dle manuálu a popřípadě je vyměníš za nové, jak se u správné GO motoru má dělat?
To se teda finančně prohneš a stejně to nebude ono jak z fabriky.

Ale pokud máš spousty peněz, jsi velmi zručný min. strojař a dobře dílensky na kompletní GO motorů vybaven, tak v tom nevidím problém se dostat na kvalitu odvedené práce jako z fabriky.
Ale chce to čas a člověk musí být opravdu pečlivý při opětovné montáže motoru.

Jinak ten olej(ne mazut) v části karteru viz Tvoje foto je normal, je to součást mazacího systému pro ozubené soukolí.

Tak Ti přeju hodně štěstí při G.O. motoru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) G.O. motoru

20.2.2012 v 22:05 | Nahoru | #5
SOUSEDRH9> HD je docela jednoduchej motůrek. GO se dá udělat docela v poho a docela levně-kupovat doplňkový díly z ebay. Mužeš si postavit co chceš

G.O. motoru

21.2.2012 v 08:00 | Nahoru | #6
Já si snad přišetřím a H-D koupím nové,když vidím, kdo to všechno opravuje...

(reakce na) G.O. motoru

21.2.2012 v 09:59 | Nahoru | #7

Durex píše: HD motor má celkem 3 náplně. Jeden je v motoru. Další na primáru a poslední v převodovce.


to je blbost....teda konkrétně u sportstera, ten má jen 2 náplně - primár+převodovka v jednom a motorový

(reakce na) G.O. motoru

21.2.2012 v 10:03 | Nahoru | #8

Durex píše: SOUSEDRH9> HD je docela jednoduchej motůrek. GO se dá udělat docela v poho a docela levně-kupovat doplňkový díly z ebay. Mužeš si postavit co chceš


otevři si nějakou dílenskou příručku a uvidíš, že když to chceš dělat pořádně, neni to taková prdel, je to náročný na vybavení dílny a když něco rozmontuješ, tak by si měl některé věci měnit jako "skupiny"....takže náklady narůstaji a shánět vše po ebayi asi nebude to pravý ořechový.

G.O. motoru

21.2.2012 v 10:43 | Nahoru | #9
Nevím jak sportster. Doma je FLHTCU twin Cam Electra Glide a ta má 3 náplně. Jasný,sporster bude mít klidně 2. o tom se nechci hádat,když nevím. Jinak když je přístup k dílům,tak jsou a za dobrý peníze-neříkám,že to sežene každej. Jinak HD je prostě stavebnice a je rozhodně víc upravitelná a dělá se na to tolik dílů,jako na nic podobnýho. Stačí otevřít katalog. Při slušným zacházení není 160 000 mil na jeden motor bez generálky problém ...

G.O. motoru

21.2.2012 v 12:41 | Nahoru | #10
Mazutu? to jsou ty kvalitni oleje do tech sekackovych motoru HD

G.O. motoru

21.2.2012 v 12:44 | Nahoru | #11
Zdravím všechny,

tak to musím trochu upřesnit.

Obrázků ozubených kol na zdvihací tyčky pro ovládání ventilů si moc nevšímejte.
Jsou pouze ilustrativní, protože jsem si klikovou skříň nevyfotil.

Pro ty co nevědí, že kliková skříň slouží pro uložení kliky,
tak ať už sem raději nic nepíšou.

Tento motor má 2. mazací systémy.
Převodovka a spojka jsou mazány dohromady převodovým olejem Originál HD Formula+.
Motor- vačková kola, klika a zdvihátka ventilů atd. jsou mazány HD MOTOR,OIL 20W-50.
(POZOR- tento olej má správnou vizkozitu a na jiné oleje nefungují správně hydroštely)

Tak a teď znovu:

Jedná se o prostor pod klikovou hřídelí (suchá kliková skříň)
Měl jsem tam půl litru oleje (něco mezi olejem a vazelínou)


vitan1- ano máš pravdu- tam olej musí být.

Durex- harley používá mazací systém se 2.náplněmi a s 3.náplněmi.
(převodovka 500 km bez oleje není problém- vyzkoušeno a po doplnění oleje jezdí dodnes)

SOUSEDRH9- G.O. motoru znamená rozebrat celý motor, zkontrolovat všechny tolerance
dle techn,dat výrobce a vyměnit vše co je vice jak za polovinou použitelné
tolerance. Manuál samozřejmě musíš mít
Díly nejsou moc drahé- musíš umět nakupovat u správného člověka.

Dělám motocykly již 12 let.
Dílnu mám vybavenou tak, že si dokážu udělat téměř vše co potřebuji.
A Harley motor je naopak mnohem jednodušší než japonec
kdo už jich pár dělal, tak ví o čem mluvím.

http://www.mototazz-racing.cz/

Tazz

Naposledy editováno 23.02.2012 12:45:03

1 reakcí na tento příspěvek G.O. motoru

21.2.2012 v 13:26 | Nahoru | #12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) G.O. motoru

21.2.2012 v 13:28 | Nahoru | #13
rancher> jasně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) G.O. motoru

21.2.2012 v 13:34 | Nahoru | #14
Taazzzz> Něco jsem našel...a tady...

Naposledy editováno 21.02.2012 13:35:56

(reakce na) G.O. motoru

21.2.2012 v 13:42 | Nahoru | #15
rancher>

dobrá práce- hned jsem si připoměl školu, jak jsme se učili motory
To si musím přečist večer u káfíčka.
Dělám to doma v dílně již řadu let a není k zahození si to přečíst taky
jednou čas od času v nějaký brožuře

Naposledy editováno 21.02.2012 14:25:23

2 reakcí na tento příspěvek G.O. motoru

21.2.2012 v 22:54 | Nahoru | #16
Taazzzzy:
Heleď chlape, nic proti Tobě, ale proč jsi tedy založil vlákno:

OLEJ V KLIKOVÉ SKŘÍNI

Jak vlastně potom nám všem píšeš, že máš 12 let zkušeností s opravami motocyklů, dílnu máš vybavenou na keroukoliv opravu co potřebuješ a HD motory jsou podle Tebe jednoduší jak Japonci, tak opravdu nechápu proč se dotazuješ cituji:

Při demontáži jsem zjistil, že mám půl litru mazutu v klikové skříni.
Neměl jste někdo podobný problém.

Tvoje webovky jsou docela slušně zpracované, ale to není záruka kvality že..

Teď bych měl několik poznatků k vybavenosti Tvé opravny na motocykly co jsem zhlédl na Tvým webu.

1)
Za 12 let Tvých oprav a zkušeností je docela trapné vidět na fotce servisovaného Fireblada, vzadu zvednutého na obyč stojanu za pár peněz a hydr. zvedák pod vanou motoru, doufám že ne pro zvednutí přední části motocyklu.

Čekal bych tedy profi hydraulický zvedák na motocykly(dnes už nestojí balík peněz) jako ve skutečných opravnách motocyklů a né nějaké paskvily.

Spokojil bych se i s profi zvedáky např. od fy. Tamoto s pojezdovýmy kolečky a hlavně mít zvedák s nástavcem pod krk řízení.
No a pokud potřebuješ vše odstrojit ze šasí motky, tak si udělej ve stropě zavěšení pro el. naviják a nemusíš zbytky motky všelijak podepírat různýmy udělátory viz Tvoje fotky na webu-akorát hrozí riziko, že Ti zbytek motoru spadne na zem a poškodíš jej.

2)
Ještě k Tvé vybavenosti dílny např. pro GO motorů mi schází(aspoň podle fotek) pár měřících a strojařských pomůcek jako: magn. stojánek, tis.,seť.,des. hodinky, dutinoměr,nejlépe přesnou granitovou desku,tušírovací přípravky,různé prizmy, škrabku atd.
Horizont frézka,soustruh,bruska na plocho, sloupová vrtačka,atd.

Sorry, ale to co máš na svých stránkách vyfocené s čím pracuješ-jenom dig. posuvné měřítko(určitě nezkalibrované) a 1den mikrometr to snad nemyslíš vážně, že takhle si představuješ GO motoru.

Jasně můžeš mně oponovat,že jsi opravil spousty motorů,máš talent na opravy motocyklů a vše je OK já Ti to brát nebudu, ale víš jak je to pořekadlo s tím džbánem...

Za mne můj názor je, že svoji motku bych Ti nesvěřil.
Taazzzz neber to ve zlém, ale z Tvého vlákna a webovek jsi mne nepřesvědčil.

Tak a teď mne ukamenuj/te


Čus Soused

G.O. motoru

21.2.2012 v 23:09 | Nahoru | #17
Rancher:Jo to není špatný počteníčko ta dipl. práce o mazání vznětových a zážehových motorů.
Akorát teda koukám,že diplomka se dá udělat na základě výcucu informací od hlav pomazaných , to se teda na VUT asi přihlásím

(reakce na) G.O. motoru

21.2.2012 v 23:15 | Nahoru | #18
SOUSEDRH9>

Ahoj, nemám nic proti tvému názoru.
Chtěl jsem jenom napsat a někomu příště pomoci až bude řešit podobný problém.
Proto se vlákna na fórech zakládají.

Vybavenost je jedna věc a zručnost druhá to s tebou souhlasím.

Nechodím se na vlákna hádat.

Měj se.

Tazz

G.O. motoru

23.2.2012 v 22:17 | Nahoru | #19
Ahoj,
včera jsem dokončil předešlou zakázku opravy kliky motoru Kawasaki VN1500 Driffter 1999
a dnes dodělal můj Harley Davidson Sportster 883.
Přídávám nějaké foto.

Kawasaki VN1500













.
.
.
.

Harley Davidson Sportster 883 Hugger












Vždycky mám radost, když tomu dám zase život

Tazz

Naposledy editováno 25.02.2012 11:58:33

(reakce na) G.O. motoru

2.5.2016 v 17:25 | Nahoru | #20
SOUSEDRH9>
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vzduchem chlazený dvouválec Harley Davidson XLH 883 Sportster, Triumph Bonnevill... Apo-Rider 25 12.3.2023 v 19:22 puffybodie
Jak udělat změnu pneu a ráfku v TP Harley Davidson XLH 883 Sportster KarlHulk 2 19.2.2023 v 22:28 Frantas
Mechanik Harley Davidson XLH 883 Sportster Gonzales4978 9 14.6.2022 v 18:31 Kalep
Tření předního kotouče o brzdové de... Harley Davidson XLH 883 Sportster stanasup 7 5.2.2022 v 13:17 srnka1010
Máte zkušenost s jinými pneu než or... Harley Davidson XLH 883 Sportster bimm 5 11.6.2021 v 21:15 střapatý


TOPlist