nevíte zda hlavní trysky mají stejné lůžko (závit, atd.) pro uložení v odlitku karburátoru. Proč? Hlavní trysky u 650ccm velikosti #132 zamýšlím vyměnit za velikost #128 používaných právě u 600ccm.
(Transalp 600, 650)
Naposledy editováno 09.08.2012 00:33:09
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely
Zajímavý článek o Euro normách u motocyklů.
Euro 4 až od roku 2016
Naposledy editováno 15.08.2012 00:00:11
3 reakcí na tento příspěvek Záměna karburátorových trysek mezi modely
Koukal jsem na moje svody a predni modry neni, zadni trochu jo. Modry je to trochu i tam, kde se svody spojuji do jednoho. Vyndaval jsem svicku a krasna, cihlova barva. Podle me mozna pomohlo i to, ze mam zapalko ignitech a v nem nejspise krivku predstihu jako TA600, nevim jakou ma TA650 v ty svy cerny skrince (tj. natryskovano mam jako TA600 a i tak palim).
Jinak moje upravy - svody ABP + origos tlumic, trysky 125 + pridana bohatost, odstraneny PAIR, KNko, iridiove svicky, ignitech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely
Ještě jsem koukal kolika procentní je rozdíl oproti #132, v průřezu to letí u #125 až o 10%. Teoreticky tento % rozdíl "téměř kopíruje" spotřebu paliva.
Naposledy editováno 15.08.2012 17:27:39
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely
Mě to co udává Faudy se zdá reálný, jinak by to ani nepsal. Taky se #128 nebyl problém jezdit pod 5 l/100km. Spíš se mi zdá dost, když dojde palivo při 230 km - což vychází na 8,2 l/100km. Osobně jsem takový spotřeby schopnej reálně dosáhnout, když pojedu po dálnici neustále na plný plyn a poteče to tam vážně proudem.
Navíc se mi zdá, že origo nastavení není nejlepší na plný plyn, jelikož když člověk začně ubírat plyn při vysoký rychlosti, najednou dojde k tomu ač je méně pootevřená klapka motorka začne nepatrně zrychlovat - jako kdyby se to přechlastávalo, protože s těma #128 toto úplně vymizelo.
Asi jsem ejdinej, komu odeslo CDI na TA650
Moje spotreby jsou tady: http://faudy.journe...okument/denik-ta.xls
Naposledy editováno 04.02.2013 13:17:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely
EDIT: A aby si někdo nemyslel, že bajkařím, tak minulý měsíc jsem jel za jednou šukézní babou do Práglu. Měl jsem trošku spoždění a navíc jelo se po dálnici, tak proč to nevyzkoušet, že? :) Tedy plnej céres po dálnici a i po rychlostce a 1.třídě.. teda v rámci možností provozu. Odjížděl jsem s plnou bandaskou. Po cestě zpět jsem už raději tankoval v Lounech :)Tedy, papat to umí...
Naposledy editováno 28.06.2013 15:03:05
1 reakcí na tento příspěvek Záměna karburátorových trysek mezi modely
Nebo musím měnit i Trysky za nějaké ,,125¨ tky ? a nechat si poštelovat karbce ? a vyrušit nějaký PAIR system ?
Vůbec netuším co takový PAIR SYSTEM je, a ani kde ty Trysky seženu, tak jestli by nestačlio jen dát tu těžkou věc pryč a nechat věci původní
Moto mám Transapla XL 650 V r.v 2006 a mám tam K&N vzduchový filtr, svíčky od koupě asi origo..původ Italie nalitáno cca 30tkm
Popřípadě mohl by mi někdo poradit postup , díky
Trysky se daj v pohode sehnat v jakemkoliv rozmeru na WEMOTU.
Naposledy editováno 12.05.2016 21:40:56
Taky asi bude nutne zvysit bohatost na karburatorech - aby to nestrilelo.
Trysky 125 by mely snizit spotrebu, ale pouze pokud tam bude origos koncovka. S ladakem bych na trysky nesahal, to uz by mohlo byt chudy.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp | sekáčmagor | 11 | 22.3.2024 v 19:52 Destroyer |
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp | Miro1769 | 49 | 18.3.2024 v 18:09 callowsick |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 2 | 20.2.2024 v 09:08 Kongošt |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 1 | 17.2.2024 v 00:35 vilemx |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |