globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prosim o radu
15.2.2012 v 18:37
Zdravim vas vsechny potreboval bych poradit rozhoduji se mezi ktm exc 525 rv.2003 a exc 300 rv.2005 muzete nekdo napsat co je podle vas lepsi

1 reakcí na tento příspěvek Prosim o radu

15.2.2012 v 18:49 | Nahoru | #1
říct co je lepší jestli dvoutakt nebo čtyřtakt? co hlava to názor, asi tak

Prosim o radu

15.2.2012 v 18:52 | Nahoru | #2
Kolik toho hodláš najezdit? Já jsem odkojen 4T a ted jsem přešel na 2T. EXC 300 ti pojede pěkně od spodu téměř jako 4T a údrba je podstatně jednodušší. Samozřejmě na úkor spotřeby. I když ostrá4T žere taky jako tank když se jí dává kotel. Za mě EXC 300. Když starou motku tak 2T.

Prosim o radu

15.2.2012 v 18:54 | Nahoru | #3
Jo a pokud by nebyla podmínkou oranžová barva tak jedině GasGas EC 300

(reakce na) Prosim o radu

15.2.2012 v 18:55 | Nahoru | #4
no je to asi tak o te 525 vim ze je na ni najeto asi 6 mth pred temito 6 mth tam byly meneny ventily rozvodak pist ojka loza atd. ale ta cena je asi 65 000 a o te 300 nevim nic je to na inzerat http://www.motorkar...-exc-300-339323.html taky pise ze jo ok ale .....

1 reakcí na tento příspěvek Prosim o radu

15.2.2012 v 19:06 | Nahoru | #5
Vem tu 300. Maximálně necháš zkontrolovat píst a jezdíš. U té 525 je to hotový, ale po sezoně to budeš dělat znova. Každý rok. Pokud ti u té 300 doloží nacasil papírem ze servisu - není co řešit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim o radu

15.2.2012 v 19:23 | Nahoru | #6
chiro2> Proč by to měl po sezoně delat znova? Pokud majitel doloží učtenkama a staryma dilama že je to opravdu udelané, tak by to melo bez problemu najet minimalne 200 mth.. Kor tak velkej objem, ty vydrží ještě dýl.. Jestli ty najedes za sezonu 200 mth tak ses teda borec

(reakce na) Prosim o radu

15.2.2012 v 19:32 | Nahoru | #7
Vojta_WR-f> Nenajedu. Sry - jsem si neuvědomil že to není jak u 250 4T. Tam je to fakt co sezonu. Záleží každopádně co chce.4T nebo 2T. Každopádně neprohloupí ani jednou z těch co rozhoduje.

Naposledy editováno 15.02.2012 19:32:12

2 reakcí na tento příspěvek Prosim o radu

15.2.2012 v 19:33 | Nahoru | #8
Taky mi hlava nebere, proč by u 4T měl motor vydržet méně než u 2T.. Naopak u 2T píst vydrží mnohem méně a je mnohem větší riziko poškození nikasilu než u 4T.. Ale když už přijde na opravu, tak logicky u složitějšího 4T bude dražší.

(reakce na) Prosim o radu

15.2.2012 v 20:01 | Nahoru | #9

c.j. píše: Taky mi hlava nebere, proč by u 4T měl motor vydržet méně než u 2T.. Naopak u 2T píst vydrží mnohem méně a je mnohem větší riziko poškození nikasilu než u 4T.. Ale když už přijde na opravu, tak logicky u složitějšího 4T bude dražší.



souhlas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim o radu

15.2.2012 v 20:12 | Nahoru | #10
c.j.> Take souhlasim. Opravy u 2T jsou levnejsi ,ale jsou potreba casteji .Pro hobby jezdce vyjde nakonec o trosku levneji 4T. Ja na ktm 450 najel 300 mth a bez jedine opravy , kdo vi kolik ma ted

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim o radu

15.2.2012 v 20:21 | Nahoru | #11
endurista74>
no ono casteji tak nejak nevim no kamos mel suzu rm 125 a dve sezony bez jedineho zasahu tak nevim no

(reakce na) Prosim o radu

15.2.2012 v 20:28 | Nahoru | #12
green.tomas> zalezi kolik za 2 sezony najel motohodin , na krosce urcite 100 mth nenajel?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim o radu

15.2.2012 v 21:33 | Nahoru | #13

green.tomas píše: endurista74>
no ono casteji tak nejak nevim no kamos mel suzu rm 125 a dve sezony bez jedineho zasahu tak nevim no



no esi myslis tu kevinovu suzu tak ten nani moc nenajezdil a navic kdyz ji prodaval tak byla hodne vydechla

(reakce na) Prosim o radu

15.2.2012 v 21:50 | Nahoru | #14
machi> samozrejme tu kevinovu

Prosim o radu

15.2.2012 v 21:54 | Nahoru | #15
no tak ten toho moc nenajezdil.

Prosim o radu

15.2.2012 v 22:05 | Nahoru | #16
Příklad, píst z Gase 300 po 130MTH (snas se nebude dotyčný zlobit )







Z pístu sedřená ta šedá plocha, opálený, ale hlavně už jde vidět, že se ve válci "klepal".

Tady je píst z EXC450 po 280MTH



Ty šedé plošky téměř nedotčeny, píst bez velkých známek opotřebení..

Prosim o radu

15.2.2012 v 22:35 | Nahoru | #17
Proto jsem psal: záleží co a jak na tom chce jezdit. A taky jak dlouho si chce tu konkrétní motku nechat.

1 reakcí na tento příspěvek Prosim o radu

16.2.2012 v 15:39 | Nahoru | #18
Když tu 525 uděláš, tak už bys na ní neměl šáhnout. Tedy pokud jí nechceš mít až do uplnýho konce Takovej objem těžko "uhoníš"
4T vs 2T je věčnej problém.
Do 4T nasypeš víc akorát když se podělá motor, zbytek je stejnej, tim myslim tlumiče, plasty atd. s tim se musí počítat. Ale neni problém dojet na benzinu, cáknout benzinek a jede se dál. U 2T pořád taháš olej a sypeš tam častějc. Takže to ve finále vyjde asi na stejný peníze.
Takže to chce vybírat asi citem, jak se ti na čem jezdí, někdo radši 4T, někdo 2T, a taky podle stavu ;)

Já bych rád jezdil na 2T ale mam doma (resp. tatík) Housku WR360 a prostě mě nebaví pořád tahat kanystr s benzinem nebo olej. Tak jsem si pořídil 4T Ale jsou lidi kterým to nedělá problém

Je to na vkusu každého soudruha

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim o radu

18.2.2012 v 06:59 | Nahoru | #19
tak je rozhodnuto poridil jsem 525

Prosim o radu

18.2.2012 v 09:55 | Nahoru | #20
tak gratulace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim o radu

18.2.2012 v 10:46 | Nahoru | #21
green.tomas> dobrá volba.nahoď fotky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim o radu

19.2.2012 v 07:00 | Nahoru | #22
fotky jsem dam hned jak nejake budou
jeste sem es chtel zeptat jak casto menit olej a jakej olej davat ja osobne sem chtel davat castrol sae 10w40

(reakce na) Prosim o radu

19.2.2012 v 10:31 | Nahoru | #23
green.tomas> patří tam 10W50.plná syntetika.
výrobce doporučuje motorex,klidně dej i kastrol,ale ten co tam patří.
jestli nemáš levnější zdroj-tak kontaktuj uživatele Prackarr,ten prodává hodně lidem rozlévaný motul a poradí ti co tam nalít.

1 reakcí na tento příspěvek Prosim o radu

21.2.2012 v 16:27 | Nahoru | #24
Taky gratuluju

Ale bacha ni ní, je to koza silná a zmlátí tě kdykoliv se jí zamane Kupo si taky pořádný vybavení a bacha na kolena, já už jsem si ho udělal a to jsem z ní jen seskočil

Tak ať to jezdí a kolečkama dolů

(reakce na) Prosim o radu

21.2.2012 v 18:16 | Nahoru | #25
Carel> jj na kolena to ja si dam pozor uz se taky zadarilo na yz 250 a pul roku neschopenka

Prosim o radu

3.5.2014 v 20:24 | Nahoru | #26
Zdravim mam problem s kabelazou od startovacej cievky ten co ju mal predomnou tu kabelaz celu dodrbal a rozpadla sa a teraz neviem ako tam tie kable boli je tam čierny červenobiely a červenozlty dik za radu

Prosim o radu

9.10.2017 v 19:55 | Nahoru | #27
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... Olihňos 3 18.9.2023 v 20:36 Frantacz
Prasklý ráfek KTM EXC 525 Sdsdssdsd 2 2.10.2022 v 09:35 kokoška.
Víko zapalování z SX na EXC KTM EXC 525 Sdsdssdsd 6 25.9.2022 v 15:27 PETARDAK
Teče moc oleje z oddychu motoru KTM EXC 525 Sdsdssdsd 15 4.6.2022 v 07:26 krokoš


TOPlist