globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki GPX 600
Zdravím
uvažuji o koupi této motorky.Ale nemůžu o ní najít nikde žádné informace.Mohly by mi majitelé (pokud tu nějací sou )o ní něco říct?:

- spotřeba
- dostupnost náhradních dílů
- jestli je to obecně dobrá spolehlivá motorka
- na co si dát pozor

A jestli by jste mi ji doporučili.

Díky za reakce.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPX 600

7.10.2011 v 20:02 | Nahoru | #1
Sice ji nemám, ale... ve své době to byl ultimate superbike :) já bych ale asi šel spíš do GPZ 600, myslím, že tam budeš mít více na výběr (a taky se mi víc líbí :). Jinak výkonové parametry už dneska asi nikoho neoslní. Ale je to taky dneska už skoro veterán. Co jsem na webu četl, tak jsem na žádné extra závady nenarazil.

Kawasaki GPX

(reakce na) Kawasaki GPX 600

7.10.2011 v 20:35 | Nahoru | #2

stassek píše: Sice ji nemám, ale... ve své době to byl ultimate superbike :) já bych ale asi šel spíš do GPZ 600, myslím, že tam budeš mít více na výběr (a taky se mi víc líbí :). Jinak výkonové parametry už dneska asi nikoho neoslní. Ale je to taky dneska už skoro veterán. Co jsem na webu četl, tak jsem na žádné extra závady nenarazil.

Kawasaki GPX

mám GPZtu a jako je to pořádný železo už no přece jenom 215 kg udělá svý semnou... jinak bych rozhodně šel do té GPX verze, je to vylepšený.. hlavně motorově...

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPX 600

Skvělá odpověď, děkuji! 7.10.2011 v 20:38 | Nahoru | #3
no - je to stara ninja, tezka, ale jede celkem pekne, drzak to taky je - i kdyz to je relativni vzhledem k veku tehle stroju.

Ale bacha - ma to uplne dementni rozmery pneu, nevim ted uz presne, ale myslim ze to byly 16" a ve predu nejaka silenost typu 110/80 - daly se sehnat scooterovy pneu ale vzhledem k maximalce maj malej rychlostni index.. mam dojem ze na to legalne sla jenom jedna (a to este pekne draha) u nas sehnatelna guma, zadek byl o neco lepsi (130 nebo 140) ale taky zadnej slagr..

mozna to u jinejch rocniku bude jinak, to by chtelo zkontrolovat.. kazdopadne ta maximalka byla nechana i u verze s 25kW v papirech takze s kolama do 180kmh - coz je vetsina v tomhle rozmeru, to neslo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki GPX 600

7.10.2011 v 20:40 | Nahoru | #4

xtas píše: no - je to stara ninja, tezka, ale jede celkem pekne, drzak to taky je - i kdyz to je relativni vzhledem k veku tehle stroju.

Ale bacha - ma to uplne dementni rozmery pneu, nevim ted uz presne, ale myslim ze to byly 16" a ve predu nejaka silenost typu 110/80 - daly se sehnat scooterovy pneu ale vzhledem k maximalce maj malej rychlostni index.. mam dojem ze na to legalne sla jenom jedna (a to este pekne draha) u nas sehnatelna guma, zadek byl o neco lepsi (130 nebo 140) ale taky zadnej slagr..

mozna to u jinejch rocniku bude jinak, to by chtelo zkontrolovat.. kazdopadne ta maximalka byla nechana i u verze s 25kW v papirech takze s kolama do 180kmh - coz je vetsina v tomhle rozmeru, to neslo.

ty penumatiky už teď nejsou problém taky jsem to už řešil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki GPX 600

7.10.2011 v 21:14 | Nahoru | #5

kofoláček píše: ty penumatiky už teď nejsou problém taky jsem to už řešil



ok, tim lip, tohle bylo uz asi 2 nebo 3 roky zpatky a s jednou (mam dojem predni) byl velkej problem bo to melo jit na technickou

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPX 600

7.10.2011 v 22:51 | Nahoru | #6
Kdysi dávno jsem měl GPX 750 R, byla to první Ninja a jak už tu bylo psáno o kolech myslím že ve předu byla 110 v 16" a vzadu 140 v 18". Hodně těžká ale pohodlná 100k mašina. Spotřeba byla 6-7L/100Km. Na svou dobu to nebyly špatné motorky ale s tou svou jsem měl samé problémy. Netěsnil plovákový ventil a několikrát mi zatekl benzín až do airboxu, všude z motoru chcal olej .... ale to bylo vše jen zanedbanou údržbou předchozích majitelů. Sice se ptáš na 6ku ale byly hodně podobné. V dnešní době bych ji už nechtěl, nevím co tě táhne zrovna k této motorce ale jestli se ti líbí a víš o nějakém dobrém kusu tak proč ne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki GPX 600

8.10.2011 v 08:28 | Nahoru | #7

xtas píše: ok, tim lip, tohle bylo uz asi 2 nebo 3 roky zpatky a s jednou (mam dojem predni) byl velkej problem bo to melo jit na technickou

předek bych chtěl sjetý...přece jenom ty přredky vydrží víc... pneu no, a zadek tu jak říkám, chce to jen správně hledat no...

Kawasaki GPX 600

Skvělá odpověď, děkuji! 8.10.2011 v 08:47 | Nahoru | #8
Měl jsem GPZ 400R a 2 GPZ 600R. Před 7-11 roky. GPX má o chlup lépe vyřešený motor, není nutné vypouštět vodu při sundání ventilového víka, je oproštěna o olejový chladič, má trochu jinou hlavu, ale to je jedno..

Kola jsou 16" 110/80 a 16" 130/90. Výběr gum nic moc, ale to není největší problém. Motory GPZ byly vůbec první vysokootáčkové vodou chlazené motory kawasaki a nebyly zrovna povedené. Nevhodně zvolené materiály, měkké vačky a vahadla i klikovka, největší bolest GPZ/GPX. Motorka celkem rychle ztrácí kompresi a to vždy na třetím válci. Velice problémové studené starty, velice často uchcané svíčky, startér moc nevydrží, dva mi odešly. Rozsypala se mi deska s relátky.

Dost rozporuplný antidive systém na předních vidlích - je propojena brzdová soustava s tlumičem, při brždění, kdy se předek ponořuje, působí tlak v brzdové soustavě proti ponořovaní a tlumiče tedy ztvrdnou. Tak motorka se neponořuje, ale za cenu ztvrdnutí tlumičů a téměř úplně ztráty funkce tlumení, při prudkém brždění stačí najet na díru a dostane od řídítek facku, že máte co dělat to ustát. Doporučuju hned odpojit. Napínák roztvoďáků taky moc nevydrží. Další dost velký průser je primární řetěz, ano, je to správně - primární řetěz (ne rozvodový), celý výkon z kliky je přenášen řetězem (jako u jawy) a ne soukolím, jako u 99% motorek. Problém je v tom, že řetěz se vytahá a motorka pak nedrží volnoběh, protože motor sebou škube jako malý ratlík. Kvůli výměny primáru se musí půlit motor..

Nevidím jediný logický důvod, proč volit GPZ/GPX 600. (Původní vzduchem chlazené verze byly super.) Taková CBR 600 je ve všem o několikanásobně lepší a netrpí žádnými problémy.

Ale třeba já o všech problémech věděl a přesto jsem znova GPZ koupil. A spadl opět do všech problémů, motor byl většinu času rozebraný, vyřešila to (částečně), výměna za méně jetý, ale pořád to byla sazka do loterie, jestli ráno nastartuju nebo ne.. Jenže když mi se tyhle téměř retro motorky strašně líbily. Motorka je při jízdě velice příjemná, nízké sedlo, vzpřímený posaz, člověka z toho nic nebolí, měkký podvozek, tlumiče se dofukují normálně vzduchem přes ventilek. Maximálka až 240km/h a krásný chraptivý zvuk kawy, prostě klasa.

Dnes už ale ne, ani zadarmo.. Další dobrá volba je ZZR 600 která se už CBR plně vyrovná.

Kawasaki GPX 600

8.10.2011 v 09:09 | Nahoru | #9
měl sem GPX750 i 600 obě jezdily jak měly po te sem osedlal autobus ZZR11 jinak spíš ty rozměry gum a u 750 se mi potkaly ventily ale jinak to jelo všechno na tu dobu po 350/632 jsem byl u vytržení... ale být tebou kouknu po nějáké CBR600f nebo tak bude víc dílů a koncepče je motorka víc napřed a podobnější těm novějším jak gumama tak chováním jako celkua drží taky jako bejk

(reakce na) Kawasaki GPX 600

8.10.2011 v 14:15 | Nahoru | #10
Namork1> táhne mně k ní hlavně cena mám ted možnost koupit GPX 600 rv.98 za 20.000kč s 25KW v TP.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki GPX 600

8.10.2011 v 14:16 | Nahoru | #11

kofoláček píše: předek bych chtěl sjetý...přece jenom ty přredky vydrží víc... pneu no, a zadek tu jak říkám, chce to jen správně hledat no...



ne ne, chce to lip cist psal sem 110/80 16, ty odkazujes na 110/90 16, tam uz je vyber podstatne vetsi. 110/80 16" nema napr. hamlet kam odkazujes jetou zadnou, a novy jenom do tech 180kmh, tedy legalne nepouzitelny.

ted sem to zjistoval a je to tak ze gpx600 pouziva 110/80 do r.v. 88, a r.v. 89 ma 110/90.

(reakce na) Kawasaki GPX 600

8.10.2011 v 18:10 | Nahoru | #12

xtas píše: ne ne, chce to lip cist psal sem 110/80 16, ty odkazujes na 110/90 16, tam uz je vyber podstatne vetsi. 110/80 16" nema napr. hamlet kam odkazujes jetou zadnou, a novy jenom do tech 180kmh, tedy legalne nepouzitelny.

ted sem to zjistoval a je to tak ze gpx600 pouziva 110/80 do r.v. 88, a r.v. 89 ma 110/90.

tak to se ani nemusím omlouvat páč já mám 89 takženedošlo k omylu

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPX 600

8.10.2011 v 21:14 | Nahoru | #13
Tak pokud to je tahle , tak vypadá fakt dobře



A pokud má málo najeto, tak za ty prachy to bude super.

Kawasaki GPX 600

Skvělá odpověď, děkuji! 9.10.2011 v 14:51 | Nahoru | #14
Takže GPZ to ti tady hoši radí vůbec ,ta svine je teší osi o 10 kilo je to hezky ze ma hlinikovej ram ale je teší to je mínus,a podivej se ta ty jednopístkový brzdy GPX má vsude dvoupístek a výkon gpz je rozhodne menší kuly tomu že je to mladší motorka a tak uz šli po emisnich normach a ma to nejakych 57kw kdeš to GPX nejstarší má 63KW ,a jak tu nekdo mluvil o gumach tak rozhodne tam kupuj original romer s sirsima to nejde do zataček,a gumy s indexwm do 240 km/h sou dunlop K 205 .jinam motorku mam 3 roky a bez problemu :)

Kawasaki GPX 600

9.10.2011 v 16:02 | Nahoru | #15
GPZ 600 má taky ocelový rám..

(reakce na) Kawasaki GPX 600

9.10.2011 v 17:13 | Nahoru | #16
c.j.> to je onáá

Kawasaki GPX 600

9.10.2011 v 17:24 | Nahoru | #17
Vypadá fakt super. Ty motory vydrží bez problémů kolem 70tis km. Pak se to už pomalu ale jistě zhoršuje, ale do té doby fungují dobře.

Kawasaki GPX 600

9.10.2011 v 18:13 | Nahoru | #18
chlapi,díky všem za postřehy vypadá to že máme vítěze!

Kawasaki GPX 600

Skvělá odpověď, děkuji! 9.10.2011 v 18:22 | Nahoru | #19
Za ty prachy jinak koupíš leda veterána nebo GS500E, ale to se nedá vůbec srovnat.

Takže pokud motor nebude vydávat podezřelé zvuky a kouřit a hlavně, pokud půjde nastartovat studený tak do toho s klidem jdi. Ale skutečně se nenechat obalamutit a vyžádej si, že to chceš nastartovat studené.. Pokud bude jen škytat a bude startovat "postupně", tak ruce od toho pryč.. Musí chytnout na první drnc.

Kawasaki GPX 600

9.10.2011 v 18:30 | Nahoru | #20
já mám rozpočet +- 30tkč....a ta ušetřená desítka se neztratí stejně do toho budu muset eště pár peněz vrazit

Kawasaki GPX 600

9.10.2011 v 18:40 | Nahoru | #21
jinak sem přemýšlel o SV,banditovi,kawě ER-5,suzi GS 500...Ale když bude to GPX vypadat dobře asi to vemu

Kawasaki GPX 600

9.10.2011 v 18:45 | Nahoru | #22
kdyby nevyšlo, tak klidně výše uvedené, ale GS500E bych spíše vynechal..

Kawasaki GPX 600

9.10.2011 v 20:37 | Nahoru | #23
GS není dobrá motorka??

Kawasaki GPX 600

Skvělá odpověď, děkuji! 9.10.2011 v 20:48 | Nahoru | #24
Je dobrá, nejjednodušší, ale nejmenší a nejnudnější Jel jsem na všech uvedených a GS je prostě celkově daleko na chvostu.. Ale nejsou s ní žádné problémy, jen liješ benzín.. Je maličká, má divnou geometrii, pro nižší postavy asi ideál. Je to taková koza... GPX je takový cestovní křižník se silným motorem a táhne krásně už odspod. GS pod 3tis je mrtvé.

Kawasaki GPX 600

9.10.2011 v 20:58 | Nahoru | #25
já právě vůbec nevím našel sem si SV (rv.99),GPX je z roku 98 ale design je z konce 80.let ale pořád to ještě nevypadá zas tak hrozně....viděl sem horší krabice .budu si muset vybrat...bud vrazím veškerý paníze co mám k dispozici do SV (ceny sou okolo 35tkč).Nebo si vyberu GPX a na úkor vzhlledu desítku ušetřím....

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPX 600

9.10.2011 v 21:11 | Nahoru | #26
Dyť ten vzhled GPX je super To ty první baculaté SV vypadají právě trochu směšně

Tohle byla před 10ti roky jedna z mách prvních velkých motorek. A tehda za cca 20tis, což byla polovina ojeté jawy . Do tohodle stavu jsem ji ale dostával 2 roky

Kawasaki GPX 600

9.10.2011 v 21:17 | Nahoru | #27
Právě GPX mi příde jako starý dobrý poctivý kus motorky
ted možná debilní otázka :ani vlastně nevím jestli je GPX 2V nebo 4V

Kawasaki GPX 600

9.10.2011 v 21:22 | Nahoru | #28
4-vál 16ti ventil, dvě vačky

Kawasaki GPX 600

9.10.2011 v 21:26 | Nahoru | #29
OK no,tak díky za rady ,já se musím domluvit s majitelem na prohlídku a uvidíse,no

Kawasaki GPX 600

14.11.2011 v 15:15 | Nahoru | #30
koupil jsem ji letos v létě jako svou první velkou za směšných 5 000 se sjetýma brzdovýma deskama ( 500kč za pár, jsou stejné vpředu i vzadu )bez STK, s děravou nádrží ( šikovný soused zacínoval za pár pivek ) vytahaným řetězem - dostal jsem k motu druhý, sjetá zadní pneu na dráty 130 x 80 x 17 2000 kč Continental contiGo, vyměnil jsem kapaliny a hurá na start
jízdní vlastnosti a ovladatelnost výborná i přes relativně velkou váhu, nárůst výkonu plynulý až do nějakých 8000t/min pak lehký kop do zad, brzdy perfektní až na to tvrdnutí vidlice, jediný a největší problém je studený start - motor sice chytá na drc ale seřízení volnoběhu na prohřátí motoru je neuvěřitelná pakárna - v praxi to vypadá asi tak že než se ti povede seřídit páčku sytiče tak motor už je teplý a můžeš v klidu jet myslím že za ty prachy nešlápneš vedle přeju hodně kiláků bez nehod

Naposledy editováno 14.11.2011 15:16:28
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kde rychle prodat motorku? Kawasaki GPX 600 kawasaki-man 16 14.8.2020 v 11:15 EUGENE
Míchání autolaků [1, 2] Kawasaki GPX 600, AJS 350 Big port AJS2 31 28.6.2018 v 17:54 homola87
kawasaki gpx 600r výkon Kawasaki GPX 600 jirkakawasaki 6 7.8.2015 v 12:25 Darmah
Nechce chytit [1, 2] Kawasaki GPX 600 Miki32 42 24.5.2014 v 20:30 niku-wes
zase to škrcení na 35kw Kawasaki GPX 600 maslak 14 28.2.2014 v 18:55 Vejfuk


TOPlist