Téma: TuneECU - změna ECU map
20.9.2011 v 21:47
Tak chci poinformovat o TuneECU software, kterým je možné měnit nastavení palivových map, dělat diagnostiku, číst a mazat chyby v jednotce, provádět reset některých parametrů a X dalších věcí. Jediné, co je k tomu potřeba je OBDII KKL kabel s FTDI čipem.
Software je zcela zdarma a palivové mapy jsou k dispozici - minimálně Triumph origo mapy, ale i další.
Lze eliminovat i SAI a O2 senzor, dle chuti každého soudruha :)
Namontoval jsem aftermarket 3-1 výfuk a zatím jsem k němu dal mapu, kterou Triumph používá pro Arrow lowboy, v zásobě mám ještě jednu mapu pro MIVV GP, tak uvidím jak to bude fungovat.
Práce s tím je jednoduchá a intuitivní, samozřejmě lze mapy i editovat, ale to bez přístupu k brzdě nemá smysl. Každopádně jako diagnostika a upgrade map je to velmi sofistikované a levné - kabel stojí cca 300 CZK a to je celá investice. Porovnejte s přehráním mapy u dealera.
Samozřejmě opakuju, že ladit bez brzdy a zkušeností s tím nejde, nicméně typicky stav kdy koupíte výfuk a potřebujete přemapovat, k tomu je to super. Doladit mapu můžete vždycky u profíků.
Kabel, který jsem koupil a funguje:
http://aukro.cz/diag...eat-i1806335925.html
TuneECU:
http://tuneecu.com/TuneECU_En/index.html
Mapy:
http://www.tomhamburg.net/Tune_List.html
Software je zcela zdarma a palivové mapy jsou k dispozici - minimálně Triumph origo mapy, ale i další.
Lze eliminovat i SAI a O2 senzor, dle chuti každého soudruha :)
Namontoval jsem aftermarket 3-1 výfuk a zatím jsem k němu dal mapu, kterou Triumph používá pro Arrow lowboy, v zásobě mám ještě jednu mapu pro MIVV GP, tak uvidím jak to bude fungovat.
Práce s tím je jednoduchá a intuitivní, samozřejmě lze mapy i editovat, ale to bez přístupu k brzdě nemá smysl. Každopádně jako diagnostika a upgrade map je to velmi sofistikované a levné - kabel stojí cca 300 CZK a to je celá investice. Porovnejte s přehráním mapy u dealera.
Samozřejmě opakuju, že ladit bez brzdy a zkušeností s tím nejde, nicméně typicky stav kdy koupíte výfuk a potřebujete přemapovat, k tomu je to super. Doladit mapu můžete vždycky u profíků.
Kabel, který jsem koupil a funguje:
http://aukro.cz/diag...eat-i1806335925.html
TuneECU:
http://tuneecu.com/TuneECU_En/index.html
Mapy:
http://www.tomhamburg.net/Tune_List.html
t_freedom> Ty seš zase chytrej woe
Nikde jsem nepsal nic o přidání koní, ale o doladění po nějaké změně v HW. To víš, se třema válcema to není jako s polomotorem, tady musíš všechno dělit třema a to už je vysoká matika takže musíme používat tyhle udělátka
Nikde jsem nepsal nic o přidání koní, ale o doladění po nějaké změně v HW. To víš, se třema válcema to není jako s polomotorem, tady musíš všechno dělit třema a to už je vysoká matika takže musíme používat tyhle udělátka
t_freedom> Ty seš zase chytrej woe
děkuji, tohle slyším vždy rád
udělátka...ty fole, vyvážit dva válce a ještě s tak debilním úhlem sevření, to je cca. o třetinu horší, umím-li počítat... Mám taky ECU, ale jde o to s jakým štekrem ...ale já jsem teď spokojenej...
Fakt máš ECU ? Já myslel, že tam je někde schovanej malej ital a ručně řídí benzin a vzduch ... aspoň to tak vypadalo když furt v helmě mluvíš tak jsem měl za to, že dáváš rozkazy
Mimochodem já jsem teď nasadil ten Triumph-OEM Arrow full systém, trochu to ztichlo což kvituju páč to původní bylo při delších vyjížďkách už nepříjemný a hlavně se trochu vylepšila střelba do výfuku. Výkonově nepoznám rozdíl, jen v nízkých otáčkách to už nemá tendenci občas jakoby zhrubnout, jede to lineárně. Takže dobrý
Mimochodem já jsem teď nasadil ten Triumph-OEM Arrow full systém, trochu to ztichlo což kvituju páč to původní bylo při delších vyjížďkách už nepříjemný a hlavně se trochu vylepšila střelba do výfuku. Výkonově nepoznám rozdíl, jen v nízkých otáčkách to už nemá tendenci občas jakoby zhrubnout, jede to lineárně. Takže dobrý
To zase ne, Ducati je sofistikovaná, ručně řídíš jen tlak oleje, předstih, zapalování, klapky(myslím přistávací), synronny na jedničku a dvojku ...jo a myslím taky blinkry,ale nejsem si jistej ...jestli máš všechno tohle automatický, nedivím se, že ti nestačím
Já stejně už nic dávno neslyším...takže je to vpohodě(ale do Rakouska bych s otevřeným laufem nejel,mohl bych polišům spustit alarm). Kámoš má Tigra800XC a s origo vejfukem to poprdlává(sice ne nahlas,tlumeně)neustále...ale to je tím, že tam chybí válec-ta směs navíc musí někde shořet Jak znám anglány koupili někde běžný vstřikování od japonců a jednu trysku vyvedli do vejfuku a nějak to sofistikovaně nazvali jako třeba "TFEB - Triumph final eco burning" nebo tak něco...
Všechny dnešní motory jsou krmený kvůli ekologii na minimu a někdy i pod minimem bohatosti - zejména na spodku. Proto cokoli co "nějak" otevřeš a namapuješ tak, že mu lehounce přidáš, začne vykazovat o něco lepší chování ve spodku ...moje Duckna toho nebyla vyjímkou...
Já stejně už nic dávno neslyším...takže je to vpohodě(ale do Rakouska bych s otevřeným laufem nejel,mohl bych polišům spustit alarm). Kámoš má Tigra800XC a s origo vejfukem to poprdlává(sice ne nahlas,tlumeně)neustále...ale to je tím, že tam chybí válec-ta směs navíc musí někde shořet Jak znám anglány koupili někde běžný vstřikování od japonců a jednu trysku vyvedli do vejfuku a nějak to sofistikovaně nazvali jako třeba "TFEB - Triumph final eco burning" nebo tak něco...
Všechny dnešní motory jsou krmený kvůli ekologii na minimu a někdy i pod minimem bohatosti - zejména na spodku. Proto cokoli co "nějak" otevřeš a namapuješ tak, že mu lehounce přidáš, začne vykazovat o něco lepší chování ve spodku ...moje Duckna toho nebyla vyjímkou...
No hlavně jsi zapoměl dodat, že přes vypnutou suchou spojku (to "suchou" je důležitý jak sviň) synchronizuješ převodovku páč tohle je na Duchcáti to nejlepčí a jedinečný
Ty s tím hlukem nebudeš mít moc problém, máš konec tlumiče hodně za sebou tak to nevnímáš, ale když jedu za tebou a zatopíš, tak je to pěkněj kulomet to se neboj...já mám ten konec mnohem blíž a proto to víc vnímám. Samozřejmě ten čtvrtej vstřik tam je přímo ve vejfuku, však jsi viděl ty plameny když jsme v Ústí sjížděli z dálnice ... jojo náklady je třeba snižovat kde se dá. A nejmenuje se to TFEB, ale SWDR - "Say WOW Ducati rider"
Ty s tím hlukem nebudeš mít moc problém, máš konec tlumiče hodně za sebou tak to nevnímáš, ale když jedu za tebou a zatopíš, tak je to pěkněj kulomet to se neboj...já mám ten konec mnohem blíž a proto to víc vnímám. Samozřejmě ten čtvrtej vstřik tam je přímo ve vejfuku, však jsi viděl ty plameny když jsme v Ústí sjížděli z dálnice ... jojo náklady je třeba snižovat kde se dá. A nejmenuje se to TFEB, ale SWDR - "Say WOW Ducati rider"
1 reakcí na tento příspěvek TuneECU - změna ECU map
Ahojky,mám dotaz zkoušel už někdo pomocí TuneECU přehrát mapy na KTM 690SMC?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TuneECU - změna ECU map
tornadoGSX1400> neměl by být problem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TuneECU - změna ECU map
gorkin> No právě jsem začal dělat kroky abych si s tím nějak poradil,kabel s OSB2 na přechod na KTM objednán,laďák taky skoro opraven,předešlému majiteli se rozpadnul titanoví Akráp,K&N a úprava na přímé saní bez airboxu se taky dokončuje,jen jsem koukal že je potřeba přesně nastudovat přehratí softveru a reset co se pak ma udělat a tak kdyby někdo měl zkušenosti je to snadnější cesta než cesta pokus a omyl.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TuneECU - změna ECU map
tornadoGSX1400> ale bez motorové brzdy to neodladíš nahrat mapu můžeš kdykoliv ale fungovat to nemusí a na pocitovku nevsázej
Naposledy editováno 05.12.2012 13:36:36
Naposledy editováno 05.12.2012 13:36:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TuneECU - změna ECU map
tornadoGSX1400 píše: gorkin> No právě jsem začal dělat kroky abych si s tím nějak poradil,kabel s OSB2 na přechod na KTM objednán,laďák taky skoro opraven,předešlému majiteli se rozpadnul titanoví Akráp,K&N a úprava na přímé saní bez airboxu se taky dokončuje,jen jsem koukal že je potřeba přesně nastudovat přehratí softveru a reset co se pak ma udělat a tak kdyby někdo měl zkušenosti je to snadnější cesta než cesta pokus a omyl.....
skoda, ja kabel mam na prodej a je otestovan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TuneECU - změna ECU map
gorkin> Nehodlám ladit ale přehrát odzkoušenou mapu EVO1 na otevřený výfuk s úpravou sání,co jsem tak procházel různá zahraniční fora co se KTM 690 věnují tak to funguje proti origo mapám postatně lépe od spodu a o to jde,normálně pod 4000 otáček je to ucukaný až běda ale takhle by to mělo chodít od 2500 s vypnutým O2 senzorem a SAI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TuneECU - změna ECU map
Jenik789> Na kolik Tě přišel kabel že se tak ptám,ja jen abych věděl jestli mám bejt sám na sebe nasranej....
1 reakcí na tento příspěvek TuneECU - změna ECU map
Kabel obd II stoji asi 250 Kc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TuneECU - změna ECU map
jakubo> s FTDI čipem ???
Naposledy editováno 12.12.2012 22:32:56
Naposledy editováno 12.12.2012 22:32:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TuneECU - změna ECU map
gorkin> sorrki ze az teraz odpovedam, ano z cipom ci co je ktomu potrebne, proste len stiahnes soft a funguje
1 reakcí na tento příspěvek TuneECU - změna ECU map
Ahoj, u Triumph 800XC mi svítí servis , neporadíte prosím jak a čím ho smazat , nemůžu to na TUNE ECU najít
?
?
Čízák píše: Ahoj, u Triumph 800XC mi svítí servis , neporadíte prosím jak a čím ho smazat , nemůžu to na TUNE ECU najít
?
Zkus dealer tool, ale bohuzel neni zadarmo.
http://dealertool.we...live.com/default.htm
1 reakcí na tento příspěvek TuneECU - změna ECU map
Zdravim jaky je rozdil mezi mapou EPT MAP A EFI MAP .....Chtel bych prehrat na sve masine software
themasterjan>
EFI - electronic fuel injection, vstřikování paliva
EPT - electronic power throttle, sekundární škrticí klapka
Vždycky musíš sladit obě mapy, nebo teda přehrát nějakýma staženýma z netu.
Naposledy editováno 15.11.2013 17:23:11
EFI - electronic fuel injection, vstřikování paliva
EPT - electronic power throttle, sekundární škrticí klapka
Vždycky musíš sladit obě mapy, nebo teda přehrát nějakýma staženýma z netu.
Naposledy editováno 15.11.2013 17:23:11
1 reakcí na tento příspěvek TuneECU - změna ECU map
čau, nevíte o softu na Ducati, mám k dispozici Ducati Performance mapu ale nemám software kterým bych ji nainstaloval. Díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nesvítí, nestartuje [1, 2] Triumph Speed Triple | ST4Marc | 47 | 19.3.2024 v 11:05 Maxipes_Fík |
Triumph Speed Triple 1050, rv2006 v... [1, 2] Triumph Speed Triple | ST4Marc | 44 | 10.3.2024 v 16:10 ST4Marc |
Speed triple 1050 - inzerát Triumph Speed Triple | OnluCBR | 1 | 20.11.2023 v 23:42 strakon |
rozdíl svody Daytona / Speed 955 Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955, Triumph D... | kokoška. | 4 | 30.10.2023 v 22:14 kokoška. |
1000ccm+ Tříválec nebo Véčko Pro a... Triumph Speed Triple, Indian FTR 1200 | Romanos87 | 17 | 29.6.2023 v 19:39 eMnatřetí |