globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Úpravy VTR1000F
20.9.2011 v 21:49
Napíšu pár poznatků z úprav VTR. Většina jich pochází z US fora http://www.superhawkforum.com/forums/index.php a něco se dá najít i na UK http://www.vtr1000.org/. Hodně mi pomohl po mailu i Roger Ditchfield z http://www.revolutionuk.co.uk/ kterej toho ví o ladění vtr asi nejvíc.
VTR je na úpravy ideální protože je tam dost věcí na zlepšení a zároveň má motorka dost charakteru aby to mělo smysl. Samozřejmě to nikdy nepojede jako moderní sporty a nejvíc se to pozná na okruhu, ale dá se z toho postavit docela příjemná silniční motorka.
Většinu toho co na motorce proběhlo realizoval a někdy pomohl vymyslet assassin kterému patří dík

Napište i svoje zkušenosti.

úpravy v příspěvcích:
#1-7
#55
#71-74


Naposledy editováno 12.05.2012 23:33:20

(reakce na) Úpravy VTR1000F

28.7.2014 v 13:56 | Nahoru | #151
Cerny-Martin> dá se štelovat, jinak bych to nepsal A předpětí pro jízdu ve dvou utáhni.

Úpravy VTR1000F

28.7.2014 v 14:37 | Nahoru | #152
Jasný zkusím, Vtr mám chvily takže sem to ještě pořádně neprolez
Zkusím dnes zatím díky za rady

Naposledy editováno 28.07.2014 14:38:08

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

19.8.2014 v 20:05 | Nahoru | #153
Mám dotaz , doporučily byste mi úpravu geometrie ? Nebo ze seriovejma tlumicema deometrii neupravovat ?

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

17.9.2014 v 23:53 | Nahoru | #154
dotaz jsou konektory u novych a starych budiku stejny? potrebuju zapojit ukazatel rychlosti a shema el. podle immu budu mit asi pro novejsi vtr tak jestli je to stejny

Naposledy editováno 17.09.2014 23:54:01

(reakce na) Úpravy VTR1000F

18.9.2014 v 10:38 | Nahoru | #155
Cerny-Martin> s předníma sériovejma geometrii radši neupravovat, když je vylepšíš tak je fajn dát +5mm podložku na zadek, osobně bych zkusil i 3 nebo 4. Jenom pak motorka padne víc na stojánku, což je zas řešitelný stojánkem z jiný hondy. Nějak jsem tenhle dotaz minul ...

(reakce na) Úpravy VTR1000F

18.9.2014 v 10:39 | Nahoru | #156
knedlo> nevím, aby to nevypadalo že na tebe kašlu

Úpravy VTR1000F

18.9.2014 v 13:49 | Nahoru | #157
no tak to me zbyva vzit merak a promerit

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

2.10.2014 v 19:29 | Nahoru | #158
Ok , ještě poslední dorážel snad
Co se týče zadního tlumiče je znát tlumič z cbr 954 ? Nebo se na to vykašlat ?

Přední tlumiče dat jen progresivní pružiny ? Doporučil bys mi nějaké ?
Mám 90kg většinou jezdím ve dvouch , dekuji

(reakce na) Úpravy VTR1000F

3.10.2014 v 10:17 | Nahoru | #159
Cerny-Martin> já tam mám modifikovanej tlumič z CBR600F4i s jinejma vnitřkama, pokud vím žádnej tlumič tam bez úprav nedáš. Dneska už bych šel jedině cestou novýho nebo jetýho aftermarket tlumiče. Wilbers nebo Nitron se stavitelnou výškou zadku je za 15-18. Je to hodně, ale stojí to za to. Kdybych vybral jedinou úpravu na motorce, je to lepší zadní tlumič.

Progresivní nedoporučím, nemám zkušenost, ale když tam nějaký dáš bude to zlepšení. Olej nech 10W a můžeš si trochu zkusit pohrát s hladinou, o 10 mm míň než origo.

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

3.10.2014 v 11:14 | Nahoru | #160
Já budu upravovat podsedlovku proto se rozhodují tlumič z cbr 954
15t. Je pro mě teď moc ,mám jiné placení než dat za tlumič 15 t.

(reakce na) Úpravy VTR1000F

3.10.2014 v 11:20 | Nahoru | #161
Cerny-Martin> co má společnýho podsedlovka a tlumič? Jinak problém je v tom že vtr tlumič je delší než ostatní, vsadím se že u toho z CBR954 ti bude chybět aspoň 5 cm. A zas až taková změna to nebude. Já bych se do toho nepouštěl, už mě stálo dost peněz zjištění že věci se maj dělat buď pořádně nebo vůbec

Na druhou stranu origo tlumič je známej tím že má zbytečně silnou pružinu, ale jestli vážíš 90 a jezdíš ve dvou, tak by nemusel bejt tak špatnej.

Naposledy editováno 03.10.2014 11:36:44

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

4.11.2014 v 17:24 | Nahoru | #162
Nazdar bando, tak mám za sebou "potkana" vyšel mě asi na 8000,-, ale jen díky kamarádům a známým. Osobně jsem to akorát rozebral a složil, hlavu dělal známý... Holka už si vrní, jako by se nic nestalo... ještě jsem řešil, proč mi nechtěla chytat... při plně nabitý baterce to točilo, jako před smrtí.. 3x-4x a už se jí fakt nechtělo. začal jsem u startéru, objednal díly u WEMOTO (BACHA NA TU SADU NESEDĚLO MI LOŽISKO origo je 13,5x19x12, jejich bylo 14x20x12. na jejich obranu musím dodat, že se pokusili o nápravu a poslali 13x19x12 a nabídli možnost vrácení peněz)
nakonec byl celý problém v komplet rezavém přívodu do startéru. teď už startuje na drc...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F

5.11.2014 v 06:55 | Nahoru | #163
wwwweber> napinak? zadni predni?

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

5.11.2014 v 08:23 | Nahoru | #164
Je velká šance že to potká každýho kdo má origo napínáky. Řeší to buď manuální, nebo kdybych to dělal dneska, tak modifikuju stávající tak aby se nevrátily uplně a rozvoďák nepřeskočil. V podstatě se do napínáku přidá zarážka.

tady je to popsaný - stopper mod, asi je lepší se na napínák podívat fyzicky, já mám trochu problém si to představit. Těžký to ale nebude.

(reakce na) Úpravy VTR1000F

5.11.2014 v 10:14 | Nahoru | #165
knedlo> Zadni... A oba vyfukovy ventily...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F

5.11.2014 v 12:54 | Nahoru | #166
Stev> To bude asi nejaka trubicka nasazena na tele toho napinaku, aby se nemohl zatocit, az nadoraz...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F

5.11.2014 v 13:23 | Nahoru | #167
wwwweber> přesně tak, je to elegantní řešení který ti zachová všechny výhody automatickýho napínáku. Ta délka se asi určí podle aktuálního vysunutí při šponování, ale nestudoval jsem to ...

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

8.11.2014 v 19:32 | Nahoru | #168
hele s tou zarazkou to je dobra myslenka ja je mel venku loni a oba jak novy tak jsem je nechal ale mozna do nich letos hodim tu zarazku
stev na tebe mam zas jednu otazku je velky rozdil mezi prednima brzdama z SP1 a SP2? mam ted moznost za dobrou cenu koupit trmeny s pumpou z SP1 tak se me nejak nechce cekat na ty z SP2 ktere by byly teda take s pumpou

(reakce na) Úpravy VTR1000F

8.11.2014 v 20:59 | Nahoru | #169
knedlo> technicky jsou stejny, SP2 ma mensi prumer pistku brzdicu a pumpy. Dobry jsou oboje, SP2 pravdepodobne trochu citlivejsi.

Úpravy VTR1000F

9.11.2014 v 19:29 | Nahoru | #170
dik moc tak ja je vezmu doufam ze az poprve zabrzdim tak se rozbiju jsem zvyklej na origo

(reakce na) Úpravy VTR1000F

11.11.2014 v 19:26 | Nahoru | #171
Stev> ahoj nejake foto

Úpravy VTR1000F

12.11.2014 v 10:11 | Nahoru | #172
To bych asi mohl když už jsem s tím vláknem začal , už to moc rozepisovat nebudu, částečně bych se opakoval.

Přední vidlice CBR900RR se štelováním komprese, pružiny Ohlins 0.9, kompresní ventily Racetech, olej 7.5W, hladina 120 mm, úprava jehel odskoku stejná jako na starých vidlích
Řídítka jsou Paolo Tarozzi high rise, blatník na Triumph 595 od Motoforza.

Elektrická vodní pumpa - tahle úprava pomůže chlazení, výkonu pravděpodobně znatelně ne, takže kdo by o tom uvažoval, může se na to v klidu vykašlat

Vyztužená zadní kyvka - výztuha je uříznutá z kyvky CBR900RR. Minimálně to líp vypadá, funkčně to pravděpodobně taky pomohlo, ale bez pořádnýho tlumiče je toto dělat zbytečný. Ale bez týhle úpravy bych dokázal žít, stejně jako ta pumpa.

Kontrolka dobíjení Sparkbright Eclipse místo falešnýho šroubu v budíkách.







1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

12.11.2014 v 13:16 | Nahoru | #173
mas ji krasnou tebe dohnat bude na dlouho ale snazim se ty brzdy z SP1 uz jsou doma a pruziny budou vid
edit myslis ze mam ty brzdy proplachnout obyc dot4 je v nich docela hnus kapalina

Naposledy editováno 12.11.2014 13:18:11

(reakce na) Úpravy VTR1000F

12.11.2014 v 13:40 | Nahoru | #174
knedlo> pružiny budou, až si je vyzvednu Nejsem servisák, ale propláchnul bych to.

Úpravy VTR1000F

12.11.2014 v 13:42 | Nahoru | #175
ještě graf, údaje jsou na motoru, na zadním kole to může být 107. Motor ještě trochu poladím.

Úpravy VTR1000F

21.11.2014 v 21:35 | Nahoru | #176
tak musim uznat ze ty brzdy z SP1 jsou fakt jedovaty dneska jsem je konecne mohl jet kousek projet a fakt dobry ze 160km/h zabrzdily skoro na fleku jeste ten podvozek ten zatim nestiha

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

27.12.2014 v 18:55 | Nahoru | #177
Stev : ahoj kde si sehnal tu kontrolku dobíjení ? kam se ma zapojít ?
ta kontrolka je nějaka spěšl nebo je to jen leddioda ?
díkes

(reakce na) Úpravy VTR1000F

27.12.2014 v 19:05 | Nahoru | #178
Cerny-Martin> http://sparkbright.co.uk/sparkright-eclipse-battery-voltage-monitor.php, dráty jsem nechal dát 2 m dlouhý. Je to led dioda co mění barvy v závislosti na napětí v systému.

e: zapojení jsem nedělal, elektrice nerozumím

Naposledy editováno 27.12.2014 19:05:53

Úpravy VTR1000F

27.4.2015 v 13:52 | Nahoru | #179
tak vtr je rozbity a pryc ale zbyly me po nem ty brzdy z SP1 komplet vycisteny, s novejma pancirkama a dvema sadama jetych desticek a jednou sadou novych desticek nechce nekdo upgrade brzd brzdi to fakt fest

Úpravy VTR1000F

13.7.2015 v 17:24 | Nahoru | #180
čau mam dotaz mam origo brzdiče a pumpu, a dal jsem panceřové hadičky kdyš páčku zmáčnu víc zablokuje se kolo , podle mě pumpa špatně dávkuje, z čeho by bylo nejlepší jí tam dát ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist