bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Úpravy VTR1000F
20.9.2011 v 21:49
Napíšu pár poznatků z úprav VTR. Většina jich pochází z US fora http://www.superhawkforum.com/forums/index.php a něco se dá najít i na UK http://www.vtr1000.org/. Hodně mi pomohl po mailu i Roger Ditchfield z http://www.revolutionuk.co.uk/ kterej toho ví o ladění vtr asi nejvíc.
VTR je na úpravy ideální protože je tam dost věcí na zlepšení a zároveň má motorka dost charakteru aby to mělo smysl. Samozřejmě to nikdy nepojede jako moderní sporty a nejvíc se to pozná na okruhu, ale dá se z toho postavit docela příjemná silniční motorka.
Většinu toho co na motorce proběhlo realizoval a někdy pomohl vymyslet assassin kterému patří dík

Napište i svoje zkušenosti.

úpravy v příspěvcích:
#1-7
#55
#71-74


Naposledy editováno 12.05.2012 23:33:20

(reakce na) Úpravy VTR1000F

25.9.2011 v 11:05 | Nahoru | #61

SirIndy píše: Co se stalo s minulym VTR? Cestovni by melo bejt dobre jen na nizsi rychlosti, takze bych koukal spise po nejakem racing.



Nejakej zmrd si ji odvez z moji garaze 4 tydny po koupi...

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

27.9.2011 v 19:41 | Nahoru | #62
Stev - pořádná porce práce tak příští rok doraz na VTR sraz na Seč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F

28.9.2011 v 10:20 | Nahoru | #63
PERÉZ> já bych bejval dorazil třeba i letos, ale ten termín byl pro mě neschůdnej

(reakce na) Úpravy VTR1000F

29.9.2011 v 19:08 | Nahoru | #64
Stev> tak příští rok v červnu určitě doraz, termín upřesníme cca v dubnu

Úpravy VTR1000F

1.10.2011 v 20:36 | Nahoru | #65
Jo a jeste dalsi otazka - zere vam VTR olej? Nejspise jen pri jizde ve vysokejch otackach.

Úpravy VTR1000F

2.10.2011 v 08:24 | Nahoru | #66
sežrala mi asi půl litru po výměně oleje (byl tam repsol a přešel jsem na igol) a pár jízdách na okruhu, pak se to srovnalo a nebere. Navíc byl ten olej hnedka černej a mělo to takovej tvrdší chod, to už je taky ok.

Cos tam nalil, motul?

Úpravy VTR1000F

3.10.2011 v 12:08 | Nahoru | #67
Za 60000 km co jezdim na soucasnym VTR tak zere stabilne 0.15l/1000 km.

Úpravy VTR1000F

4.10.2011 v 19:07 | Nahoru | #68
Mě moji ladiči ladili jiné sice moto BMW F800S, ale výsledek je více než super http://www.motorkar...uzivatel/?muid=53168

(reakce na) Úpravy VTR1000F

7.10.2011 v 08:20 | Nahoru | #69
SirIndy> ermax ma to mírnej deflektor a supr.Můžu jen doporučit

Úpravy VTR1000F

16.10.2011 v 10:47 | Nahoru | #70
Ahoj, tak jsem vyzkousel tu 16 mm pumpu z CBR600 v kombinaci se seriovyma trmenama VTR. Pri intenzivnim brzdeni hlavne ve vysokych rychlostech to opravdu funguje lip, je to mnohem lip davkovatelny. Jinak sila na pacce narostla docela znatelne, takze treba pri pri jizde po meste v malych rychlostech si mi to zas moc nelibi, na brzdeni jednim prstem muzu zapomenout Jinak packa je ted tvrda jak sutr a musel jsem ji dat uplne nejniz co to jde. Kazdopadne ted to tak necham. Kdysi na netu cetl jak nekdo chvali pouziti 19mm pumpy z 929, ale to uz mi prijde extrem.

