globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Premiová paliva
27.9.2011 v 12:18
Tal mně dnes zase jeden vesnický koumák řikal že kdysi když měl motorku 4t tak mu v ní rachtalo snad všchno co tam je a že se jednou splet a u OMV šáhl po pistoli s Carera100.
Po pár kilometrech prý začal mít pocit že mu někdo vzal motor protože byl tichý a když zastavil,sundal blembak tak opravdu,predla jako kočka.Veškeré rachtání cvrdlikání prý zmizelo.
Je to možné?mate stím někdo skušenosti??A i kdyby jo ale co na to řekne po pár tisících motor???

Premiová paliva

27.9.2011 v 12:29 | Nahoru | #1
lij, co je napsáno v manuálu

Premiová paliva

27.9.2011 v 12:52 | Nahoru | #2
Motoru to neublíží, ale to je asi tak jediná jistota co to udělá..
Možná to má i nějaký čistící účinky, lidi se 4T malých objemů říkaj že to líp startuje a méně se to klepe, ale na kolik je to psycho jev a na kolik pravda těžko říct

Premiová paliva

27.9.2011 v 13:04 | Nahoru | #3
ser na to, nevyplatí se to, draze zaplacenej placebo efekt

Premiová paliva

27.9.2011 v 13:05 | Nahoru | #4
No ano v manualu je napsano 95.Proto se ptám jestli se po čase nerozkočí motor

1 reakcí na tento příspěvek Premiová paliva

27.9.2011 v 13:13 | Nahoru | #5
Já třeba na zazimování dávám plnou bandu 98čky od OMV,která prej neobsahuje tu lihovou biosložku a neváže vodu.Jinak na ježdění normální natural 95 od kterýkoliv benzínky a zatím žádnej problém.Jo a na jaře dám nabitou baterku a vždycky na 1.škrt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Premiová paliva

27.9.2011 v 14:11 | Nahoru | #6
banda1250>

na zazimování dávám plnou bandu 98čky od OMV,která prej neobsahuje tu lihovou biosložku a neváže vodu


A je to s tou biosložkou pravda? A platí to i o jiných prémiových palivech? Tušíte někdo?

(reakce na) Premiová paliva

27.9.2011 v 15:22 | Nahoru | #7
todvora> No,rozbor chemickej v ruce nemám,ale říká se to

1 reakcí na tento příspěvek Premiová paliva

27.9.2011 v 15:37 | Nahoru | #8
Laďa z vesnice řikal, že ma doma ve sklepě v domácí bušírně ze dřeva činky a že musíš žrat jen vajca s tvarohem a cvičit jenom bicak abys byl bedna....

(reakce na) Premiová paliva

27.9.2011 v 15:40 | Nahoru | #9
kodlisko> Dyť jo,na vojně sem nic jinýho nežral,Laďa má recht

Premiová paliva

27.9.2011 v 16:05 | Nahoru | #10
pokud máš rozhašený motor tak paliva s vyšším oktanovým číslem můžou zlepšit jeho chod.
Rozhašený myslím tím jako špatně seřízená směs nebo zapalování.

Ale je to řešení následků - nikoli příčin

1 reakcí na tento příspěvek Premiová paliva

27.9.2011 v 18:30 | Nahoru | #11
Nevím, jak u benzínu, mám na mašině nalítáno málo.

ALE

u nafty je svinskej rozdíl, jestli tankuješ na malých benzinkách po vesnicích a jestli tankuješ obyč nebo prémium.
Všeobecně stadardní nafta míň maže a dřív odchází palivový čerpadlo a následně trysky.
Vyzkoušeno na zhruba 600.000,- km s diesely. Laguna dostala nový trysky po 100.000 km. Mondeo I dostalo nový vysokotlaký čerpadlo a trysky po 120.000 km. Stávající Mondeo dostává jen VervaDiesel a podle posledního vyjádření servisáků má palivovu soustavu par excelence.

Já do mašiny leju 100oktanový Verva benzin. Do auta Verva diesel.
Na malých benzinkách netankuji kvůli mechanickému bordelu v benzínu. Třeba naše kuřimská benzinka (tuším AB oil) je bordelem v benzínu pověstná.
Někde taky byl seznam, který benzinky dostaly flastry kvůli nekvalitním palivům. He, kuřimská, čebínská i hradčanská mezi ně patří.

Atmosférické motory s karburátorem lecos spolkly. Vše co má vstřiky je výrazně háklivější na palivo.

Další zkušenost, jakékoliv palivo z Rakouska nebo Německa je lepší. Je to subjektivní, ale s něměckým nebo rakouským palivem mám při stejném stylu jízdy nižší spotřebu a motor líp táhne.

Tož tak ze zkušeností.
M

Premiová paliva

27.9.2011 v 18:48 | Nahoru | #12

Další zkušenost, jakékoliv palivo z Rakouska nebo Německa je lepší. Je to subjektivní, ale s něměckým nebo rakouským palivem mám při stejném stylu jízdy nižší spotřebu a motor líp táhne.

Mohu potvrdit Minulý týden 1100 km v Německu a povrzuji (Passat 1.9TDI), nafta je tam ZNATELNĚ lepší, jde to defakto slyšet hned po nastartování, např. i studeného motoru..

(reakce na) Premiová paliva

27.9.2011 v 19:21 | Nahoru | #13

Marek_Kuřim píše: Nevím, jak u benzínu, mám na mašině nalítáno málo.

ALE

u nafty je svinskej rozdíl, jestli tankuješ na malých benzinkách po vesnicích a jestli tankuješ obyč nebo prémium.
Všeobecně stadardní nafta míň maže a dřív odchází palivový čerpadlo a následně trysky.
Vyzkoušeno na zhruba 600.000,- km s diesely. Laguna dostala nový trysky po 100.000 km. Mondeo I dostalo nový vysokotlaký čerpadlo a trysky po 120.000 km. Stávající Mondeo dostává jen VervaDiesel a podle posledního vyjádření servisáků má palivovu soustavu par excelence.

Já do mašiny leju 100oktanový Verva benzin. Do auta Verva diesel.
Na malých benzinkách netankuji kvůli mechanickému bordelu v benzínu. Třeba naše kuřimská benzinka (tuším AB oil) je bordelem v benzínu pověstná.
Někde taky byl seznam, který benzinky dostaly flastry kvůli nekvalitním palivům. He, kuřimská, čebínská i hradčanská mezi ně patří.

Atmosférické motory s karburátorem lecos spolkly. Vše co má vstřiky je výrazně háklivější na palivo.

Další zkušenost, jakékoliv palivo z Rakouska nebo Německa je lepší. Je to subjektivní, ale s něměckým nebo rakouským palivem mám při stejném stylu jízdy nižší spotřebu a motor líp táhne.

Tož tak ze zkušeností.
M



jen pro tvé info, Verva 100 má 98 oktanů

1 reakcí na tento příspěvek Premiová paliva

27.9.2011 v 20:41 | Nahoru | #14
zaznělo tu lij co je v manuálu, není tam psané min oktanové číslo? jak u většiny moto 95 a třeba u sub impreza min 98?

já beru zásadně na omw, odzkoušeno, jak nafta, tak benzín. normálně do mota liju n95 nebo c95, rozdíl 1 kč ale nevím co je v čem lepší a jednou za čas naberu c100, rozdíl 2 kč/litr od n95.
u sv mi to nijak nepřijde ale u er5 jsem to poznal znatelně,do kopce to jinak táhlo,můj dojem

(reakce na) Premiová paliva

27.9.2011 v 20:52 | Nahoru | #15
janek_from_napa> Já mám v manuálu jako použitelnej i 91 olovnatej, lépe prý však 91 bezolovnatej a vejš

Premiová paliva

11.12.2012 v 21:13 | Nahoru | #16
Moje zkušenost se značkovým palivem, mám menší spotřebu a vyšší výkon,kupuju Shell nebo Agip,i když s oktanama nelaškuju.Ale když tu padla zmínka o naftě tak nejlepší a znatelnej rozdíl je u Parama,sice mi vždycky zvedne spotřebu,a bytná mě protahuje opratě hubou,protože mi auťák zdivočí.Když dám u Shellu víceoktanovej benzín,do motorky(udělal jsem to asi dvakrát)tak je to znát,ale je mi líto motoru,mám vzduchem chlazenej motor a v létě je cejtit že se hřeje.

Premiová paliva

11.12.2012 v 23:06 | Nahoru | #17
Souhlasím s Marek Kuřim, do jawy liju natural, ale do fildy 1.6 vervu. Kolísaly otáčky, po startu studenýho motoru vyletěly na 3 tis, pak to zdechlo... prý špatná klapka, vyčistit nebo radši vyměnit. Vyjel jsem nádrž vervy a všecko ok... Motor reaguje na polechtání plynu, do kopce to jede snad samo, spotřeba klesla tak, že jsem tankoval do plné po 540-570 km, teď sleduju že vždy přes 600, charakter provozu stejný. Rozdíl na litru cca 2 kačky.. 2x jsem vzal zpět Natural, akorát mě to otrávilo. V benzinu mi přijde rozdíl ještě větší, něž když jsem lil do mondea Shellku naftu, to jsem vlastně rozdíl nepoznal

Premiová paliva

12.12.2012 v 06:08 | Nahoru | #18
N98 tankuju jen před zimou, kyž motorky odstavuji. N95 obsahuje vyšší procento lihu a starý benzin tak vodnatí - reznou nádrže. Jinak tady na motorkářích kdysi vyšel článek s grafy z brzdy. U moderních spersportů dělaly prémiová paliva cca + 5PS. U starších motorů nárůst výkonu neznatelný.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prodej náhradních dílů Yuki Vista 250 flastimil 9 15.3.2022 v 19:17 mlčoc
Odťah do servisu-> Auto s vozíkom, ... Yuki Vista 250 HarveySVK 2 29.3.2019 v 13:14 dafikk
yuki vista 250 Problémy Yuki Vista 250 bajaj 4 6.9.2018 v 21:01 sered
Nová Moto Začiatočník Yuki Vista 250 HarveySVK 4 10.5.2018 v 19:50 Motogpmania
Zapojení magneta Yuki Vista 250 Baronek 4 6.3.2018 v 11:37 puffybodie


TOPlist