globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Supermoto vs "Supermoto"
27.10.2011 v 16:43
Zdravím,

Tuhle sezónu jsem jezdil na Suzuki DR - Z 400 SM - po čase jsem zjistil, že potřebuji opět něco silnějšího a agresivnějšího - například Husaberg FS 570, Husqvarna 510R, KTM 690SMC....Můžete mi někdo poradit s tím, co všechno obnáší vlastnit ostrýho motarda jako výše zmíněné - prosím někoho, kdo vlastní, nebo vlastnil - nestojím o žádné spekulace:)

Do merku se mi také dostala KTM 690 prestige - ale to bych považoval spíše za "Supermoto" přece jen 150 kg není tak ůplně nejmíň. Pokud by měl někdo zkušenosti případně mohl přímo srovnat KTM prestige s těmi ostatními prosím pište....

Předem díky Jounas...

Naposledy editováno 27.10.2011 16:49:24

2 reakcí na tento příspěvek Supermoto vs "Supermoto"

27.10.2011 v 16:45 | Nahoru | #1
je tu na to asi milion temat, zkousel si tlacitko hledat? ono lidi co o tom neco vi to nebavi psat furt dokola, takze se ti tu sejdou akorat teoretici co maj zrovna naladu si pokecat...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto vs "Supermoto"

27.10.2011 v 16:47 | Nahoru | #2
Právě že jsem hledal:) a nenašel kloudné odpovědi:) každý jen teoretizuje a pak...jde mi o přímé srovnání vypsaných motocyklů - ne jiných. Pokud nemáš co k tomu napsat...prosím zdrž se komentářů - děkuji

Naposledy editováno 27.10.2011 16:49:56

(reakce na) Supermoto vs "Supermoto"

27.10.2011 v 17:01 | Nahoru | #3

Jounas píše: Právě že jsem hledal:) a nenašel kloudné odpovědi:) každý jen teoretizuje a pak...jde mi o přímé srovnání vypsaných motocyklů - ne jiných. Pokud nemáš co k tomu napsat...prosím zdrž se komentářů - děkuji



resilo se to tu naposled treba dnes:
www.motorkari.cz/forum-detail/

2 reakcí na tento příspěvek Supermoto vs "Supermoto"

27.10.2011 v 18:33 | Nahoru | #4
690 smc není vůbec ostrá, jako jede jak prase ale servisní intervaly jsou oproti sm 510r a fs 570 srandovní... Pokud máš na novou smc 690 běž do ní. Jinak sm 510r a fs 570 jsou lehčí, brutální ale olej měníš cca po 200-300 km. Při závodech i dřív. A motor toho do Go vydrží taky málo. Řeším to samé. Chtěl jsem na obyč ježdění ostrýho ale po rozmluvě s lidma co o tom ví do toho nejdu.

(reakce na) Supermoto vs "Supermoto"

27.10.2011 v 19:48 | Nahoru | #5

assassin píše: je tu na to asi milion temat, zkousel si tlacitko hledat? ono lidi co o tom neco vi to nebavi psat furt dokola, takze se ti tu sejdou akorat teoretici co maj zrovna naladu si pokecat...



Assassine, ty si příliš velký lidumil, odbornící (kromě tebe) na m.cz už moc nechodí, nebo chodí, ale už neodpoví, a to právě z tohoto důvodu...tak tak, člověka po čase přestane bavit vysvětlovat to samé po stopadesáté...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto vs "Supermoto"

27.10.2011 v 20:10 | Nahoru | #6
adosmoto> fs 570 bez problemu(bez zasahu do motoru,krome vymeny rozvodaku)300mth a slouzi dal,to je malo?Olej po 15mth to neni 200-300 km.

(reakce na) Supermoto vs "Supermoto"

27.10.2011 v 20:26 | Nahoru | #7
Jindrs> Tý voe. No nic. Mlčím a šoupu nohama. To jsem nevěděl že má fs 570 takový v poho intervaly a že 300 mth a ještě nebylo Go. Měl jsem za to že tu nějaký borec psal že je to o trošku lepší než u SM 510 r. Ale takhle ne.

Supermoto vs "Supermoto"

27.10.2011 v 20:55 | Nahoru | #8
tak intervaly sou psany trochu jinak a praxe je taky jina ale videl sem otevrenej motor u 570 ktera mela natoceno 240mth a otviral se proto protoze dojel zavod bez vody a ty vnitrnosti byly ok takze se to zase jen slozilo a jezdi to vesele dal.Ono zase v ciste zavodnim pouziti(tam sou prachy) to neresej proste to otevrou a i kdyz to vypada ok tak to vymeni ale na hobby jezdeni to je v pohode dokud v motoru nic nemlati nema cenu to otevirat

2 reakcí na tento příspěvek Supermoto vs "Supermoto"

27.10.2011 v 23:00 | Nahoru | #9
Jen aby tu nedošlo k nějakému omylu. 300 mth na enduru je naprosto jiných, než 300 mth na silnici! Nezapomínat na to, že u motardu jedeš více méně pořád full gas! A co se třeba mě týče, tak jízda na motardu po silnici a na okruhu se skoro neliší, výkonový potenciál využívám naprosto stejně. Ne že bych teda pochyboval o tom, co psal Jindrs, ale 300 mth na motardu je fakt hodně a je to spíš zázrak, než pravidelnost. Většinou se to u ostrých motardů moc neliší a okolo 100 mth tě čeká GO. Někdy to je v 90ti, někdy ve 140, to je skoro fuk, ale větší nájezdy jsem asi neviděl. Samozřejmě, pokud na tom někdo nejezdí pro rohlíky : )

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto vs "Supermoto"

27.10.2011 v 23:01 | Nahoru | #10

Jounas píše: Pokud nemáš co k tomu napsat...prosím zdrž se komentářů - děkuji



Těhle jízlivých komentářů se drž, v životě ti to jen prospěje

(reakce na) Supermoto vs "Supermoto"

27.10.2011 v 23:17 | Nahoru | #11

PetrS píše: Těhle jízlivých komentářů se drž, v životě ti to jen prospěje


Asi tak, zvlášť k Assassinovi, ten má právě skoro vždycky co kloudnýho říct
Jounas: Myslím, že to bylo minulý týden, koukal jsem na nějaký motoristický pořad (nevzpomenu si a hledat to nebudu, ale uvádí to nějaký dva plyšáci ) v noci v bedně a J. Šiler testoval 690SMR . Skoro ji vynášel do nebes, jak je povedená, zábavná, ... Jen si chudák myslel, že 690 znamená, že to má tolik kubíků. Na www stránkách toho pořadu je myslím ten jeho test ke shlédnutí. Pokud se ti chce, tak si to najdi. Nebo založ další téma a on ti někdo naservíruje .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto vs "Supermoto"

27.10.2011 v 23:52 | Nahoru | #12
PetrS> jasne neberu to v pouziti enduro ale je fakt ze manual pise vymenu po xxx mth a v praxi to drzi cca trojnasobne(aspon u hsb ) a ty mth si fakt nevymejslim mame tu tri novy modely hsb fs jeden ma pres 300 zbyvajici lehce pres 200 a nebyl duvod sahat do motoru asi dobry kusy a pro rohliky s tim nejezdej.

(reakce na) Supermoto vs "Supermoto"

27.10.2011 v 23:59 | Nahoru | #13

PetrS píše: Těhle jízlivých komentářů se drž, v životě ti to jen prospěje


Taky se mi zdá že na to že se autor chtěl něco dozvědět je nějakej drzej chlapec

Pro autora: asi tady na fóru nenajdeš nikoho kdo by jezdil všechny motorky co mezi nima vybíráš. A přesto ti tu lidi užitečně radí

Naposledy editováno 28.10.2011 00:00:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto vs "Supermoto"

28.10.2011 v 00:05 | Nahoru | #14
PetrS> to že má husqvarna krátký intervaly neznamená to že to maj všeci... i starší Husabergy olej 15 mth a 200 MTH+ na GO... osobní zkušenost s TM MX450F ježděná fakt ne pomalu, olej co 10 mth a ve 120 MTH preventivně rozdělána a na pístu zřetelné drážky, žádnej karbon nic

(reakce na) Supermoto vs "Supermoto"

28.10.2011 v 00:12 | Nahoru | #15
adosmoto> husqvarna má 8 mth, ale u husabergu je 15 mth sm, nebo mam dojem ze 100 litrů benzínu... na smc sem moc chvály neslyšel, oproti ostrým jde váha znát, na tolik kubíků je to spíše točivý a bahňáky asi bude štvát papírovej filtr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto vs "Supermoto"

28.10.2011 v 00:31 | Nahoru | #16
Jindrs> A jezdí někdo z nich i okruh? To jsou fakt zajímavý čísla, já bohužel s 570tkou nikoho neznám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto vs "Supermoto"

28.10.2011 v 00:48 | Nahoru | #17
PetrS> kdyz maj cas tak Sosnovou a Aš ale jen pro zabavu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto vs "Supermoto"

28.10.2011 v 00:53 | Nahoru | #18

Lion píše: PetrS> to že má husqvarna krátký intervaly neznamená to že to maj všeci... i starší Husabergy olej 15 mth a 200 MTH+ na GO... osobní zkušenost s TM MX450F ježděná fakt ne pomalu, olej co 10 mth a ve 120 MTH preventivně rozdělána a na pístu zřetelné drážky, žádnej karbon nic



: )) Vidíš, to mě nenapadlo, já myslel, že se všechno odvyjí od Husqvarny!

Vycházím-li z toho, co vím od lidí, kteří na těch motorkách jezdí, tak Husqvarna výdrž okolo 100 mth (myslím, že to tak odpovídalo i u Aliiho), u té mojí se dělala GO v 95 mth, Honda CRF 2009 cca. 90 MTH, Husaberg FE 450 (ježděn Enduro - 150 mth), Kawasaki KX 450 cca. 110 mth, Aprilia SXV 550 najeto cca. 7 000 km (jen street, na okruhu jednou).

Ale souhlas, určitě to bude tím, že má Husqvarna krátké intervaly a u ostatních motorek to tak není, co bys taky od Italů chtěl : )

Btw. ještě poslední info, než se odmlčím, protože je tu od začátku nějaká napjatá atmosféra, což mně úplně nevyhovuje. Tak 95% GO se dělalo kvůli vůli na ojce (kromě Berga, který už neměl kompresi). To jen tak k informaci o pístu bez karbonu, která je opravdu hodnotná, dá se z toho hodně poznat

(reakce na) Supermoto vs "Supermoto"

28.10.2011 v 00:55 | Nahoru | #19
Jindrs> Hmm, musím se zeptat Lukáše, jak je na tom on, co se výdrže motoru týče. Ale ty FSka jsou prý hodně povedené

(reakce na) Supermoto vs "Supermoto"

28.10.2011 v 01:12 | Nahoru | #20
PetrS> nebudu se přehadovat ale vážně mi přijde Husqvarna krátká... viz olej 8 mth a GO 80 mth, oproti manuálovým 15 mth a 200 mth u husabergu... TMka byla brána dle manuálu a sluchově, nikde nic nerachotilo na ostatní věci byl ještě čas, přes interval byl píst a ten byl okem jako nový, nebyl důvod ho měnit... takhle nějak asi vznikaj ty 300 motohodinový motory

ad FS 570, nevím zda mě to říkal Uvalak nebo Hawk ale prý se jim to na kroužcích dole docela přidírá, tož tak

1 reakcí na tento příspěvek Supermoto vs "Supermoto"

28.10.2011 v 02:14 | Nahoru | #21
Díky za odpovědi...ve zněti různých komentářů jsem si potvrdil v podstatě to, co jsem si myslel.....Ostrej motard je prostě ostrej a vyžaduje péči - ale z těch ostrých z toho zřejmě nejlépe vychází Husaberg

Díky Janku za upozornění testu KTM v oném pořadu - na to se kouknu

A pro některé - drzý rozhodně nejsem, jen jsem se chtěl už od začátku vyvarovat komentářům jako byl ten první - psal jsem to hned v úvodu Nakonec mi to k něčemu bylo:) A to, že tady podbné téma bylo asi milionkrát je možné - ale nikdo nikoho nenutí, aby to četl nebo snad komentoval, pokud nechce...takže v tom problém nevidím.....Díky všem co se mi snažili poradit

(reakce na) Supermoto vs "Supermoto"

28.10.2011 v 09:28 | Nahoru | #22
Jounas> Testík 690 SMR video od 17. minuty.

1 reakcí na tento příspěvek Supermoto vs "Supermoto"

28.10.2011 v 10:57 | Nahoru | #23
No to se dozvídám věci. Ž s ostrejch motardů je na tom Husar tak dobře. Kdybych dal na motor do GO 300 MTH tak to je kolik zhruba km po silnici? Za hodinu by se mělo ztihnout tak 80 km ne? To je 24000 tisíc výdrž a to je už dost. To mě vyjde na 7 let. Olej co 1000 km. Paráda. Ale ten husar je zase cenou uplně jinde. Jako nový

(reakce na) Supermoto vs "Supermoto"

28.10.2011 v 18:33 | Nahoru | #24
adosmoto> Tak ty km na motohodinu vyděl třema a budeš skoro v reálu .

1 reakcí na tento příspěvek Supermoto vs "Supermoto"

28.10.2011 v 21:12 | Nahoru | #25
Janek: To si děláš srandu? Mě neříkej že za 300 MTH na motardu po silnici najedeš za 1 Mth 30 km? To musí být víc. JJ vím že třeba 5 minut to vrčí na volnoběh když vyjíždíš a někde chvilku stojíš ale zas tak málo km?

(reakce na) Supermoto vs "Supermoto"

28.10.2011 v 21:44 | Nahoru | #26
adosmoto> Taky jsem si naivně myslel, že je to víc. Dělal jsem x let machanika na nákl. autech a tam byla Mh 50 km. Tak jsem si myslel, že u motorek je to taky tak. Jenže je to jinak a opravdu, co mi bylo sděleno, je to max. těch 30 km. Je to tak i u endura, kde rozhodně netaháš za plyn jako u SM, tam jsi v nějakým sportovním režimu skoro pořád full gas.
Kamarád má Husara (2005) FE 450 a jeho dlouhodobý test skončil utopením v 500 Mh. Do té doby jel pořád původní píst. Po opravě (píst, ojnice,...) má nejeto přes 900 Mh. A to rozhodně není žádný čudlal, jezdí tedy enduro. Jeho známý má na HB 550 na jeden píst přes 700 Mh.
Výdrž motoru podle mě je prostě čistě individální záležitost. I když všechno má svoje limity, přes který to nejde.
Proto já bych osobně sáhnul po té 690, pokud tedy člověk nemá závodní ambice.

Supermoto vs "Supermoto"

9.7.2012 v 11:57 | Nahoru | #27
Bože, bože.....a po 500MH měl z válce co, elipsu? Hehe. Já osobně jezdím motokros, 450 4T a píst měním pozdě - až asi v 50-60MTH, samozřejmě vydrží 200-250 (i když mx po 100mth prodávám), ale to už bude válec tak vybroušenej, že tam dáš novej píst a komprese se už fakt nezvýší.

Naposledy editováno 11.07.2012 14:46:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna oleje svépomocí - zápis do s... KTM 690 Enduro R, KTM 690 Supermoto R, Husqvarna 701... enduro_da 17 27.2.2024 v 07:26 Sally06
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 28 11.6.2023 v 18:44 Matess727x
Diagnostika KTM 690 Duke KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 SMC, KTM Duke ... wormi 6 19.11.2021 v 19:52 wormi
KTM 690 supermoto R nebo SM KTM 690 Supermoto, KTM 690 Supermoto R Dan_stk 6 21.3.2021 v 11:39 K660S
ktm 950 sm otáčkoměr KTM 950 Supermoto, KTM 690 Supermoto, KTM 690 Superm... Vtec1 3 13.1.2021 v 09:28 Vtec1


TOPlist