globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Záměna karburátorových trysek mezi modely
Ahoj,

nevíte zda hlavní trysky mají stejné lůžko (závit, atd.) pro uložení v odlitku karburátoru. Proč? Hlavní trysky u 650ccm velikosti #132 zamýšlím vyměnit za velikost #128 používaných právě u 600ccm.

(Transalp 600, 650)


Naposledy editováno 09.08.2012 00:33:09
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely

14.8.2012 v 22:26 | Nahoru | #31
bikes> Jo nehádám se... Postřehy jsem sem dal i z důvodu, že fůru věcí kde kdo zkouší, ale chování po čase nikdo moc nedává. Je možný že by to fungovalo dál i s modrými svody, ale nechtěl jsem to riskovat a pokud bych to měl nadále řešit musel bych si někde nechat změřit bohatost, toto jsem založil na poznatcích od ostatních uživatelů, které jsem si chtěl vyzkoušet s vynaložením minimálních prostředků. Předávám žezlo dalšímu koumákovi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely

14.8.2012 v 22:53 | Nahoru | #32
-LOTR-> a kaťák máš tedy vyhozený ?

(reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely

14.8.2012 v 23:56 | Nahoru | #33
PetrAT> ANO je fuč.

Zajímavý článek o Euro normách u motocyklů.

Euro 4 až od roku 2016

Naposledy editováno 15.08.2012 00:00:11

Záměna karburátorových trysek mezi modely

15.8.2012 v 07:24 | Nahoru | #34
Já přemýšlel jenom vyhodit kat
Zbytek nechat původní
A případně seřídit karbce, ale nad výměnou trysek jsem neuvažoval
Očekával bych od toho trošku více síly od spodu
A snad klesne i spotřeba

(reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely

Skvělá odpověď, děkuji! 15.8.2012 v 09:35 | Nahoru | #35
-LOTR-> ja se nehadal, jen doplnil

3 reakcí na tento příspěvek Záměna karburátorových trysek mezi modely

15.8.2012 v 12:34 | Nahoru | #36
Moje spotreba letos na dovce v pohode pod 5 litru, min asi 4.2, na dalnici furt 110-120 v protivetru to vylezlo az na 5.5l, jinak se pres 5 moc nedostavam. Bezne tankuju po tak 330-350km, posledni spotreba 4.8 (to je tak ten prumer). Kdyz jsem mel Alpa "novyho", tak jsem nenajel ani 300km a nadrz prazdna - to me stvalo.
Koukal jsem na moje svody a predni modry neni, zadni trochu jo. Modry je to trochu i tam, kde se svody spojuji do jednoho. Vyndaval jsem svicku a krasna, cihlova barva. Podle me mozna pomohlo i to, ze mam zapalko ignitech a v nem nejspise krivku predstihu jako TA600, nevim jakou ma TA650 v ty svy cerny skrince (tj. natryskovano mam jako TA600 a i tak palim).
Jinak moje upravy - svody ABP + origos tlumic, trysky 125 + pridana bohatost, odstraneny PAIR, KNko, iridiove svicky, ignitech.

(reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely

15.8.2012 v 16:04 | Nahoru | #37
faudy> takže spotřeba šla dolů a co výkon?
Proč máš cdi od ignitechu ?
Díky za info

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely

15.8.2012 v 17:23 | Nahoru | #38
faudy> Tak on kryt motoru od Grave je nižší, přední svod by mohl být lépe chlazený než ten za originálním plastovým krytem kde je ač se to nezdá vážně dobře schovaný proti větru. Byla to jedna ze spekulací proč přední ztmavnul víc než zadní, druhá spekulace byla, že každej válec spaluje odlišnou směs a tedy mi bylo naznačeno špatné nastavení směsi.

Ještě jsem koukal kolika procentní je rozdíl oproti #132, v průřezu to letí u #125 až o 10%. Teoreticky tento % rozdíl "téměř kopíruje" spotřebu paliva.


Naposledy editováno 15.08.2012 17:27:39

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely

16.8.2012 v 10:54 | Nahoru | #39
faudy> já fakt nevím jak kdo jezdí ale hlava mi to nebere. Fakt žasnu jak nízko máš spotřebu. Já mám vše po servisu, filtry svíce, podtlaky atd. A když natankuju doplna, tak se přes 250 dostanu jen při kochačce do 100km/hod. Párkrát už mi došel benzín při 230 najetých km. Nešetřím to, ale kudla vypadá taky jinak.

(reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely

16.8.2012 v 20:25 | Nahoru | #40
tkubik2004> taky mi jeho spotreba prijde divna, kdyz jsem jel ekojizdu, takl jsem byl na 4.8l

Záměna karburátorových trysek mezi modely

16.8.2012 v 21:32 | Nahoru | #41
Při trajdání po okreskách 5,5
Dálnice k 6ti litrům

Dnes jsem mluvil s kamarádem
Má vyhozený kat
Seřízenou směs
KN filtr
Laďák

Podle něj spotřeba zůstala stejná, ale motorka líp jede od spodu

(reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely

16.8.2012 v 22:28 | Nahoru | #42
tkubik2004> A kolik jsi natankoval, když Ti došel benzín? Zajímá mě to z důvodu, že výrobce udává objem nádrže 19 litrů, tak co je na tom pravdy. Mě se to bohudík nepovedlo, leda něco přes 18 litrů.

Mě to co udává Faudy se zdá reálný, jinak by to ani nepsal. Taky se #128 nebyl problém jezdit pod 5 l/100km. Spíš se mi zdá dost, když dojde palivo při 230 km - což vychází na 8,2 l/100km. Osobně jsem takový spotřeby schopnej reálně dosáhnout, když pojedu po dálnici neustále na plný plyn a poteče to tam vážně proudem.

Navíc se mi zdá, že origo nastavení není nejlepší na plný plyn, jelikož když člověk začně ubírat plyn při vysoký rychlosti, najednou dojde k tomu ač je méně pootevřená klapka motorka začne nepatrně zrychlovat - jako kdyby se to přechlastávalo, protože s těma #128 toto úplně vymizelo.

Záměna karburátorových trysek mezi modely

4.2.2013 v 13:17 | Nahoru | #43
Ignitech mam proto, ze mi odeslo origos zapalko (v Holandsku a Alpik jel domu na kare). Tohle bylo levne a idealni reseni, jen se do konektoru zasunulo jiny zapalovani. Navic mi to chyta na prvni tuknuti, to stary zapalko nedelalo. Ignitech asi potrebuje min stavy - mam furtsvitku a startovat musim se svetlem, zatim jsem si neudelal vypinac.
Asi jsem ejdinej, komu odeslo CDI na TA650

Moje spotreby jsou tady: http://faudy.journe...okument/denik-ta.xls

Naposledy editováno 04.02.2013 13:17:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely

19.2.2013 v 18:28 | Nahoru | #44
-LOTR-> zdravím mám na tebe dotaz. když jsi kuchal boiler pod kyvkou tak jsi ho jenom vyplenil nebo jsi tam vyvařil příčku?

Záměna karburátorových trysek mezi modely

25.2.2013 v 19:06 | Nahoru | #45
já měl jednou nejmenší spotřebu 3.8 ale to byla hodně eko jízda žádní vytáčení no prostě jíztda jak s hnojem :)

(reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely

26.2.2013 v 22:32 | Nahoru | #46
POGACEK> příčka

Záměna karburátorových trysek mezi modely

28.6.2013 v 14:55 | Nahoru | #47
Mám úplně všecko sériový. Před nějakejma 6 tkm jsem vyměnil svíce, olej a filtr a na plnou bandasku až k víčku ujedu kole těch 320 km. Nejezdím žádnou kudlu, protože to by bylo týrání, ale ekorun rally taky nejezdím... Nebojím se za to prostě vzít :) Každopádně, dneska jsem na tom jel do práce a benzínu nebylo mnoho. Po cestě zpět už ručička dělala mrtvou a už ráno na ODO bylo 262. Měl jsem teda trochu strach, přece jenom je to jen odhad, kolik tam toho benálu je a navíc, předtím jsem si byl trošku víc zablbnout, takže obvyklým nájezdem jsem se nemohl řídit. Ale dal jsem to. 56 km tam a zpět. Ještě jsem si po městě troufnul něco zařizovat :) Teď je na ODO 328 km a pořád tam ještě něco šplouchá :)

EDIT: A aby si někdo nemyslel, že bajkařím, tak minulý měsíc jsem jel za jednou šukézní babou do Práglu. Měl jsem trošku spoždění a navíc jelo se po dálnici, tak proč to nevyzkoušet, že? :) Tedy plnej céres po dálnici a i po rychlostce a 1.třídě.. teda v rámci možností provozu. Odjížděl jsem s plnou bandaskou. Po cestě zpět jsem už raději tankoval v Lounech :)Tedy, papat to umí...

Naposledy editováno 28.06.2013 15:03:05

1 reakcí na tento příspěvek Záměna karburátorových trysek mezi modely

15.4.2016 v 21:51 | Nahoru | #48
Zdravim, pánové, pořád brouzdám a hledám řešení, přičemž stále nenacházím správnou odpověd.. má otázka je , Když tu Dohořívací Komoru (subchamber ) nebo jakožto katalyzátor či co to je, ostraním a nechám si Origo výfuk, a jen prostor mezi stávajícími Svody a Origo výfukem doplním kusem trubky, bude mi to vše fungovat a najezdím s mým trampíkem mnoho dalších km bez problému ?
Nebo musím měnit i Trysky za nějaké ,,125¨ tky ? a nechat si poštelovat karbce ? a vyrušit nějaký PAIR system ?
Vůbec netuším co takový PAIR SYSTEM je, a ani kde ty Trysky seženu, tak jestli by nestačlio jen dát tu těžkou věc pryč a nechat věci původní
Moto mám Transapla XL 650 V r.v 2006 a mám tam K&N vzduchový filtr, svíčky od koupě asi origo..původ Italie nalitáno cca 30tkm

Popřípadě mohl by mi někdo poradit postup , díky

Záměna karburátorových trysek mezi modely

12.5.2016 v 20:24 | Nahoru | #49
Kdyz tu bandasku vykuchas vsecko bude OK... ale doporucuji nez ji nahradit trubkou spis vykuchat a vyvarit prepazku vevnitr... duvod aby Te nikdo nejebal, ze Ti tam oproti origu neco chybi. To PAIR tam klidne nech, jen to prisava vzduch do vyfuku pres jazyckovy ventil v hlave.

Trysky se daj v pohode sehnat v jakemkoliv rozmeru na WEMOTU.

Naposledy editováno 12.05.2016 21:40:56

Záměna karburátorových trysek mezi modely

12.5.2016 v 20:28 | Nahoru | #50

(reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely

30.5.2016 v 17:33 | Nahoru | #51
Biftek_> Po vykuchani bandasky by se mel Pair vyradit. Prave ten tam pridava vzduch, ktery v ty bandasce zpusobi dohoreni paliva. Mohlo by to strilet do vyfuku.
Taky asi bude nutne zvysit bohatost na karburatorech - aby to nestrilelo.
Trysky 125 by mely snizit spotrebu, ale pouze pokud tam bude origos koncovka. S ladakem bych na trysky nesahal, to uz by mohlo byt chudy.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp sekáčmagor 11 22.3.2024 v 19:52 Destroyer
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp Miro1769 49 18.3.2024 v 18:09 callowsick
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 2 20.2.2024 v 09:08 Kongošt
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 1 17.2.2024 v 00:35 vilemx
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt


TOPlist