globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nedobíjíme...regulátor???
Zdarec přestalo mě to dobíjet.Samozřejmě že všechno proměřím, ale i tak se zeptám na vaše typy. Na volnoběh to dává 12-13V a v otáčkách to klesne na 8-9V. Podezření padá na regulátor.
Máte nějaký návrhy?

2 reakcí na tento příspěvek Nedobíjíme...regulátor???

30.12.2011 v 13:27 | Nahoru | #1
Nemá to regulátor z Hondy?

(reakce na) Nedobíjíme...regulátor???

30.12.2011 v 13:28 | Nahoru | #2

strakon píše: Nemá to regulátor z Hondy?


No možný je všechno

Nedobíjíme...regulátor???

30.12.2011 v 13:32 | Nahoru | #3
no muže toho bejt víc moje bejvala motorka yukina mela stejny zadní brzdoví světlo jako ty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjíme...regulátor???

30.12.2011 v 13:50 | Nahoru | #4

strakon píše: Nemá to regulátor z Hondy?


Jee zase nekdo kdo nema rad HOndu
Muzou to bejt klidne zahnojeny kontakty pred/za regulatorem. Zkus je prostriknout.
Ale ten ubytek napeti pokud je pri vyssich otackach by mohl byt klidne alternator v haji.

(reakce na) Nedobíjíme...regulátor???

30.12.2011 v 14:59 | Nahoru | #5

gugo píše: Jee zase nekdo kdo nema rad HOndu
Muzou to bejt klidne zahnojeny kontakty pred/za regulatorem. Zkus je prostriknout.
Ale ten ubytek napeti pokud je pri vyssich otackach by mohl byt klidne alternator v haji.


Kontakty sem vypucoval jako první jo altík by to taky mohl bejt,ale to bych krapet nerad.

Nedobíjíme...regulátor???

30.12.2011 v 15:34 | Nahoru | #6
regulátor z hondy ani bych se nedivil, že je z hondy, předvčerejškem mi taky odešel
změř kolik ti leze z altíku (střídavej proud) a tak zjistíš jestli je v háji regulátor nebo altík

Nedobíjíme...regulátor???

Skvělá odpověď, děkuji! 30.12.2011 v 18:07 | Nahoru | #7
V otáčkách napětí padá protože víc zatěžuje zapalování. Může to být všechno možné:

a) Fakt brutální přechodový odpor po cestě - pokud jsi očistil kontakty ne moc pravděpodobné, navíc by se tam zahřívalo podle čehož bys také mohl poznat.
b) Přerušený některý přívod, upadené v konektorech nebo podobně že bys neměl do regulátoru všechny fáze.
c) Špatný regulátor - v manuálu by měl být jednoduchý postup jak ho orientačně prozkoušet, na elektriku jsem se sice nedíval, ale jinak ta knížka cos ukazoval byla perfektní.
d) Špatný alternátor - slabé buzení, přerušené vinutí. Nestává se tak často.

Na měření to chce hlavně dobrou a plně nabitou baterii, jinak se nedoměříš. Mám volný regulátor ze Suzuki, na pokusy případně můžu zapůjčit. Není sice žádná hitparáda, ale na 13.7 V drží

Nedobíjíme...regulátor???

Skvělá odpověď, děkuji! 30.12.2011 v 18:57 | Nahoru | #8
altík to má s permanentním magnetem, takže buzení nehledej, regler je stejnej jako u Yamahy, základním problémem u kámošovýho kostitřasu bylo přebíjení, až bouchla baterka, regler se dal od Vape a je klid

Nedobíjíme...regulátor???

7.1.2012 v 14:16 | Nahoru | #9
Záhada vyřešena...byla to zákeřnost mezi reglem a baterkouu,sviňa drát se uklepal a podle toho jak se klepal,tak buďto byl nebo nebyl kontakt,samozřejmě byl důkladně schovanej v izolaci hajzlík jeden.Ale co už.Takže to zásadní už je hotový a teď se můžu pustit do drobností,který už nemají na jízdu vliv
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
manuál NA opravy R-enfieldu bullet ... Royal Enfield Bullet 500 Electra EFI YettiBob 2 25.5.2022 v 19:22 docent
Zatížení náprav Royal enfield bulle... Royal Enfield Bullet 500, Royal Enfield Bullet 500 E... MarcellusCZ 6 29.5.2019 v 17:55 MarcellusCZ
Začala blbě startovat a nedrží voln... Royal Enfield Bullet 500 Electra EFI privateer 0 5.7.2013 v 12:18 privateer
Máme tady specialitku-černá svíčka ... Royal Enfield Bullet 500 Electra EFI privateer 8 15.4.2012 v 10:26 privateer
Regulátor dobíjení-teplota/chlazení Royal Enfield Bullet 500 Electra EFI privateer 16 21.3.2012 v 16:48 privateer


TOPlist