EDIT: na svych nekdejsich strankach to psal G. Nemish

What are the best brake pads/lines combination for the VTR? EBC HH pads combined with Galfer or Goodridge braided SS brake lines and a CBR929RR master cylinder. This combination absolutely ROCKS! The performance is about 90% of those on the RC51, and I don't think I'll ever use all the brake on the RC.

Naposledy editováno 17.10.2011 08:45:11

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

12.5.2012 v 23:24 | Nahoru | #71
Doladění směsi

Postupovali jsme s assassinem podle obecnejch zásad ladění který jsem vyčetl na Superhawk foru, opět

Takže obecný zásady pro ladění karburátorů bez Dynojet kitu, to je s původníma pružinama jehel, jsou:
- zaslepená jedna přední podtlaková dírka ovlivňující rychlost jehly
- zadní jehla zvednutá o 0.5mm (nebo jeden zářez) víc než přední. Jehly můžou bejt různě podložený podle toho jak je potřeba, ale zadní o těch 0.5mm víc
- zadní hlavní tryska o číslo větší než přední, stejně jako v sérii

Víceméně se dá říct že pokud dáte na vtr laďáky, mělo by stačit poštelovat jehly, případně dát 48 volnoběžný trysky který trochu obohatí směs v celym spektru otáček.
Moje nastavení: Změna volnoběžných trysek z 50 na 48, jehly Factory Pro přední na prostředním zářezu, zadní o jeden výš, hlavní trysky jsme nechali 180 a 182. S nastavením šroubků volnoběžný směsi nebylo třeba hýbat, dělá se podle Idle Drop Procedure popsaný v manuálu.
Další změna je přední dlouhej náfuk v airboxu, stejnej jako zadní. Teoreticky posiluje zátah ve středních otáčkách.

Jede to teď v podstatě od volnoběhu (mám zvýšený na 1500), střed se zdá opravdu silnější, a zatahuje až do omezovače bez zaváhání. Navíc se spotřeba dostala na hodnoty co jsem měl v sériovém stavu, bere většinou kolem 8 litrů, předtím 9-9.5.

48 volběžný trysky

Úpravy VTR1000F

12.5.2012 v 23:24 | Nahoru | #72
Odlehčený setrvačník

Materiál se odebírá jen na ocelovém prstenci, ne na magnetu, doporučený nový průměr je 146mm a tloušťka 10.15mm.
Tahle úprava má svoje rizika, asi se trochu rozhodí vyvážení kliky, setrváky na sobě maj vyvrtaný vyvažovací dirky který odebráním materiálu zmizí, navíc je otázka jakým způsobem vlastně byl ten setrvák vyváženej – jestli jen setrvačník, nebo dohromady s klikou ... Takže tuhle úpravu nemůžu jednoznačně doporučit.
Každopádně to teď má veselejší projev, motor se líp vytáčí. Negativa jsem při jízdě nepozoroval.

Úpravy VTR1000F

12.5.2012 v 23:26 | Nahoru | #73
Stojánek z CBR1000RR 04-07

Zvednutím zadku se motorka dost naklonila, stojánek z fireblada je delší a dobře pasuje, stačilo jen vyměnit tyč stojánku a pružinu, držák i senzor zůstaly na místě.

Fotka s původním stojánkem a zvedlým zadkem

Úpravy VTR1000F

12.5.2012 v 23:28 | Nahoru | #74
Plexi F.Fabbri

Původně jsem objednal nějaký levný čínský z ebay ale moc nepasovalo, měl jsem pocit že časem rozláme kapotáž. Tak jsem našel F.Fabbri z R2R, kde je dokonce levnější než v zahraničí.
Funguje, líbí se mi, pasuje (i když taky ne úplně dokonale) – takže spokojenost.

Vlevo čína, vpravo Fabbri

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

12.5.2012 v 23:29 | Nahoru | #75
Ještě pár omalovánek z mobilu









(reakce na) Úpravy VTR1000F

15.5.2012 v 07:34 | Nahoru | #76
Stev> no to je mazel

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

23.5.2012 v 14:01 | Nahoru | #77
Ještě update k setrvačníku. Odlehčením se vyvážení kliky nerozhodí, v továrně se setrvačník dynamicky vyvažuje zvlášť. A prý se nemusí převažovat ani ten setrvák, pokud se odebere materiál jak jsem psal. 100% přesvědčenej o tom nejsem, ale psal mi to Roger Ditchfield z Revolution Racing kterej nějaký zkušenosti má, ladil třeba tohle do BSB.

(reakce na) Úpravy VTR1000F

23.5.2012 v 14:07 | Nahoru | #78
Stev> moc pěkně to VTR postavil

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

5.8.2012 v 20:30 | Nahoru | #79
Ahoj,skromný dotázek... Jak šlape ta baterka? Jsou s tím spojený nějaký starosti?
(líbila by se mi v Africe)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F

5.8.2012 v 21:47 | Nahoru | #80
Ďuričko> šlape v pohodě, jediný starosti jsou, že po zimě, kterou baterka nabitá nevydržela, jí musíš odpojit a nabít. Levná nabíječka z lídlu za 200 to zvládá, ty chytřejší bych radši nepoužíval. Napiš kdyžtak assassinovi jak je to s nabíjením

(reakce na) Úpravy VTR1000F

7.8.2012 v 11:59 | Nahoru | #81

Stev píše: Ďuričko> šlape v pohodě, jediný starosti jsou, že po zimě, kterou baterka nabitá nevydržela, jí musíš odpojit a nabít. Levná nabíječka z lídlu za 200 to zvládá, ty chytřejší bych radši nepoužíval. Napiš kdyžtak assassinovi jak je to s nabíjením



Díky moc!

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

3.1.2013 v 19:09 | Nahoru | #82
Jelikoz musim na VTRku měnit kotouče, ložisko v krku, v kole, mám škráblý kluzák na vidli, který mi furt likviduje gufero, rozhodl jsem se pro UPGRADE komplet předku. V Polsku jsem si zamluvil celou CBR 954 bez motoru. Tak doufam, že všechno vyjde.

(reakce na) Úpravy VTR1000F

3.1.2013 v 19:34 | Nahoru | #83
Cumho> bereš to zgruntu celej předek by měl jít namontovat, jen si nejsem úplně jistej jestli se popasujou řídítka v origo pozici a kapotáž. Ještě si můžeš pohrát s dorazama a posunout chladiče kousek dozadu, ale není to vyloženě nutný. Dej pak vědět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F

11.1.2013 v 10:17 | Nahoru | #84
Stev> nazdarek, koukám, že jezdíš podobné nastavení jako já, ve vtr do provozu používám dynojet,Kn a vyfuky scorpion. A v druhém vtr které jsem používal na závody dragsteru mam factory kit a měl jsem namontovanou i zapalovací hvězdici factory+4 stupně předstihu v celém pásmu. S factory kitem byla motorka ostřejší od startu. zkoušel jsem i vysokokompresní písty vlastní upravy, ale nevydržely to pístní čepy. Nyní již používám factory kit ve vtr které přeplnuji turbem. přeplnuji karburátory. Mám namontované pevné sponováky rozvodáčků, pro jistotu, vyroba samo doma Přes zimu opet upravuji nastaveni pro větší výkon. foto motorky na profilu Mr.Housenka Moc rád se podělím o zkušenosti s VTR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F

11.1.2013 v 10:35 | Nahoru | #85
Mr-Housenka> čau, a dokázal bys říct jestli by to zapalování dělalo nějakej rozdíl na silniční motorce? Jinak mě z toho Fpro kitu 1.1 zůstaly v karbecích vlastně jenom ty titanový jehly, ty asi používáš ten komplikovanější 1.7 kde je víc možností úprav. Už jsem na tvůj profil koukal, to je trochu jinej tuning
Písty s vyšší kompresí jsou celkem vyzkoušený že fungujou co jsem tak viděl, třeba JE pistons, ale asi to chce i vačky, úpravy hlav, zapalování.
Jenom pro zajímavost, co na tom motoru všechno máš kromě turba? Já se v tomhle moc nevyznám, nejsem technik, takže ani nevím jestli jsou tady potřeba další úpravy. Ta nižší komprese asi vyhovuje, ale co třeba vačky a zapalování?

Naposledy editováno 11.01.2013 10:35:35

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F

11.1.2013 v 12:18 | Nahoru | #86
Stev> abych po pravdě řekl, tak rozdíl s hvězdicí factory je minimální, jen reakce na plyn je asi lepší. jj přesně tak používám kit 1.7 tam se vrtají vzdušníka v karbcech, nevratná uprava. k těm pístom seriové vtr má kompresi 9.5 at a mé písty měly 12,5 at odjel jsem na nich jednu závodní sezonu a cca 500 km v provozu a začaly klepat pístní čepy. Kamarad co si ode mne koupil před pár lety moje závodní vtr tak používá pisty JE piston, a závodí a zatim ok.
No a upravy na VTR turbo mám : snížená komprese 8:1 at ,přečasování vyfukovích vaček,uprava karburátorů na přeplnování- komplet utesněné a používám 3 bar palivovou pumpu, regulátor paliva na závislosti na plnícím tlaku turba, upravená spojka pro max výkon,a používám seriové zapalko, podvozek je upraven pro kategorii modified street twin. jo a pouzil jsem rám z varadera- pevnost, ale budu ho měnit zpet za origo vtr,snižuji váhu. No a na nadcházející sezonu jinej rám, jiné zapalko ignitech, a plno jinejch drobností. A hlavne palivo do ted jsem jezdil závodní benzin VP racing C16 litr za 150kča ted pojedu vervu 100. Provozní náklady jen se chci zeptat, ty máš namontované ty civky z cbr1000RR, rad bych to vyzkoušel. Diky Mr.Housenka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F

11.1.2013 v 12:37 | Nahoru | #87
Mr-Housenka> díky za popis Já pravě slyšel že ten ignition advancer má smysl jen u novějších vtr, kde je ten motor už takovej měkčí, a teď co píšeš o něm nebudu dál uvažovat. Těch 12.5 už je asi moc, JE má kolem 11? To už si nevybavuju.
Ty cívky tam určitě dej, má to trochu vliv na výkon, a u dragstera by se to mohlo projevit víc. Úprava je snadná, spočívá jen v tom sehnat si cívky i s kabeláží, a přepájet dva drátky. Cívky můžou bejt z více hond, starý CBR 600 (i CBR600F myslím), 1000, od roku 08 (poslední generace 600 a 1000) už jsou jiný, tak nevím jestli se vlezou.
Ještě se zeptám, to přečasování vaček jsi dělal sám a na původních?

Naposledy editováno 11.01.2013 12:38:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F

11.1.2013 v 13:21 | Nahoru | #88
Mr-Housenka> Ahoj, ten Tymákov je kousek od Šťáhlav, ne?

(reakce na) Úpravy VTR1000F

11.1.2013 v 14:46 | Nahoru | #89
Stev>no rad tam ty civky dam. mam doma skladem civky ze zx9r, a vypadaji stejne jako z cbr. Ty vačky jsem přečasoval sam. nechal jsem vybrousit oválné dirky na vačkovejch kolech, co se šroubujou na vačky. a pak už je to jenom o zkoušení je plno variant

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F

11.1.2013 v 14:48 | Nahoru | #90
dewwil> Ahoj, jj přesně tak. kousek cca 5km ty to tam znáš?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist