Téma: FZ1 dovoz z Francie
Ahoj,
koupil jsem Fazera FZ1 r. 2006 dovezenýho z Francie a teď až na STK zjistil, že pro tento trh je výkon omezený na 78 kW (namísto 110 kW!). Jedná se o model RN 162 s řídící jednotkou TBDF25 oproti modelu pro zbytek Evropy RN161 s jednotkou TBDF20.
Řešil to už někdo? Prý je to opravdu jen v software. Má někdo tip kde/jak to přeprogramovat?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 12:16 | Nahoru | #1
Asi by bylo nejlepší koupit nějakou programovatelnou jednotku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 12:27 | Nahoru | #2
Horten> Hmm, v těchto věcech jsem 100% lajk ... Existují univerzální přeprogramovatelné jednotky? Kde ji seženu, za kolik? Kdo ji dokáže naprogramovat, nebo lze nějaký firmware stáhnout z netu?

(reakce na) FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 12:32 | Nahoru | #3
Bruba> univerzalni tezko, Ale obrat se na IGNITECH

Naposledy editováno 02.11.2011 12:37:51

3 reakcí na tento příspěvek FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 12:57 | Nahoru | #4
To se musí rychle vyřešit! Vždyť 100 koní je kurewsky málo! Co na tom že se prodloží životnost motoru, ale takle málo? To je nehorázný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 13:01 | Nahoru | #5

Lucky-Luke píše: To se musí rychle vyřešit! Vždyť 100 koní je kurewsky málo! Co na tom že se prodloží životnost motoru, ale takle málo? To je nehorázný



100 koni mely sestky pred vice nez 10ti lety a do tedka jezdi. takze ano, 100 koni je na litra z roku 2006 opravdu malo a s zivotnosti motoru to nema mnoho spolecneho.

1 reakcí na tento příspěvek FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 13:09 | Nahoru | #6
je to výjeb s motorkama z Francie , málo kterej dovozce tě na to upozorní před koupí a pak jenom sypeš.
Už se na nás pár lidí obrátilo s podobným problémem, nejlepe je koupit jinou řidící jednotku i s klíčema a spínačkou, nebo řídící jednotku z motorky USA kde není imobilizér, tam se ale musí upravit původní elektrika.
Nebo neorigo jednotku ignitech či ešner , tam se ale občas můžou vyskytnout problémy.(špatné starty, volnoběh se sytičem atd.)

Naposledy editováno 02.11.2011 13:09:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 13:13 | Nahoru | #7

racek píše: 100 koni mely sestky pred vice nez 10ti lety a do tedka jezdi. takze ano, 100 koni je na litra z roku 2006 opravdu malo a s zivotnosti motoru to nema mnoho spolecneho.



Nejde o to jestli je to z pohledu možností málo, ale jestli je to málo s pohledu uživatelského. Ale dohadovat se s člověkem kterej tvrdí že na životnost motoru nemá vliv jestli z něj doluješ 100 nebo 150 koní nemá smysl. Vydoluj z něj 200 kobyl. Bude to technicky IN a podle některých tady to na životnost nebude mít vliv. (tak proto maj okruhovky běžně nalítáno 50 000 a vejš. Ahá

Naposledy editováno 02.11.2011 13:24:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 13:23 | Nahoru | #8
DavR1> kamos mel jednotku od ignitechu a mel problemy co popisujes ( spatny volnobeh, ztraty vykonu) musel to vzdycky zdechnout a 1-3 nakopnout. mam to teda brat spis jako vlastnost? nekolikrat si nechal prehravat mapy, ladeni na brzde ale dycky se to opakovalo. furt jsme to pripisovaly "vadnymu kusu"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 13:27 | Nahoru | #9
Lucky-Luke> tady jde o umely skrceni kvuli nejakym predpisum tak bych se zivotnosti moc neohanel. kdyz ten motor je z fabriky 150 konovej tak driv ti odejde motorka jako celek nez motor i kdyz neskrceny. at uz zastara moralne nebo jinak.

ale o tom nema smysl se bavit s clovekem jako ty

Naposledy editováno 02.11.2011 13:29:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 13:33 | Nahoru | #10
racek> Tak pokud je ve hře "morální" zastarání tak to je argument proti kterýmu se nedá nic říct. je fakt že když má motorka z výroby 150 kobyl tak bude mít životnost srovnatelnou s mašinou stejný konstrukce která má 100 koní. Měl by ses živit prodejem ojetin. Možná by ceny těch nadupanejch tolik nepadali když by si to lidem takle vysvětlil.

(reakce na) FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 13:36 | Nahoru | #11
racek> jj to dělá i ešner, kluk si to nechával přelaďovat ale pořád stejný problém.
Nejlevnější cesta koupit jednotku z USA modelu cena cca 5-7t. + předělání elektriky cca 1500,- a jezdí to stejně jak má.
Origo jeté CDI s imob. + klíče + spínačka přijde tak na 12-15t.

1 reakcí na tento příspěvek FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 13:54 | Nahoru | #12
Ahoj, mám stejný dovoz ...v techničáku to samé, ale nezdá se mi, že by ta jednotka byla ochuzená na tak málo KW, soudím tak z toho, že po rychlostních zkouškách ujedu VTR 1000 i Banditovy 1200 bez problémů ...ale teď mě napadá, že oni jsou kw stejně míň ...Si mi teď nasadil brouka do hlavy. Jinak jsem se na to ptal přímo v servise a tam mi řekli - jak tu tvrdí znalí, že je to CDI a musela by se vyměnit za novou ...

FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 14:11 | Nahoru | #13
A jakej je problém dát tam třeba DynoJet a nebo Rapid Bike?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 14:11 | Nahoru | #14
Tomidlo> taky se mi nezdá že by Fazer jel špatně :) Spíš mi jde o to, že jsem si vyhlídl Fazera, i proto že má obsah litr a 110 kW, vybral inzerát kde bylo uvedeno 110 kW , jel tam a koupil ... Sice jsem kontroloval leccos, ale v TP jen WIN a datum první registrace ... a teď se cítím "ošizenej", protože dovozce který se zabývá skoro výhradně Fazerama snad o tomto rozdílu Francie+Belgie / zbytek Evropy ví a neupozornil mě na to, resp. inzeroval vyšší výkon ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 14:13 | Nahoru | #15

Lucky-Luke píše: To se musí rychle vyřešit! Vždyť 100 koní je kurewsky málo! Co na tom že se prodloží životnost motoru, ale takle málo? To je nehorázný



Ano, 100 koní je málo. Na ježdění do krámu pro rohlíky dejme tomu, ale jinak je to na usnutí.

(reakce na) FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 14:26 | Nahoru | #16
Bruba> prodejce se ti k tomu vyjadril?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 14:42 | Nahoru | #17
Bruba> v TP máš jaký výkon?

(reakce na) FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 15:13 | Nahoru | #18
VeFeRák> zatím mám jen zprávu z STK kde opsali údaj z původního francouzskýho dokladu 78 kW

FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 15:30 | Nahoru | #19
co máš ve smlouvě?

1 reakcí na tento příspěvek FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 16:36 | Nahoru | #20
Jestli umíš francuzsky tak to zkus ale možná si rozhasíš celou motorku.

2 reakcí na tento příspěvek FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 17:30 | Nahoru | #21
zajeď s tím do yamahy tam ti asi poradí ni třeba maj řešení a nic hroznýho to nebude

1 reakcí na tento příspěvek FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 18:38 | Nahoru | #22
Já to asi pořád nechápu, jakej je problém tam prostě napálit Dyno Jet????

FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 20:00 | Nahoru | #23
řešil jsem to samé na své R1.. také to byla stokoňovka

nabízí se několik řešení:

varianta č.1 - komplet origo jednotka včetně klíčů a spínačky - celkem drahá sranda
ale zachováš tak "originál" stav včetně imobilizeru

varianta č.2 - ignitech + naladění otázka cca 10 tisíc + práce *přijdeš o imobilizer

varianta č.3 - tou jsem to řešil já
na americkém ebayi jsem koupil asi za 3500 řídící jednotku bez imobilizeru
ta bohužel nejde "jen" vyměnit a jet, je potřeba to dát někomu kdo ví co dělá a doladí ti to. (samotná jednotka sice na oko funguje - starter točí ale nehodí jiskru)
Je potřeba vyřadit čtečku imobilzeru + nějaký zásah do kabeláže - USA má jiné pořadí zapalování válců nebo tak něco... cena tohohle zákroku je cca 1000-1500
mě to doladil MOTOPetr z Hořic

na r1 mám odjeto 2 sezony na orkuhu a neměl jsem jediný problém..
motorka šlape jak hodinky, motor je dobře zajetej, nabrzdě mi vyskočilo 170ps ani jsem nemrkl...
před tím

potom

(reakce na) FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 20:06 | Nahoru | #24

marekparek píše: zajeď s tím do yamahy tam ti asi poradí ni třeba maj řešení a nic hroznýho to nebude



divil by ses ale ani v yamaze mi tenkrát nebyli schopni říct co s tim mám dělat, páč sami pořádně nevěděli čim se FR od normální verze liší

1 reakcí na tento příspěvek FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 21:50 | Nahoru | #25
Já měl v papírech u GSX-R 750 taky 72kw (dovoz z němec), ale fyzicky byla otevřená naplno, zkoušeno i na brzdě... nejdřív bych to zajel někde opravdu změřit, abys náhodou neplašil kvůli problému, který třeba ani nenastal...

(reakce na) FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 22:08 | Nahoru | #26

Horten píše: Ano, 100 koní je málo. Na ježdění do krámu pro rohlíky dejme tomu, ale jinak je to na usnutí.


Jak pro koho, naštěstí.

(reakce na) FZ1 dovoz z Francie

3.11.2011 v 00:32 | Nahoru | #27

marekparek píše: zajeď s tím do yamahy tam ti asi poradí ni třeba maj řešení a nic hroznýho to nebude


volal jsem i dovozci na technický oddělení a řekl mi, že je tam úplně jinej typ řídící jednotky TBDF 20 / TBDF 25 ... Prý stojí okolo 30 tis ... Přeprogramovat nejde ... A že pokud ji vyměním "musím" nahlásit a nechat si schválit přestavbu ... a bla, bla, bla ...
Ze servisů mi zatím nejlíp poradil Radek Frank z Holubic ... de facto to co tu píšete, buď USA jednotku, nebo programovatelnou a dokáže ji i naladit ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 dovoz z Francie

3.11.2011 v 00:37 | Nahoru | #28

Papóch píše: Jestli umíš francuzsky tak to zkus ale možná si rozhasíš celou motorku.


hmm, francouzsky neumím, ale ten postup mi silně připomíná nastavení intenzity osvětlení budíků popsané v návodu ... Každopádně Yamaha dodává 2 typy řídících jednotek TBDF 20 pro 110 kW RN161 a jednotku TBDF 25 pro 78 kW RN162. To mám ověřený. Nechce se mi věřit, že pokud by to šlo takto jednoduše přepínat, že by si komplikovali život další položkou skladovýho hospodářství ... Ale možná jo :)

(reakce na) FZ1 dovoz z Francie

3.11.2011 v 00:53 | Nahoru | #29

Lucky-Luke píše: To se musí rychle vyřešit! Vždyť 100 koní je kurewsky málo! Co na tom že se prodloží životnost motoru, ale takle málo? To je nehorázný



Tak koupí litrovou motorku, co má mít 150 koní, proto je asi logicky nasranej, že nemá.
To si mohl rovnou koupit šestku za ca poloviční peníz - když to přeženu.
Máš nějaký blbý zkušenosti s životnosti motoru na fazeru?? Myslíš že jeho "běžná" 110 kW verze má nějak nízkou životnost?? :) Věř mi, že v pohodě bude fungovat hodně dlouho.

(reakce na) FZ1 dovoz z Francie

3.11.2011 v 08:39 | Nahoru | #30
-vodník-> škrcenou verzi na 100 koní musí poznat na maximální rychlosti. Ta škrcená nemůže jít přes 250 km/h tachometrových ani zdaleka, pokud je v serii filtr i výfuková koncovka!!!
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
FZ1 - cvrlikání ventilů v 16 000 km ? Yamaha FZ1 Fazer Hakka 18 16.4.2018 v 07:34 Sonicek
FZ1 - jaký olej Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N OnluCBR 17 13.4.2018 v 19:29 banda1250
Rozměr padaků Yamaha FZ1 Fazer fufuto 7 12.4.2018 v 16:45 fufuto
Chladící kapalina (nelze doplniť) Yamaha FZ1 Fazer markracko 3 4.4.2018 v 20:22 p.a.t.r.i.k.7
Sesekana pneu po obvodu Yamaha FZ1 Fazer Michal-Š._ 12 22.3.2018 v 07:27 Sonicek


TOPlist